quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:12 schreef rooie3 het volgende:
Het is gelukt,kan nu ook op hyves.
Ja leuk.... maar nu weet 'iedereen' dat ze boven de winkel 'Goois hengelsport centrum' in Hilversum wonen. (Ik neem tenminste aan dat de voorkant van die winkel niet voor niets op de foto staat).quote:Op dinsdag 10 juni 2008 22:18 schreef rooie3 het volgende:
http://www.fotovantellingen.nl/?page=search&action=found&id=1
Leuke foto,s van het appartement van Huub en Claire.
Ach anders is het toch ook zo bekend.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:42 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ja leuk.... maar nu weet 'iedereen' dat ze boven de winkel 'Goois hengelsport centrum' in Hilversum wonen. (Ik neem tenminste aan dat de voorkant van die winkel niet voor niets op de foto staat).
Goh, even opzoeken in het telefoonboek en de liefhebbers kunnen ze weer post en cadeautjes sturen. OMG... zou dat echt de bedoeling zijn geweest?!
Laat ze toch, het is af en over, en die papparazzi... moet er af en toe wel van kotsenquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:42 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Ja leuk.... maar nu weet 'iedereen' dat ze boven de winkel 'Goois hengelsport centrum' in Hilversum wonen. (Ik neem tenminste aan dat de voorkant van die winkel niet voor niets op de foto staat).
Goh, even opzoeken in het telefoonboek en de liefhebbers kunnen ze weer post en cadeautjes sturen. OMG... zou dat echt de bedoeling zijn geweest?!
Zoek een echte baanquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Laat ze toch, het is af en over, en die papparazzi... moet er af en toe wel van kotsen
ik wel op hyvesquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft Huub zich hier nog vertoond de afgelopen dagen?
Ach , het is voorlopig voor 2 maanden gehuurd.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:42 schreef _-inge-_ het volgende:
Ja leuk.... maar nu weet 'iedereen' dat ze boven de winkel 'Goois hengelsport centrum'
in Hilversum wonen.
Ben jij de verhuurder?quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ach , het is voorlopig voor voor 2 maanden gehuurd.
weet ik niet of dat voor jouw de moiete waard is als het wel de moeite voor je waard is dan voeg je hem maar toe http://dgkhuub.hyves.nl/quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik niet op Hyves![]()
Is het de moeite waard
Vanavond even niet. Ik ga me mentaal even voorbereiden op de A2 in de ochtend.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:03 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
weet ik niet of dat voor jouw de moiete waard is als het wel de moeite voor je waard is dan voeg je hem maar toe http://dgkhuub.hyves.nl/
Goedenacht Ruudquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vanavond even niet. Ik ga me mentaal even voorbereiden op de A2 in de ochtend.![]()
Dit gun ik niemand![]()
Dobranoc![]()
Mochten er belangerijke dingen van Huub zijn hyves komen, dan zal ik het hier meldenquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik niet op Hyves![]()
Is het de moeite waard
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mochten er belangerijke dingen van Huub zijn hyves komen, dan zal ik het hier melden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |