Goedenmorgen Schoonheidquote:
Ja, ik zag het ook net op NWS.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Goedenmorgen Schoonheid
Hee Kweenie, hoe zit dat nou met die bijen ? Ik hoor allemaal verhalen dat alle bijen
aan het uitsterven zijn en dat er zonder bijen geen planten meer groeien en dat we
dan allemaal gaan uitsterven ?!
Ben je gek, gewoon paniekzaaien. Met de bijen van Vic gaat het goed, wel wat minder dan vorig jaar maar geen enkele reden om te denken dat de bijen uitsterven. Wel is het zo dat er veel buitenlandse bijen bijkomen in Nederland, dat ligt aan de imkers. Die bijen brengen dan ziektes mee en dat heeft wel gevolgen maar uitsterven, no way.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:43 schreef PeterNB het volgende:
Hee Kweenie, hoe zit dat nou met die bijen ? Ik hoor allemaal verhalen dat alle bijen
aan het uitsterven zijn en dat er zonder bijen geen planten meer groeien en dat we
Oh, pure paniekzaaierij dus....quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, gewoon paniekzaaien. Met de bijen van Vic gaat het goed, wel wat minder dan vorig jaar maar geen enkele reden om te denken dat de bijen uitsterven. Wel is het zo dat er veel buitenlandse bijen bijkomen in Nederland, dat ligt aan de imkers. Die bijen brengen dan ziektes mee en dat heeft wel gevolgen maar uitsterven, no way.
Als je echte BQ honing wilt PM je maar even.
De grote omwenteling is pas in 2012? Je hebt nog drieeneenhalf jaar. Dat is best lang. Twee DGK's met Johnny en Deborah, waarin we de dikke man in zijn kots zien rollen, de vrouw met de baard zien schreeuwen en om aandacht zien smeken, waarin we loverboys zien opstaan om te verdwijnen achter een façade van gelukzalige liefde, waarin vriendschap geen flikker waard blijkt en goud geen moer meer voorsteld. 2012.... onvoorstelbaar lang toch?quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Goedenmorgen Schoonheid
Maar in Amerika gaat het toch ook niet goed met de bloemetjes en de bijtjes. En als er geen bijen meer zijn dan gaan we haske dood, dat zei Einstein. Of dat nu in 2012 gebeurt of in 2010, ik wil nog niet dood!quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek, gewoon paniekzaaien. Met de bijen van Vic gaat het goed, wel wat minder dan vorig jaar maar geen enkele reden om te denken dat de bijen uitsterven. Wel is het zo dat er veel buitenlandse bijen bijkomen in Nederland, dat ligt aan de imkers. Die bijen brengen dan ziektes mee en dat heeft wel gevolgen maar uitsterven, no way.
Als je echte BQ honing wilt PM je maar even.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:08 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je hebt ook een boekje over de Maya-kalender gelezen ?![]()
Zolang we nog maar 1 keer DGK krijgen..................... vinnik alles bestquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:14 schreef Lieve het volgende:
[..]
google 2012 en de doemdenkers vallen over je heen
![]()
Ik weet niet eens wat er morgen gaat gebeuren, van vandaag had ik een aardig idee, maar hier zit ik weer iets anders te doen dan het plan.
Wie weet gaat dat op de wereld ook wel zo?
Laat je niet gekmaken, dit soort berichten zijn er ook om de prijs van honing op te drijven, BS dus. Tuurlijk is er wel iets aan de hand met de bijen maar niet zo dramatisch als men wil doen vermoeden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
Maar in Amerika gaat het toch ook niet goed met de bloemetjes en de bijtjes. En als er geen bijen meer zijn dan gaan we haske dood, dat zei Einstein. Of dat nu in 2012 gebeurt of in 2010, ik wil nog niet dood!
Het is alleen zo jammer dat er aan de andere kant van dat stopcontact dan waarschijnlijkquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:18 schreef Dementor het volgende:
In 2012 hebben we een Toyoya Prius die je via het stopcontact thuis kan opladen.
Einstein was dus gewoon een enorme retard met een IO van een colafles. Het is dat hij een tong had anders wist niemand wie Einstein was. Ik ga je pm-en. Ik wil the original BQ-honing!quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat je niet gekmaken, dit soort berichten zijn er ook om de prijs van honing op te drijven, BS dus. Tuurlijk is er wel iets aan de hand met de bijen maar niet zo dramatisch als men wil doen vermoeden.
BTW, wat wist Einstein nou van bijen, hij was immers geen imker.
Zonne/wind energiequote:Op donderdag 12 juni 2008 10:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat er aan de andere kant van dat stopcontact dan waarschijnlijk
nog een grote kolencentrale staat om de stroom te 'maken' voor die Prius
gaan we toch gezellig met z'n allen dood......... waar op FOK moeten we dan wezen, om doodservaringen uit te wisselenquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar in Amerika gaat het toch ook niet goed met de bloemetjes en de bijtjes. En als er geen bijen meer zijn dan gaan we haske dood, dat zei Einstein. Of dat nu in 2012 gebeurt of in 2010, ik wil nog niet dood!
Hey schatje weet je wel wie ik ben?quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:41 schreef Desii het volgende:
[..]
gaan we toch gezellig met z'n allen dood......... waar op FOK moeten we dan wezen, om doodservaringen uit te wisselen![]()
Noekje... is er al een opvangtehuis voor dgk-ontheemden elders op FOK geregeld, of zijn we straks officieel dakloos en worden we allemaal Mikey's
Ja, er zou toch iemand voor ons kijken of we in een verlaten steegje van het SHO-forumquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:41 schreef Desii het volgende:
Noekje... is er al een opvangtehuis voor dgk-ontheemden elders op FOK geregeld, of zijn we straks officieel dakloos en worden we allemaal Mikey's
In Tru natuurlijk. Daar loopt ook vast een topic over bijen en iemand die opeens Einstein naast z'n bed had staan en allerlei wiskundige formules in zijn hoofd ging frotten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:41 schreef Desii het volgende:
[..]
gaan we toch gezellig met z'n allen dood......... waar op FOK moeten we dan wezen, om doodservaringen uit te wisselen![]()
Hey spookie, ja jou ken ik nog wel; jij zat altijd te flirten met Smash-itquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hey schatje weet je wel wie ik ben?
Ik heb een tijd lang in DGK COS gepost!
Ik ben onsterfelijk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 10:51 schreef Desii het volgende:
[..]
Hey spookie, ja jou ken ik nog wel; jij zat altijd te flirten met Smash-it(true love)
Maar OT: hoe ging het bij jou??? wat 't een flitslicht of kwam er een enorme koninginnebij om je de fatale doodssteek te geven... vertel eens
Ja, balen hè!quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:06 schreef petraa het volgende:
Gaan we dood in 2012???
quote:
Misschien gaat het net als Rocky?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:12 schreef Desii het volgende:
[..]
das ook vervelend, kan je niet meedoen op het doodsevaringentopic in 2012
Ik had ook niet anders verwacht. Voor de tv jezus-christus-himself spelenquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:00 schreef Dementor het volgende:
Brian
Maar dat wisten we natuurlijk al lang.
Anderen hebben het alleen goed als onze brother uit Bonaire het beter heeft.
Dat was zo'n slecht toneelstukquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht. Voor de tv jezus-christus-himself spelen
en zodra niemand meer kijkt kan Mikey in de stront zakken.
Jeetje, dan word ik dus niet ouder dan 25.. Maar, ook nooit rimpels en geen hangende boezem. Ik zie pluspunten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:06 schreef petraa het volgende:
Gaan we dood in 2012???
De nieuwe Marilyn Monroe, aangezien ik blijf leven wil ik graag exclusieve rechten kopen op jou beeldmerk voor de komende 25 jaar.quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:36 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jeetje, dan word ik dus niet ouder dan 25.. Maar, ook nooit rimpels en geen hangende boezem. Ik zie pluspunten.
Wat bied je?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:41 schreef Dementor het volgende:
De nieuwe Marilyn Monroe, aangezien ik blijf leven wil ik graag exclusieve rechten kopen op jou beeldmerk voor de komende 25 jaar.
Deal?
Worden wij wakker?quote:Op donderdag 12 juni 2008 11:06 schreef petraa het volgende:
Gaan we dood in 2012???
Daar krijg je net een modje of admin voorquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik bied als rechtgeaarde necrofiel 20 euri voor je stoffelijk overschot..
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:51 schreef Dementor het volgende:
Daar krijg je net een modje of admin voor
Smash-it is een premium user, ik bied 1 miljoen euro.
2012 - The Future of Mankindquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:51 schreef Kaat38 het volgende:
Hu? Zijn we aan het uitsterven?
Volgens mij heb ik iets gemist.![]()
Mmmm, Ik kan dan wel op Noekje of Yvonne bieden, maar ik benquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar krijg je net een modje of admin voor
Smash-it is een premium user, ik bied 1 miljoen euro.
Haha en ik erbij.Laat Fok niet afkraken en jouw ook niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:27 schreef Margo37 het volgende:
Nou volgens mij krijg ik gauw een ban op NL, wat zijn ze daar uber kinderachtig met modereren zeg
quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:01 schreef Giertje het volgende:
st brainless laat het zoals verwacht afweten dus
hahhaaaa lachen dit, ze stuurde mij een pm:quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Haha en ik erbij.Laat Fok niet afkraken en jouw ook niet.
Heb ook een pm gekregen en heb gewoon gezegd dat ik Fok niet in een topic laat afkraken en dus reageer via dat topic en niet via een pm.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:33 schreef Margo37 het volgende:
[..]
hahhaaaa lachen dit, ze stuurde mij een pm:
Hoi Margo,
In de huisregels staat dat men niemand mag aanvallen.
En je valt iemand er mee aan je noemt haar naam.
Vandaar de waarschuwing.
En heb je vragen kan dat via pm.
Dus ik mag geen naam noemen
Ik kon niet reageren want ik dacht dat haar box volzat, bericht werd niet verzonden maar heb geen zin om het nog eens te typen, maar gaat dus nergens overquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ook een pm gekregen en heb gewoon gezegd dat ik Fok niet in een topic laat afkraken en dus reageer via dat topic en niet via een pm.
Ooow die!!!!!!! Ja, die kennik welquote:Op woensdag 11 juni 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet lullen BorgaDon't you remember Held Huub en Fruitvliegje?
straks moet Huub zich nog verantwoorden op nl omdat hij ook elders op internet zitquote:Op donderdag 12 juni 2008 15:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ook een pm gekregen en heb gewoon gezegd dat ik Fok niet in een topic laat afkraken en dus reageer via dat topic en niet via een pm.
Sommige zijn echt de weg kwijt daar hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:46 schreef blomst het volgende:
[..]
straks moet Huub zich nog verantwoorden op nl omdat hij ook elders op internet zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |