waar op de radio?quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:05 schreef rooie3 het volgende:
Eric op de radio.Maar word een beetje moe van al die domme vragen.Je word er niks wijzer van.Scheel mij het waar hij komt en wat hij graag eet.
Wat denk je.Now live,maar het is alleen maar flauwekul.quote:
Nou begrijp ik het niet meer. Je biedt eerst 20 euro op mij post mortum en nu zeg je dat je geen vrouwenkarkas wilt..quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:46 schreef PeterNB het volgende:
Mmmm, Ik kan dan wel op Noekje of Yvonne bieden, maar ik ben
een rechtgeaarde homofiele necrofiel........ wat moet ik met een vrouwenkarkas ?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:19 schreef kahaarin het volgende:
* kahaarin om het hoekje gluurt
Huh, jullie zijn er nog wel?! Dan heb ik een paar keer net bij het wisselen van de COS gekeken want ik dacht dat het over was.......![]()
Goedemiddag y'all!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:46 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Worden wij wakker?
http://video.google.com/videoplay?docid=2025737815077941161&q=worden+wij+wakker&ei=0wtRSNO3AZfYjQKkocisDA
Het einde is nabij..
Misschien naait hij er iets aan en haalt hij iets weg.quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nou begrijp ik het niet meer. Je biedt eerst 20 euro op mij post mortum en nu zeg je dat je geen vrouwenkarkas wilt..
Ooohhhhh ik dacht dat je een jongentje was ipv een meisje............quote:Op donderdag 12 juni 2008 16:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Nou begrijp ik het niet meer. Je biedt eerst 20 euro op mij post mortum en nu zeg je dat je geen vrouwenkarkas wilt..
Hallo conjo ik ben geen homo brother.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ooohhhhh ik dacht dat je een jongentje was ipv een meisje............
Hoe was je sollicitatie ???quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:28 schreef Dementor het volgende:
Oja ik ben net weggeweest voor een sollicitatie als iemand wil weten hoe het ging PM maar
Ik haal die dingen altijd door elkaar. Homomeisje, Lesbojongetje, Homojongetje, Lesbomeisje..quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:34 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hallo conjo ik ben geen homo brother.
Er zat een figuur dat constant bleef door hammeren op bepaalde zaken maar ik post hier niet teveel want anders is het meteen overduidelijk voor iemand die daar werkt wie ik ben.quote:
Echt?! Jeetje.. Nou, ik ben toch echt meisje inclusief lange blonde vlechtjes en bloemen in mijn haar.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:33 schreef PeterNB het volgende:
Oohhhhh ik dacht dat je een jongentje was ipv een meisje............
Toch wel net zo'n stoere functie als leeuwentemmer, he?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:28 schreef Dementor het volgende:
Oja ik ben net weggeweest voor een sollicitatie als iemand wil weten hoe het ging PM maar, ik zeg 1 ding stabiel brother stabielgezeik.
Op een groene berg met mooie muziek op een wit rood ruitjes kleed met lekkere broodjes en drankjes aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaight.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:40 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Echt?! Jeetje.. Nou, ik ben toch echt meisje inclusief lange blonde vlechtjes en bloemen in mijn haar.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:41 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Toch wel net zo'n stoere functie als leeuwentemmer, he?
Serieus? Op een sollicitatiegesprek? Dat is vreemd. Heb er sowieso een hekel aan als mensen dat soort dingen vragen, maar in zo'n situatie is het helemaal ongepast.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:42 schreef Dementor het volgende:
Ze durfde zelfs te vragen waar ik bepaalde dingen van betaal zoals kleding en bepaalde ritjes, hoe dan zeg ik je?
Tja ik zei google maar op mijn naam (kortom doe eens wat onderzoek voordat je iemand voor de zoveelste keer uitnodigd).quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:46 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Serieus? Op een sollicitatiegesprek? Dat is vreemd. Heb er sowieso een hekel aan als mensen dat soort dingen vragen, maar in zo'n situatie is het helemaal ongepast.
En gelukkig maar! Mijn scriptiebegeleider vroeg ook waar ik het geld vandaan haalde om straks een tijd rond te gaan reizen. Want ik had geen tijd om te werken toch? Ik liet het toen ook maar bij een veelbetekenende blik.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:47 schreef Dementor het volgende:
Tja schijnbaar wijk ik af van het gemiddelde beeld dat ze hebben van een student, platzak en bereid om alle shit te slikken als Rachel O'Neill met een fles Goldstrike achter haar kiezen.
Wie weet hebben wij wel ongeveer dezelfde achtergrond dat is op zich best grappig.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:52 schreef Smash-it het volgende:
[..]
En gelukkig maar! Mijn scriptiebegeleider vroeg ook waar ik het geld vandaan haalde om straks een tijd rond te gaan reizen. Want ik had geen tijd om te werken toch? Ik liet het toen ook maar bij een veelbetekende blik.
By the by, Huub weer online in 'commotie rondom huub' en hij gaat vanavond naar The Happening met Claire. Voor het eerst in 2 jaar naar de bios. Nieuwe blog op zijn hyves.
http://dgkhuub.hyves.nl/blog/13255168/rnn7_en_de_film/bvuM/
Toen Nadia er uit was, maar op tv nog niet, zat ik ook achter haar en Dennis in de bios. Bij 'Superbad' nog wel. Het was droevig eigenlijk. Hopen dat íemand ze maar zou herkennen, niemand gaf sjoege.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:53 schreef Dementor het volgende:
Huub en Claire in de bios dat zal een spektakel worden ik denk dat er weinig van die film over blijft.
Wat riep je?quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:55 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Toen Nadia er uit was, maar op tv nog niet, zat ik ook achter haar en Dennis in de bios. Bij 'Superbad' nog wel. Het was droevig eigenlijk. Hopen dat íemand ze maar zou herkennen, niemand gaf sjoege.
Alphen
Zelfs ik had meer interesse in de film.. fluisterde alleen af en toe: eerst een zoontje.. dan een dochtertjequote:
Hihi stout.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:08 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Zelfs ik had meer interesse in de film.. fluisterde alleen af en toe: eerst een zoontje.. dan een dochtertje
ja das jammer, vind wel leuk om te luisteren, zeker net als laatst met Palma, Huub & Clairequote:Op donderdag 12 juni 2008 16:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat denk je.Now live,maar het is alleen maar flauwekul.
Echte inhoud hebben die gesprekken helaas niet.
Heeft dat nog zin dan?quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:12 schreef Desii het volgende:
Ik zal wel een nwe COS aanmaken...
We hebben nog tot zondag, toch? Of loop ik alweer achter? Maak hem gewoon Desii, kijken we vanzelf wel! Verwacht nu natuurlijk wel een mooie OPquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:13 schreef Dementor het volgende:
Heeft dat nog zin dan?
Dus na zondag zie ik jullie nooit meerquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:14 schreef Smash-it het volgende:
[..]
We hebben nog tot zondag, toch? Of loop ik alweer achter? Maak hem gewoon Desii, kijken we vanzelf wel! Verwacht nu natuurlijk wel een mooie OP.
tuurlijk... we hebben nog tot 2012quote:
En zegen en een vloek zoals veel dingen in mijn leven.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:16 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk... we hebben nog tot 2012
Zal wel wennen voor je zijn.... In 2013 ben jij de enige levende in een hiernamaalse COS
Geen paniek.....er wordt gekeken of er ergens een leeg steegje in hetquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dus na zondag zie ik jullie nooit meer
Huiliequote:Op donderdag 12 juni 2008 18:15 schreef Dementor het volgende:
Dus na zondag zie ik jullie nooit meer
Allee maak ik het dan zekerquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:19 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Huilie! We krijgen volgens mij een plekje in SHO, al is dat nog niet zeker.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:18 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Geen paniek.....er wordt gekeken of er ergens een leeg steegje in het
SHO-forum voor ONS COSSERS is.
Gaan we doen @kahaarinquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:29 schreef kahaarin het volgende:
Hekken er om en het 'the looney-bin' dopen?
![]()
Nee lijkt me hastikke gesellug,, ik was jullie al een poosje kwijt, ik dacht dat het al dicht zat maar nee dus!
WOOHOO!, Ehm, waitquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaan we doen @kahaarin![]()
Kroatië- Duitsland 1-0, nog meer reden om te juichen.![]()
![]()
Hilarisch die Bubba J, thanks.quote:
Daar gaat mijn poule...quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
Baggeren dan maar.
Kroatië - Duitsland : 2-0.![]()
![]()
Ik ga heel chauvinistisch weer op oranje.![]()
En zo hoort het!quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
Ik ga heel chauvinistisch weer op oranje.![]()
Ik draag alleen nog maar oranje kleren. Geldt dat ook?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:47 schreef Dementor het volgende:
Maar jij bent nog swart, brother.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |