Ik liet je expres je gang gaanquote:Op maandag 9 juni 2008 08:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het viel me mee dat er niemand tussendoor kwam.
Na twee dagen pasquote:Op maandag 9 juni 2008 08:46 schreef Pheno het volgende:
Straks eens kijken of ik na twee dagen kan schijten
Mijn buik begint nu wel erg pijn te doen
Ik kan niet, obstipatie, dat heb ik wel eens. De laatste keer had ik een week een niet op het toilet gezetenquote:Op maandag 9 juni 2008 08:46 schreef JortK het volgende:
[..]
Na twee dagen pas
Ik ben vannacht nog 4x geweest
Fuck it, ik had echt die dokter zn ramen ingegooidquote:Op maandag 9 juni 2008 08:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan niet, obstipatie, dat heb ik wel eens. De laatste keer had ik een week een niet op het toilet gezeten
Maar he, het zit tussen mijn oren
Misschien een stom idee hoor, maar waarom niet naar de stats verwijzen:quote:
Zoveel stenen liggen er hier niet.quote:Op maandag 9 juni 2008 08:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Fuck it, ik had echt die dokter zn ramen ingegooid
Zucht.....quote:Op maandag 9 juni 2008 08:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien een stom idee hoor, maar waarom niet naar de stats verwijzen:
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=3
Jodiumdruppels op je bolle ogenquote:Op maandag 9 juni 2008 08:50 schreef JortK het volgende:
Weet je wat trouwens ook echt kut is, jodiumdruppels voor je oog![]()
Omdat het traditie is de oude topics in de OP te hebben staanquote:Op maandag 9 juni 2008 08:54 schreef Piles het volgende:
Goedemorgen julie
[..]
Misschien een stom idee hoor, maar waarom niet naar de stats verwijzen:
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=3
Watquote:Op maandag 9 juni 2008 08:55 schreef Pheno het volgende:
Zucht.....
Oh, ok. Hou ik mn mond verderquote:Op maandag 9 juni 2008 08:56 schreef DaMart het volgende:
Omdat het traditie is de oude topics in de OP te hebben staan.
Dat is nog niet het ergste, het ergste is dat ik een week geen lenzen in mag, en ik geen bril hebquote:
Je weet niet waar het over gaat manquote:Op maandag 9 juni 2008 08:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat
Probeer alleen te helpen, hou niet van dubbel werk
Mijn TT is niet duidelijk genoeg?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Sommige mensen willen het niet horen Ph denk ik
Even naar de hema voor een cheap one?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is nog niet het ergste, het ergste is dat ik een week geen lenzen in mag, en ik geen bril heb
Moet je mijn reserve duikbril lenen?quote:
Nee, dat blijktquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 08:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat
Probeer alleen te helpen, hou niet van dubbel werk
[..]
Oh, ok. Hou ik mn mond verder
Wat Jort probeert te zeggen is dat hij gisteren al zoveel over cijfertjes en stats heeft gepost, dat Pheno even geen cijfertjes en stats meer kan zienquote:
Anders het kruidvat wel. Ik weet niet of ze op sterkte zijn, ik heb een zicht van 160% tov de normale Nederlander, dus ik heb niets in of voor mijn ogen.quote:
Nou, ik geloof dat ik in HouNiet een medestander heb, die zie ik nu ook weinig trouwens. Begrijpelijk, als er toch alleen cijferbagger staat.quote:Op maandag 9 juni 2008 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Wat Jort probeert te zeggen is dat hij gisteren al zoveel over cijfertjes en stats heeft gepost, dat Pheno even geen cijfertjes en stats meer kan zien.
Ach, de dagelijkse cijfertjes zijn wel grappig, maar er moeten geen halve of hele topics over volgeluld worden inderdaad... tijd voor een ander onderwerp dus...quote:Op maandag 9 juni 2008 08:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou, ik geloof dat ik in HouNiet een medestander heb, die zie ik nu ook weinig trouwens. Begrijpelijk, als er toch alleen cijferbagger staat.
Colaquote:Op maandag 9 juni 2008 09:01 schreef Piles het volgende:
Cola mocht hier ook toch
Anders ben ik hier illegaal
Ik probeer het tot 9 uur uit te stellenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:03 schreef DaMart het volgende:
Cola.
...alleen drink ik dat nog niet op dit uur van de dag.
Ik ben het toch ook wel met je eens, cijfers mogen in de daarvoor bestemde topics, hier kun je veel beter tieten postenquote:Op maandag 9 juni 2008 08:59 schreef Pheno het volgende:
EN NOU KAPPEN MET DIE CIJFERS!!!
voor deze ene keer danquote:Op maandag 9 juni 2008 09:01 schreef Piles het volgende:
Cola mocht hier ook toch
Anders ben ik hier illegaal
Goed nummerquote:Op maandag 9 juni 2008 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.break.com/index/the-titty-song.html
Dat kan ik niet ruiken.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Er zit stront aan de binnnenkant van dr been
Ze is aan het klussenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:12 schreef DaMart het volgende:
Ja, potver! Flikker eens op met die plaatjes, ik ben aan het werk.
Je moet ook werken op je werk en niet fokkenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:12 schreef DaMart het volgende:
Ja, potver! Flikker eens op met die plaatjes, ik ben aan het werk.
Wat een humor op de maandagochtendquote:Op maandag 9 juni 2008 09:12 schreef JortK het volgende:
Je moet ook werken op je werk en niet fokken
tyf up met die kutstatsquote:Op maandag 9 juni 2008 09:15 schreef OA het volgende:
Nog maar een keer de stats van afgelopen weekend!![]()
[..]
Ja, zo van, een dag vrij.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:15 schreef Kuukske het volgende:
Oh bah, wat een typisch maandaggevoel vandaag.
Ik vind van niet, zie ondertitelquote:Op maandag 9 juni 2008 09:15 schreef Pheno het volgende:
Is dit gespam?
Mwa, er zijn genoeg mensen die op hun werk even in de KSC gluren, niet fijn als je dan NSFW tegenkomt. En daarnaast heb ik nog steeds een trage kutlijn dankzij Planet, en aangezien ik via de VPN ingelogd ben en op internet browse, wordt alles retetraag door die plaatjesquote:Op maandag 9 juni 2008 09:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Je moet ook werken op je werk en niet fokken
En nee, Jort, ik ga er geen KLB-topic over openenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, er zijn genoeg mensen die op hun werk even in de KSC gluren, niet fijn als je dan NSFW tegenkomt. En daarnaast heb ik nog steeds een trage kutlijn dankzij Planet, en aangezien ik via de VPN ingelogd ben en op internet browse, wordt alles retetraag door die plaatjes.
Maar dat geldt dan weer voor iedere website met plaatjes, ook de werkgerelateerde.
Die ondertitel klopt sinds gisteren niet meerquote:
Fritzl!quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 09:18 schreef DaMart het volgende:
En nee, Jort, ik ga er geen KLB-topic over openen.
Ja, er mist een N aan het begin.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die ondertitel klopt sinds gisteren niet meer
HET WAS EEN EENMALIGE ACTIE einzeinz!!!!11111111!1111!111oneonequote:Op maandag 9 juni 2008 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die ondertitel klopt sinds gisteren niet meer
Dat is verdomd weinigquote:Op maandag 9 juni 2008 09:21 schreef Pheno het volgende:
Verdomd, 4 uur geslapen
He, beter dan 3 uur zoals al twee weken. Orenquote:
Ik doe niets daar? En condoomsquote:Op maandag 9 juni 2008 09:24 schreef JortK het volgende:
Onderzoekers Antarctica krijgen 16.000 condooms
Ik wil ook!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:16 schreef Pheno het volgende:
Ja, zo van, een dag vrij.
Hai!quote:
Vraag je baas om een parttime dag en loon erbij, werkte prima bij mij.quote:
Mnah.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:29 schreef Pheno het volgende:
Vraag je baas om een parttime dag en loon erbij, werkte prima bij mij.
Bonaire?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:31 schreef Pheno het volgende:
Ik ben me aan het bedenken waar ik volgend jaar op vakantie ga. Dit jaar zal er niets van terecht komen, met al die onderzoeken die gaan komen. Als ik al 4 maanden moet wachten voor een eerste gesprek wil ik niet weten wanneer ze weer eens wat gaan doen
Vezels. Roggebrood, ontbijtkoek. Laat die darmen maar bewegen.quote:
Het zou zo maar kunnen, duikvakantie heb ik al lang niet meer gedaan.quote:
Ik ben het alweer kwijt, drijft nu ergens door het riool heenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vezels. Roggebrood, ontbijtkoek. Laat die darmen maar bewegen.
Tof.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben het alweer kwijt, drijft nu ergens door het riool heen
jajajajajaquote:
Doe eens niet onder "werktijd" ofzoquote:
Beter dan een moesson.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:41 schreef indahnesia.com het volgende:
en het motregent hier
Hier is het ook bewolkt, regen komt straks denk ikquote:Op maandag 9 juni 2008 09:41 schreef indahnesia.com het volgende:
en het motregent hier
Inderdaad, jij vraagt Google draaitquote:Op maandag 9 juni 2008 09:41 schreef Pheno het volgende:
Ze is ook lelijk, zeg dat tegen google als ik tieten in typ
Heldquote:
ja, melden dusquote:Op maandag 9 juni 200809:41 schreef Pheno het volgende:
Ze is ook lelijk, zeg dat tegen google als ik tieten in typ [afbeelding]
Je schaamt je?quote:
quote:
quote:
ik las "schijten"quote:
Ah, dan zie ik je zo verschijnenquote:
heldquote:
Een trioquote:Op maandag 9 juni 2008 09:42 schreef JortK het volgende:
-kut dubbel -
Hier schijnt de zon volop. En 26 graden straks. Oosten ftwquote:Op maandag 9 juni 2008 09:41 schreef JortK het volgende:
[..]
Hier is het ook bewolkt, regen komt straks denk ik
Woon jij wel in NL?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon volop. En 26 graden straks. Oosten ftw
Je zet dubbele kut, dus tenzij het een transsexueel is....quote:
Nee, Japan.quote:
Nah, zoals gezegd, na twee dagen verwacht ik niet veel meer. Alhoewel, er draait iets daarbinnen.quote:
Niet te hopen dat die er overdwars uit komt zetten danquote:Op maandag 9 juni 2008 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, zoals gezegd, na twee dagen verwacht ik niet veel meer. Alhoewel, er draait iets daarbinnen.
De eerste drol na die operatiequote:Op maandag 9 juni 2008 09:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Niet te hopen dat die er overdwars uit komt zetten dan
Die was vrij hard jaquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste drol na die operatie![]()
15 minuten geperst, PIJNNNNNNN!
GoeiemorgenMartquote:Op maandag 9 juni 2008 09:21 schreef DaMart het volgende:
Muckie, ik had nog geen goedemorgen tegen je gezegd.
Bij dezen dus: Goedemorgen Muck![]()
.
scherp!quote:Op maandag 9 juni 200809:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je zet dubbele kut, dus tenzij het een transsexueel is....
Toffe bendequote:Op maandag 9 juni 2008 09:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog niet zien stuiptrekken na 12 dagen buikpleuris in Turkije
hmjah, dat deed ik gisteren al. Kan niet bezig blijven natuurlijk.quote:Op maandag 9 juni 200809:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Doe gezellig mee zou ik zeggen [afbeelding]
Dat kun je wel, postsletquote:Op maandag 9 juni 2008 09:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmjah, dat deed ik gisteren al. Kan niet bezig blijven natuurlijk.
doe dat maar ja.quote:Op maandag 9 juni 200809:57 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ga eerst even douchen en dan sporten over een uurtje of zo [afbeelding]
* indahnesia.com gaat lemming aanmakenquote:Op maandag 9 juni 200809:58 schreef JortK het volgende:
Polen die om 05:00 beginnen met de vloer uithakken! Komt u maar [afbeelding]
quote:btf
a woman who wipes her butt from back-to-front resulting in poopycooch and is therefore unsuitable for cunnilingus.
Jason tried to go down on his girlfriend, but it was too stinky. I told him that she was probably a BTF and that he needed to find a FTB.
Ik al 4 keer vandaagquote:
Link?quote:Op maandag 9 juni 2008 10:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com gaat lemming aanmaken
Ik heb ooit een koliek gehadquote:Op maandag 9 juni 2008 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toffe bende
Ze zeiden tegen mij dat ik anders een kleine klysma moest hebben, een grote kon niet, wegens operatiewond in darm
*ril*
Indahquote:Op maandag 9 juni 2008 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Muckepuck !
koliek? klinkt enger als een poliepquote:Op maandag 9 juni 200810:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb ooit een koliek gehad
eerst helse pijn, dan een zooi injecties waar je niet vrolijk van wordt, en dan moet die steen die al een tijd in je darmen zit eruit [afbeelding]
[..]
Indah [afbeelding]
It is a shamequote:Op maandag 9 juni 2008 10:06 schreef indahnesia.com het volgende:
die was snel dicht, de modjes zijn dus weer aan het werk vandaag.
Dan nog maar een postje in die van mij, polen bashenquote:Op maandag 9 juni 2008 10:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, jammer, morgen weer eentje.
netjesquote:Op maandag 9 juni 200810:06 schreef JortK het volgende:
http://www.tastelikepizza.com/index.php?itemid=10000 [afbeelding]
geen zin an.quote:Op maandag 9 juni 200810:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan nog maar een postje in die van mij, polen bashen [afbeelding]
Hij moet bijkomen van gisterquote:
Ik heb het gelukkig niet zitten kijkenquote:Op maandag 9 juni 2008 10:15 schreef MPG het volgende:
Polen bashen is we ok
Toch hadden ze gisteren moeten winnen.
Duitsers
Ik ook niet, maar ik heb wel de uitslag gezien. Ik kreeg er spontaan uitslag vanquote:
juh....quote:Op maandag 9 juni 2008 10:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
koliek? klinkt enger als een poliep
de wedstrijd met Nederland begint om 01:45 hier... dan slaap ik dus zeer wellichtquote:Op maandag 9 juni 200810:15 schreef MPG het volgende:
Polen bashen is we ok [afbeelding]
Toch hadden ze gisteren moeten winnen.
Duitsers [afbeelding]
Gelijk heb je.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
de wedstrijd met Nederland begint om 01:45 hier... dan slaap ik dus zeer wellicht
Das, ehm, laatquote:Op maandag 9 juni 2008 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de wedstrijd met Nederland begint om 01:45 hier... dan slaap ik dus zeer wellicht
Als je jong was en in indonesie dan was je nu aan het neuckenquote:Op maandag 9 juni 2008 10:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, dat valt wel mee hoor.. ben nog jong en zo.
Van die lekkere grietjes jaquote:Op maandag 9 juni 2008 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je jong was en in indonesie dan was je nu aan het neucken
Netjesquote:
Whehequote:Op maandag 9 juni 2008 10:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, dat valt wel mee hoor.. ben nog jong en zo.
quote:
Jij snapt het.quote:
hoe komt die knik er dan in?quote:Op maandag 9 juni 200810:17 schreef Muck het volgende:
[..]
juh....
er zit dan een knik in je darmen, waardoor de voedselbrij niet meer verder kan.
dat in combinatie met een spoelwormeninfectie is, euh, niet leuk
U gaat naar Defkont?quote:
Of hoe het ook mag hetenquote:
die zijn hier genoeg, binnenkort toch maar een telefoon met camera kopen, dan kan ik er tijdens mijn bezoekjes aan cafe's en clubs wat snatchenquote:
geen idee eigenlijk!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoe komt die knik er dan in?
om het over die wormen maar niet te hebben verder *ril*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Projectgenoot van mij ookquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:29 schreef Muck het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk!MuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik zat net een boterham te eten![]()
![]()
![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:29 schreef Muck het volgende:
jort, is die actie in UVT niks voor jou?
Ik vind dat echt wat voor Jortquote:Op maandag 9 juni 2008 10:29 schreef Muck het volgende:
jort, is die actie in UVT niks voor jou?
Niet echt mijn stijlquote:Op maandag 9 juni 2008 10:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Win twee plekken op de gastenlijst van Shape@Escape!
kom, dat was een inkoppertjequote:Op maandag 9 juni 200810:28 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 9 juni 200810:29 schreef Muck het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk!plaatjes zijn zichtbaar in spoiler tagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gaat ook op voor Italië en Frankrijk...quote:Op maandag 9 juni 2008 10:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Zoals een wijs man ooit sprak: "Duitsland is een mooi land. Alleen is het jammer dat er zo veel duitsers wonen."
MPGquote:
dat kan hequote:
sorryquote:Op maandag 9 juni 2008 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
plaatjes zijn zichtbaar in spoiler tags
inderdaad!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Dat gaat ook op voor Italië en Frankrijk...
Daar wonen heul geen duitsersquote:Op maandag 9 juni 2008 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Dat gaat ook op voor Italië en Frankrijk...
Jaquote:Op maandag 9 juni 2008 10:38 schreef Muck het volgende:
[..]
inderdaad!
Parijs had heel ergens anders moeten liggen
quote:
Contaminatie Muck....quote:Als winnaar zijnde
Volgens mij heeft Houniet het stukje geschreven hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 10:41 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Contaminatie Muck....![]()
'Als winnaar' is voldoende.
ik heb het niet geschreven lieverd, alleen gekopieerdquote:Op maandag 9 juni 2008 10:41 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Contaminatie Muck....![]()
'Als winnaar' is voldoende.
En in MED gepostquote:Op maandag 9 juni 2008 10:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb het niet geschreven lieverd, alleen gekopieerd
Mijquote:
Mart toch!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:54 schreef DaMart het volgende:
Ik las net trouwens dat gerechtsdeurwaarders voor iets meer dan 200 euro iemand kunnen gijzelen... even bellen.
"Deurwaarderskantoor Riennavaplu, uw geld is van ons en niet meer van u, waar kan ik u mee van dienst zijn?"
- "Ik heb financiële problemen."
"En wat kunnen wij daaraan doen?"
- "Mijn buurman heeft vorige maand de jackpot in de Staatsloterij gewonnen."
"Ok..."
- "Ik heb gespaard en wil van de optie gebruikmaken om zijn dochter door u te laten gijzelen."
"Uhm, met wat voor reden, mijnheer?"
- "Losgeld natuurlijk! Voor 5 ton krijgt hij haar terug. Ik zag op uw website dat u ook aan liquidaties doet. Stel dat hij niet betaalt, wat kost dat dan extra?"
*tuut tuut tuut tuut
addict.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Mij
Ik moet aan project werken en niet op FOK! zitten
als ie niet betaald heb je een dochter.. wel een lekker wijffie uitzoeken dus..quote:Op maandag 9 juni 200810:54 schreef DaMart het volgende:
Ik las net trouwens dat gerechtsdeurwaarders voor iets meer dan 200 euro iemand kunnen gijzelen... even bellen [afbeelding].
"Deurwaarderskantoor Riennavaplu, uw geld is van ons en niet meer van u, waar kan ik u mee van dienst zijn?"
- "Ik heb financiële problemen."
"En wat kunnen wij daaraan doen?"
- "Mijn buurman heeft vorige maand de jackpot in de Staatsloterij gewonnen."
"Ok..."
- "Ik heb gespaard en wil van de optie gebruikmaken om zijn dochter door u te laten gijzelen."
"Uhm, met wat voor reden, mijnheer?"
- "Losgeld natuurlijk! Voor 5 ton krijgt hij haar terug. Ik zag op uw website dat u ook aan liquidaties doet. Stel dat hij niet betaalt, wat kost dat dan extra? [afbeelding]"
*tuut tuut tuut tuut
Dat jij zulks een gedachten hebtquote:
Ik heb niet eens een rijke buurman met leuke dochterquote:
Dan wordt het tijd om te verhuizen dusquote:Op maandag 9 juni 2008 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een rijke buurman met leuke dochter![]()
.
Maar ik dacht dat je bedoelde dat er koffie tegen je beeldscherm zat/
Aan het Databeest van FOK! ?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:01 schreef JortK het volgende:
devdevdev
Of je een fatsoenlijk Databeest voor FOK! aan het devven bent?quote:
PMquote:Op maandag 9 juni 2008 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Of je een fatsoenlijk Databeest voor FOK! aan het devven bent?
quote:
Dat is toch geen nieuws manquote:Op maandag 9 juni 2008 11:15 schreef OA het volgende:
Eerste eiken huwelijk in Nederland
Wat een tijd...
Ik las Rihanna, paraplu.... ♪♫♫♪♪♪♫quote:Op maandag 9 juni 2008 10:54 schreef DaMart het volgende:
Ik las net trouwens dat gerechtsdeurwaarders voor iets meer dan 200 euro iemand kunnen gijzelen... even bellen.
"Deurwaarderskantoor Riennavaplu,
Vroig jaar?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:15 schreef OA het volgende:
Eerste eiken huwelijk in Nederland
Wat een tijd...
Het grootste deel van het nieuws 'moet' bestaan uit opmerkelijk en showbizz nieuws...quote:
Dat ze die kutplu maar ergens steekt waar de zon nooit schijntquote:
quote:
Waqt?quote:Waqt een tijd ja
Mijn oma was toen al 19quote:80 jaar
1928.. Mèn... toen moest mijn oma nog geboren worden...
Policyquote:Op maandag 9 juni 2008 11:17 schreef OA het volgende:
[..]
Het grootste deel van het nieuws 'moet' bestaan uit opmerkelijk en showbizz nieuws...
quote:
Ik denk, ik doe mee met de mode en maak ook een typoquote:[..]
Waqt?
quote:[..]
Mijn oma was toen al 19
Over 75 jaar dumpen dusquote:Op maandag 9 juni 2008 11:18 schreef JortK het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken om 80 jaar samen te zijn
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:20 schreef OA het volgende:
Trouwens M...
Vroig is hetzelfde als tpoic... een goed woord dus...![]()
Ik heb het veranderd, maar het duurt soms even voordat een verandering zichtbaar wordt...
Whehe, heel goed!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk, ik doe mee met de mode en maak ook een typo
Geboren in 1909... Overleden in 1995quote:[..]
luiqidatie?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het inspireerde wel
Marktplaatsgedichten
Jouw moeder is 65?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:21 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, heel goed!![]()
[..]
Geboren in 1909... Overleden in 1995![]()
En nee, mijn moeder is niet al 70 ofzo...
Knallen?quote:
54quote:
Vrouw is werkenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Knallen?
Dat doe je thuis maar
Met de vrouw
daarmee trek je geen bezoekers... sex moet het zijn.quote:Op maandag 9 juni 200811:17 schreef OA het volgende:
[..]
Het grootste deel van het nieuws 'moet' bestaan uit opmerkelijk en showbizz nieuws...
Een echte internet ondernemerquote:Op maandag 9 juni 2008 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daarmee trek je geen bezoekers... sex moet het zijn.
maar het probleem is dat ik dat niet kan op mijn websites.... althans geen open kutten en lullen in konten en zo.quote:Op maandag 9 juni 200811:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Een echte internet ondernemer [afbeelding]
Sex is vaak gerelateerd aan showbizz dus dat zit wel goed.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
quote:
Whehequote:Op maandag 9 juni 2008 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
Sex is vaak gerelateerd aan showbizz dus dat zit wel goed.
Precies, kijk maar eens naar het aantal views van dit bericht: Lesbische seks in voetgangerszonequote:Op maandag 9 juni 2008 11:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jongste van 6quote:Op maandag 9 juni 2008 11:29 schreef MPG het volgende:
[..]
En dan is oma van 1909
Is jouw ma de jongste van heul veul ofzo?
Bullcrapquote:Op maandag 9 juni 2008 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk dan maar eens naar mijn bericht over Cleopatra: Graftombe Cleopatra mogelijk gevondenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies, kijk maar eens naar het aantal views van dit bericht: Lesbische seks in voetgangerszone
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:30 schreef OA het volgende:
[..]
Jongste van 6![]()
Ik heb een oom van 76 (broer van m'n ma). Hij is 1 jaar jonger dan de moeder van m'n pa...
122236 viewsquote:Op maandag 9 juni 2008 11:32 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk dan maar eens naar mijn bericht over Cleopatra: Graftombe Cleopatra mogelijk gevonden
Hoog Jerry Springer gehaltequote:Op maandag 9 juni 2008 11:30 schreef OA het volgende:
[..]
Jongste van 6![]()
Ik heb een oom van 76 (broer van m'n ma). Hij is 1 jaar jonger dan de moeder van m'n pa...
wel vaak he..quote:Op maandag 9 juni 200811:29 schreef OA het volgende:
[..]
Sex is vaak gerelateerd aan showbizz dus dat zit wel goed. [afbeelding]
ahquote:Op maandag 9 juni 200811:30 schreef JortK het volgende:
[..]
vriendin, maar ik noem dr vrouw [afbeelding]
Best bekeken bericht van meiquote:
U heeft geëdit?quote:
* DaMart gaat carriereswitch maken!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:29 schreef OA het volgende:
[..]
Netjesquote:
Open eerst maar een nieuwe KSCquote:
haha.. dat dusquote:Op maandag 9 juni 200811:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
[..]
Precies, kijk maar eens naar het aantal views van dit bericht: Lesbische seks in voetgangerszone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |