hoe komt die knik er dan in?quote:Op maandag 9 juni 200810:17 schreef Muck het volgende:
[..]
juh....
er zit dan een knik in je darmen, waardoor de voedselbrij niet meer verder kan.
dat in combinatie met een spoelwormeninfectie is, euh, niet leuk
U gaat naar Defkont?quote:
Of hoe het ook mag hetenquote:
die zijn hier genoeg, binnenkort toch maar een telefoon met camera kopen, dan kan ik er tijdens mijn bezoekjes aan cafe's en clubs wat snatchenquote:
geen idee eigenlijk!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoe komt die knik er dan in?
om het over die wormen maar niet te hebben verder *ril*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Projectgenoot van mij ookquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:29 schreef Muck het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk!MuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik zat net een boterham te eten![]()
![]()
![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:29 schreef Muck het volgende:
jort, is die actie in UVT niks voor jou?
Ik vind dat echt wat voor Jortquote:Op maandag 9 juni 2008 10:29 schreef Muck het volgende:
jort, is die actie in UVT niks voor jou?
Niet echt mijn stijlquote:Op maandag 9 juni 2008 10:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Win twee plekken op de gastenlijst van Shape@Escape!
kom, dat was een inkoppertjequote:Op maandag 9 juni 200810:28 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 9 juni 200810:29 schreef Muck het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk!plaatjes zijn zichtbaar in spoiler tagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat gaat ook op voor Italië en Frankrijk...quote:Op maandag 9 juni 2008 10:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Zoals een wijs man ooit sprak: "Duitsland is een mooi land. Alleen is het jammer dat er zo veel duitsers wonen."
MPGquote:
dat kan hequote:
sorryquote:Op maandag 9 juni 2008 10:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
plaatjes zijn zichtbaar in spoiler tags
inderdaad!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Dat gaat ook op voor Italië en Frankrijk...
Daar wonen heul geen duitsersquote:Op maandag 9 juni 2008 10:36 schreef OA het volgende:
[..]
Dat gaat ook op voor Italië en Frankrijk...
Jaquote:Op maandag 9 juni 2008 10:38 schreef Muck het volgende:
[..]
inderdaad!
Parijs had heel ergens anders moeten liggen
quote:
Contaminatie Muck....quote:Als winnaar zijnde
Volgens mij heeft Houniet het stukje geschreven hoorquote:Op maandag 9 juni 2008 10:41 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Contaminatie Muck....![]()
'Als winnaar' is voldoende.
ik heb het niet geschreven lieverd, alleen gekopieerdquote:Op maandag 9 juni 2008 10:41 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Contaminatie Muck....![]()
'Als winnaar' is voldoende.
En in MED gepostquote:Op maandag 9 juni 2008 10:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb het niet geschreven lieverd, alleen gekopieerd
Mijquote:
Mart toch!quote:Op maandag 9 juni 2008 10:54 schreef DaMart het volgende:
Ik las net trouwens dat gerechtsdeurwaarders voor iets meer dan 200 euro iemand kunnen gijzelen... even bellen.
"Deurwaarderskantoor Riennavaplu, uw geld is van ons en niet meer van u, waar kan ik u mee van dienst zijn?"
- "Ik heb financiële problemen."
"En wat kunnen wij daaraan doen?"
- "Mijn buurman heeft vorige maand de jackpot in de Staatsloterij gewonnen."
"Ok..."
- "Ik heb gespaard en wil van de optie gebruikmaken om zijn dochter door u te laten gijzelen."
"Uhm, met wat voor reden, mijnheer?"
- "Losgeld natuurlijk! Voor 5 ton krijgt hij haar terug. Ik zag op uw website dat u ook aan liquidaties doet. Stel dat hij niet betaalt, wat kost dat dan extra?"
*tuut tuut tuut tuut
addict.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Mij
Ik moet aan project werken en niet op FOK! zitten
als ie niet betaald heb je een dochter.. wel een lekker wijffie uitzoeken dus..quote:Op maandag 9 juni 200810:54 schreef DaMart het volgende:
Ik las net trouwens dat gerechtsdeurwaarders voor iets meer dan 200 euro iemand kunnen gijzelen... even bellen [afbeelding].
"Deurwaarderskantoor Riennavaplu, uw geld is van ons en niet meer van u, waar kan ik u mee van dienst zijn?"
- "Ik heb financiële problemen."
"En wat kunnen wij daaraan doen?"
- "Mijn buurman heeft vorige maand de jackpot in de Staatsloterij gewonnen."
"Ok..."
- "Ik heb gespaard en wil van de optie gebruikmaken om zijn dochter door u te laten gijzelen."
"Uhm, met wat voor reden, mijnheer?"
- "Losgeld natuurlijk! Voor 5 ton krijgt hij haar terug. Ik zag op uw website dat u ook aan liquidaties doet. Stel dat hij niet betaalt, wat kost dat dan extra? [afbeelding]"
*tuut tuut tuut tuut
Dat jij zulks een gedachten hebtquote:
Ik heb niet eens een rijke buurman met leuke dochterquote:
Dan wordt het tijd om te verhuizen dusquote:Op maandag 9 juni 2008 11:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een rijke buurman met leuke dochter![]()
.
Maar ik dacht dat je bedoelde dat er koffie tegen je beeldscherm zat/
Aan het Databeest van FOK! ?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:01 schreef JortK het volgende:
devdevdev
Of je een fatsoenlijk Databeest voor FOK! aan het devven bent?quote:
PMquote:Op maandag 9 juni 2008 11:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Of je een fatsoenlijk Databeest voor FOK! aan het devven bent?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |