hmjah, dat deed ik gisteren al. Kan niet bezig blijven natuurlijk.quote:Op maandag 9 juni 200809:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Doe gezellig mee zou ik zeggen [afbeelding]
Dat kun je wel, postsletquote:Op maandag 9 juni 2008 09:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hmjah, dat deed ik gisteren al. Kan niet bezig blijven natuurlijk.
doe dat maar ja.quote:Op maandag 9 juni 200809:57 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ga eerst even douchen en dan sporten over een uurtje of zo [afbeelding]
* indahnesia.com gaat lemming aanmakenquote:Op maandag 9 juni 200809:58 schreef JortK het volgende:
Polen die om 05:00 beginnen met de vloer uithakken! Komt u maar [afbeelding]
quote:btf
a woman who wipes her butt from back-to-front resulting in poopycooch and is therefore unsuitable for cunnilingus.
Jason tried to go down on his girlfriend, but it was too stinky. I told him that she was probably a BTF and that he needed to find a FTB.
Ik al 4 keer vandaagquote:
Link?quote:Op maandag 9 juni 2008 10:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
* indahnesia.com gaat lemming aanmaken
Ik heb ooit een koliek gehadquote:Op maandag 9 juni 2008 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toffe bende
Ze zeiden tegen mij dat ik anders een kleine klysma moest hebben, een grote kon niet, wegens operatiewond in darm
*ril*
Indahquote:Op maandag 9 juni 2008 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Muckepuck !
koliek? klinkt enger als een poliepquote:Op maandag 9 juni 200810:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb ooit een koliek gehad
eerst helse pijn, dan een zooi injecties waar je niet vrolijk van wordt, en dan moet die steen die al een tijd in je darmen zit eruit [afbeelding]
[..]
Indah [afbeelding]
It is a shamequote:Op maandag 9 juni 2008 10:06 schreef indahnesia.com het volgende:
die was snel dicht, de modjes zijn dus weer aan het werk vandaag.
Dan nog maar een postje in die van mij, polen bashenquote:Op maandag 9 juni 2008 10:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, jammer, morgen weer eentje.
netjesquote:Op maandag 9 juni 200810:06 schreef JortK het volgende:
http://www.tastelikepizza.com/index.php?itemid=10000 [afbeelding]
geen zin an.quote:Op maandag 9 juni 200810:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Dan nog maar een postje in die van mij, polen bashen [afbeelding]
Hij moet bijkomen van gisterquote:
Ik heb het gelukkig niet zitten kijkenquote:Op maandag 9 juni 2008 10:15 schreef MPG het volgende:
Polen bashen is we ok
Toch hadden ze gisteren moeten winnen.
Duitsers
Ik ook niet, maar ik heb wel de uitslag gezien. Ik kreeg er spontaan uitslag vanquote:
juh....quote:Op maandag 9 juni 2008 10:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
koliek? klinkt enger als een poliep
de wedstrijd met Nederland begint om 01:45 hier... dan slaap ik dus zeer wellichtquote:Op maandag 9 juni 200810:15 schreef MPG het volgende:
Polen bashen is we ok [afbeelding]
Toch hadden ze gisteren moeten winnen.
Duitsers [afbeelding]
Gelijk heb je.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
de wedstrijd met Nederland begint om 01:45 hier... dan slaap ik dus zeer wellicht
Das, ehm, laatquote:Op maandag 9 juni 2008 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de wedstrijd met Nederland begint om 01:45 hier... dan slaap ik dus zeer wellicht
Als je jong was en in indonesie dan was je nu aan het neuckenquote:Op maandag 9 juni 2008 10:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, dat valt wel mee hoor.. ben nog jong en zo.
Van die lekkere grietjes jaquote:Op maandag 9 juni 2008 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je jong was en in indonesie dan was je nu aan het neucken
Netjesquote:
Whehequote:Op maandag 9 juni 2008 10:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, dat valt wel mee hoor.. ben nog jong en zo.
quote:
Jij snapt het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |