Toffe actie. Niet mijn stijl, maar wel tof dat FOK! zoiets kan organiserenquote:Op maandag 9 juni 2008 00:07 schreef Houniet het volgende:
Win twee plekken op de gastenlijst van Shape@Escape!.
ik sta er voor in dat het geen rickroll isquote:Op maandag 9 juni 2008 00:14 schreef Houniet het volgende:
Dit is meer jouw stijl denk ik.
Win twee plekken op de gastenlijst van Shape@Escape!
Klikken, echt.
Ik kliktequote:Op maandag 9 juni 2008 00:14 schreef Houniet het volgende:
Dit is meer jouw stijl denk ik.
Win twee plekken op de gastenlijst van Shape@Escape!
Klikken, echt.
tuurlijkquote:Op maandag 9 juni 2008 00:33 schreef Sander170 het volgende:
Daar is dit topic toch voor bedoeld?
Dat nu dus ook echt voor mijquote:
Mijn goede invloed doet zich weer gelden hier dusquote:Op maandag 9 juni 2008 00:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat nu dus ook echt voor mij
Truste allemaal![]()
Oke bedankt voor je leuke mening en dat meen ik oprecht!quote:Op maandag 9 juni 2008 00:34 schreef MPG het volgende:
[..]
tuurlijk
ik waardeer jullie nachtelijke ontopic discussies dan ook zeer
Aan mij denken, dan slaap je zo.quote:
Ik zal het proberen.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aan mij denken, dan slaap je zo.
Trusten
ranzigquote:Op maandag 9 juni 200801:38 schreef Fha het volgende:
ohnoo. mn kat kotst op mn bed. nasty.
Mijn dag is alweer begonnen hequote:Op maandag 9 juni 200803:32 schreef Bora-Bora het volgende:
Goh, nog mensen wakker hier.
Indahnesia [afbeelding]
Ik vroeg me net af of ik nog naar bed zou gaan, vannacht... [afbeelding]
jo CGMquote:Op maandag 9 juni 200803:54 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie morgen :3 kan ff niet slapen. [afbeelding] cijfers en examens zitten in mn hoofd.
dan kan ik helemaal niet meer slapenquote:
dus dronken liedjes opnemen in de studio,.quote:Op maandag 9 juni 2008 03:58 schreef Lichtpunt het volgende:
ik geen in om te slapen, totaal niet moe, nog genoeg whiskey, en een studio tot me beschikking
Indeed, en morgen terugluisteren en denken.... wow i couldnt do that without a drink or twoquote:Op maandag 9 juni 2008 04:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dus dronken liedjes opnemen in de studio,.
ik heb hier een fles whisky en een microfoon (8) en alles wat mijn hartje te begeren heeft ::p
word toch wel engels liedje?
* vind engels lyrischer dan nederlands.
quote:Op maandag 9 juni 200803:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan kan ik helemaal niet meer slapen [afbeelding]
maarja, samen met mn vriendin vanavond op secondlife gezeten :3 beetje dingen gebouwd.
zij bouwde een artistieke vos in 3d objecten , en ik een huis. ontzettend moeilijk om 3d objecten te vormen zoals jij dat wil [afbeelding] Maar het was wel leuk. want er was iemand bij die het ons leerde [afbeelding]
ach beter iets te doen hebben dan denken , ik heb mn dag verspild :p aan alcohol.quote:Op maandag 9 juni 2008 04:01 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Indeed, en morgen terugluisteren en denken.... wow i couldnt do that without a drink or twoisnt life wonderfull,, or at least drugs/drinks
wel een goede reden om wakker te blijven, toch?quote:Op maandag 9 juni 200803:58 schreef Lichtpunt het volgende:
ik geen in om te slapen, totaal niet moe, nog genoeg whiskey, en een studio tot me beschikking [afbeelding]
mwoah, als je oekakiwolf.deviantart.com eens kijkt dan zie je wel hoe creatief mn vriendin isquote:
net genoeg drinken om te kunnen functioneren op een mooi level, that's the trickquote:Op maandag 9 juni 2008 04:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach beter iets te doen hebben dan denken , ik heb mn dag verspild :p aan alcohol.
maarja, ik heb nu over 5 min een kopje soep als ik niemand perongeluk wakker heb gemaakt
'per ongeluk' of per ongeluk ?quote:Op maandag 9 juni 200804:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach beter iets te doen hebben dan denken , ik heb mn dag verspild :p aan alcohol.
maarja, ik heb nu over 5 min een kopje soep als ik niemand perongeluk wakker heb gemaakt [afbeelding]
per ongeluk zonder aan elkaar geschreven typo dinges. Konqueror heeft een spellingscontrole in zich zitten best handig :3quote:
ik zing alsnog liever nuchter , hou ik stukken beter toon hoogte :3quote:Op maandag 9 juni 2008 04:04 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
net genoeg drinken om te kunnen functioneren op een mooi level, that's the trick
dus je hoeft niemand wakker te maken voor een soepie?quote:Op maandag 9 juni 200804:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
per ongeluk zonder aan elkaar geschreven typo dinges. Konqueror heeft een spellingscontrole in zich zitten best handig :3
[..]
ik zing alsnog liever nuchter , hou ik stukken beter toon hoogte :3
al betwijfel ik het resultaat van je liedje. maar das ook omdat ik je zangtalenten niet ken.
kant en klaar, alleen deze is wel heel apart... special nog iets kant en klaar met paprika smaak :s rare soep.quote:Op maandag 9 juni 2008 04:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dus je hoeft niemand wakker te maken voor een soepie?
laat ik die nu ook net niet kunne laten horen, net nieuwe studio bij elkaar gekochtquote:Op maandag 9 juni 2008 04:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
per ongeluk zonder aan elkaar geschreven typo dinges. Konqueror heeft een spellingscontrole in zich zitten best handig :3
[..]
ik zing alsnog liever nuchter , hou ik stukken beter toon hoogte :3
al betwijfel ik het resultaat van je liedje. maar das ook omdat ik je zangtalenten niet ken.
je blijft er wel bang voor :p omdat er zonet nog iemand naar beneden kwam om te kijken./ controleren of iedereen sliep ( ouders volk ) of gewoon naar het toilet maarj e denkt het wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 04:15 schreef indahnesia.com het volgende:
o ja, waterkokers kunnen behoorlijk herrie maken ja... zeker om 4 uur in de morgen
lol die mic zou je toch iets moeten zeggen als je zingtquote:Op maandag 9 juni 2008 04:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je blijft er wel bang voor :p omdat er zonet nog iemand naar beneden kwam om te kijken./ controleren of iedereen sliep ( ouders volk ) of gewoon naar het toilet maarj e denkt het wel.
@reactie hierboven
en wat betreft die gitaren , het zegt me niks
als je nou eens altijd proffesionals had en in een klassiek koor hebt gezongen. dan maakt een microfoon je niks uit.quote:Op maandag 9 juni 2008 04:21 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
lol die mic zou je toch iets moeten zeggen als je zingtdus dan twijfel ik op mijn plaats weer aan jou qualiteiten
een prof mic is in zoverre zinvol dat het een veel beter detail heeft dan een normale dynamische mic. Het is altijd zo dat de persoon die zingt het verschil maakt. Een vals kreng krijg je zelfs met een neumann niet mooi. Maar het verschil tussen mijn dynamische shure beta en mijn neumann is toch wel enorm duidelijk. Mjah op dit moment even niks online dus kan het verschil je ook niet laten horen.quote:Op maandag 9 juni 2008 04:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
als je nou eens altijd proffesionals had en in een klassiek koor hebt gezongen. dan maakt een microfoon je niks uit.![]()
daarzorgde de opname crew wel voorzie maar op roderjongenskoor.nl
![]()
genoeg cds zijn er gemaakt
de fouten teveel, ik heb in een engels koor gezeten eentje die volgens de engelse traditie zong.quote:Op maandag 9 juni 2008 04:25 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
een prof mic is in zoverre zinvol dat het een veel beter detail heeft dan een normale dynamische mic. Het is altijd zo dat de persoon die zingt het verschil maakt. Een vals kreng krijg je zelfs met een neumann niet mooi. Maar het verschil tussen mijn dynamische shure beta en mijn neumann is toch wel enorm duidelijk. Mjah op dit moment even niks online dus kan het verschil je ook niet laten horen.
Is lead in new york gospel choir voldoende overigens? of moet ik voor jou persee in een nederlands kerkkoortje gezongen hebben?Een koor is het beste om te leren zingen, dat klopt zeker
zie stevie wonder, en alle andere grootheden
Waarom doe jij dit, dit hoort OA te doen !quote:Op maandag 9 juni 2008 07:43 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen!
en, de dagcijfers van gisteren:
001. 1310 JortK
002. 0932 indahnesia.com
008. 0236 PeZu
009. 0228 Fha
022. 0129 Papierversnipperaar
030. 0109 Houniet
031. 0108 Pheno
074. 0052 DaMart
jorrt & indah_!
Dat is niet meerquote:Op maandag 9 juni 2008 07:43 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen!
en, de dagcijfers van gisteren:
001. 1310 JortK
002. 0932 indahnesia.com
008. 0236 PeZu
009. 0228 Fha
022. 0129 Papierversnipperaar
030. 0109 Houniet
031. 0108 Pheno
074. 0052 DaMart
jorrt & indah_!
Komt er zo aan!quote:Op maandag 9 juni 2008 08:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom doe jij dit, dit hoort OA te doen !![]()
![]()
quote:Op maandag 9 juni 2008 08:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Waarom doe jij dit, dit hoort OA te doen !![]()
![]()
quote:11. 184 indahnesia.com
16. 133 JortK
32. 093 Pheno
39. 089 Papierversnipperaar
60. 073 Houniet
79. 061 DaMart
93. 056 OA
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:15. 113 Memento-Mori
31. 080 Pheno
36. 068 Papierversnipperaar
38. 063 DaMart
44. 056 eer-ik
67. 045 Houniet
82. 038 indahnesia.com
Weekend veelposters!quote:
Het normale volk.quote:
quote:072. 0054 MPG
073. 0053 Tha_Erik
074. 0052 DaMart
090. 0048 eer-ik
Ik heb er niets van meegekregen...quote:Op maandag 9 juni 2008 08:10 schreef JortK het volgende:
Ik ga er verder geen commentaar op geven, we hebben het er gister al genoeg over gehad
Inderdaad, die 5 topics die ik daar volgerost heb met indah, Gasturbine en reetveterquote:Op maandag 9 juni 2008 08:12 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb er niets van meegekregen...![]()
Maar het heeft vast met de topics in MEN te maken...
Ik dacht meer aanquote:Op maandag 9 juni 2008 08:02 schreef OA het volgende:
[..]
Dat is niet meer_! maar eerder
![]()
_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekker stabiel aantal posts de afgelopen 4 dagen. En stiekem ben ik toch weer wat ingelopen op MPGquote:Op maandag 9 juni 2008 08:08 schreef OA het volgende:
Vrijdag 6 juni
[..]
Zaterdag 7 juni
[..]
===========================================
Zondag 8 juni
Mensen zonder leven:
[..]
Weekend veelposters!
[..]
Het normale volk.
[..]
Er valt ook weinig meer over te zeggen dan dat het tijd wordt voor een leven voor je... of een vriendinquote:Op maandag 9 juni 2008 08:10 schreef JortK het volgende:
Ik ga er verder geen commentaar op geven, we hebben het er gister al genoeg over gehad
Nu kom ik hier al een tijdje en dan weet je nog niet dat ik al 4 jaar een vriendin heb en een eigen huishoudenquote:Op maandag 9 juni 2008 08:22 schreef DaMart het volgende:
Er valt ook weinig meer over te zeggen dan dat het tijd wordt voor een leven voor je... of een vriendin.
Ik bedoelde ook voor je vriendin, het is nog vroeg hequote:Op maandag 9 juni 2008 08:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Nu kom ik hier al een tijdje en dan weet je nog niet dat ik al 4 jaar een vriendin heb en een eigen huishouden
Dat schiet er de laatste tijd wat in. 1 voordeel, ze zal niet zwanger zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 08:25 schreef JortK het volgende:
[..]
Nu kom ik hier al een tijdje en dan weet je nog niet dat ik al 4 jaar een vriendin heb en een eigen huishouden
Phquote:Op maandag 9 juni 2008 08:37 schreef Pheno het volgende:
Ah, al 100 posts over die tyfuscijfers. Als julli edaar gewoon mee stoppen zou het nog leuk zijn. Deze reeks lijkt op arcees en D_hs cijferslowchat of zo
Stelletje cijferfappers. Ga anders naar "geen reet te doen op je werk" die mensen geilen er ook op.
Mijn irlpenis was net groter, of is dat TMI?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:37 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft wel een leven.
Gelukkig maar. Het blijkt wel weer dat sommigen echt FOK! zien als een medium om de e-penis langer te laten lijken
Achja. Het verbaasd me dan ook niet.
Gelukkig kijk jij door me slaapkamerraam mee naar binnenquote:Op maandag 9 juni 2008 08:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat schiet er de laatste tijd wat in. 1 voordeel, ze zal niet zwanger zijn
Ik ben die kat ja, hoe wist je dat?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:38 schreef JortK het volgende:
[..]
Gelukkig kijk jij door me slaapkamerraam mee naar binnen
Valt wmb meequote:Op maandag 9 juni 200808:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn irlpenis was net groter, of is dat TMI?
Er lopen hier geen katten, remember het verhaal met de sateprikkers in me voortuin die me bijna een ban kosttequote:
Ebay?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:41 schreef Pheno het volgende:
tof, 30 dollar aan items verkocht
O lolquote:Op maandag 9 juni 2008 08:41 schreef Pheno het volgende:
D2 en dan virtueel je items verkopenNiet dat je het echte geld ooit ziet, maar goed.
Mij gaat het niet om cijfers, maar om de verwaarlozing van Jort's vriendingquote:Op maandag 9 juni 2008 08:37 schreef Pheno het volgende:
Ah, al 100 posts over die tyfuscijfers. Als julli edaar gewoon mee stoppen zou het nog leuk zijn. Deze reeks lijkt op arcees en D_hs cijferslowchat of zo
Stelletje cijferfappers. Ga anders naar "geen reet te doen op je werk" die mensen geilen er ook op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |