ik sta er voor in dat het geen rickroll isquote:Op maandag 9 juni 2008 00:14 schreef Houniet het volgende:
Dit is meer jouw stijl denk ik.
Win twee plekken op de gastenlijst van Shape@Escape!
Klikken, echt.
Ik kliktequote:Op maandag 9 juni 2008 00:14 schreef Houniet het volgende:
Dit is meer jouw stijl denk ik.
Win twee plekken op de gastenlijst van Shape@Escape!
Klikken, echt.
tuurlijkquote:Op maandag 9 juni 2008 00:33 schreef Sander170 het volgende:
Daar is dit topic toch voor bedoeld?
Dat nu dus ook echt voor mijquote:
Mijn goede invloed doet zich weer gelden hier dusquote:Op maandag 9 juni 2008 00:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat nu dus ook echt voor mij
Truste allemaal![]()
Oke bedankt voor je leuke mening en dat meen ik oprecht!quote:Op maandag 9 juni 2008 00:34 schreef MPG het volgende:
[..]
tuurlijk
ik waardeer jullie nachtelijke ontopic discussies dan ook zeer
Aan mij denken, dan slaap je zo.quote:
Ik zal het proberen.quote:Op maandag 9 juni 2008 01:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aan mij denken, dan slaap je zo.
Trusten
ranzigquote:Op maandag 9 juni 200801:38 schreef Fha het volgende:
ohnoo. mn kat kotst op mn bed. nasty.
Mijn dag is alweer begonnen hequote:Op maandag 9 juni 200803:32 schreef Bora-Bora het volgende:
Goh, nog mensen wakker hier.
Indahnesia [afbeelding]
Ik vroeg me net af of ik nog naar bed zou gaan, vannacht... [afbeelding]
jo CGMquote:Op maandag 9 juni 200803:54 schreef cablegunmaster het volgende:
goeie morgen :3 kan ff niet slapen. [afbeelding] cijfers en examens zitten in mn hoofd.
dan kan ik helemaal niet meer slapenquote:
dus dronken liedjes opnemen in de studio,.quote:Op maandag 9 juni 2008 03:58 schreef Lichtpunt het volgende:
ik geen in om te slapen, totaal niet moe, nog genoeg whiskey, en een studio tot me beschikking
Indeed, en morgen terugluisteren en denken.... wow i couldnt do that without a drink or twoquote:Op maandag 9 juni 2008 04:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dus dronken liedjes opnemen in de studio,.
ik heb hier een fles whisky en een microfoon (8) en alles wat mijn hartje te begeren heeft ::p
word toch wel engels liedje?
* vind engels lyrischer dan nederlands.
quote:Op maandag 9 juni 200803:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan kan ik helemaal niet meer slapen [afbeelding]
maarja, samen met mn vriendin vanavond op secondlife gezeten :3 beetje dingen gebouwd.
zij bouwde een artistieke vos in 3d objecten , en ik een huis. ontzettend moeilijk om 3d objecten te vormen zoals jij dat wil [afbeelding] Maar het was wel leuk. want er was iemand bij die het ons leerde [afbeelding]
ach beter iets te doen hebben dan denken , ik heb mn dag verspild :p aan alcohol.quote:Op maandag 9 juni 2008 04:01 schreef Lichtpunt het volgende:
[..]
Indeed, en morgen terugluisteren en denken.... wow i couldnt do that without a drink or twoisnt life wonderfull,, or at least drugs/drinks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |