Ze is aan het klussenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:12 schreef DaMart het volgende:
Ja, potver! Flikker eens op met die plaatjes, ik ben aan het werk.
Je moet ook werken op je werk en niet fokkenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:12 schreef DaMart het volgende:
Ja, potver! Flikker eens op met die plaatjes, ik ben aan het werk.
Wat een humor op de maandagochtendquote:Op maandag 9 juni 2008 09:12 schreef JortK het volgende:
Je moet ook werken op je werk en niet fokken
tyf up met die kutstatsquote:Op maandag 9 juni 2008 09:15 schreef OA het volgende:
Nog maar een keer de stats van afgelopen weekend!![]()
[..]
Ja, zo van, een dag vrij.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:15 schreef Kuukske het volgende:
Oh bah, wat een typisch maandaggevoel vandaag.
Ik vind van niet, zie ondertitelquote:Op maandag 9 juni 2008 09:15 schreef Pheno het volgende:
Is dit gespam?
Mwa, er zijn genoeg mensen die op hun werk even in de KSC gluren, niet fijn als je dan NSFW tegenkomt. En daarnaast heb ik nog steeds een trage kutlijn dankzij Planet, en aangezien ik via de VPN ingelogd ben en op internet browse, wordt alles retetraag door die plaatjesquote:Op maandag 9 juni 2008 09:12 schreef JortK het volgende:
[..]
Je moet ook werken op je werk en niet fokken
En nee, Jort, ik ga er geen KLB-topic over openenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, er zijn genoeg mensen die op hun werk even in de KSC gluren, niet fijn als je dan NSFW tegenkomt. En daarnaast heb ik nog steeds een trage kutlijn dankzij Planet, en aangezien ik via de VPN ingelogd ben en op internet browse, wordt alles retetraag door die plaatjes.
Maar dat geldt dan weer voor iedere website met plaatjes, ook de werkgerelateerde.
Die ondertitel klopt sinds gisteren niet meerquote:
Fritzl!quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 09:18 schreef DaMart het volgende:
En nee, Jort, ik ga er geen KLB-topic over openen.
Ja, er mist een N aan het begin.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die ondertitel klopt sinds gisteren niet meer
HET WAS EEN EENMALIGE ACTIE einzeinz!!!!11111111!1111!111oneonequote:Op maandag 9 juni 2008 09:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die ondertitel klopt sinds gisteren niet meer
Dat is verdomd weinigquote:Op maandag 9 juni 2008 09:21 schreef Pheno het volgende:
Verdomd, 4 uur geslapen
He, beter dan 3 uur zoals al twee weken. Orenquote:
Ik doe niets daar? En condoomsquote:Op maandag 9 juni 2008 09:24 schreef JortK het volgende:
Onderzoekers Antarctica krijgen 16.000 condooms
Ik wil ook!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:16 schreef Pheno het volgende:
Ja, zo van, een dag vrij.
Hai!quote:
Vraag je baas om een parttime dag en loon erbij, werkte prima bij mij.quote:
Mnah.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:29 schreef Pheno het volgende:
Vraag je baas om een parttime dag en loon erbij, werkte prima bij mij.
Bonaire?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:31 schreef Pheno het volgende:
Ik ben me aan het bedenken waar ik volgend jaar op vakantie ga. Dit jaar zal er niets van terecht komen, met al die onderzoeken die gaan komen. Als ik al 4 maanden moet wachten voor een eerste gesprek wil ik niet weten wanneer ze weer eens wat gaan doen
Vezels. Roggebrood, ontbijtkoek. Laat die darmen maar bewegen.quote:
Het zou zo maar kunnen, duikvakantie heb ik al lang niet meer gedaan.quote:
Ik ben het alweer kwijt, drijft nu ergens door het riool heenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vezels. Roggebrood, ontbijtkoek. Laat die darmen maar bewegen.
Tof.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben het alweer kwijt, drijft nu ergens door het riool heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |