Yes, i know that.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
staat er toch gewoon?
[..]
standaard hoor!
* indahnesia.com steekt hand opquote:Op zondag 8 juni 200814:16 schreef Sander170 het volgende:
Ik post veel te veel de afgelopen dagen... !
Oke kereltje, veel succes met leren.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Keurig jongen! Ik spreek je van de week wel weer een keer, nu even studeren![]()
Je post ook veel.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:15 schreef indahnesia.com het volgende:
ik maak veel topics aan de laatste tijd
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
69 in de TT...
lollerzzzzlll!!!!!!11 einz!!!!!111!!11 einz EINZ!!!111
Je mag mijn posts tellen vandaag. Je hebt nog 1 hand nodig. Na deze post een tweede.quote:
Ik ook, maar ik wil het ook nog wel eens doen als ik me verveelquote:Op zondag 8 juni 2008 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag mijn posts tellen vandaag. Je hebt nog 1 hand nodig. Na deze post een tweede.
Gisteren ook niet. Ik post alleen veel onder werktijd
Ik kom net uit mn bed rollen en het is het eerste wat ik aan zet hahaquote:
Hahaha dat geld voor mij net zo.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kom net uit mn bed rollen en het is het eerste wat ik aan zet haha
Wat denk jequote:Op zondag 8 juni 2008 14:44 schreef Pheno het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Veel mensen zonder leven of kutsoftware?
Beidenquote:
Die was echt vervelend. Ik heb gewoon gedroomt over koffiequote:Op zondag 8 juni 2008 14:50 schreef Sander170 het volgende:
Die discussie over die koffie enzo gisteren en vannacht hahaha.
Vooral in MENquote:Op zondag 8 juni 2008 14:51 schreef Sander170 het volgende:
Er zitten gewoon teveel mensen op fok en tegelijk super da superha veel posten...
That is sickquote:Op zondag 8 juni 2008 14:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Die was echt vervelend. Ik heb gewoon gedroomt over koffie
Ligt er aan hoe ik me voel, had net 38,5 gradenquote:
Vooral die d/t fout.quote:
Ik weet het, ik moet zeggen dat ik ook niet heel goed geslapen heb hahaquote:
Ik probeer mee te baggeren posten!quote:
Jammer dat je er nooit overdag bentquote:Op zondag 8 juni 2008 14:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat lief dat je dat typt, ik vind je een schatje.![]()
Heb je een leven ofzoquote:Op zondag 8 juni 2008 14:55 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben er zo af en toe wel op de dag / middag hoor, alleen niet vaak!
jajajajajaquote:
Als ik tijd heb, ouwe.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:19 schreef Houniet het volgende:
MPG wanneer ga je de oude UI's uit de OP halen?
Hoeveel tpoics heb jij gemist lately?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
jajajajaja![]()
![]()
![]()
[..]
Als ik tijd heb, ouwe.
Wanneer gaan we een bakkie doen?
Niet echt neequote:
quote:Op zondag 8 juni 200814:59 schreef JortK het volgende:
Goed topic: http://forum.fok.nl/topic/1162355 [afbeelding]
Vanaf morgen ga ik weer actief doen voor mn studie, dus dan lijkt het alsof ik nuttig bezig ben..quote:
Welke?quote:Op zondag 8 juni 2008 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eens en filmpje opzetten
ik 2quote:
Je moet z@p kijken, in oranjequote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 15:21 schreef Fha het volgende:
Ik ga wachten tot mijn kat leert thee te zetten
Ik verveel me.. en zij verveelt zich ook (of ze doet zonder reden irritant) dus ik ga het haar leren.. (laat me johquote:
Oeh stuur de kebab man ook maar even langs mij danquote:Op zondag 8 juni 2008 15:22 schreef Sander170 het volgende:
Ik kijk wel of ik iets heb, anders bestel ik wel iets shoarma of kebab heb ik wel zin in.
Waarschijnlijk welquote:Op zondag 8 juni 2008 15:24 schreef Sander170 het volgende:
Zie ik jullie hier vannacht nog uurtje of 12 vannacht?
Normale mensen (iig in NL) slapen danquote:Op zondag 8 juni 2008 15:24 schreef Sander170 het volgende:
tot morgenquote:Op zondag 8 juni 200815:24 schreef Sander170 het volgende:
sander is niet normaalquote:Op zondag 8 juni 200815:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Normale mensen (iig in NL) slapen dan [afbeelding]
Nou ik zal mn wekker zetten zodat ik je zeker niet mis!quote:Op zondag 8 juni 2008 15:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Vannacht tussen: 0:00 - 01:00 uur zal ik op Fok! komen!
dan slaap ik nog johquote:Op zondag 8 juni 200815:27 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Vannacht tussen: 0:00 - 01:00 uur zal ik op Fok! komen!
Mokken thee zijn geweldigquote:Op zondag 8 juni 2008 15:39 schreef JortK het volgende:
[..]
mokken thee zijn te groot, teveel thee is
Het is je kat gelukt?quote:
Nee.. die ging demonstratief liggen snurken op het aanrechtquote:
quote:
Thnxquote:
quote:
Ik wil aardbei ik wil aardbei!! Mag ik aardbei?quote:Op zondag 8 juni 2008 16:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Raket of aardbeienwaterijsje in de aanbieding!
Jij wel!quote:Op zondag 8 juni 2008 16:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil aardbei ik wil aardbei!! Mag ik aardbei?
quote:
Kom maar halenquote:
daagdaagquote:
Jij moet van Mart maar bij mij een ijsje komen eten...quote:
ooooh!quote:Op zondag 8 juni 2008 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij moet van Mart maar bij mij een ijsje komen eten...
Dan heeft hij het rijk alleen met Fha
Moet ik ook.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:35 schreef Houniet het volgende:
Zo maar eens aan de studie werken.
heel verstandigquote:Op zondag 8 juni 2008 16:35 schreef Houniet het volgende:
Al de hele dag bezig.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:35 schreef Houniet het volgende:
quote:Op zondag 8 juni 2008 16:52 schreef Houniet het volgende:
Zoeennn nerd ben ik nou ook weer niet. Maar als het moet dan moet het.
Je mag mijn tuinman worden.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:52 schreef Houniet het volgende:
Zoeennn nerd ben ik nou ook weer niet. Maar als het moet dan moet het.
Kijk, dat besteed ik dan weer uit. Nu je het zegt, ik heb geen notulen gezien van de vorige vergadering, morgen maar eens mailen of dat nog eens komtquote:
*gniffel*quote:Op zondag 8 juni 2008 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk, dat besteed ik dan weer uit. Nu je het zegt, ik heb geen notulen gezien van de vorige vergadering, morgen maar eens mailen of dat nog eens komt
mijn vader kooktquote:Op zondag 8 juni 2008 17:24 schreef Houniet het volgende:
Straks maar eens even eten.
Jij mag mijn brood wel smeren voor morgen.quote:Op zondag 8 juni 2008 16:55 schreef Pheno het volgende:
Je mag mijn tuinman worden.
Inderdaad... zeker een stuk of 1.000quote:Op zondag 8 juni 2008 18:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie iets van 1100 posts gezet vandaag
heel moeilijk is het niet volgens mijquote:Op zondag 8 juni 200818:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad... zeker een stuk of 1.000 [afbeelding].
Hoe krijgt die spammer dat nou weer voor elkaar [afbeelding].
Nee, ik ben vrij.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
Jij mag mijn brood wel smeren voor morgen.
Dat is niet zo lastig, de vraag is waar zijn leven is.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad... zeker een stuk of 1.000.
Hoe krijgt die spammer dat nou weer voor elkaar.
Als je kwantiteit voor kwaliteit stelt, niet nee...quote:Op zondag 8 juni 2008 18:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
heel moeilijk is het niet volgens mij
moah, het is zondag en zo.. en ik heb er ook al wel een paar honderd op zitten geloof ik..quote:Op zondag 8 juni 200818:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastig, de vraag is waar zijn leven is.
precies dat dus.quote:Op zondag 8 juni 200818:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je kwantiteit voor kwaliteit stelt, niet nee... [afbeelding].
Ik heb er een stuk of 20 of zoquote:Op zondag 8 juni 2008 18:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moah, het is zondag en zo.. en ik heb er ook al wel een paar honderd op zitten geloof ik..
dat dusquote:Op zondag 8 juni 200818:21 schreef Pheno het volgende:
Wiekandemeestepostsachterelkaarposten (mehmeh) deel 18
Mja, ik ga lekker weer studeren, ik weet niet of ik morgen aanwezig ben. Dit is gewoon baggeren, daar heb ik geen zin in .quote:
Trots, zo'n topicreeks, echt doelloos getalletjes roepen. En dan was het palindroomtopic van vroegah verbodenquote:
Inderdaad, baggeren is voor Polen die slootjes uitgravenquote:Op zondag 8 juni 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik ga lekker weer studeren, ik weet niet of ik morgen aanwezig ben. Dit is gewoon baggeren, daar heb ik geen zin in .
ik snap ook niet waarom deze door mag blijven gaan, alsof alle modjes weg zijnquote:Op zondag 8 juni 200818:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Trots, zo'n topicreeks, echt doelloos getalletjes roepen. En dan was het palindroomtopic van vroegah verboden [afbeelding]
moah, ik heb er maar een paar posts gemaakt vandaagquote:Op zondag 8 juni 200818:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad, baggeren is voor Polen die slootjes uitgraven [afbeelding].
vroeger waren dagcijfers leuk, nu niet meer..quote:Op zondag 8 juni 200818:28 schreef Pheno het volgende:
Zoals gezegd, bij een paar hier zijn de dagcijfers een doel op zich. Jammer. Ik ga morgen echt geen getalletjes spammen, dan pas ik gewoonweg. Dus veel plezier dan, maar ik ga wat nuttigers doen [afbeelding]
hardloop zequote:Op zondag 8 juni 200818:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ellende in Griekenland
Roken op de werkplek
Goeie topic's [afbeelding]
Hardlopen nu [afbeelding]
Ik heb een keer expres veel gepost voor de #1-positie in de dagcijfers. Dat was gewoon een lolletje met MPG, maar verder kan het me niet boeien of ik er nou 1500 of 1 per dag maak...quote:Op zondag 8 juni 2008 18:28 schreef Pheno het volgende:
Zoals gezegd, bij een paar hier zijn de dagcijfers een doel op zich. Jammer. Ik ga morgen echt geen getalletjes spammen, dan pas ik gewoonweg. Dus veel plezier dan, maar ik ga wat nuttigers doen
mij ook niet normaal gezien, maar nu is die kut-reeks in MEN er... erg aantrekkelijk.quote:Op zondag 8 juni 200818:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een keer expres veel gepost voor de #1-positie in de dagcijfers. Dat was gewoon een lolletje met MPG, maar verder kan het me niet boeien of ik er nou 1500 of 1 per dag maak... [afbeelding].
wat heb je gemaakt?quote:Op zondag 8 juni 200818:35 schreef Pheno het volgende:
Tof, applicatie doet het.
quote:Op zondag 8 juni 200818:36 schreef Pheno het volgende:
Spambot voor Jort en jou
]daar heb je dat topic niet voor nodigquote:Op zondag 8 juni 2008 18:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]te laat, het topic is al gesloten.
vind ik wel, buiten dat spamde ik niet en ga ik dat ook niet doen ook.quote:Op zondag 8 juni 200818:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
]daar heb je dat topic niet voor nodig [afbeelding]
Stuur mij eens een versiequote:Op zondag 8 juni 2008 18:36 schreef Pheno het volgende:
Spambot voor Jort en jou
Ging je niet slapen?quote:Op zondag 8 juni 2008 18:45 schreef indahnesia.com het volgende:
nog even een ander MEN topic zoeken dan
Succes danquote:Op zondag 8 juni 2008 18:50 schreef Pheno het volgende:
De afwas roept en een volledig in tempura beslag aanrecht ook
/care, na 18 delen zekerquote:Op zondag 8 juni 2008 18:50 schreef JortK het volgende:
Lieve Ph. het was op een gegeven moment gewoon posten tot het slotje, maar daar is de lol nu ook wel af
LOL alsof we doelloos posten in KSC doen getalletjes heb ik het dan over hequote:Op zondag 8 juni 2008 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
/care, na 18 delen zeker
Nee, ik ga morgen niet op die manier baggeren, maar veel succes om de records te verbreken, dat kun je in je eentje al prima, laat staan met indah erbij
OMGquote:Op zondag 8 juni 2008 18:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik morgen fit benquote:Op zondag 8 juni 200818:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
/care, na 18 delen zeker [afbeelding]
Nee, ik ga morgen niet op die manier baggeren, maar veel succes om de records te verbreken, dat kun je in je eentje al prima, laat staan met indah erbij [afbeelding]
Erg overdreven denk ik hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 18:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ALs het nu een record neuken was....maar dit is virtueel fappen.quote:
Als het maar lekker is, daar gaat het omquote:Op zondag 8 juni 2008 18:54 schreef Pheno het volgende:
je bent aardig bezigIk wacht even dat de soda intrekt, kuttroep dat tempura, maar zo lekker
Dat record had ik alquote:Op zondag 8 juni 2008 18:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
ALs het nu een record neuken was....maar dit is virtueel fappen.
[insert lolcatz image]
Nee hoor, ik zag 's ochtends nog een smileypost met 21000 posts, dus hij zit er niet zo veel naast.quote:
* JortK checkt profiel...quote:Op zondag 8 juni 2008 18:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zag 's ochtends nog een smileypost met 21000 posts, dus hij zit er niet zo veel naast.
o ja... toen haalde ook ik mijn recordquote:Op zondag 8 juni 200818:56 schreef Pheno het volgende:
Wel 1100 posts met alleen getalletjes, niet echt iets waardigs. DRose vond ik dat betreft een stuk respectabeler.
jaja, tuurlijk wist je dat nietquote:Op zondag 8 juni 200818:56 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK checkt profiel...
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
SpamMart was datquote:Op zondag 8 juni 2008 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een keer expres veel gepost voor de #1-positie in de dagcijfers. Dat was gewoon een lolletje met MPG, maar verder kan het me niet boeien of ik er nou 1500 of 1 per dag maak....
ik had de 22k gezien alquote:Op zondag 8 juni 200818:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb 21.600 nog iets gezien als laatst [afbeelding]
Dan ga ik dat verbeterenquote:
Is dit meteen een nieuw dagrecord dan?quote:Op zondag 8 juni 2008 18:56 schreef Pheno het volgende:
Wel 1100 posts met alleen getalletjes, niet echt iets waardigs. DRose vond ik dat betreft een stuk respectabeler.
ghehe.. dag muckepuckquote:Op zondag 8 juni 200819:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ga ik dat verbeteren [afbeelding]
*roept Muck
lijkt me wel, 1100 posts normaal lukt toch eigenlijk niet? DRoze uitgezonderd?quote:Op zondag 8 juni 200819:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dit meteen een nieuw dagrecord dan? [afbeelding].
O en Jort, waar blijft die N aan het begin van je ondertitel? [afbeelding]
Nee, die redt hij niet. En dan nog, ik zou er niet trots op zijn. De hele dag getalletjes posten terwijl het buiten super weer is om te sexxen. Of iets normalers te doen natuurlijkquote:Op zondag 8 juni 2008 19:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dit meteen een nieuw dagrecord dan?.
O en Jort, waar blijft die N aan het begin van je ondertitel?
Geen waardig record dusquote:Op zondag 8 juni 2008 19:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lijkt me wel, 1100 posts normaal lukt toch eigenlijk niet? DRoze uitgezonderd?
DRose, en er zijn er meer geweest. MEN'nersquote:Op zondag 8 juni 2008 19:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lijkt me wel, 1100 posts normaal lukt toch eigenlijk niet? DRoze uitgezonderd?
keiharde neukseks inderdaad.. is het hier veel te warm voor dus, zeker buiten.quote:Op zondag 8 juni 200819:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die redt hij niet. En dan nog, ik zou er niet trots op zijn. De hele dag getalletjes posten terwijl het buiten super weer is om te sexxen. Of iets normalers te doen natuurlijk [afbeelding]
Pas halverwege de middag werd het hier zonnig... en daarna had ik niet echt meer de energie om wat te doen... maar dan nog, er zijn nuttigere zaken om je tijd mee op te vullenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die redt hij niet. En dan nog, ik zou er niet trots op zijn. De hele dag getalletjes posten terwijl het buiten super weer is om te sexxen. Of iets normalers te doen natuurlijk
Jij was al aan het slapen, dus iets zegt me dat je nog door wilt gaanquote:Op zondag 8 juni 2008 19:05 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga mijn dagrecord niet verbreken trouwens. Ga zo naar bed, over een paar uur weer fris op!
MEN telt niet, zoals je eerder al zeiquote:Op zondag 8 juni 200819:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
DRose, en er zijn er meer geweest. MEN'ners [afbeelding]
Nogal, mijn persoonlijke dagrecord was tenminste onder werktijd. Niet met dit weer, hier was het al 's ochtends prima. En lekker wat gestudeerd en wat lopen kloten op de laptop met devvenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pas halverwege de middag werd het hier zonnig... en daarna had ik niet echt meer de energie om wat te doen... maar dan nog, er zijn nuttigere zaken om je tijd mee op te vullen.
moet er nog iets van 50 volgens mij, maar dat ga ik niet meer doen hoor.. Het gaat dan ook niet om de cijfersquote:Op zondag 8 juni 200819:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij was al aan het slapen, dus iets zegt me dat je nog door wilt gaan [afbeelding]
Tja, zeg dat tegen die eikels die die dag cijfers bijhoudenquote:Op zondag 8 juni 2008 19:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
MEN telt niet, zoals je eerder al zei
Echt wel, je bent namelijk al een half uur aan het slapen. Doorposten slet!quote:Op zondag 8 juni 2008 19:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moet er nog iets van 50 volgens mij, maar dat ga ik niet meer doen hoor.. Het gaat dan ook niet om de cijfers
die van mij was ook onder werktijd grotendeelsquote:Op zondag 8 juni 200819:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nogal, mijn persoonlijke dagrecord was tenminste onder werktijd. Niet met dit weer, hier was het al 's ochtends prima. En lekker wat gestudeerd en wat lopen kloten op de laptop met devven [afbeelding] Weer wat geleerd [afbeelding]
Dat wordt weer een flinke bonus eind dit jaar met 5 sun certificaten erbij [afbeelding]
ik slaap inderdaad al een tijdjequote:Op zondag 8 juni 200819:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt wel, je bent namelijk al een half uur aan het slapen. Doorposten slet!
niet stiekum verkrachten he..quote:Op zondag 8 juni 200819:09 schreef Pheno het volgende:
Ik ga de eenden voeren, en leuk kleine zwaantjes fotograferen [afbeelding] .
quote:
ik zeg ook altijd dat ik de meisjes in de nachtclub brood ga voeren. Gelooft ook niemandquote:Op zondag 8 juni 200819:14 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hij gaat ze brood geven, worden ze geil van [afbeelding]
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij gaat ze brood geven, worden ze geil van
* DaMart noteert: "volgende keer dat ik ga stappen zak brood meenemen".quote:Op zondag 8 juni 2008 19:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zeg ook altijd dat ik de meisjes in de nachtclub brood ga voeren. Gelooft ook niemand
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
* DaMart noteert: "volgende keer dat ik ga stappen zak brood meenemen".
Volgens mij kan ik beter gewoon het geld waarmee ik anders brood had gekocht aan ze geven, daar worden ze geiler vanquote:Op zondag 8 juni 200819:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
* ]DaMart noteert: "volgende keer dat ik ga stappen zak brood meenemen". [afbeelding
"Hoi, hier heb je 80 eurocent, neuken?quote:Op zondag 8 juni 2008 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik beter gewoon het geld waarmee ik anders brood had gekocht aan ze geven, daar worden ze geiler van
Voor vijf of tien broden met een dergelijke prijs kom je hier al een heel eind naar het schijntquote:Op zondag 8 juni 200819:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
"Hoi, hier heb je 80 eurocent, neuken? [afbeelding]"
Geen idee of je het hier met zoveel broden redt, of dat je er wat meer nodig zou hebben, lijkt me wel eigenlijk. Misschien dat iemand met kennis van zaken daar een antwoord op kan geven?quote:Op zondag 8 juni 2008 19:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Voor vijf of tien broden met een dergelijke prijs kom je hier al een heel eind naar het schijnt
we wachten op een kennerquote:Op zondag 8 juni 200819:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen idee of je het hier met zoveel broden redt, of dat je er wat meer nodig zou hebben, lijkt me wel eigenlijk. Misschien dat iemand met kennis van zaken daar een antwoord op kan geven? [afbeelding].
856387450375469309670349756093874967450967459679568793485679348quote:Op zondag 8 juni 2008 18:34 schreef Pheno het volgende:
Wat is er aantrekkelijk aan getalletjes posten?
LOL + LOL = hihiquote:Op zondag 8 juni 2008 19:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
856387450375469309670349756093874967450967459679568793485679348
*fapfapfap
Ik krijg hem er niet van omhoogquote:Op zondag 8 juni 2008 19:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
856387450375469309670349756093874967450967459679568793485679348
*fapfapfap
Totdat ik een breuk krijg?quote:Op zondag 8 juni 2008 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien moet je wat getalletjes aftrekken dan.
quote:Op zondag 8 juni 2008 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en dan kun je nog proberen aan de wortel te trekken.
Slaap zequote:Op zondag 8 juni 2008 19:32 schreef indahnesia.com het volgende:
nog even door KPD lopen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |