ik snap ook niet waarom deze door mag blijven gaan, alsof alle modjes weg zijnquote:Op zondag 8 juni 200818:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Trots, zo'n topicreeks, echt doelloos getalletjes roepen. En dan was het palindroomtopic van vroegah verboden [afbeelding]
moah, ik heb er maar een paar posts gemaakt vandaagquote:Op zondag 8 juni 200818:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad, baggeren is voor Polen die slootjes uitgraven [afbeelding].
vroeger waren dagcijfers leuk, nu niet meer..quote:Op zondag 8 juni 200818:28 schreef Pheno het volgende:
Zoals gezegd, bij een paar hier zijn de dagcijfers een doel op zich. Jammer. Ik ga morgen echt geen getalletjes spammen, dan pas ik gewoonweg. Dus veel plezier dan, maar ik ga wat nuttigers doen [afbeelding]
hardloop zequote:Op zondag 8 juni 200818:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ellende in Griekenland
Roken op de werkplek
Goeie topic's [afbeelding]
Hardlopen nu [afbeelding]
Ik heb een keer expres veel gepost voor de #1-positie in de dagcijfers. Dat was gewoon een lolletje met MPG, maar verder kan het me niet boeien of ik er nou 1500 of 1 per dag maak...quote:Op zondag 8 juni 2008 18:28 schreef Pheno het volgende:
Zoals gezegd, bij een paar hier zijn de dagcijfers een doel op zich. Jammer. Ik ga morgen echt geen getalletjes spammen, dan pas ik gewoonweg. Dus veel plezier dan, maar ik ga wat nuttigers doen
mij ook niet normaal gezien, maar nu is die kut-reeks in MEN er... erg aantrekkelijk.quote:Op zondag 8 juni 200818:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een keer expres veel gepost voor de #1-positie in de dagcijfers. Dat was gewoon een lolletje met MPG, maar verder kan het me niet boeien of ik er nou 1500 of 1 per dag maak... [afbeelding].
wat heb je gemaakt?quote:Op zondag 8 juni 200818:35 schreef Pheno het volgende:
Tof, applicatie doet het.
quote:Op zondag 8 juni 200818:36 schreef Pheno het volgende:
Spambot voor Jort en jou
]daar heb je dat topic niet voor nodigquote:Op zondag 8 juni 2008 18:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]te laat, het topic is al gesloten.
vind ik wel, buiten dat spamde ik niet en ga ik dat ook niet doen ook.quote:Op zondag 8 juni 200818:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
]daar heb je dat topic niet voor nodig [afbeelding]
Stuur mij eens een versiequote:Op zondag 8 juni 2008 18:36 schreef Pheno het volgende:
Spambot voor Jort en jou
Ging je niet slapen?quote:Op zondag 8 juni 2008 18:45 schreef indahnesia.com het volgende:
nog even een ander MEN topic zoeken dan
Succes danquote:Op zondag 8 juni 2008 18:50 schreef Pheno het volgende:
De afwas roept en een volledig in tempura beslag aanrecht ook
/care, na 18 delen zekerquote:Op zondag 8 juni 2008 18:50 schreef JortK het volgende:
Lieve Ph. het was op een gegeven moment gewoon posten tot het slotje, maar daar is de lol nu ook wel af
LOL alsof we doelloos posten in KSC doen getalletjes heb ik het dan over hequote:Op zondag 8 juni 2008 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
/care, na 18 delen zeker
Nee, ik ga morgen niet op die manier baggeren, maar veel succes om de records te verbreken, dat kun je in je eentje al prima, laat staan met indah erbij
OMGquote:Op zondag 8 juni 2008 18:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie iets van 1100 posts gezet vandaag
ik denk niet dat ik morgen fit benquote:Op zondag 8 juni 200818:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
/care, na 18 delen zeker [afbeelding]
Nee, ik ga morgen niet op die manier baggeren, maar veel succes om de records te verbreken, dat kun je in je eentje al prima, laat staan met indah erbij [afbeelding]
Erg overdreven denk ik hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 18:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie iets van 1100 posts gezet vandaag
ALs het nu een record neuken was....maar dit is virtueel fappen.quote:
Als het maar lekker is, daar gaat het omquote:Op zondag 8 juni 2008 18:54 schreef Pheno het volgende:
je bent aardig bezigIk wacht even dat de soda intrekt, kuttroep dat tempura, maar zo lekker
Dat record had ik alquote:Op zondag 8 juni 2008 18:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
ALs het nu een record neuken was....maar dit is virtueel fappen.
[insert lolcatz image]
Nee hoor, ik zag 's ochtends nog een smileypost met 21000 posts, dus hij zit er niet zo veel naast.quote:
* JortK checkt profiel...quote:Op zondag 8 juni 2008 18:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zag 's ochtends nog een smileypost met 21000 posts, dus hij zit er niet zo veel naast.
o ja... toen haalde ook ik mijn recordquote:Op zondag 8 juni 200818:56 schreef Pheno het volgende:
Wel 1100 posts met alleen getalletjes, niet echt iets waardigs. DRose vond ik dat betreft een stuk respectabeler.
jaja, tuurlijk wist je dat nietquote:Op zondag 8 juni 200818:56 schreef JortK het volgende:
[..]
* JortK checkt profiel...
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
SpamMart was datquote:Op zondag 8 juni 2008 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een keer expres veel gepost voor de #1-positie in de dagcijfers. Dat was gewoon een lolletje met MPG, maar verder kan het me niet boeien of ik er nou 1500 of 1 per dag maak....
ik had de 22k gezien alquote:Op zondag 8 juni 200818:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb 21.600 nog iets gezien als laatst [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |