Yes, i know that.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
staat er toch gewoon?
[..]
standaard hoor!
* indahnesia.com steekt hand opquote:Op zondag 8 juni 200814:16 schreef Sander170 het volgende:
Ik post veel te veel de afgelopen dagen... !
Oke kereltje, veel succes met leren.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Keurig jongen! Ik spreek je van de week wel weer een keer, nu even studeren![]()
Je post ook veel.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:15 schreef indahnesia.com het volgende:
ik maak veel topics aan de laatste tijd
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:14 schreef indahnesia.com het volgende:
69 in de TT...
lollerzzzzlll!!!!!!11 einz!!!!!111!!11 einz EINZ!!!111
Je mag mijn posts tellen vandaag. Je hebt nog 1 hand nodig. Na deze post een tweede.quote:
Ik ook, maar ik wil het ook nog wel eens doen als ik me verveelquote:Op zondag 8 juni 2008 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag mijn posts tellen vandaag. Je hebt nog 1 hand nodig. Na deze post een tweede.
Gisteren ook niet. Ik post alleen veel onder werktijd
Ik kom net uit mn bed rollen en het is het eerste wat ik aan zet hahaquote:
Hahaha dat geld voor mij net zo.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kom net uit mn bed rollen en het is het eerste wat ik aan zet haha
Wat denk jequote:Op zondag 8 juni 2008 14:44 schreef Pheno het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Veel mensen zonder leven of kutsoftware?
Beidenquote:
Die was echt vervelend. Ik heb gewoon gedroomt over koffiequote:Op zondag 8 juni 2008 14:50 schreef Sander170 het volgende:
Die discussie over die koffie enzo gisteren en vannacht hahaha.
Vooral in MENquote:Op zondag 8 juni 2008 14:51 schreef Sander170 het volgende:
Er zitten gewoon teveel mensen op fok en tegelijk super da superha veel posten...
That is sickquote:Op zondag 8 juni 2008 14:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Die was echt vervelend. Ik heb gewoon gedroomt over koffie
Ligt er aan hoe ik me voel, had net 38,5 gradenquote:
Vooral die d/t fout.quote:
Ik weet het, ik moet zeggen dat ik ook niet heel goed geslapen heb hahaquote:
Ik probeer mee te baggeren posten!quote:
Jammer dat je er nooit overdag bentquote:Op zondag 8 juni 2008 14:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wat lief dat je dat typt, ik vind je een schatje.![]()
Heb je een leven ofzoquote:Op zondag 8 juni 2008 14:55 schreef Sander170 het volgende:
Ik ben er zo af en toe wel op de dag / middag hoor, alleen niet vaak!
jajajajajaquote:
Als ik tijd heb, ouwe.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:19 schreef Houniet het volgende:
MPG wanneer ga je de oude UI's uit de OP halen?
Hoeveel tpoics heb jij gemist lately?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
jajajajaja![]()
![]()
![]()
[..]
Als ik tijd heb, ouwe.
Wanneer gaan we een bakkie doen?
Niet echt neequote:
quote:Op zondag 8 juni 200814:59 schreef JortK het volgende:
Goed topic: http://forum.fok.nl/topic/1162355 [afbeelding]
Vanaf morgen ga ik weer actief doen voor mn studie, dus dan lijkt het alsof ik nuttig bezig ben..quote:
Welke?quote:Op zondag 8 juni 2008 15:06 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga eens en filmpje opzetten
ik 2quote:
Je moet z@p kijken, in oranjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |