Goedemorgen op deze stralende, warme zondagquote:
quote:
Wandel zequote:Op zondag 8 juni 2008 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
Ga gezellig een pilsje pakken heren,
ik ga het bos in met de hond.
Ik zal opletten als ik weer eens die kant op fietsquote:
Naast het tennispark in Nootdorp woon ikquote:Op zondag 8 juni 2008 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zal opletten als ik weer eens die kant op fiets
Dat zegt me dan weer niet zoveel. Zo goed ken ik het daar niet, zit ook geen hockeyclub geloof ikquote:
Dan weet je mijn huis misschien wel te vindenquote:Op zondag 8 juni 2008 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zegt me dan weer niet zoveel. Zo goed ken ik het daar niet, zit ook geen hockeyclub geloof ik
O vertelquote:Op zondag 8 juni 2008 12:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan weet je mijn huis misschien wel te vinden
Er zit hier tenminste ook een hockeyclub in de buurt
Nee, dat is een ander district. Het lukt in zuid-holland en brabant-oost/limburgquote:Op zondag 8 juni 2008 12:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan weet je mijn huis misschien wel te vinden
Er zit hier tenminste ook een hockeyclub in de buurt
Lastig altijd die huizen vinden.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat is een ander district. Het lukt in zuid-holland en brabant-oost/limburg
Oh, die,quote:Op zondag 8 juni 2008 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet je ook een hele hoge nemen.Die steken overal bovenuit.
Mijn huis, wat doe jequote:Op zondag 8 juni 2008 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een boomhut man.
Jij ookquote:
Lekker.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ook
Zullen we samen op het balkon van mijn boomhut gaan zitten en wat drinken
quote:
Een watermeloendrankje met een stukje watermeloenquote:Op zondag 8 juni 2008 14:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker.Iets met zo'n mooi schijfje langs de rand van het glas.
![]()
Kussentjes op de vloer.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb wel een balkon maar daar zit ik nog niet op want ik heb nog geen tuinstoelen
Weet niet of dat lekker is, jij denkt van wel?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een watermeloendrankje met een stukje watermeloen
Hij zal het vast nog wel een keer lerenquote:Op zondag 8 juni 2008 14:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kussentjes op de vloer.![]()
Gezellig joh.
[..]
Weet niet of dat lekker is, jij denkt van wel?
Zeer strak planquote:Op zondag 8 juni 2008 14:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kussentjes op de vloer.![]()
Gezellig joh.
Hij is nog erg jong en onervaren?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij zal het vast nog wel een keer leren
Ik weet zeker dat dat heel erg lekker is
Nu ik weet dat jij bij mij in de buurt woont blijf ik zeker binnenquote:Op zondag 8 juni 2008 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben zo weg, autorijden. Pas maar op dus allemaal
je weet me toch niet te vindenquote:Op zondag 8 juni 2008 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben 2 keer om je heen gereden. Hopen dat mijn accu woensdag nog steeds mee wil werkenquote:Op zondag 8 juni 2008 15:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Nu ik weet dat jij bij mij in de buurt woont blijf ik zeker binnen![]()
Is 't zo erg Marc?quote:Op zondag 8 juni 2008 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
Viel mee blijkbaarquote:
Fietsen is goedquote:Op zondag 8 juni 2008 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Viel mee blijkbaar
Maar ik blijf er niets aan vinden en het niet leuk vinden. Ga echt een stuk liever fietsen of met het ov
Yepquote:Op zondag 8 juni 2008 17:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Fietsen is goed![]()
Vanavond ga ik in leiden biosje pakken, ga dan ook met de fiets. Heerlijk weer, en geen parkeerkosten
Auto is niet irritantquote:Op zondag 8 juni 2008 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep
En frisse lucht, mooier uitzicht, en goed voor de conditie
En niet zo irritant als in de auto zitten
BMWquote:Op zondag 8 juni 2008 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
En hoe ging het in Canada?
Inderdaad, en dan kon die nog kiezen tegen wie die aan kon rijden, pakt die natuurlijk de rode wagenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
Las al zoiets ja. Dat Hamilton stoplichten niet helemaal goed snapt
Das niet verrassend toch. Als het dan toch moet, dan maar de concurrentie meequote:Op zondag 8 juni 2008 21:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan kon die nog kiezen tegen wie die aan kon rijden, pakt die natuurlijk de rode wagen
Dat kan geen kwaad iddquote:Op zondag 8 juni 2008 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi, thuis
ah, rustIk kan wel ff gaan douchen
smaakte je BratwÃŧrst niet?quote:
Ik heb pas 1 wedstrijd gezien van de vierquote:Op maandag 9 juni 2008 07:55 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Hoe is het met de voetbalgekte?
Ik bedoelde eerder bij jullie in de straat/het dorp/op het werk/binnen de familie...?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 wedstrijd gezien van de vier
Hier heel weinig, behalve de straat achter ons danquote:Op maandag 9 juni 2008 08:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder bij jullie in de straat/het dorp/op het werk/binnen de familie...?
En dan heb ik toch al meer voetbal gezien dan jij het afgelopen weekend
Vanavond ga ik uiteraard ook kijkenquote:Op maandag 9 juni 2008 08:11 schreef leonieke het volgende:
Valt nog goed mee dan(alhoewel ik zelf vroeger een supporter was die ook de vlag uithing en verkleed voor de buis zat
)
Vanavond ook proberen te kijken naar de match
Sjowquote:Op maandag 9 juni 2008 08:14 schreef Sjowhan het volgende:
Hallo.
Laat ik er dan maar van uitgaan dat we een beetje concurrenten worden vanavondquote:Op maandag 9 juni 2008 08:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Vanavond ga ik uiteraard ook kijken
[..]
Sjow
Nee. Ga terug onder je steen. U komt niet langs start. U ontvangt geen 200 gulden.quote:
Mooi, wat moet je met die oude meukquote:Op maandag 9 juni 2008 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ga terug onder je steen. U komt niet langs start. U ontvangt geen 200 gulden.
Kut he, die levertijden op die 280" LCD's?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:56 schreef Pheno het volgende:
Ze zijn al een maand bezig met die commerciele rotzooi, ik heb nog geen voetbal gezien. Stelletje paupers
280 inch! Wow.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kut he, die levertijden op die 280" LCD's?
Het is de reden dat ik niet kijk. En straks weer allemaal piepen dat we de eerste ronde er uit liggen. Vind je het gek met voetballers die het allemaal al gemaakt hebben en echt geen moeite meer doen.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:11 schreef leonieke het volgende:
Ik vind het stiekem eigenljik wel jammer dat ik de hele ambiance rond de voetbal mis
Hijs een Duitse vlag om je heen, pak een grote fles bier en begin wat te schreeuwen op een willekeurig Hauptbahnhof. Binnen een minuut 20 vriendenquote:Op maandag 9 juni 2008 09:11 schreef leonieke het volgende:
Ik vind het stiekem eigenljik wel jammer dat ik de hele ambiance rond de voetbal mis
Mja, dat is natuurlijk wel minderquote:Op maandag 9 juni 2008 09:22 schreef Pheno het volgende:
Hier is de ambiance dat men de boel kort en klein slaat in de stad. of ze nu gewonnen of verloren hebben.
Je weet er niet echt veel van hequote:Op maandag 9 juni 2008 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is de reden dat ik niet kijk. En straks weer allemaal piepen dat we de eerste ronde er uit liggen. Vind je het gek met voetballers die het allemaal al gemaakt hebben en echt geen moeite meer doen.
Relluhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 9 juni 2008 09:20 schreef leonieke het volgende:
Het gaat me niet om de versieringen of de gadgets, maar gewoon de sfeer van samen met een groep vrienden naar een match kijken en de spanningen en de emoties die er mee gepaard gaan.
Winnen of verliezen, kan me eigenlijk niet zoveel schelen (dat ze verliezen ben ik toch gewoon) maar gewoon de hele sfeer die erbij komt.
quote:Op maandag 9 juni 2008 09:35 schreef Kuukske het volgende:
Wij zitten vanavond totaal ergens anders. We hebben een afspraak gepland, en JD is nu chaggie omdat 'ie voetbal mist. Nouja, gedeeltelijk mist.
Ja, wist ik veel in maart.quote:
Het is wat ik krijg te horen, dus het boeit me voor de rest niet.quote:
Hoezo, je kan de herhalingen nog lang genoeg zienquote:
Goed plan!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoezo, je kan de herhalingen nog lang genoeg zien
Ze zullen ook wel verliezen, verwacht niet dat ze 1 keer winnen dit toernooi. Maar dat hoeft niet te zijn omdat ze alles gewonnen hebben. Dat is zeker bij deze groep niet zo, dat zou wel opgaan voor Italie of Frankrijk.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is wat ik krijg te horen, dus het boeit me voor de rest niet.
hetzelfde met het Eurosongfestival. Altijd verliezen en dan gaan klagen met dezelfde redenen
Hij moet wel.quote:
Toen stond hij er niet bij stil.quote:
omdat ze alles gewonnen hebben??? Ik niet snapquote:Op maandag 9 juni 2008 09:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zullen ook wel verliezen, verwacht niet dat ze 1 keer winnen dit toernooi. Maar dat hoeft niet te zijn omdat ze alles gewonnen hebben. Dat is zeker bij deze groep niet zo, dat zou wel opgaan voor Italie of Frankrijk.
Het songfestival is een corrupte bende, dat is niet meer te winnen als Nederland zijnde en moet zo snel mogelijk worden afgeschaft![]()
![]()
quote:
Ze gaan trouwen!quote:
Ooit wel ja. Hoop ik. Als hij me vraagtquote:
Neequote:Op maandag 9 juni 2008 09:48 schreef leonieke het volgende:
Zou ik nu een rel creëren door te zeggen dat ik eigenljik voor de Italianen supporter?
Nee hoor, dat bewijst alleen de intelligentie van Belgen!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:48 schreef leonieke het volgende:
Zou ik nu een rel creëren door te zeggen dat ik eigenljik voor de Italianen supporter?
Best gezellig, daar lees ik altijd de nieuwe suske en wiskes. Dan ben ik weer bijquote:Op maandag 9 juni 2008 09:51 schreef Kuukske het volgende:
Maar goed, de tandarts. Yay.
Ja, of iets NOG belangrijkersquote:
Ja, op zich welquote:Op maandag 9 juni 2008 09:48 schreef leonieke het volgende:
Veel succesquote:Op maandag 9 juni 2008 09:51 schreef Kuukske het volgende:
Maar goed, de tandarts. Yay.
Trouwen vind ik idd ook wel leuker dan voetbalquote:Op maandag 9 juni 2008 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, op zich wel
Maar eerst het boterbriefje van Kuuk, daarna rellen we jullie soort mensen in elkaar
Alweer?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:57 schreef leonieke het volgende:
[..]
Trouwen vind ik idd ook wel leuker dan voetbalIk doe mee met jullie
Bwhehequote:Op maandag 9 juni 2008 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar eerst het boterbriefje van Kuuk, daarna rellen we jullie soort mensen in elkaar
Dat mag hoor.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:00 schreef leonieke het volgende:
Ik mag niet meerDaarom dat ik met jullie meedoe
Hoezo mag jij niet meerquote:Op maandag 9 juni 2008 10:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik mag niet meerDaarom dat ik met jullie meedoe
Ga naar buiten, het is prachtig weer.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Het is dat ik ze op moet nemen, anders had ik gewoon gaan werken
Ik wou dat ik die luxe hadquote:Op maandag 9 juni 2008 10:12 schreef marcb1974 het volgende:moet nog wel. Mag je ze niet verzamelen en dan later een keer lang?
Wat voor werk doe je eigenlijk?
Vaakquote:
Jij moet je aan de schoolvakanties houden?quote:
Oh nee, dat niet hoor.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
Jij moet je aan de schoolvakanties houden?
Je had me nog niet gemist bedoel je?quote:Op maandag 9 juni 2008 10:53 schreef Kuukske het volgende:
Je bent van't weekend weer op pad geweest Fles?
Das wel weer lekker danquote:
Ik heb het weekend amper op FOK gezeten.quote:
Ik mag wel sparen. Doen is iets anders.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
Das wel weer lekker dan
Jammer alleen dat je niet sparen mag
dat mag hier wel en daar ben ik dus nu gebruik van aan het maken![]()
ja of je spaart omdat je t niet op mag/kunt nemenquote:Op maandag 9 juni 2008 10:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik mag wel sparen. Doen is iets anders.
Oh, dan mag hetquote:Op maandag 9 juni 2008 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het weekend amper op FOK gezeten.
Ik werk in de IT, maar ik ga 1 juli bij een nieuwe baas beginnen, dus me dagen moeten opquote:Op maandag 9 juni 2008 10:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]moet nog wel. Mag je ze niet verzamelen en dan later een keer lang?
Wat voor werk doe je eigenlijk?
kan je geleik een beisgolingskurzes nedurlans volgequote:Op maandag 9 juni 2008 11:01 schreef JortK het volgende:
Ik werk in de IT, maar ik ga 1 juli bij een nieuwe baas beginnen, dus me dagen moeten op
Ah nice!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, dan mag het
Ja, ik was de hort op iddZaterdag had ik een grote ronde door Belgie gepland, waar helaas WEER eens geen flikker van terecht kwam
Maar toch wel wat andere leuke dingetjes gedaan, al was ik even goed om 14:30 thuis
Gisteren een slingertje door NRW
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan je geleik een beisgolingskurzes nedurlans volge
Hoiquote:Op maandag 9 juni 2008 10:58 schreef Ynske het volgende:
moggeh
Ja, ik denk dat ik maar weer eens een flink eind ga lopen naar de WOk to Walk. Dat is goed voor mequote:Op maandag 9 juni 2008 11:27 schreef Kuukske het volgende:
Maar goed. Het is weer maandag. Bijna lunchtijd.
Het is maar wat je wil he. Sparen kan leuk zijn. Iets vaker vrij ookquote:Op maandag 9 juni 2008 10:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik mag wel sparen. Doen is iets anders.
Vooruit, dan klinkt het bijna logischquote:Op maandag 9 juni 2008 11:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik werk in de IT, maar ik ga 1 juli bij een nieuwe baas beginnen, dus me dagen moeten op
Dat is echt lekkerquote:Op maandag 9 juni 2008 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik maar weer eens een flink eind ga lopen naar de WOk to Walk. Dat is goed voor me
Gaat snel vandaagquote:Op maandag 9 juni 2008 11:27 schreef Kuukske het volgende:
Maar goed. Het is weer maandag. Bijna lunchtijd.
Gaat zeker lukkenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooruit, dan klinkt het bijna logisch
Succes in je nieuwe baan wel
Anders maak je vandaag even meer posts hier dan gisterenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik verveel me de tering, en zeker als ik weet welke klusjes er nog op me liggen te wachten
Ben ik niet van plan, zo maar eens wat huishoudelijke taken uitvoeren hierquote:Op maandag 9 juni 2008 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders maak je vandaag even meer posts hier dan gisteren
Nah, dat vind ik toch wel tegenvallen eigenlijk.quote:
Jaquote:
Maar dan heb je wel watquote:Op maandag 9 juni 2008 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaAlleen het is vrij ver lopen, het klaarmaken duurt lang en het is redelijk prijzig..
Jaquote:
Oh ja site bouwen. Ik moet deze maand misschien maar eens een PHPboek gaan uitzoeken of zoquote:Op maandag 9 juni 2008 11:59 schreef Ynske het volgende:
zo al mijn foto's maar eens geordend vanaf 2005
ff klaarmaken voor naar de fysio te gaan, op de terugweg boodschapjes doen
misschien nog eventjes in t park zitten
en anders site maar opnieuw gaan bouwen... soms hehaat ik mezelf, deze is nog niet klaar maar vind m nu al niet meer goed
je bent gewoon perfectionistischquote:Op maandag 9 juni 2008 11:59 schreef Ynske het volgende:
en anders site maar opnieuw gaan bouwen... soms hehaat ik mezelf, deze is nog niet klaar maar vind m nu al niet meer goed
Hier valt het mee gelukkigquote:Op maandag 9 juni 2008 11:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik toch wel tegenvallen eigenlijk.
Have funquote:Op maandag 9 juni 2008 11:59 schreef Ynske het volgende:
je mist een stukjequote:
Een poging tot werken.quote:
Kan je daar dan niet iets aan veranderenquote:Op maandag 9 juni 2008 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een poging tot werken.
Jammere is wel dat ik alleen maar oude werkzaamheden doe en niet tot iets voor het afstuderen
Tenminste, dat denk je nuquote:Op maandag 9 juni 2008 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
Morgen kunnen ze allemaal de tering krijgen en doe ik niets aan mijn oude werk. Dan is het puur voor afstuderen
Had je het de volgende dag al verwacht danquote:Op maandag 9 juni 2008 14:19 schreef JortK het volgende:
Goh na 7 dagen eindelijk eens de activatiecode voor me DigID binnen
Dat was de illusie inderdaddquote:Op maandag 9 juni 2008 14:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Had je het de volgende dag al verwacht dan
Het loopt hier wat voor met klok somsquote:Op maandag 9 juni 2008 14:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Waar zit jij dat het tijdsverschil zo groot is?
Moet je dat zelf aanvragen of zo?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:19 schreef JortK het volgende:
Goh na 7 dagen eindelijk eens de activatiecode voor me DigID binnen
Yep, die moet je hebben om bv je belastingen in te vullenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je dat zelf aanvragen of zo?Ik weet van niks
Behalve als je het op papier doet en opstuurd naar de belastingdienst.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, die moet je hebben om bv je belastingen in te vullen
meer info: http://digid.nl/quote:Op maandag 9 juni 2008 14:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
Behalve als je het op papier doet en opstuurd naar de belastingdienst.
Als je je DigID hebt, kan je alles online doen. En bij sommige gemeenten kan je makkelijker afspraken maken geloof ik..
Dat kanquote:
wat dan?quote:
Zolang je het nog op papier kan doen ja. Ze willen er vrij snel naar toe het alleen electronisch te doenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
Behalve als je het op papier doet en opstuurd naar de belastingdienst.
Als je je DigID hebt, kan je alles online doen. En bij sommige gemeenten kan je makkelijker afspraken maken geloof ik..
kutsitequote:
Proberen dat los te laten. Het helpt je niet verder.quote:
Dat heb ik ook soms ja, echt lekker!quote:fysio was iig weer heerlijk
kwam behoorlijk stijf en pijnlijk binnen en liep vrolijk fluitend naar buiten
ben echt blij dat ik bij deze fysio terecht gekomen ben
Dat moet nog minstens 20 jaar wachten. Ik zie mijn opa van 91 nou niet zn belastingaangifte op de pc doenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang je het nog op papier kan doen ja. Ze willen er vrij snel naar toe het alleen electronisch te doen
k doe dat niet eens bewust.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Proberen dat los te laten. Het helpt je niet verder.
Je bent alleen maar bezig met 'beter', gewoon eerder stoppen
[..]
andere kant van utrechtquote:Dat heb ik ook soms ja, echt lekker!
Nog wel een fysio bij jou in de buurt?
De Vesting Holland is al opgetrokken blijkbaar? Iedere TV omsingeld door kratten bier, dozen bitterballen, frituurpannen en make-shift toiletten?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:01 schreef Pheno het volgende:
Wat een rust in de winkels, alle bitterballen waren al op
Dus als ik voor vanavond straks om half 6 nog even wat biertjes wil gaan halen bij de super kan het weleens te laat zijn?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:06 schreef Pheno het volgende:
Ik vermoed het, we hebben nergens in een rij hoeven wachten
Zet je internet dan uit.quote:
Iemand heeft mijn scherm 90 graden gedraait, zit dus nu steeds met mijn hoofd dwarsquote:
Dit klinkt erg nuttigquote:Op maandag 9 juni 2008 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iemand heeft mijn scherm 90 graden gedraait, zit dus nu steeds met mijn hoofd dwars
dat kun je toch zelf weer terugzetten in je beeldscherminstellingenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iemand heeft mijn scherm 90 graden gedraait, zit dus nu steeds met mijn hoofd dwars
Nee, daar mogen we hier niet bij komen he als werkvolkquote:Op maandag 9 juni 2008 15:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kun je toch zelf weer terugzetten in je beeldscherminstellingen
knopje voorop je beeldscherm en dan in t menu daarvan dat zal echt niet afgeschermd zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, daar mogen we hier niet bij komen he als werkvolk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die grap heb ik ook al eens eerder uigehaaldquote:Op maandag 9 juni 2008 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
poeh, nu ben je stoerquote:Op maandag 9 juni 2008 15:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Die grap heb ik ook al eens eerder uigehaald
Zeker bij dezelfde collega die later die dag doorzichtig huishoudfolie over de pleepot spande en toen ineens graag koffie voor je ging halen?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:28 schreef JortK het volgende:
Die grap heb ik ook al eens eerder uigehaald
Nee dat is dezelfde collega wie ik een kilo zout in je kop thee deed de week daarnaquote:Op maandag 9 juni 2008 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker bij dezelfde collega die later die dag doorzichtig huishoudfolie over de pleepot spande en toen ineens graag koffie voor je ging halen?
Hier niet!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Vesting Holland is al opgetrokken blijkbaar? Iedere TV omsingeld door kratten bier, dozen bitterballen, frituurpannen en make-shift toiletten?
Dat dusquote:Op maandag 9 juni 2008 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, dan kan je beter gewoon een screenshot van zijn desktop maken en die instellen als wallpaper, en dan alle icoontjes verbergen.
Dat zeg ik. Gamma.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:45 schreef Pheno het volgende:
Dat is toch zoiets als een printscreen maken van je collega's desktop en dat dan als desktop achtergrond bij hem nstellen? Natuurlijk wel alle snelkoppelingen even verwijderen....
Nee, bij de gamma hebben ze nog Dos.quote:
ja, win2000 jaquote:Op maandag 9 juni 2008 15:48 schreef qu63 het volgende:
Er is een proggie genaamd win2000.exe dat plaatst zich over je je bureaublad en maakt alles klikbaar, alleen opend ie dan je cd-speler, laat het scherm flikkeren etc
Alleen af te sluiten na een bepaalde toetsencombi
Die had ik vroeger in mn opstartmenu zitten, zodat niemand gebruik kon maken van mn pc
Ik draaide het op XP jaquote:Op maandag 9 juni 2008 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, win2000 jaKan dat met XP ook?
Vista knettert vanzelf al natuurlijk
Gamma in Bussum niet, daarom liep die pc ook vast denk ik toen ik er laatst wasquote:
Es iest ajn vieroesquote:Op maandag 9 juni 2008 15:52 schreef qu63 het volgende:
Ik draaide het op XP ja
Vista zal ook moeten kunnen, alleen dan moet je wel de oude look instellen, anders is de grap niet leuk
parttime dagquote:
k doe mijn best. heb je dat niet in de gaten?quote:
Van die brand aan de oude gracht?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:00 schreef Ynske het volgende:
ga je extra de stad in om voor de heren FP foto's te maken
is t voor niets, want ze weten geen nieuwsbericht erover te maken
Mooi hequote:Op maandag 9 juni 2008 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nu.nl/news/160(...)e_computer_ooit.html
neequote:
Oh ja nee, daar kunnen we niks van maken hoor, dat is niet boeiendquote:Op maandag 9 juni 2008 16:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee
van Nightfever in Utrecht iets van 12 bands die speelden op binnen en buiten podia
Geinig ja, alleen verrekte irritant dat datzelfde filmpje ongeveer honderd achttien miljoen keer op youtube staat, meestal voorzien van titels alsquote:
Werkweigeringquote:Op maandag 9 juni 2008 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
Officieel een uur of half 6. Maar om 5 uur loop ik echt naar buiten
Ik hoop dat na vandaag te kunnen gaan doen jaquote:
Na vandaag?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik hoop dat na vandaag te kunnen gaan doen ja
om 6 uur 2e sollicitatiegesprekquote:
Hoe ging hetquote:Op maandag 9 juni 2008 16:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik hoop dat na vandaag te kunnen gaan doen ja
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Als in tweede gesprek bij dezelfde werkgever?
Mn hoofd zit er nog opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |