je weet me toch niet te vindenquote:Op zondag 8 juni 2008 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben zo weg, autorijden. Pas maar op dus allemaal
Ik ben 2 keer om je heen gereden. Hopen dat mijn accu woensdag nog steeds mee wil werkenquote:Op zondag 8 juni 2008 15:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Nu ik weet dat jij bij mij in de buurt woont blijf ik zeker binnen![]()
Is 't zo erg Marc?quote:Op zondag 8 juni 2008 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben zo weg, autorijden. Pas maar op dus allemaal
Viel mee blijkbaarquote:
Fietsen is goedquote:Op zondag 8 juni 2008 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Viel mee blijkbaar
Maar ik blijf er niets aan vinden en het niet leuk vinden. Ga echt een stuk liever fietsen of met het ov
Yepquote:Op zondag 8 juni 2008 17:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Fietsen is goed![]()
Vanavond ga ik in leiden biosje pakken, ga dan ook met de fiets. Heerlijk weer, en geen parkeerkosten
Auto is niet irritantquote:Op zondag 8 juni 2008 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep
En frisse lucht, mooier uitzicht, en goed voor de conditie
En niet zo irritant als in de auto zitten
BMWquote:Op zondag 8 juni 2008 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
En hoe ging het in Canada?
Inderdaad, en dan kon die nog kiezen tegen wie die aan kon rijden, pakt die natuurlijk de rode wagenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
Las al zoiets ja. Dat Hamilton stoplichten niet helemaal goed snapt
Das niet verrassend toch. Als het dan toch moet, dan maar de concurrentie meequote:Op zondag 8 juni 2008 21:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan kon die nog kiezen tegen wie die aan kon rijden, pakt die natuurlijk de rode wagen
Dat kan geen kwaad iddquote:Op zondag 8 juni 2008 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi, thuis
ah, rustIk kan wel ff gaan douchen
Dat jaquote:
smaakte je BratwÃŧrst niet?quote:
Ik heb pas 1 wedstrijd gezien van de vierquote:Op maandag 9 juni 2008 07:55 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Hoe is het met de voetbalgekte?
Ik bedoelde eerder bij jullie in de straat/het dorp/op het werk/binnen de familie...?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 wedstrijd gezien van de vier
Hier heel weinig, behalve de straat achter ons danquote:Op maandag 9 juni 2008 08:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder bij jullie in de straat/het dorp/op het werk/binnen de familie...?
En dan heb ik toch al meer voetbal gezien dan jij het afgelopen weekend
Vanavond ga ik uiteraard ook kijkenquote:Op maandag 9 juni 2008 08:11 schreef leonieke het volgende:
Valt nog goed mee dan(alhoewel ik zelf vroeger een supporter was die ook de vlag uithing en verkleed voor de buis zat
)
Vanavond ook proberen te kijken naar de match
Sjowquote:Op maandag 9 juni 2008 08:14 schreef Sjowhan het volgende:
Hallo.
Laat ik er dan maar van uitgaan dat we een beetje concurrenten worden vanavondquote:Op maandag 9 juni 2008 08:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Vanavond ga ik uiteraard ook kijken
[..]
Sjow
Nee. Ga terug onder je steen. U komt niet langs start. U ontvangt geen 200 gulden.quote:
Mooi, wat moet je met die oude meukquote:Op maandag 9 juni 2008 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ga terug onder je steen. U komt niet langs start. U ontvangt geen 200 gulden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |