Goedemorgen op deze stralende, warme zondagquote:
quote:
quote:
Aan de andere kant van Pijnackerquote:
Wandel zequote:Op zondag 8 juni 2008 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
Ga gezellig een pilsje pakken heren,
ik ga het bos in met de hond.
Ik zal opletten als ik weer eens die kant op fietsquote:
Naast het tennispark in Nootdorp woon ikquote:Op zondag 8 juni 2008 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zal opletten als ik weer eens die kant op fiets
Dat zegt me dan weer niet zoveel. Zo goed ken ik het daar niet, zit ook geen hockeyclub geloof ikquote:
Dan weet je mijn huis misschien wel te vindenquote:Op zondag 8 juni 2008 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zegt me dan weer niet zoveel. Zo goed ken ik het daar niet, zit ook geen hockeyclub geloof ik
O vertelquote:Op zondag 8 juni 2008 12:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan weet je mijn huis misschien wel te vinden
Er zit hier tenminste ook een hockeyclub in de buurt
Nee, dat is een ander district. Het lukt in zuid-holland en brabant-oost/limburgquote:Op zondag 8 juni 2008 12:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan weet je mijn huis misschien wel te vinden
Er zit hier tenminste ook een hockeyclub in de buurt
Lastig altijd die huizen vinden.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat is een ander district. Het lukt in zuid-holland en brabant-oost/limburg
Huizenquote:
Oh, die,quote:Op zondag 8 juni 2008 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet je ook een hele hoge nemen.Die steken overal bovenuit.
Mijn huis, wat doe jequote:Op zondag 8 juni 2008 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een boomhut man.
Jij ookquote:
En jij ook op het balkon?quote:
Lekker.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ook
Zullen we samen op het balkon van mijn boomhut gaan zitten en wat drinken
quote:
Een watermeloendrankje met een stukje watermeloenquote:Op zondag 8 juni 2008 14:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker.Iets met zo'n mooi schijfje langs de rand van het glas.
![]()
Kussentjes op de vloer.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb wel een balkon maar daar zit ik nog niet op want ik heb nog geen tuinstoelen
Weet niet of dat lekker is, jij denkt van wel?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een watermeloendrankje met een stukje watermeloen
Hij zal het vast nog wel een keer lerenquote:Op zondag 8 juni 2008 14:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kussentjes op de vloer.![]()
Gezellig joh.
[..]
Weet niet of dat lekker is, jij denkt van wel?
Zeer strak planquote:Op zondag 8 juni 2008 14:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kussentjes op de vloer.![]()
Gezellig joh.
Hij is nog erg jong en onervaren?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij zal het vast nog wel een keer leren
Ik weet zeker dat dat heel erg lekker is
Nu ik weet dat jij bij mij in de buurt woont blijf ik zeker binnenquote:Op zondag 8 juni 2008 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben zo weg, autorijden. Pas maar op dus allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |