Goedemorgen op deze stralende, warme zondagquote:
quote:
Wandel zequote:Op zondag 8 juni 2008 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
Ga gezellig een pilsje pakken heren,
ik ga het bos in met de hond.
Ik zal opletten als ik weer eens die kant op fietsquote:
Naast het tennispark in Nootdorp woon ikquote:Op zondag 8 juni 2008 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zal opletten als ik weer eens die kant op fiets
Dat zegt me dan weer niet zoveel. Zo goed ken ik het daar niet, zit ook geen hockeyclub geloof ikquote:
Dan weet je mijn huis misschien wel te vindenquote:Op zondag 8 juni 2008 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zegt me dan weer niet zoveel. Zo goed ken ik het daar niet, zit ook geen hockeyclub geloof ik
O vertelquote:Op zondag 8 juni 2008 12:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan weet je mijn huis misschien wel te vinden
Er zit hier tenminste ook een hockeyclub in de buurt
Nee, dat is een ander district. Het lukt in zuid-holland en brabant-oost/limburgquote:Op zondag 8 juni 2008 12:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dan weet je mijn huis misschien wel te vinden
Er zit hier tenminste ook een hockeyclub in de buurt
Lastig altijd die huizen vinden.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat is een ander district. Het lukt in zuid-holland en brabant-oost/limburg
Oh, die,quote:Op zondag 8 juni 2008 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet je ook een hele hoge nemen.Die steken overal bovenuit.
Mijn huis, wat doe jequote:Op zondag 8 juni 2008 14:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een boomhut man.
Jij ookquote:
Lekker.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij ook
Zullen we samen op het balkon van mijn boomhut gaan zitten en wat drinken
quote:
Een watermeloendrankje met een stukje watermeloenquote:Op zondag 8 juni 2008 14:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker.Iets met zo'n mooi schijfje langs de rand van het glas.
![]()
Kussentjes op de vloer.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb wel een balkon maar daar zit ik nog niet op want ik heb nog geen tuinstoelen
Weet niet of dat lekker is, jij denkt van wel?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een watermeloendrankje met een stukje watermeloen
Hij zal het vast nog wel een keer lerenquote:Op zondag 8 juni 2008 14:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kussentjes op de vloer.![]()
Gezellig joh.
[..]
Weet niet of dat lekker is, jij denkt van wel?
Zeer strak planquote:Op zondag 8 juni 2008 14:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kussentjes op de vloer.![]()
Gezellig joh.
Hij is nog erg jong en onervaren?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij zal het vast nog wel een keer leren
Ik weet zeker dat dat heel erg lekker is
Nu ik weet dat jij bij mij in de buurt woont blijf ik zeker binnenquote:Op zondag 8 juni 2008 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben zo weg, autorijden. Pas maar op dus allemaal
je weet me toch niet te vindenquote:Op zondag 8 juni 2008 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben 2 keer om je heen gereden. Hopen dat mijn accu woensdag nog steeds mee wil werkenquote:Op zondag 8 juni 2008 15:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Nu ik weet dat jij bij mij in de buurt woont blijf ik zeker binnen![]()
Is 't zo erg Marc?quote:Op zondag 8 juni 2008 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
Viel mee blijkbaarquote:
Fietsen is goedquote:Op zondag 8 juni 2008 17:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Viel mee blijkbaar
Maar ik blijf er niets aan vinden en het niet leuk vinden. Ga echt een stuk liever fietsen of met het ov
Yepquote:Op zondag 8 juni 2008 17:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Fietsen is goed![]()
Vanavond ga ik in leiden biosje pakken, ga dan ook met de fiets. Heerlijk weer, en geen parkeerkosten
Auto is niet irritantquote:Op zondag 8 juni 2008 17:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep
En frisse lucht, mooier uitzicht, en goed voor de conditie
En niet zo irritant als in de auto zitten
BMWquote:Op zondag 8 juni 2008 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
En hoe ging het in Canada?
Inderdaad, en dan kon die nog kiezen tegen wie die aan kon rijden, pakt die natuurlijk de rode wagenquote:Op zondag 8 juni 2008 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
Las al zoiets ja. Dat Hamilton stoplichten niet helemaal goed snapt
Das niet verrassend toch. Als het dan toch moet, dan maar de concurrentie meequote:Op zondag 8 juni 2008 21:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan kon die nog kiezen tegen wie die aan kon rijden, pakt die natuurlijk de rode wagen
Dat kan geen kwaad iddquote:Op zondag 8 juni 2008 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi, thuis
ah, rustIk kan wel ff gaan douchen
smaakte je BratwÃŧrst niet?quote:
Ik heb pas 1 wedstrijd gezien van de vierquote:Op maandag 9 juni 2008 07:55 schreef leonieke het volgende:
Goeiemorgen
Hoe is het met de voetbalgekte?
Ik bedoelde eerder bij jullie in de straat/het dorp/op het werk/binnen de familie...?quote:Op maandag 9 juni 2008 08:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 wedstrijd gezien van de vier
Hier heel weinig, behalve de straat achter ons danquote:Op maandag 9 juni 2008 08:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder bij jullie in de straat/het dorp/op het werk/binnen de familie...?
En dan heb ik toch al meer voetbal gezien dan jij het afgelopen weekend
Vanavond ga ik uiteraard ook kijkenquote:Op maandag 9 juni 2008 08:11 schreef leonieke het volgende:
Valt nog goed mee dan(alhoewel ik zelf vroeger een supporter was die ook de vlag uithing en verkleed voor de buis zat
)
Vanavond ook proberen te kijken naar de match
Sjowquote:Op maandag 9 juni 2008 08:14 schreef Sjowhan het volgende:
Hallo.
Laat ik er dan maar van uitgaan dat we een beetje concurrenten worden vanavondquote:Op maandag 9 juni 2008 08:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Vanavond ga ik uiteraard ook kijken
[..]
Sjow
Nee. Ga terug onder je steen. U komt niet langs start. U ontvangt geen 200 gulden.quote:
Mooi, wat moet je met die oude meukquote:Op maandag 9 juni 2008 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ga terug onder je steen. U komt niet langs start. U ontvangt geen 200 gulden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |