Dat mag hoor.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:00 schreef leonieke het volgende:
Ik mag niet meerDaarom dat ik met jullie meedoe
Hoezo mag jij niet meerquote:Op maandag 9 juni 2008 10:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik mag niet meerDaarom dat ik met jullie meedoe
Ga naar buiten, het is prachtig weer.quote:
Leuk he, vrije dagenquote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Het is dat ik ze op moet nemen, anders had ik gewoon gaan werken
Ik wou dat ik die luxe hadquote:Op maandag 9 juni 2008 10:12 schreef marcb1974 het volgende:moet nog wel. Mag je ze niet verzamelen en dan later een keer lang?
Wat voor werk doe je eigenlijk?
Vaakquote:
Jij moet je aan de schoolvakanties houden?quote:
Oh nee, dat niet hoor.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
Jij moet je aan de schoolvakanties houden?
Je had me nog niet gemist bedoel je?quote:Op maandag 9 juni 2008 10:53 schreef Kuukske het volgende:
Je bent van't weekend weer op pad geweest Fles?
Das wel weer lekker danquote:
Ik heb het weekend amper op FOK gezeten.quote:
Ik mag wel sparen. Doen is iets anders.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:58 schreef marcb1974 het volgende:
Das wel weer lekker dan
Jammer alleen dat je niet sparen mag
dat mag hier wel en daar ben ik dus nu gebruik van aan het maken![]()
ja of je spaart omdat je t niet op mag/kunt nemenquote:Op maandag 9 juni 2008 10:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik mag wel sparen. Doen is iets anders.
Oh, dan mag hetquote:Op maandag 9 juni 2008 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb het weekend amper op FOK gezeten.
Ik werk in de IT, maar ik ga 1 juli bij een nieuwe baas beginnen, dus me dagen moeten opquote:Op maandag 9 juni 2008 10:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]moet nog wel. Mag je ze niet verzamelen en dan later een keer lang?
Wat voor werk doe je eigenlijk?
kan je geleik een beisgolingskurzes nedurlans volgequote:Op maandag 9 juni 2008 11:01 schreef JortK het volgende:
Ik werk in de IT, maar ik ga 1 juli bij een nieuwe baas beginnen, dus me dagen moeten op
Ah nice!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, dan mag het
Ja, ik was de hort op iddZaterdag had ik een grote ronde door Belgie gepland, waar helaas WEER eens geen flikker van terecht kwam
Maar toch wel wat andere leuke dingetjes gedaan, al was ik even goed om 14:30 thuis
Gisteren een slingertje door NRW
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan je geleik een beisgolingskurzes nedurlans volge
Hoiquote:Op maandag 9 juni 2008 10:58 schreef Ynske het volgende:
moggeh
Ja, ik denk dat ik maar weer eens een flink eind ga lopen naar de WOk to Walk. Dat is goed voor mequote:Op maandag 9 juni 2008 11:27 schreef Kuukske het volgende:
Maar goed. Het is weer maandag. Bijna lunchtijd.
Het is maar wat je wil he. Sparen kan leuk zijn. Iets vaker vrij ookquote:Op maandag 9 juni 2008 10:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik mag wel sparen. Doen is iets anders.
Vooruit, dan klinkt het bijna logischquote:Op maandag 9 juni 2008 11:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik werk in de IT, maar ik ga 1 juli bij een nieuwe baas beginnen, dus me dagen moeten op
Dat is echt lekkerquote:Op maandag 9 juni 2008 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik maar weer eens een flink eind ga lopen naar de WOk to Walk. Dat is goed voor me
Gaat snel vandaagquote:Op maandag 9 juni 2008 11:27 schreef Kuukske het volgende:
Maar goed. Het is weer maandag. Bijna lunchtijd.
Gaat zeker lukkenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooruit, dan klinkt het bijna logisch
Succes in je nieuwe baan wel
Anders maak je vandaag even meer posts hier dan gisterenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik verveel me de tering, en zeker als ik weet welke klusjes er nog op me liggen te wachten
Ben ik niet van plan, zo maar eens wat huishoudelijke taken uitvoeren hierquote:Op maandag 9 juni 2008 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders maak je vandaag even meer posts hier dan gisteren
Nah, dat vind ik toch wel tegenvallen eigenlijk.quote:
Jaquote:
Maar dan heb je wel watquote:Op maandag 9 juni 2008 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaAlleen het is vrij ver lopen, het klaarmaken duurt lang en het is redelijk prijzig..
Jaquote:
Oh ja site bouwen. Ik moet deze maand misschien maar eens een PHPboek gaan uitzoeken of zoquote:Op maandag 9 juni 2008 11:59 schreef Ynske het volgende:
zo al mijn foto's maar eens geordend vanaf 2005
ff klaarmaken voor naar de fysio te gaan, op de terugweg boodschapjes doen
misschien nog eventjes in t park zitten
en anders site maar opnieuw gaan bouwen... soms hehaat ik mezelf, deze is nog niet klaar maar vind m nu al niet meer goed
je bent gewoon perfectionistischquote:Op maandag 9 juni 2008 11:59 schreef Ynske het volgende:
en anders site maar opnieuw gaan bouwen... soms hehaat ik mezelf, deze is nog niet klaar maar vind m nu al niet meer goed
Hier valt het mee gelukkigquote:Op maandag 9 juni 2008 11:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, dat vind ik toch wel tegenvallen eigenlijk.
Have funquote:Op maandag 9 juni 2008 11:59 schreef Ynske het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |