je mist een stukjequote:
Een poging tot werken.quote:
Kan je daar dan niet iets aan veranderenquote:Op maandag 9 juni 2008 12:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een poging tot werken.
Jammere is wel dat ik alleen maar oude werkzaamheden doe en niet tot iets voor het afstuderen
Tenminste, dat denk je nuquote:Op maandag 9 juni 2008 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
Morgen kunnen ze allemaal de tering krijgen en doe ik niets aan mijn oude werk. Dan is het puur voor afstuderen
Uh nee, dat weet ik zekerquote:
Dat zeker jaquote:
Half 3 alquote:
Had je het de volgende dag al verwacht danquote:Op maandag 9 juni 2008 14:19 schreef JortK het volgende:
Goh na 7 dagen eindelijk eens de activatiecode voor me DigID binnen
Dat was de illusie inderdaddquote:Op maandag 9 juni 2008 14:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Had je het de volgende dag al verwacht dan
Het loopt hier wat voor met klok somsquote:Op maandag 9 juni 2008 14:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Waar zit jij dat het tijdsverschil zo groot is?
Moet je dat zelf aanvragen of zo?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:19 schreef JortK het volgende:
Goh na 7 dagen eindelijk eens de activatiecode voor me DigID binnen
Yep, die moet je hebben om bv je belastingen in te vullenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je dat zelf aanvragen of zo?Ik weet van niks
Behalve als je het op papier doet en opstuurd naar de belastingdienst.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, die moet je hebben om bv je belastingen in te vullen
meer info: http://digid.nl/quote:Op maandag 9 juni 2008 14:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
Behalve als je het op papier doet en opstuurd naar de belastingdienst.
Als je je DigID hebt, kan je alles online doen. En bij sommige gemeenten kan je makkelijker afspraken maken geloof ik..
Dat kanquote:
wat dan?quote:
Zolang je het nog op papier kan doen ja. Ze willen er vrij snel naar toe het alleen electronisch te doenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
Behalve als je het op papier doet en opstuurd naar de belastingdienst.
Als je je DigID hebt, kan je alles online doen. En bij sommige gemeenten kan je makkelijker afspraken maken geloof ik..
kutsitequote:
Proberen dat los te laten. Het helpt je niet verder.quote:
Dat heb ik ook soms ja, echt lekker!quote:fysio was iig weer heerlijk
kwam behoorlijk stijf en pijnlijk binnen en liep vrolijk fluitend naar buiten
ben echt blij dat ik bij deze fysio terecht gekomen ben
Dat moet nog minstens 20 jaar wachten. Ik zie mijn opa van 91 nou niet zn belastingaangifte op de pc doenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang je het nog op papier kan doen ja. Ze willen er vrij snel naar toe het alleen electronisch te doen
k doe dat niet eens bewust.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Proberen dat los te laten. Het helpt je niet verder.
Je bent alleen maar bezig met 'beter', gewoon eerder stoppen
[..]
andere kant van utrechtquote:Dat heb ik ook soms ja, echt lekker!
Nog wel een fysio bij jou in de buurt?
De Vesting Holland is al opgetrokken blijkbaar? Iedere TV omsingeld door kratten bier, dozen bitterballen, frituurpannen en make-shift toiletten?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:01 schreef Pheno het volgende:
Wat een rust in de winkels, alle bitterballen waren al op
Dus als ik voor vanavond straks om half 6 nog even wat biertjes wil gaan halen bij de super kan het weleens te laat zijn?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:06 schreef Pheno het volgende:
Ik vermoed het, we hebben nergens in een rij hoeven wachten
Zet je internet dan uit.quote:
Iemand heeft mijn scherm 90 graden gedraait, zit dus nu steeds met mijn hoofd dwarsquote:
Dit klinkt erg nuttigquote:Op maandag 9 juni 2008 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iemand heeft mijn scherm 90 graden gedraait, zit dus nu steeds met mijn hoofd dwars
dat kun je toch zelf weer terugzetten in je beeldscherminstellingenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iemand heeft mijn scherm 90 graden gedraait, zit dus nu steeds met mijn hoofd dwars
Nee, daar mogen we hier niet bij komen he als werkvolkquote:Op maandag 9 juni 2008 15:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kun je toch zelf weer terugzetten in je beeldscherminstellingen
knopje voorop je beeldscherm en dan in t menu daarvan dat zal echt niet afgeschermd zijnquote:Op maandag 9 juni 2008 15:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, daar mogen we hier niet bij komen he als werkvolk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die grap heb ik ook al eens eerder uigehaaldquote:Op maandag 9 juni 2008 15:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
poeh, nu ben je stoerquote:Op maandag 9 juni 2008 15:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Die grap heb ik ook al eens eerder uigehaald
Zeker bij dezelfde collega die later die dag doorzichtig huishoudfolie over de pleepot spande en toen ineens graag koffie voor je ging halen?quote:Op maandag 9 juni 2008 15:28 schreef JortK het volgende:
Die grap heb ik ook al eens eerder uigehaald
Nee dat is dezelfde collega wie ik een kilo zout in je kop thee deed de week daarnaquote:Op maandag 9 juni 2008 15:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeker bij dezelfde collega die later die dag doorzichtig huishoudfolie over de pleepot spande en toen ineens graag koffie voor je ging halen?
Hier niet!quote:Op maandag 9 juni 2008 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Vesting Holland is al opgetrokken blijkbaar? Iedere TV omsingeld door kratten bier, dozen bitterballen, frituurpannen en make-shift toiletten?
Dat dusquote:Op maandag 9 juni 2008 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, dan kan je beter gewoon een screenshot van zijn desktop maken en die instellen als wallpaper, en dan alle icoontjes verbergen.
Dat zeg ik. Gamma.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:45 schreef Pheno het volgende:
Dat is toch zoiets als een printscreen maken van je collega's desktop en dat dan als desktop achtergrond bij hem nstellen? Natuurlijk wel alle snelkoppelingen even verwijderen....
Nee, bij de gamma hebben ze nog Dos.quote:
ja, win2000 jaquote:Op maandag 9 juni 2008 15:48 schreef qu63 het volgende:
Er is een proggie genaamd win2000.exe dat plaatst zich over je je bureaublad en maakt alles klikbaar, alleen opend ie dan je cd-speler, laat het scherm flikkeren etc
Alleen af te sluiten na een bepaalde toetsencombi
Die had ik vroeger in mn opstartmenu zitten, zodat niemand gebruik kon maken van mn pc
Ik draaide het op XP jaquote:Op maandag 9 juni 2008 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, win2000 jaKan dat met XP ook?
Vista knettert vanzelf al natuurlijk
Gamma in Bussum niet, daarom liep die pc ook vast denk ik toen ik er laatst wasquote:
Es iest ajn vieroesquote:Op maandag 9 juni 2008 15:52 schreef qu63 het volgende:
Ik draaide het op XP ja
Vista zal ook moeten kunnen, alleen dan moet je wel de oude look instellen, anders is de grap niet leuk
parttime dagquote:
k doe mijn best. heb je dat niet in de gaten?quote:
Van die brand aan de oude gracht?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:00 schreef Ynske het volgende:
ga je extra de stad in om voor de heren FP foto's te maken
is t voor niets, want ze weten geen nieuwsbericht erover te maken
Mooi hequote:Op maandag 9 juni 2008 16:08 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.nu.nl/news/160(...)e_computer_ooit.html
neequote:
Oh ja nee, daar kunnen we niks van maken hoor, dat is niet boeiendquote:Op maandag 9 juni 2008 16:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee
van Nightfever in Utrecht iets van 12 bands die speelden op binnen en buiten podia
Geinig ja, alleen verrekte irritant dat datzelfde filmpje ongeveer honderd achttien miljoen keer op youtube staat, meestal voorzien van titels alsquote:
Werkweigeringquote:Op maandag 9 juni 2008 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
Officieel een uur of half 6. Maar om 5 uur loop ik echt naar buiten
Ik hoop dat na vandaag te kunnen gaan doen jaquote:
Na vandaag?quote:Op maandag 9 juni 2008 16:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik hoop dat na vandaag te kunnen gaan doen ja
om 6 uur 2e sollicitatiegesprekquote:
Hoe ging hetquote:Op maandag 9 juni 2008 16:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik hoop dat na vandaag te kunnen gaan doen ja
quote:Op maandag 9 juni 2008 16:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Als in tweede gesprek bij dezelfde werkgever?
Mn hoofd zit er nog opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |