Ook attent.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:55 schreef PeterNB het volgende:
Toch heeft ze wel wat van Nena weg hoor Ruud
[ afbeelding ]
Dat zijn geen glazen maar vazen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:00 schreef Desii het volgende:
Nou de jongens zijn aan het bier....... en hoe
ja, er is geen normaal gesprek te volgen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
Pracht OP Ruudemans, thanks.![]()
BB UK sucks, wat een baggergedoe met al die commercials.![]()
proostquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:10 schreef tipsch het volgende:
Ik vind de setting wat psychedelisch. Cheers verder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:10 schreef tipsch het volgende:
Ik vind de setting wat psychedelisch. Cheers verder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat je zegt. Er is geen ruk aan, het geluid is slecht, ik weet niet wie wie is, behalve Dale en vind die reclames superirritantquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
Pracht OP Ruudemans, thanks.![]()
BB UK sucks, wat een baggergedoe met al die commercials.![]()
Jeetje, wat een slagveld.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Het gaat niet goed bij de pulletjes. Alleen Jaap is er nog
Nee hoor, Jaap neemt een kijkje buiten, het andere pulletje kijkt toe.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Het gaat niet goed bij de pulletjes. Alleen Jaap is er nog
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:28 schreef Desii het volgende:
De BB-producer deed even mee op de chat.... ik had het even over de gouden kooi en kreeg deze reactie
9:21bbproducer:endemol doesn't want golden cage in uk yet
Dus toch. ik zag die ene daar al zitten en voreg me al af of het mams was.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, Jaap neemt een kijkje buiten, het andere pulletje kijkt toe.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yet or never.....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:28 schreef Desii het volgende:
De BB-producer deed even mee op de chat.... ik had het even over de gouden kooi en kreeg deze reactie
9:21bbproducer:endemol doesn't want golden cage in uk yet
Toch nog wel 2?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, Jaap neemt een kijkje buiten, het andere pulletje kijkt toe.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, nog gefeliciteerd dan.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yet or never.....![]()
Ik duik lekker vroeg mijn mand in, had vanmogen een kater van hier tot Mallorca (feestje gisteren, 24 jaar getrouwd)
Enjoy BB UK en tot morgen lieve FOKkers.
gefeliciteerd, volgend jaar nog groot feest?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yet or never.....![]()
Ik duik lekker vroeg mijn mand in, had vanmogen een kater van hier tot Mallorca (feestje gisteren, 24 jaar getrouwd).
Gefeliciteerd nog, dat wordt volgend jaar helemaal een feestquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yet or never.....![]()
Ik duik lekker vroeg mijn mand in, had vanmogen een kater van hier tot Mallorca (feestje gisteren, 24 jaar getrouwd).
Same herequote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:34 schreef kahaarin het volgende:
Hey hoiBen aan het babysitten bij vrienden en werk op eeb lap-top die ik nog niet helemaal snap, maar heb jullie al wel gevonden........
truste Queenie.... ik ben ook weg, maar niet naar bedquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yet or never.....![]()
Zijn ze lief? Hier slaapt het al. (Ze zijn 2en 3)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Same here![]()
De oppasbrigade is on-air..
Sssssst!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zijn ze lief? Hier slaapt het al. (Ze zijn 2en 3)
Ik moet/mag volgende week voor het eerst van mijn leven oppassen bij mijn Zusquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:34 schreef kahaarin het volgende:
Hey hoiBen aan het babysitten bij vrienden en werk op eeb lap-top die ik nog niet helemaal snap, maar heb jullie al wel gevonden........
Zit op mezelf te passen en verlies de controle. Ik ga me wat harder opstellenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Same here![]()
De oppasbrigade is on-air..
Ja, idd, wakkergeschrokken peuters is geen goed plan....quote:
Discipline is the keyword Ruudquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zit op mezelf te passen en verlies de controle. Ik ga me wat harder opstellen
Het is mijn neeffie van anderhalf. Hij ligt als het goed is al op bed als ik kom,quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:51 schreef kahaarin het volgende:
@PeterNB: Ooms doen het altijd goed met een kleinigheidje, wij hadden Welpies mee voor ze, gegarandeerd succes!Verder een hoop humor meenemen en er van uit gaan dat je het verkerd doet met naar bed brengen, dat is vaak een ritueel, rustig blijven en zeggen dat je toch niet kunt weten hoe het moet want je hebt ze nog nooit naar bed gebracht, dan hebben ze het zo druk met uitleggen dat ze vergeten dat het niet gaat als normaal.
![]()
Superliefquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zijn ze lief? Hier slaapt het al. (Ze zijn 2en 3)
Tja, een kindje van anderhalf ligt nog in een ledikantje dus echt fout kan het niet gaan, als hij even wakker wordt dan kan het zijn dat zijn speen kwijt is, klein lampje aandoen, niet het grote licht, ganglampje kan ook, speen terug doen kusje erop en dan meteen weer weggaan, dan heb je de grootste kans dat hij binnen de kortste keren weer slaapt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is mijn neeffie van anderhalf. Hij ligt als het goed is al op bed als ik kom,
maar deze stoere boy loopt zich toch al een paar weken af te vragen "what if....."![]()
![]()
Het voordeel is dat Neeffie helemaal gek van me is en me minstens eens in de week
al ziet dus ik ben niet bang voor huilscenarios ofzo maar meer voor als er echt
enge dingen gebeuren.
(En ik geloof dat de Shuttle land dus ik hoop dat mijn Zus d'r internetverbinding draaglijk is)
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zit op mezelf te passen en verlies de controle. Ik ga me wat harder opstellen
Okee goeie tip, thanks. Ik moet ook nog effe met Zus overleggen wat de minimum-jank-tijdquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, een kindje van anderhalf ligt nog in een ledikantje dus echt fout kan het niet gaan, als hij even wakker wordt dan kan het zijn dat zijn speen kwijt is, klein lampje aandoen, niet het grote licht, ganglampje kan ook, speen terug doen kusje erop en dan meteen weer weggaan, dan heb je de grootste kans dat hij binnen de kortste keren weer slaapt.
Je moet hem er niet uit pakken of fel licht aan doen, dan wordt hij echt helemaal wakker en krijg je hem met geen mogelijkheid meer in slaap.![]()
Qua lap-top en i-net hoop ik met je mee.
Leuk! Maar 4 tegelijk, pfff......quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Superlief0,2,3 en 5..de jongste is mijn pete-poepie
![]()
Kwienie gefeli meid!!!
NP.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:07 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Okee goeie tip, thanks. Ik moet ook nog effe met Zus overleggen wat de minimum-jank-tijd
is alvorens ik naar boven moet. Wat denk jij ? Na 5 minuten poolshoogte gaan nemen ?
Zeggeh Ruudje, pas op he!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dat tegen me mag zeggen![]()
Ik zal het inderdaad allemaal wel met Zussie overleggen. Zij weet het het best. En volgensquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
NP.![]()
Dat weet je zus het beste, dat verschilt een beetje per kindje, die van mijn broer moet je meteen naar toe en die waar we nu op passen moet je even laten pruttelen, daar durf ik dus niets over te zeggen, ik weet niet wat hij gewend is snappie?
Ach, een hoop gezellige flauwekul op een hoopje, zit hier nu een regular-AH-perla-senseootje naar binnen te kloeken.quote:
Thanx for the cap, maar ik word er niet warm of koud van.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:21 schreef Marieke_B het volgende:
Oh peter,
Dit is Dennis, volgens mij de Ricardo van het stel. 'Dance student teacher'
Hier helemaal gekapt en 'en vogue':
[ afbeelding ]
En hier heel flatteus op the bachelorsparty in de tuin:
[ afbeelding ]
Ben net terug van sigaretje roken, mag niet binnen.....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach, een hoop gezellige flauwekul op een hoopje, zit hier nu een regular-AH-perla-senseootje naar binnen te kloeken.
Ah gossie, hoe moet dat nu op 't kinderdagverblijf/de kleuterschool......quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zal het inderdaad allemaal wel met Zussie overleggen. Zij weet het het best. En volgens
mij is het een pruttelaartje![]()
Leuke anekdote: Ik vroeg vorige week hoe zij stond ten opzichte van het wel- of niet-
eerlijk vertellen dat Sinterklaas niet bestaat als Neeffie het ooit aan me zou vragen.
Toen vertelde Zus dat zodra Neeffie geboren was en in de handen van mijn zwager
was gestopt, het eerste wat mijn zwager tegen Neef zei: "Luister goed ventje......
Sinterklaas bestaat NIET !"![]()
Waar niet? Ben je thuis of ben je "uit"quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ben net terug van sigaretje roken, mag niet binnen.....
Uitwedstrijd, kids slapen toch het beste in hun eigen bed.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar niet? Ben je thuis of ben je "uit"![]()
Alle juffrouwen zijn zwaar verliefd op hem dus dat komt helemaal goed.....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah gossie, hoe moet dat nu op 't kinderdagverblijf
Hij kan een paar potjes breken dus? Gelukkig maar.......quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Alle juffrouwen zijn zwaar verliefd op hem dus dat komt helemaal goed.....
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dat tegen me mag zeggen![]()
![]()
Ouders kwamen thuis, ff social talk hè? Geen vuiltje aan de lucht.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:54 schreef kahaarin het volgende:
Vraag me trouwens af hoe het bij Lobasca is, meestal post ze wel meer........
Niemand kan tegen Ricardo op!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:21 schreef Marieke_B het volgende:
Oh peter,
Dit is Dennis, volgens mij de Ricardo van het stel. 'Dance student teacher'
Hier helemaal gekapt en 'en vogue':
[ afbeelding ]
En hier heel flatteus op the bachelorsparty in de tuin:
[ afbeelding ]
Pfieuw, gelukkig maar, had al visioenen van een huilende peuter die de baby had wakkergemaakt oid......quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ouders kwamen thuis, ff social talk hè? Geen vuiltje aan de lucht.![]()
O, ja.. jullie met zijn tweetjes..en ik helemaal in mijn upquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfieuw, gelukkig maar, had al visioenen van een huilende peuter die de baby had wakkergemaakt oid......![]()
Wij worden zo ook áfgelost als het goed is....
quote:
Dit ziet er toch niet uitquote:
Ik was er eerder vanavond ook al één kwijt, ik dacht dat er nog maar één over was, maar Jaap was even buiten spelen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:09 schreef Ziet het volgende:
oh ze zitten er allebei
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ongeacht het aantal, Ziet, ik ziet jou morgen wel weer![]()
gezellig! Waar was je nou??quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:19 schreef akveor het volgende:
Nou eindelijk ik ben klaar voor BB9 UK...
[ afbeelding ]
Sylvia is toch die donkere vrouw? Ikken ze nog niet allemaalquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:18 schreef Marieke_B het volgende:
Die Sylvia maakt echt ruzie over alles..en ze vloekt als een bootwerker.
En het ergste is we elke keer een Soudlock krijgen als er gevloekt wordt of als het over 'adult things' gaat..
Ik heb heimwee
wat doe jij hier, sneaky motherfocker?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:19 schreef akveor het volgende:
Nou eindelijk ik ben klaar voor BB9 UK...
[ afbeelding ]
Die donkere schoonheid is Alexandraquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sylvia is toch die donkere vrouw? Ikken ze nog niet allemaal![]()
Ik vind die soundlocks superirritantHet in het engels volgen is sowieso al anders als nederlands en dan gooien ze er elke keer die vogels door.
ja die..pseudotas zeg maar..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sylvia is toch die donkere vrouw? Ikken ze nog niet allemaal![]()
Ik vind die soundlocks superirritantHet in het engels volgen is sowieso al anders als nederlands en dan gooien ze er elke keer die vogels door.
Ach, die arme jongen zag natuurlijk helemaal niet wat hij aan trokquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:28 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ja die..pseudotas zeg maar..
Ze maakte net enorme stampij omdat de blinde Michael een onderbroek van haar over z'n eigen broek aangetrokken heeft in het kader van de bunnyverkleedparij.
Ze gedraagt zich alsof ze persoonlijk aangerand is..
Ik was aan het fröbelen...quote:
LOL Ze bedoelt het allemaal zo goed hë....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die had ik ook net in gedachte
[ afbeelding ]
Checkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:47 schreef Flabberguest het volgende:
Sjowwwwww ff LL in Skagen onveilig gemaakt en de bowling afgebroken, nu op te stappen, laterzzzz
http://www.justin.tv/livebbstreamquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:47 schreef Ziet het volgende:
waar kijken jullie nu de streams?
Dit was wel even lachen. Die blinde trok de onderbroek van die meid aan over zijn zwembroek.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:47 schreef akveor het volgende:
[..]
LOL Ze bedoelt het allemaal zo goed hë....
Ik zit er nog niet helemaal in.... maar vind het erg verwarrend allemaal met zoveel mensen
Half fok zit erquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:52 schreef Ziet het volgende:
tnx
Afterparty on my place, je weet waar de sleutel ligtquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:47 schreef Flabberguest het volgende:
Sjowwwwww ff LL in Skagen onveilig gemaakt en de bowling afgebroken, nu op te stappen, laterzzzz
Kom jij es ff gauw daarheen waar je gisteren om deze tijd wasquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:54 schreef Dementor het volgende:
Ik weiger gewoon BB te kijken, ik wil DGK 2.0 en ...
Plzzzzzz tell mequote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Afterparty on my place, je weet waar de sleutel ligt
Jaap (Gijs) zit onder de camera, Brian (Gompie) wist ondanks dat hij bijna was opgegeven ook boven te komen maar is weer naar beneden gegaan. Mama uil komt nog regelmatig langs, al is de prooi minimum helaas (wormpjes, nachtvlinders, terwijl ze echt nog wel muisjes nodig hebben)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:07 schreef Ziet het volgende:de uilen gaan uitvliegen!
(tenminste, ik zie er 1)
is die moeder nog wel langs gekomen sinds gister. of worden die beesten aan hun lot over gelaten als ze eenmaal groter zijn?
Ik ben ook niet echt fan, maar wil je hier nog een beetje meekomen, dan moet je welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:54 schreef Dementor het volgende:
Ik weiger gewoon BB te kijken, ik wil DGK 2.0 en ...
Er liggen nog stukjes broer en zus als ze honger hebbenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:56 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Jaap (Gijs) zit onder de camera, Brian (Gompie) wist ondanks dat hij bijna was opgegeven ook boven te komen maar is weer naar beneden gegaan. Mama uil komt nog regelmatig langs, al is de prooi minimum helaas (wormpjes, nachtvlinders, terwijl ze echt nog wel muisjes nodig hebben)
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:56 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Jaap (Gijs) zit onder de camera, Brian (Gompie) wist ondanks dat hij bijna was opgegeven ook boven te komen maar is weer naar beneden gegaan. Mama uil komt nog regelmatig langs, al is de prooi minimum helaas (wormpjes, nachtvlinders, terwijl ze echt nog wel muisjes nodig hebben)
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er liggen nog stukjes broer en zus als ze honger hebben
Evening..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:56 schreef mazaru het volgende:
Ik denk nog steeds dat dit de broer van Dotcomboy is
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Om 23:05 nam jij afscheid. Moeilijk hè.
mooi!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelf ben ik hier wat aan het prutsen:
http://www.pc-sd.com/
Ja, Mikey, dat is de blinde man, trok de onderbroek van Sylvia aan over zijn zwembroek.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:02 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Evening..
Hij heeft de wind wel mee gehad net als dotcomboy..
Gaat het over underwear?
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelf ben ik hier wat aan het prutsen:
http://www.pc-sd.com/
Die deed gister ook alleen maar tieren en vloeken..Ze heeft wel een mooi accent..quote:Op zondag 8 juni 2008 00:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, Mikey, dat is de blinde man, trok de onderbroek van Sylvia aan over zijn zwembroek.
Sylvia is not amused. Ze loopt al een uur te schelden
[ afbeelding ]
Waar was ik?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kom jij es ff gauw daarheen waar je gisteren om deze tijd was
Stukje naar boven scrollen, daar staan twee linkjesquote:Op zondag 8 juni 2008 00:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oeps, op een verkeerd knopje geklikt, streampje weg.
Waar ook al weer![]()
Laat het haar maar niet horen!quote:Op zondag 8 juni 2008 00:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
There where you belongs, and Smas-it also
http://www.justin.tv/livebbstreamquote:Op zondag 8 juni 2008 00:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oeps, op een verkeerd knopje geklikt, streampje weg.
Waar ook al weer![]()
dat zou best 'ns kunnen!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:56 schreef mazaru het volgende:
Ik denk nog steeds dat dit de broer van Dotcomboy is
[ afbeelding ]
Ik zeg er toch niets oveur?quote:Op zondag 8 juni 2008 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
And skip mijn fucking schrijffouten Lambal!
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:18 schreef mazaru het volgende:
LOL!
Nou is de nepvriendin van Mario gaan zitten op de zonnebril van Sylvia, de zwarte heks.
Totaal in stukken!!
Die gaat nu nog meer uit haar dak
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:18 schreef Ziet het volgende:
jaap is zojuist weggevlogen!
Naar ik heb begrepen is dat Amanda... Mams probeerde haar weer uit het hok te trekken na het avondeten, maar dat lukte nietquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er liggen nog stukjes broer en zus als ze honger hebben
Dat wijf lulde als een allochtoon, weet je, weetiknietquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:22 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Naar ik heb begrepen is dat Amanda... Mams probeerde haar weer uit het hok te trekken na het avondeten, maar dat lukte niet
In dit geval denk ik wel dat ze de overleving voor Brian betekende (ik houd het maar bij de namen die jullie aanhouden), want eindelijk kreeg Brian flink wat voedsel hierdoor. De natuur is soms erg hard. Ik zat er gisteren bijna bij te janken. Het jonkie leefde nog... Maar waar de vooruitzichten voor die andere twee slecht waren, keerde de kansen vandaagIk heb nog nooit zo veel met mijn scherm gepraat en gejuichd: tja idioot
Maar als voetbalfan vond ik het beter dan voetbal...
Nena hoort dan ook niet te praten.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat wijf lulde als een allochtoon, weet je, weetikniet![]()
Sorry Ruud, jij mag haar hebben![]()
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:02 schreef mazaru het volgende:
Dt is Kat
Gek op koekjes, en gek in het algemeen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:16 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
dat zou best 'ns kunnen!
hier nog een keer de vergelijking van Darnell met de monnik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elephant skin, I can have it, kom maar, ik ben niet zo lekker simpelquote:Op zondag 8 juni 2008 00:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat wijf lulde als een allochtoon, weet je, weetikniet![]()
Sorry Ruud, jij mag haar hebben![]()
Een vuilniszak verwisselen deed ze ook niet, elke dag die zure pruim om je kaasstengel gaat ook vervelen hoorquote:
Van mij hoeft niemand de vuilniszak te verwisselen, ik speel al een half jaar voor Henny Huisman.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een vuilniszak verwisselen deed ze ook niet, elke dag die zure pruim om je kaasstengel gaat ook vervelen hoor
Skattie, moppie, poepsedrolletje, ik had het dan ook niet over jou, maar over die geblondeerde schoonheid.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Elephant skin, I can have it, kom maar, ik ben niet zo lekker simpel
" De vuilniszak"quote:Op zondag 8 juni 2008 00:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een vuilniszak verwisselen deed ze ook niet, elke dag die zure pruim om je kaasstengel gaat ook vervelen hoor
Okee, half jaartje Nena, en dan weer normaal doen..quote:Op zondag 8 juni 2008 00:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Van mij hoeft niemand de vuilniszak te verwisselen, ik speel al een half jaar voor Henny Huisman.
Ik heb liever een Nena met brains.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Okee, half jaartje Nena, en dan weer normaal doen..
Lieffie, skattie, engeltje, wij zitten toch al lang genoeg op Fok!quote:Op zondag 8 juni 2008 00:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Skattie, moppie, poepsedrolletje, ik had het dan ook niet over jou, maar over die geblondeerde schoonheid.
Gelijk had zequote:Op zondag 8 juni 2008 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
" De vuilniszak"Een van de hoogtepunten van DGK
![]()
![]()
Ja, die met de haarband in.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lieffie, skattie, engeltje, wij zitten toch al lang genoeg op Fok!![]()
okeequote:Op zondag 8 juni 2008 00:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, die met de haarband in.
Dat kind is 19, en Mario is 43
Die zwarte olijf (maatje 36quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op wie is je kennersoog gevallen in UKBB9?
gvd weer naar buiten om te inhaleren, ik wil een nicotine-infuus
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:36 schreef Ziet het volgende:
[..]
okee
en zij moeten dus doen alsof ze een relatie hebben van BB?
en ze gaan trouwen morgen?
Was dat janine uit bb?quote:Op zondag 8 juni 2008 00:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die zwarte olijf (maatje 36) uit Almere maakte daar toch zo'n drama van?
Begon gelijk over een tientje verdienen achter het CS, zij wist de prijzen uit haar hoge voorhoofd
Doet me denken aan Rob (met de drie benen) die aanvankelijk wel wat zag in Lieske!quote:Op zondag 8 juni 2008 00:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, die met de haarband in.
Dat kind is 19, en Mario is 43
Ben nog observerende. Ik ga niet blind op blond (maar Nenaquote:Op zondag 8 juni 2008 00:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op wie is je kennersoog gevallen in UKBB9?
gvd weer naar buiten om te inhaleren, ik wil een nicotine-infuus
Met die drie benen...quote:Op zondag 8 juni 2008 00:40 schreef kissa het volgende:
[..]
Doet me denken aan Rob (met de drie benen) die aanvankelijk wel wat zag in Lieske!
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:40 schreef kissa het volgende:
[..]
Doet me denken aan Rob (met de drie benen) die aanvankelijk wel wat zag in Lieske!
Rebecca, Nursery nurse (quote:Op zondag 8 juni 2008 00:16 schreef Ziet het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dit voor een dramatisch type?
Getverderriequote:Op zondag 8 juni 2008 00:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Maar op het moment is zij bezopen, en ze zoende net met een andere meid, allebei met hen mond vol eten
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:50 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Rebecca, Nursery nurse ().
Lijkt me een jaloersig, verongelijkt type
kijk..het begint al ergens op te lijken..quote:Op zondag 8 juni 2008 00:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Maar die Mario ziet niets in dat kind. Hij wil zijn eigen vriendin.
Maar op het moment is zij bezopen, en ze zoende net met een andere meid, allebei met hen mond vol eten
Ben jij een rooie... does de curtains match de drapes?quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben jij een rooie... does de curtains match de drapes?
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Maar die Mario ziet niets in dat kind. Hij wil zijn eigen vriendin.
Koperrood met sproetjesquote:Op zondag 8 juni 2008 01:01 schreef kissa het volgende:
[..]
]
Keine blasse ahnung of Lobasca rood is, maar ik wel
Ja ik zie het... tenminste als jij daar aardappelen aan het schillen bent... hot.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:01 schreef kissa het volgende:
[..]
]
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 juni 2008 01:10 schreef kissa het volgende:
Net met grof geweld een aanvallende mug doodgeslagen...lukt wel met bijna een flesje wijn achter de kiesjes![]()
Trusten![]()
Ik ook!!!quote:Op zondag 8 juni 2008 01:01 schreef kissa het volgende:
[..]
]
Oh, flickr?quote:Op zondag 8 juni 2008 01:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja ik zie het... tenminste als jij daar aardappelen aan het schillen bent... hot.
Ik lul geen engelsquote:Op zondag 8 juni 2008 00:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben jij een rooie... does de curtains match de drapes?
Nee hoor, 2 kinders en mams in leven en voorzichtig op weg naar buiten: zie filmpje: http://www.beleefdelente.nl/steenuil#quote:
Vanmorgen geweldige beelden gezien, waren ze beiden uit het hokquote:Op zondag 8 juni 2008 10:05 schreef SIRA het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
@ BQ: nog gefeliciteerd.. 24 jaar zeg.. pfff
De uiltjes zijn weer binnen zie ik.
Wanneer mogen/kunnen ze eigenlijk naar buiten ?
Krijg een beetje het gevoel dat ze eerder uitvliegenquote:Op zondag 8 juni 2008 10:23 schreef SIRA het volgende:
Over 10 dagen pas ? Dat duurt dus nog even.
Ik hoop dat ze het wel allbei redden. vind ze zo lief.
Dat denk ik idd ook, ze zijn zo naar buiten aan het koekeloeren.quote:Op zondag 8 juni 2008 10:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Krijg een beetje het gevoel dat ze eerder uitvliegen
Keihard luiden van kerkklokken.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo, dat is een flinke wekker daar in de UK![]()
hahahhha, ook maar 's de BBUK streams aangezet.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo, dat is een flinke wekker daar in de UK![]()
Van mij ook van harte BQquote:Op zondag 8 juni 2008 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Keihard luiden van kerkklokken.![]()
Goedemorgen en bedankt voor jullie felicitaties.
Nou is het beter hier (die kutklokken zijn gelukkig stilquote:Op zondag 8 juni 2008 11:09 schreef SIRA het volgende:
Geluid is hier niet helemaal top is dat bij jullie ook ?
Thanks Ruudemans.quote:
Ik kijk hier:quote:Op zondag 8 juni 2008 12:37 schreef Prospera het volgende:
Ik zie helemaal geen livestreams, alleen wat foto's van de inboedel.
1 uiltje, Bolle Gijs eet van het kadaver, incl. maden.
Nasa heeft net een hygienic break gehad, nadat ze ruim een uur geleden gewekt waren met een amerikaans kinderliedje.
Er liep een zwijn door het beeld, kwas net te laat met cappen![]()
En 2 reetjes zaten met elkaar te dollen.
Op naar de volgende 24 ! You go girl ! Je kan het !quote:Op zondag 8 juni 2008 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Keihard luiden van kerkklokken.![]()
Goedemorgen en bedankt voor jullie felicitaties.
Dat helpt, thanxquote:Op zondag 8 juni 2008 12:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kijk hier:
http://www.justin.tv/livebbstream
Ze is zwanger.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:42 schreef PeterNB het volgende:
Ik schakel net in op de UK, waarom zit dat blonde kind zo verloren op bed ?
What did happen ?
Mario just cancelled the wedding, bloody bastard.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:42 schreef PeterNB het volgende:
Ik schakel net in op de UK, waarom zit dat blonde kind zo verloren op bed ?
What did happen ?
Maar dat was toch een nep-wedding ?Waarom heeft 'ie het danquote:Op zondag 8 juni 2008 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mario just cancelled the wedding, bloody bastard.![]()
Het is een gebouwde studio. Ergens (vraagmenietwaar) stond een time-lapse filmpjequote:Op zondag 8 juni 2008 12:53 schreef Dementor het volgende:
Is BB9UK in een studio of in een huis?
Het ziet er allemaal zo gemaakt uit.
Oh vandaar dat rare studio licht.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is een gebouwde studio. Ergens (vraagmenietwaar) stond een time-lapse filmpje
waarin je het vanaf de kale grond opgebouwd zag worden.
En die audio-breaks zijn een beetje raar. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat datquote:Op zondag 8 juni 2008 12:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh vandaar dat rare studio licht.
Daar hadden we met DGK veel minder last van.
Ook het feit dat we maar 1 streams ipv 4 hebben is erg jammer.
Yep, het was een nepwedding, de rest weet ik niet.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:48 schreef PeterNB het volgende:
Maar dat was toch een nep-wedding ?Waarom heeft 'ie het dan
gecanceled ? Of heeft die Mario een geheime opdracht binnen de opdracht ??
Ik mag van LekkerSimpel geen Brian&Amanda opmerkingen meer maken.........quote:Op zondag 8 juni 2008 13:02 schreef Prospera het volgende:
Waarom zitten Brian&Mandel in Dubai, ze hadden hier toch allemaal optredens enzo?
van mij wel hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 13:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik mag van LekkerSimpel geen Brian&Amanda opmerkingen meer maken.........![]()
Nou vooruit dan maarquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maarIk denk dat er GEEN HOND meer geinteresseerd is in
De Rat en De Kraai en dat ze nu 'vrij' zijn![]()
Wie?quote:Op zondag 8 juni 2008 13:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik mag van LekkerSimpel geen Brian&Amanda opmerkingen meer maken.........![]()
Oh die man die ooit zei "niemand kan mijn blackout beheersen" ?quote:Op zondag 8 juni 2008 13:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De Guru en Personal Coach van zowat heel Bekend Nederland !!!!
o ratelband.......... emilquote:Op zondag 8 juni 2008 13:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De Guru en Personal Coach van zowat heel Bekend Nederland !!!!
geen idee, geen verstand vanquote:Op zondag 8 juni 2008 13:15 schreef PeterNB het volgende:
Effe OT: Ik heb hier een oud pentium-3 laptopje wat een beetje traag was onder Windows.
Nou wil ik daar vandaag es linux op gaan gooien. Ik wil gewoon een grafische desktop
en ik wil er (nasa) streams mee bekijken. Welke linux is dan het beste voor me ?
Ubuntuquote:Op zondag 8 juni 2008 13:15 schreef PeterNB het volgende:
Effe OT: Ik heb hier een oud pentium-3 laptopje wat een beetje traag was onder Windows.
Nou wil ik daar vandaag es linux op gaan gooien. Ik wil gewoon een grafische desktop
en ik wil er (nasa) streams mee bekijken. Welke linux is dan het beste voor me ?
Absoluut geen idee, ben al blij dat ik mijn eigen compu aan de praat houquote:Op zondag 8 juni 2008 13:15 schreef PeterNB het volgende:
Als je dat echt wil kies dan voor XP lite of iets in die richting.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kan die ook overweg met windows-media-streams ??
ja, ik snapte hem welquote:Op zondag 8 juni 2008 13:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Neah.........LekkerSimpel !!! Ook wel bekend onder zijn artiestennaam: Mr.D !!
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh die man die ooit zei "niemand kan mijn blackout beheersen" ?
Hij mag terugkomen als hij zich normaal kan gedragenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Neah.........LekkerSimpel !!! Ook wel bekend onder zijn artiestennaam: Mr.D !!
Nooit dus.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij mag terugkomen als hij zich normaal kan gedragen![]()
![]()
XP-Lite ? Nog NOOIT van gehoord. Zal eens gaan zoeken.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:25 schreef Dementor het volgende:
Als je dat echt wil kies dan voor XP lite of iets in die richting.
Ja ik snapte dat jij hem snapte, maar ik maakte ook een grapje, snap je ?quote:Op zondag 8 juni 2008 13:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ja, ik snapte hem welwas een grapje.......
wat snip niet snapt, snapt snap wel........quote:Op zondag 8 juni 2008 13:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja ik snapte dat jij hem snapte, maar ik maakte ook een grapje, snap je ?
je gaat DGK en de schim steeds meer waarderen, na 1 dagje BB Engelandquote:Op zondag 8 juni 2008 12:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh vandaar dat rare studio licht.
Daar hadden we met DGK veel minder last van.
Ook het feit dat we maar 1 streams ipv 4 hebben is erg jammer.
Pffffffff........... sterkte !!quote:Op zondag 8 juni 2008 13:52 schreef kahaarin het volgende:
verdriet, paniek
, we hadden lekkage in de woonkamer, de regenpijp op het balkon was verzakt en het water ging er langs, nu hebben we rode schimmel.......
![]()
Kan dit kwaad?
(En grote watervlekken natuurlijk, op een off-white muur, dus de hele kamer mag overnieuw......)
dat is balen........quote:Op zondag 8 juni 2008 13:52 schreef kahaarin het volgende:
verdriet, paniek
, we hadden lekkage in de woonkamer, de regenpijp op het balkon was verzakt en het water ging er langs, nu hebben we rode schimmel.......
![]()
Kan dit kwaad?
(En grote watervlekken natuurlijk, op een off-white muur, dus de hele kamer mag overnieuw......)
tjonge...das zwaar kut.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:52 schreef kahaarin het volgende:
verdriet, paniek
![]()
Kan dit kwaad?
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:02 schreef kahaarin het volgende:
Thnx Peter en FVHEU, net ff gekeken op schimmel (wiki) niet gevaarlijk maar we moeten wel eerst afwachten tot de beheerder van de flat heeft gekeken of de spouw niet nat is, anders moeten de platen in de kamer verwijderd worden en moet zelfs de vloer los...... (klik-laminaat, niet geplakt gelukkig.)
Goed, to be continued.......
Klopt, alleen fingers crossed wbt de spouw.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:02 schreef Desii het volgende:
[..]
tjonge...das zwaar kut.
Volgens mij kan het geen kwaad... eerst goed laten drogen en dan kan je je muur weer overnieuw verven
Jezus dat ziet er ERG uit !!! Wacht trouwens met overschilderen tot de vlekkenquote:Op zondag 8 juni 2008 14:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, alleen fingers crossed wbt de spouw.
[ afbeelding ]
De regenpijp zit rechts naast de hoek met de meeste vlekken......![]()
Ja zeg dat wel, eerst maar eens even afwachten wat de beheerder zegt en dan schimmelwerend middel er op, de vogels moeten dus maar even naar mijn ouders, lijkt me niet zo gezond voor ze.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jezus dat ziet er ERG uit !!! Wacht trouwens met overschilderen tot de vlekken
HELEMAAL uitgedroogd zijn he !!! Anders verf je het voor jan lul kahaarin lul
En laat er effe een goeie loodgieter naar kijken ! Je zal niet de eerste zijn waarbij hetquote:Op zondag 8 juni 2008 14:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel, eerst maar eens even afwachten wat de beheerder zegt en dan schimmelwerend middel er op, de vogels moeten dus maar even naar mijn ouders, lijkt me niet zo gezond voor ze.
Als dat allemaal goed droog is dan pas verven idd.......
Ja idd daar heb je gelijk in. Thnx.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En laat er effe een goeie loodgieter naar kijken ! Je zal niet de eerste zijn waarbij het
na het schilderen/behangen alsnog weer fout gaat omdat die regenpijp nog steeds niet goed zit !!
Missen is een groot woord, maar op loze avonden waarop je niets te doen hebtquote:Op zondag 8 juni 2008 14:28 schreef joep.t het volgende:
Hoe erg missen jullie De gouden kooi eigenlijk in het dagelijks leven?
vreemd genoeg eigenlijk helemaal niet.......quote:Op zondag 8 juni 2008 14:28 schreef joep.t het volgende:
Gisterochtend voor het eerst op baalmodus, beetje stom omdat ze in het weekend nooit vroeg op warenquote:Op zondag 8 juni 2008 14:28 schreef joep.t het volgende:
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:49 schreef Smash-it het volgende:
Dus.., zit ik vorige COS bij de te lezen, zie ik dat Oudegracht half afgefikt is. Woon daar echt naast, maar was stappen in Amsterdam. Zo maar even naar Utrecht terug gaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |