Ik zie hetquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zitten in het hoekje onder de camera, er zijn er gelukkig nog 2.
Waarom denk je dat ik altijd meteen HiDiHo neemquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:02 schreef Desii het volgende:
Ik kom niet op de BB chat.... iemand heeft mijn naam ingepikt![]()
moet ik weer een andere inlognaam verzinnen
snap ik maar Desii (met dubbel i) is toch niet standaardquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik altijd meteen HiDiHo neem
Nee, dat niet. Maar dan kan niemand anders zich voordoen dan ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:23 schreef Desii het volgende:
[..]
snap ik maar Desii (met dubbel i) is toch niet standaard
Nou jah... schijnbaar wel..... ben nu dgkdesii (hoe origineel)
Was ook een leuke serie from the UK.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik altijd meteen HiDiHo neem
Ja, ik zie dat het wel vaker gebruikt wordt iddquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was ook een leuke serie from the UK.Dat zal ook wel de reden zijn dat je wel eens een nummertje achter je aan krijgt
Ik ben niet zo "van de Dales". Als jij dat zegt dan geloof ik je.quote:
beauty???quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:18 schreef Desii het volgende:
Deze heeft een leuk koppie
[ afbeelding ]
En dit is de beauty & the beast
[ afbeelding ]
ja, beetje irritant.... moet nog wel erg wennen aan dat engels en zoveel mensen in huis .. pfff kan ze echt nog niet uit elkaar houden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:43 schreef blomst het volgende:
komt er steeds reclame?
Niet normaal die reclamequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:49 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, beetje irritant.... moet nog wel erg wennen aan dat engels en zoveel mensen in huis .. pfff kan ze echt nog niet uit elkaar houden.
Dale wel natuurlijk
hoe heet die in het oranje shirt?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:49 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, beetje irritant.... moet nog wel erg wennen aan dat engels en zoveel mensen in huis .. pfff kan ze echt nog niet uit elkaar houden.
Dale wel natuurlijk
nou met deze streams zal ik gelukkig niet verslaafd worden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:58 schreef Desii het volgende:
[..]
een beetje die dikke is volgens mij Mario
Het feit dat je hier nog steeds post zegt ook wel watquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:01 schreef blomst het volgende:
[..]
nou met deze streams zal ik gelukkig niet verslaafd worden.
Geweldig, denk dat alle dames nu wel in dat ruimte-hok willenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wel leuk dat lange blonde haar with zero gravity![]()
Niks in dat ruimte-hok gaat hangen
Ik vind hem wel een leukie om te zien, maar las gisteren dat hij beter zijn mond kon houden, ik hebhem zel fnog niet gehoord.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoe praat hij ?? Want zo is het wel een cutie
Ja , deze: http://www.justin.tv/livebbstreamquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:15 schreef PeterNB het volgende:
Goeienavond !! Zijn er al FATSOENLIJKE streams van BigBrother ergens ?
Thanx Ruud !quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja , deze: http://www.justin.tv/livebbstream
En daar zitten NATUURLIJK ook Fokkerts![]()
ze zijn bang dat als deze stream bekend wordt, ze eraf gegooid worden (beetje vreemd verhaal)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja , deze: http://www.justin.tv/livebbstream
En daar zitten NATUURLIJK ook Fokkerts![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:30 schreef Desii het volgende:
[..]
ze zijn bang dat als deze stream bekend wordt, ze eraf gegooid worden (beetje vreemd verhaal)
Maar ik merk wel dat mijn engels weer wat bijgeschaafd moet worden
En die vogeltjes iedere keerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat hele BB-UK geen hol aan, met die stomme commercials er telkens tussendoor
Het went. Koffie?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dat hele BB-UK geen hol aan, met die stomme commercials er telkens tussendoor
Don't know Peter, vast welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En die vogeltjes iedere keerEn ik vind het ook moeilijk te volgen (omdat het mijn
moedertaal niet is).
Zitten er ook gays in the house daar eigenlijk ?
De vogeltjes zijn een soort Soundlock en er zit een Ricardo in dat hok. Tot nu toe vind ik er geen ruk aan.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:34 schreef PeterNB het volgende:
En die vogeltjes iedere keerEn ik vind het ook moeilijk te volgen (omdat het mijn
moedertaal niet is).
Zitten er ook gays in the house daar eigenlijk ?
Ligt aan jou.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:38 schreef noekje het volgende:
Dat was wel grappig voor een paar minuten. Het geluid is zo slecht of ligt dat aan mij?
Het klinkt heel hol.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:38 schreef noekje het volgende:
Dat was wel grappig voor een paar minuten. Het geluid is zo slecht of ligt dat aan mij?
En ook heel zachtjes. Heb de volume voluit maar ik kan er bijna geen chocola van maken.quote:
NEE, geen softe BB........ een bikkelharde DGK -IIquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:41 schreef PeterNB het volgende:
Ik vind het ook weinig boeiend en dat geluid suckt inderdaad. Ik denk dat ik afhaak.
OH PLEASE RTL OF SBS GEEF ONS EEN NIEUWE DGK !! DESNOODS EEN NL-BB !!
Nou, daar heb ik geen last, volume is prima.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:42 schreef noekje het volgende:
En ook heel zachtjes. Heb de volume voluit maar ik kan er bijna geen chocola van maken.
Dat chatvenster vind ik ook niks, eigenlijk.
Dat dus !!!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:45 schreef Desii het volgende:
[..]
NEE, geen softe BB........ een bikkelharde DGK -II
hij is helemaal voor jou....... help wel even deze vol te spammenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb een nieuw COSje voorbereid (met een OP that not so much voorstelt)
Anyone else too? Zo ja dan gooi ik het in the bin
Gelukkig niet, lief dat je aan me denkt.quote:
vind ik ook......... op de engelse chat, krijgt ze het advies in der ondergoed te trouwenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:55 schreef PeterNB het volgende:
Toch heeft ze wel wat van Nena weg hoor Ruud
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |