No headache @the moment, because i drink no alcohol @this very pointquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hello Bongo!![]()
Headache again? Poor you![]()
I had a question for you, is your dad teacher?
Iets over hetzelfde recept en Yvonne.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:48 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Oeh, staat er ook bij waarom?
Paaaa-raaa broo-tthaaaa (in slow motion)
That's nice..The weather is very okay over here, I go to Alkmaar by bikequote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
No headache @the moment, because i drink no alcohol @this very point
Answer to your question: no
ik heb een vogelhuisje, vorig jaar een zooi jonge vinken en toen stelde ik een webcam voorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:52 schreef Dementor het volgende:
Ik ruik geld, ik plaats ook gewoon een vogelkastje met webcam in mijn tuin
en laat je ook mensen sms om te bepalen welk vogel een niewe kooi wintquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:52 schreef Dementor het volgende:
And I smell you, take a shower, nasty boy!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:52 schreef Dementor het volgende:
Uiteraard!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:53 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
en laat je ook mensen sms om te bepalen welk vogel een niewe kooi wint
That's knap van je!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
That's nice..The weather is very okay over here, I go to Alkmaar by bike
Hoe dan, ik was me iedere dag met Sanicur en Sanex met een beetje Axe Shock Glacier en Deep Sea Mint.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
And I smell you, take a shower, nasty boy!
Nou, ik zou nog smsen ook. Altijd voor het kleinste, zieligste uiltje (Huubje..)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:54 schreef Dementor het volgende:
Uiteraard!
Die vogel wint dan het kastje en een levenlang gratis voedsel in de winter.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:53 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
en laat je ook mensen sms om te bepalen welk vogel een niewe kooi wint
Weer een mysterie opgelost.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:56 schreef Dementor het volgende:
met een beetje Axe
Taking care of my lovely kiddiesquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
That's knap van je!
What ga je daar dan doen?
(ja, een beetje ENG NL met elkaar mengen, ben een beetje lui vandaag)
Sounds and smells goodquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe dan, ik was me iedere dag met Sanicur en Sanex met een beetje Axe Shock Glacier en Deep Sea Mint.
Sanex deo daarna en ik ben good to go.
![]()
Weer een ritueel uit de doeken gedaan.
That sounds really good, Anyway ik ga zo het EK kijkenquote:
Have much fun, dear Bong!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:01 schreef BONG4002 het volgende:
Jup, ik ga de boel hier afsluiten, veel plezier vanavond hier en ik ga me zo eens goed settelen voor de TV, m.a.w. tot morgen!![]()
oh! Jij was dus 6654!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou het je niet kunnen zeggen, ken die gasten heul niet.![]()
Zag je mijn berichtje dat FOK! weer in de lucht was?
Die chat is kapot!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:02 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij zit iedereen hier te chatten.
Echt niet, Heidi en Mazaru kletsen gezellig mee.quote:
Ik krijg hier de melding justin.tv is down, hoe dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, Heidi en Mazaru kletsen gezellig mee.
Misschien even refreshen? Ik kijk streams en zie de chat.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:07 schreef Dementor het volgende:
Ik krijg hier de melding justin.tv is down, hoe dan?
Ja ook daar weer.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:11 schreef Flabberguest het volgende:
Hmzzzzz mot je zeker eerst inloggen daar
Ja, vastquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:21 schreef Flabberguest het volgende:
Dementor bijna ban daar whahahaha
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:49 schreef Dementor het volgende:
http://www.hansteeuwen.tv/post/?post_id=65
Over een uil.
Al 2 dagen skattie, Amanda is al bijna opgegeten door de andere pulletjes, Jaap en Brian.quote:
Ik zie er nu nog maar éénquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Al 2 dagen skattie, Amanda is al bijna opgegeten door de andere pulletjes, Jaap en Brian.![]()
Ze zitten in het hoekje onder de camera, er zijn er gelukkig nog 2.quote:
Ik zie het, kan vanuit Utrecht Oost niks zien en ik verdom het om het centrum in te gaan.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:55 schreef Dementor het volgende:
Dit is ook best bizar Mensen die aan de Oudegracht wonen
Brand bij SHE in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |