quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:49 schreef Dementor het volgende:
http://www.hansteeuwen.tv/post/?post_id=65
Over een uil.
Al 2 dagen skattie, Amanda is al bijna opgegeten door de andere pulletjes, Jaap en Brian.quote:
Ik zie er nu nog maar éénquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Al 2 dagen skattie, Amanda is al bijna opgegeten door de andere pulletjes, Jaap en Brian.![]()
Ze zitten in het hoekje onder de camera, er zijn er gelukkig nog 2.quote:
Ik zie het, kan vanuit Utrecht Oost niks zien en ik verdom het om het centrum in te gaan.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:55 schreef Dementor het volgende:
Dit is ook best bizar Mensen die aan de Oudegracht wonen
Brand bij SHE in de buurt.
Ik zie hetquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zitten in het hoekje onder de camera, er zijn er gelukkig nog 2.
Waarom denk je dat ik altijd meteen HiDiHo neemquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:02 schreef Desii het volgende:
Ik kom niet op de BB chat.... iemand heeft mijn naam ingepikt![]()
moet ik weer een andere inlognaam verzinnen
snap ik maar Desii (met dubbel i) is toch niet standaardquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik altijd meteen HiDiHo neem
Nee, dat niet. Maar dan kan niemand anders zich voordoen dan ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:23 schreef Desii het volgende:
[..]
snap ik maar Desii (met dubbel i) is toch niet standaard
Nou jah... schijnbaar wel..... ben nu dgkdesii (hoe origineel)
Was ook een leuke serie from the UK.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik altijd meteen HiDiHo neem
Ja, ik zie dat het wel vaker gebruikt wordt iddquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Was ook een leuke serie from the UK.Dat zal ook wel de reden zijn dat je wel eens een nummertje achter je aan krijgt
Ik ben niet zo "van de Dales". Als jij dat zegt dan geloof ik je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |