Idd! En check even of die brandweermannen vrijgezel zijn, ik hou wel van stoere mannen in uniform.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:51 schreef shmoopy het volgende:
Vergeet de foundation, doe gewoon je mascara en ab-so-luut lippenstift!!!!
Sterkte.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:49 schreef SHE het volgende:
Nu echt slecht nieuws; de vlammen staan hoog uit het dak en de pers is uit onze tuin gestuurd.
[ afbeelding ]
We krijgen zo te horen of we weg moeten.
Ik ben godver nog niet opgemaakt!!!!
Is niet nodig, iemand zoals jij met een natuurlijke schoonheid heeft geen make-up nodigquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:49 schreef SHE het volgende:
Nu echt slecht nieuws; de vlammen staan hoog uit het dak en de pers is uit onze tuin gestuurd.
[ afbeelding ]
We krijgen zo te horen of we weg moeten.
Ik ben godver nog niet opgemaakt!!!!
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:51 schreef shmoopy het volgende:
Sterkte.
Die komt zo wel weer langs, eerst make-up op doenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:55 schreef Dementor het volgende:
Kan iemand SHE niet even bellen, wat een cliffhanger
en een gieterquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:56 schreef SHE het volgende:
Mijn ouders helemaal in paniek aan de telefoon
Of ze ff langs moeten komen
Ja, en neem veel spuug mee!!!!
nee, de Kärcherquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:56 schreef SHE het volgende:
als ze kunstgebitjes hebben kan dat nog best aardig wat zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:56 schreef SHE het volgende:
Misschien dat een emmar water meer helptquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:56 schreef SHE het volgende:
heb je nog een nieuwe foto?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:56 schreef SHE het volgende:
Oh de poezenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:34 schreef SHE het volgende:
[..]
I paid my dues
Gotverdegotver zeg wat een kutrook in mijn huis; de rook is ook felgeel en volgens mij is dat plastic![]()
Er komen ook een soort van vuurdragende stukken over de kloostermuur zetten; maar mijn vent schreewut nu dat er een brandweerman aankomt en ik de poezen moet zoeken
Brb
Ik zit ook al met telefoon in de hand...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:56 schreef SHE het volgende:
Allemaal mensen die rondrennen, dan struikelt er iemand, flikkerd die webcam om, en wij allemaal zitten kijkenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:57 schreef Piles het volgende:
Heb je ondertussen al een webcam-stream opgezet![]()
Woon je daar in de buurt? Sorry, niet terugelezen. Ik woon in Utrecht Oost en lees het nu pas.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:56 schreef SHE het volgende:
anders mag ze wel bij jou langs ?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als je weg moet kan je dan ergens snel heen?
Ik hoop dat je dan geen waterschade krijgt, je huis in dan wel veilig, maar wel zeiknatquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:57 schreef SHE het volgende:
de brandweermannen staan nu verdeeld over de daken, en aan onze kant te spuiten, dus bij ons komt het niethoop ik.
Nog harder hoop ik dat iedereen op tijd is weggekomen en we geen gewonden hebben.
Maar ik heb geen ambulances gehoord, dus ik denk dat iedereen veel geluk heeft. Zo niet, dan ga ik heel hard huilen.
Ik kom beroepsmatig nogal eens met de brandweer van utrecht in aanraking en daar werken heule grote vrouwenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je hoeveel kleren die aan hebben?
Mijn vent heeft een profi camera, dus die doet dat.quote:
Dat kan allemaal uit, ik doe toch niet aan voorspel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je hoeveel kleren die aan hebben?
Je hebt ze wel allemaal binnen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn vent heeft een profi camera, dus die doet dat.
Ik moest met katten en al naar binnen en mag niet naar buiten tot sein brand meester
She, weet jij of de oudegracht 273 ook in de brand staat? Ken de bewoners namelijk.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:57 schreef SHE het volgende:
de brandweermannen staan nu verdeeld over de daken, en aan onze kant te spuiten, dus bij ons komt het niethoop ik.
Nog harder hoop ik dat iedereen op tijd is weggekomen en we geen gewonden hebben.
Maar ik heb geen ambulances gehoord, dus ik denk dat iedereen veel geluk heeft. Zo niet, dan ga ik heel hard huilen.
Heel goed, vent naar buiten schoppen voor foto's en wachten op de brandweerman.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Mijn vent heeft een profi camera, dus die doet dat.
Ik moest met katten en al naar binnen en mag niet naar buiten tot sein brand meester
Yep, wij zitten precies met de deur aan de steeg ( brandstraat )quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:58 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik zit ook al met telefoon in de hand...![]()
Als je weg moet kan je dan ergens snel heen?
Die kans lijkt me vrij grootquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:00 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
She, weet jij of de oudegracht 273 ook in de brand staat? Ken de bewoners namelijk.
Moment, dan moet ik even naar buiten lopenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:00 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
She, weet jij of de oudegracht 273 ook in de brand staat? Ken de bewoners namelijk.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Yep, wij zitten precies met de deur aan de steeg ( brandstraat )
Dus we zijn zo weg.
Maar de wind staat prima en inmiddels staan er wel 50 blussers dus ik maak me niet druk.
Komt goed.
Nee, maar afwachten...quote:
Jammer van de panden, maar belangrijkste vind ik dat er hopelijk geen gewonden zijn.
Het was niet mijn bedoeling om ZO offtopic te gaanquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:58 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik kom beroepsmatig nogal eens met de brandweer van utrecht in aanraking en daar werken heule grote vrouwen
Is afgefikt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:00 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Bel ze dan als je ze kent.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Moment, dan moet ik even naar buiten lopen
Ik begrijp dat de brand ook de Catacombe betreft, jeugdsentiment......kelders.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Yep, wij zitten precies met de deur aan de steeg ( brandstraat )
Dus we zijn zo weg.
Maar de wind staat prima en inmiddels staan er wel 50 blussers dus ik maak me niet druk.
Komt goed.
Jammer van de panden, maar belangrijkste vind ik dat er hopelijk geen gewonden zijn.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
anders mag ze wel bij jou langs ?
ze kent ze niet, MeneerGiraffe kent zequote:
You're killing mequote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:51 schreef shmoopy het volgende:
Sterkte.
Zelfs hier in de Bilt kan ik het ruiken (mn vriendin zei al dat er iemand iets goed liet aanbranden op de BBQ, maar tis dus een heel stuk serieuzer...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:53 schreef fotostarter het volgende:
Zal lekker meuren.
En het is al zo benauwd
Uithof ruik ik niks hoor. Maar ik heb geen raam op t westenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:04 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Zelfs hier in de Bilt kan ik het ruiken (mn vriendin zei al dat er iemand iets goed liet aanbranden op de BBQ, maar tis dus een heel stuk serieuzer...)
Ik neem aan dat de meeste mensen wel een telefoonnummer van de buren hebben ofzo. Dus die zullen wel gebeld zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:04 schreef Dementor het volgende:
Lullig als je via een foktopic moet vernemen dat je huis in de fik staat.
Ze staan al op het dak te spuiten shmoop.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:59 schreef shmoopy het volgende:
Dat kan allemaal uit, ik doe toch niet aan voorspel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |