toen je buurman daar al woonde, of in een ander huis van em?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Er staan 2 ferme kerels in onze tuin de boel in de gaten te houden. Als we weg moeten, dan is dat op tijd.
Mijn buurman links is overigens al wel geevacueerd.
Damn beetje minder wel allemaal zegquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Er staan 2 ferme kerels in onze tuin de boel in de gaten te houden. Als we weg moeten, dan is dat op tijd.
Mijn buurman links is overigens al wel geevacueerd.
die houden dat vuur wel even tegenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wel een beter gevoel als er 2 ferme kerels op wacht staan
en d'r vriend naast d'r, die d'r binnen houdtquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:48 schreef shmoopy het volgende:
Jezus, SHE, wat een eng gedoe.![]()
wel brandweermannen in je tuin![]()
Doe voorzichtig.
Hard blazen!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die houden dat vuur wel even tegen
Prioriteitenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:49 schreef SHE het volgende:
Ik ben godver nog niet opgemaakt!!!!
Ik kan niet zien of ze lekker zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:48 schreef shmoopy het volgende:
Jezus, SHE, wat een eng gedoe.![]()
wel brandweermannen in je tuin![]()
Doe voorzichtig.
Bah das niet tof!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:49 schreef SHE het volgende:
Nu echt slecht nieuws; de vlammen staan hoog uit het dak en de pers is uit onze tuin gestuurd.
[ afbeelding ]
We krijgen zo te horen of we weg moeten.
Dat ziet er als best wel dichtbij uit..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:49 schreef SHE het volgende:
Nu echt slecht nieuws; de vlammen staan hoog uit het dak en de pers is uit onze tuin gestuurd.
[ afbeelding ]
We krijgen zo te horen of we weg moeten.
Ik ben erg ongeemancipeerdquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die houden dat vuur wel even tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |