thnxquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:38 schreef Ymke het volgende:
Ik denk tegenover katmandu Ynske , richting twijnstraat
die zijn al verkoold inmiddels. Brand zit nu in de woningen en is dus naar boven uitgeslagen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar zitten toch ook de Grote Catacomben en zo?
Boeit niet want die gaan daar toch wegquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:37 schreef TeringHenkie het volgende:
[smakeloze grap]Zolang Tivoli maar niet afbrandt[/smakeloze grap]
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je voorbij de arm ( krungloop ) meteen naar links de steeg in loopt, kom je bij de ingang van ons klooster.
Wij zitten dus letterlijk achter deze panden die nu affikken.
Grappig detail; die steeg heet 'de brandstraat'
ik vrees voor de betreffende panden t ergste ...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:41 schreef zatoichi het volgende:
Aiai ik hoop maar dat de panden blijven staan, zou zonde zijn als hierdoor een historisch stuk stad verloren gaat...
Euh nee, precies de andere kant op.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:38 schreef Ymke het volgende:
Ik denk tegenover katmandu Ynske , richting twijnstraat
Ik ook maar we moeten SHE niet bang makenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ik zou het allemaal doodeng vindne zo dichtbij
aaah daarquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Euh nee, precies de andere kant op.
Het eerste huizenblok voor Tivoli; kruising lange smee/brandstraat/springweg/oudegracht.
Aha , daar , dank uquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Euh nee, precies de andere kant op.
Het eerste huizenblok voor Tivoli; kruising lange smee/brandstraat/springweg/oudegracht.
joh, gooi t vlees er alvast opquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:43 schreef vosss het volgende:
Nou, hopen dat je huis niet affikt SHE, anders kunnen sanger en ik die BBQ wel op onze buik schrijven!
je moet het raam ook even dichtdoen. standaardramp procedure. houd ramen en deuren geslotenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:44 schreef SHE het volgende:
IK schreeuwde net nog naar mijn vent dat ik de shaslicks alvast ging pakken.
Ik weet het..kuthumor, maar zo relativeer ik nu eenmaal.
Ik baal enorm van de schade..en blijf duimen dat de wind niet draait. Mijn huis staat in elk geval helemaal blauw.
Er staan 2 ferme kerels in onze tuin de boel in de gaten te houden. Als we weg moeten, dan is dat op tijd.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik ook maar we moeten SHE niet bang maken
En je moet maar zo denken als er risico was, was je brandweer je al lang weg gaan sturen
Ja en dan zelf lekker buiten gaan staan om foto's te schietenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je moet het raam ook even dichtdoen. standaardramp procedure. houd ramen en deuren gesloten
En de 5 liter drinkwater en de zaklampen uit de kelderkast halenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
je moet het raam ook even dichtdoen. standaardramp procedure. houd ramen en deuren gesloten
Van mij mag je wel hoor! Iemand uit '78 is vast slim genoeg!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:38 schreef SHE het volgende:
..... mag van mijn vent niet meer naar buiten
Je bent niet bang voor asbest?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Er staan 2 ferme kerels in onze tuin de boel in de gaten te houden. Als we weg moeten, dan is dat op tijd.
Mijn buurman links is overigens al wel geevacueerd.
En anders beter isoleren!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
self fullfilling prophecyquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je voorbij de arm ( krungloop ) meteen naar links de steeg in loopt, kom je bij de ingang van ons klooster.
Wij zitten dus letterlijk achter deze panden die nu affikken.
Grappig detail; die steeg heet 'de brandstraat'
toen je buurman daar al woonde, of in een ander huis van em?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:46 schreef SHE het volgende:
[..]
Er staan 2 ferme kerels in onze tuin de boel in de gaten te houden. Als we weg moeten, dan is dat op tijd.
Damn beetje minder wel allemaal zegquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:46 schreef SHE het volgende:
[..]
die houden dat vuur wel even tegenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Wel een beter gevoel als er 2 ferme kerels op wacht staan
en d'r vriend naast d'r, die d'r binnen houdtquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:48 schreef shmoopy het volgende:
Jezus, SHE, wat een eng gedoe.![]()
wel brandweermannen in je tuin![]()
Doe voorzichtig.
Hard blazen!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die houden dat vuur wel even tegen
Prioriteitenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:49 schreef SHE het volgende:
Ik ben godver nog niet opgemaakt!!!!
Ik kan niet zien of ze lekker zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:48 schreef shmoopy het volgende:
Jezus, SHE, wat een eng gedoe.![]()
wel brandweermannen in je tuin![]()
Doe voorzichtig.
Bah das niet tof!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:49 schreef SHE het volgende:
Nu echt slecht nieuws; de vlammen staan hoog uit het dak en de pers is uit onze tuin gestuurd.
[ afbeelding ]
We krijgen zo te horen of we weg moeten.
Dat ziet er als best wel dichtbij uit..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:49 schreef SHE het volgende:
Nu echt slecht nieuws; de vlammen staan hoog uit het dak en de pers is uit onze tuin gestuurd.
[ afbeelding ]
We krijgen zo te horen of we weg moeten.
Ik ben erg ongeemancipeerdquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die houden dat vuur wel even tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |