valt trouwens mee hoor, ik zit op nowlive, reality friends, fok, zooi hyves en eigen sitequote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zag dat je daar postte Kaat, jij zit ook overal.
ik zag het. allemaal spam, met filmpjes en alquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:39 schreef Deisyy het volgende:
Ik was jullie hartstikke kwijt![]()
Ik ging nog op fokjoe-forum kijken of jullie daar waren, maar daar stond van alles gepost wat er niet hoorde
ik ken dat hele fokjoe niet, is dat de noodstal?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:56 schreef miesy het volgende:
[..]
ik zag het. allemaal spam, met filmpjes en al
Ik zou het je niet kunnen zeggen, ken die gasten heul niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:53 schreef tipsch het volgende:
We kunnen al weer koekeloeren hoor.
Is dit Stephanie, 19 jaar oud? Is zij degen die een relatie met ... moet faken van BB?
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je down figuurlijk bedoelt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:54 schreef BONG4002 het volgende:
Was een stevige downtime maargoed we zijn weer up, ik althans niet lang meer aangezien ik alle wedstrijden van het EK ga zien en daardoor zelf erg vaak down zal zijn![]()
heb 'em gelijk toegevoegd aan mijn favorieten.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je FOK! niet kunt vinden kun je het best hier checken, altijd handig.![]()
http://foknl.wordpress.com/2008/06/
Goedemiddag.
Hyves is cool!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:52 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
valt trouwens mee hoor, ik zit op nowlive, reality friends, fok, zooi hyves en eigen site
Hidiho's forum als vervanging voor waneer Fok! weer eens raar doet.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:58 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik ken dat hele fokjoe niet, is dat de noodstal?
Haha, neehoor, down als in de PC staat uit dus disconnected van het inet enzoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je down figuurlijk bedoelt.![]()
Alle wedstrijden.......jemig.
Yeah wii is gaaf! Vooral Mario kart around the world!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:42 schreef Smash-it het volgende:
Hallodio! Dat duurde inderdaad lang.. Lang leve de wii!
Yep, zelfs oude schoolvriendinnen gevonden!quote:
Nou, geniet er dan maar van zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:05 schreef BONG4002 het volgende:
(al kijk ik normaliter nooit voetbal, uitsluitend alleen het EK/WK en die kijk ik dan ook volledig 100%)
Ik heb er ook een, maar die zal voornl. uitstaan nu het EK van start gaat, ach af en toe ook wel lekker....ff niet gamenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Yeah wii is gaaf! Vooral Mario kart around the world!
Forum is van Ikweetniets en niet van HiDiquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:05 schreef miesy het volgende:
[..]
Hidiho's forum als vervanging voor waneer Fok! weer eens raar doet.
Dankjequote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, geniet er dan maar van zou ik zeggen.![]()
Ik ga nog even van het zonnetje genieten, laterzzzz.
Nu welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:09 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ook lid van http://forum-fok.hyve.nl/ ?
Jaja, alweer een klein uurtje inmiddelsquote:
Ik jou wel en het is scary je voornaam, tweede naam en achternaam.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:24 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Eens kijken of ik je kan vinden, haha..
Catharina ook? Hoe kom je daar aan dan? En mij maakt het echt niks uit..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:25 schreef Dementor het volgende:
Ik jou wel en het is scary je voornaam, tweede naam en achternaam.
Tricky hoor.
Ja die stond ook op hyves in een anne verzamel hyve, ik was gewoon aan het surfen jeweetzelf.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:26 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Catharina ook? Hoe kom je daar aan dan? En mij maakt het echt niks uit..
Oh ja. Het blijft wel erg eenzijdig zo, he?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:27 schreef Dementor het volgende:
Ja die stond ook op hyves in een anne verzamel hyve, ik was gewoon aan het surfen jeweetzelf.
Voordat de lucht er zo ging uitzien:quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jaja, alweer een klein uurtje inmiddels![]()
WB btw
Ik kies ervoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:29 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Oh ja. Het blijft wel erg eenzijdig zo, he?
Dat tapsysteem met die flessen, hoe werkt dat dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voordat de lucht er zo ging uitzien:
[ afbeelding ]
Zijn wel lekker de stad ingeweest, mijnwilde dat nieuwe tapsysteem van Grolsch hebben en het was nog lekker weer.
![]()
Ty!
Voel fokking met me mee dan! Haha, nee hoor. Ik hou gewoon in mijn achterhoofd dat je tot voor kort een stoere leeuwentemmer was!quote:
Ah ben jaloers op je manquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voordat de lucht er zo ging uitzien:
[ afbeelding ]
Zijn wel lekker de stad ingeweest, mijnwilde dat nieuwe tapsysteem van Grolsch hebben en het was nog lekker weer.
![]()
Ty!
Zit 2 liter in, is 10 gewone stapelglazen, voordeel is dat die flessen gewoon in de koelkast passen en niet een hele dag gekoeld hoeven te worden dus.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat tapsysteem met die flessen, hoe werkt dat dan?
Dat is toch zo leeg?
Ik boek langzaam vooruitgangquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:31 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Voel fokking met me mee dan! Haha, nee hoor. Ik hou gewoon in mijn achterhoofd dat je tot voor kort een stoere leeuwentemmer was!
Groningen definately geen zon meer!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah ben jaloers op je manHelaas kan ik ff tijdelijk niet drinken ivm CH dus dan maar aan de fris, hier is het nog een beetje zonnig maar wel aan de benauwde kant moet ik zeggen
Oh ok dan is het wel relaxed.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zit 2 liter in, is 10 gewone stapelglazen, voordeel is dat die flessen gewoon in de koelkast passen en niet een hele dag gekoeld hoeven te worden dus.
dankjequote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Groningen definately geen zon meer!![]()
Ow, en eenop je hoofd.
![]()
Hopelijk knapt dat snel wat op zodat je het ook kunt gaan proberen.
OH JA! is ook zoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Forum is van Ikweetniets en niet van HiDi
'Er zijn beelden van een fokking kopstoot. Van bloed. Nee, nee, nee..'quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:43 schreef Dementor het volgende:
Huub die staat te dansen op de trap terwijl Brian doorflipt.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:43 schreef Dementor het volgende:
Huub die staat te dansen op de trap terwijl Brian doorflipt.
Oh ik zie dat LS gister gebanned is, ik zet de muziek nog wat harder.
Oeh, staat er ook bij waarom?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:43 schreef Dementor het volgende:
Oh ik zie dat LS gister gebanned is, ik zet de muziek nog wat harder.
Hello Bongo!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |