Oh ja. Het blijft wel erg eenzijdig zo, he?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:27 schreef Dementor het volgende:
Ja die stond ook op hyves in een anne verzamel hyve, ik was gewoon aan het surfen jeweetzelf.
Voordat de lucht er zo ging uitzien:quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:23 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jaja, alweer een klein uurtje inmiddels![]()
WB btw
Ik kies ervoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:29 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Oh ja. Het blijft wel erg eenzijdig zo, he?
Dat tapsysteem met die flessen, hoe werkt dat dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voordat de lucht er zo ging uitzien:
[ afbeelding ]
Zijn wel lekker de stad ingeweest, mijnwilde dat nieuwe tapsysteem van Grolsch hebben en het was nog lekker weer.
![]()
Ty!
Voel fokking met me mee dan! Haha, nee hoor. Ik hou gewoon in mijn achterhoofd dat je tot voor kort een stoere leeuwentemmer was!quote:
Ah ben jaloers op je manquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voordat de lucht er zo ging uitzien:
[ afbeelding ]
Zijn wel lekker de stad ingeweest, mijnwilde dat nieuwe tapsysteem van Grolsch hebben en het was nog lekker weer.
![]()
Ty!
Zit 2 liter in, is 10 gewone stapelglazen, voordeel is dat die flessen gewoon in de koelkast passen en niet een hele dag gekoeld hoeven te worden dus.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat tapsysteem met die flessen, hoe werkt dat dan?
Dat is toch zo leeg?
Ik boek langzaam vooruitgangquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:31 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Voel fokking met me mee dan! Haha, nee hoor. Ik hou gewoon in mijn achterhoofd dat je tot voor kort een stoere leeuwentemmer was!
Groningen definately geen zon meer!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah ben jaloers op je manHelaas kan ik ff tijdelijk niet drinken ivm CH dus dan maar aan de fris, hier is het nog een beetje zonnig maar wel aan de benauwde kant moet ik zeggen
Oh ok dan is het wel relaxed.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zit 2 liter in, is 10 gewone stapelglazen, voordeel is dat die flessen gewoon in de koelkast passen en niet een hele dag gekoeld hoeven te worden dus.
dankjequote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Groningen definately geen zon meer!![]()
Ow, en eenop je hoofd.
![]()
Hopelijk knapt dat snel wat op zodat je het ook kunt gaan proberen.
OH JA! is ook zoquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Forum is van Ikweetniets en niet van HiDi
'Er zijn beelden van een fokking kopstoot. Van bloed. Nee, nee, nee..'quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:43 schreef Dementor het volgende:
Huub die staat te dansen op de trap terwijl Brian doorflipt.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:43 schreef Dementor het volgende:
Huub die staat te dansen op de trap terwijl Brian doorflipt.
Oh ik zie dat LS gister gebanned is, ik zet de muziek nog wat harder.
Oeh, staat er ook bij waarom?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:43 schreef Dementor het volgende:
Oh ik zie dat LS gister gebanned is, ik zet de muziek nog wat harder.
Hello Bongo!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |