quote:Op zondag 8 juni 2008 00:22 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Naar ik heb begrepen is dat Amanda... Mams probeerde haar weer uit het hok te trekken na het avondeten, maar dat lukte niet
In dit geval denk ik wel dat ze de overleving voor Brian betekende (ik houd het maar bij de namen die jullie aanhouden), want eindelijk kreeg Brian flink wat voedsel hierdoor. De natuur is soms erg hard. Ik zat er gisteren bijna bij te janken. Het jonkie leefde nog... Maar waar de vooruitzichten voor die andere twee slecht waren, keerde de kansen vandaagIk heb nog nooit zo veel met mijn scherm gepraat en gejuichd: tja idioot
Maar als voetbalfan vond ik het beter dan voetbal...
Nena hoort dan ook niet te praten.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat wijf lulde als een allochtoon, weet je, weetikniet![]()
Sorry Ruud, jij mag haar hebben![]()
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:02 schreef mazaru het volgende:
Dt is Kat
Gek op koekjes, en gek in het algemeen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:16 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
dat zou best 'ns kunnen!
hier nog een keer de vergelijking van Darnell met de monnik:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Elephant skin, I can have it, kom maar, ik ben niet zo lekker simpelquote:Op zondag 8 juni 2008 00:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat wijf lulde als een allochtoon, weet je, weetikniet![]()
Sorry Ruud, jij mag haar hebben![]()
Een vuilniszak verwisselen deed ze ook niet, elke dag die zure pruim om je kaasstengel gaat ook vervelen hoorquote:
Van mij hoeft niemand de vuilniszak te verwisselen, ik speel al een half jaar voor Henny Huisman.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een vuilniszak verwisselen deed ze ook niet, elke dag die zure pruim om je kaasstengel gaat ook vervelen hoor
Skattie, moppie, poepsedrolletje, ik had het dan ook niet over jou, maar over die geblondeerde schoonheid.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Elephant skin, I can have it, kom maar, ik ben niet zo lekker simpel
" De vuilniszak"quote:Op zondag 8 juni 2008 00:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Een vuilniszak verwisselen deed ze ook niet, elke dag die zure pruim om je kaasstengel gaat ook vervelen hoor
Okee, half jaartje Nena, en dan weer normaal doen..quote:Op zondag 8 juni 2008 00:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Van mij hoeft niemand de vuilniszak te verwisselen, ik speel al een half jaar voor Henny Huisman.
Ik heb liever een Nena met brains.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Okee, half jaartje Nena, en dan weer normaal doen..
Lieffie, skattie, engeltje, wij zitten toch al lang genoeg op Fok!quote:Op zondag 8 juni 2008 00:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Skattie, moppie, poepsedrolletje, ik had het dan ook niet over jou, maar over die geblondeerde schoonheid.
Gelijk had zequote:Op zondag 8 juni 2008 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
" De vuilniszak"Een van de hoogtepunten van DGK
![]()
![]()
Ja, die met de haarband in.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lieffie, skattie, engeltje, wij zitten toch al lang genoeg op Fok!![]()
okeequote:Op zondag 8 juni 2008 00:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, die met de haarband in.
Dat kind is 19, en Mario is 43
Die zwarte olijf (maatje 36quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op wie is je kennersoog gevallen in UKBB9?
gvd weer naar buiten om te inhaleren, ik wil een nicotine-infuus
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:36 schreef Ziet het volgende:
[..]
okee
en zij moeten dus doen alsof ze een relatie hebben van BB?
en ze gaan trouwen morgen?
Was dat janine uit bb?quote:Op zondag 8 juni 2008 00:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die zwarte olijf (maatje 36) uit Almere maakte daar toch zo'n drama van?
Begon gelijk over een tientje verdienen achter het CS, zij wist de prijzen uit haar hoge voorhoofd
Doet me denken aan Rob (met de drie benen) die aanvankelijk wel wat zag in Lieske!quote:Op zondag 8 juni 2008 00:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, die met de haarband in.
Dat kind is 19, en Mario is 43
Ben nog observerende. Ik ga niet blind op blond (maar Nenaquote:Op zondag 8 juni 2008 00:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op wie is je kennersoog gevallen in UKBB9?
gvd weer naar buiten om te inhaleren, ik wil een nicotine-infuus
Met die drie benen...quote:Op zondag 8 juni 2008 00:40 schreef kissa het volgende:
[..]
Doet me denken aan Rob (met de drie benen) die aanvankelijk wel wat zag in Lieske!
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:40 schreef kissa het volgende:
[..]
Doet me denken aan Rob (met de drie benen) die aanvankelijk wel wat zag in Lieske!
Rebecca, Nursery nurse (quote:Op zondag 8 juni 2008 00:16 schreef Ziet het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dit voor een dramatisch type?
Getverderriequote:Op zondag 8 juni 2008 00:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Maar op het moment is zij bezopen, en ze zoende net met een andere meid, allebei met hen mond vol eten
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:50 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Rebecca, Nursery nurse ().
Lijkt me een jaloersig, verongelijkt type
kijk..het begint al ergens op te lijken..quote:Op zondag 8 juni 2008 00:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Maar die Mario ziet niets in dat kind. Hij wil zijn eigen vriendin.
Maar op het moment is zij bezopen, en ze zoende net met een andere meid, allebei met hen mond vol eten
Ben jij een rooie... does de curtains match de drapes?quote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben jij een rooie... does de curtains match de drapes?
quote:Op zondag 8 juni 2008 00:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Maar die Mario ziet niets in dat kind. Hij wil zijn eigen vriendin.
Koperrood met sproetjesquote:Op zondag 8 juni 2008 01:01 schreef kissa het volgende:
[..]
]
Keine blasse ahnung of Lobasca rood is, maar ik wel
Ja ik zie het... tenminste als jij daar aardappelen aan het schillen bent... hot.quote:Op zondag 8 juni 2008 01:01 schreef kissa het volgende:
[..]
]
Slaap lekkerquote:Op zondag 8 juni 2008 01:10 schreef kissa het volgende:
Net met grof geweld een aanvallende mug doodgeslagen...lukt wel met bijna een flesje wijn achter de kiesjes![]()
Trusten![]()
Ik ook!!!quote:Op zondag 8 juni 2008 01:01 schreef kissa het volgende:
[..]
]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |