Checkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:47 schreef Flabberguest het volgende:
Sjowwwwww ff LL in Skagen onveilig gemaakt en de bowling afgebroken, nu op te stappen, laterzzzz
http://www.justin.tv/livebbstreamquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:47 schreef Ziet het volgende:
waar kijken jullie nu de streams?
Dit was wel even lachen. Die blinde trok de onderbroek van die meid aan over zijn zwembroek.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:47 schreef akveor het volgende:
[..]
LOL Ze bedoelt het allemaal zo goed hë....
Ik zit er nog niet helemaal in.... maar vind het erg verwarrend allemaal met zoveel mensen
Half fok zit erquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:52 schreef Ziet het volgende:
tnx
Afterparty on my place, je weet waar de sleutel ligtquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:47 schreef Flabberguest het volgende:
Sjowwwwww ff LL in Skagen onveilig gemaakt en de bowling afgebroken, nu op te stappen, laterzzzz
Kom jij es ff gauw daarheen waar je gisteren om deze tijd wasquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:54 schreef Dementor het volgende:
Ik weiger gewoon BB te kijken, ik wil DGK 2.0 en ...
Plzzzzzz tell mequote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Afterparty on my place, je weet waar de sleutel ligt
Jaap (Gijs) zit onder de camera, Brian (Gompie) wist ondanks dat hij bijna was opgegeven ook boven te komen maar is weer naar beneden gegaan. Mama uil komt nog regelmatig langs, al is de prooi minimum helaas (wormpjes, nachtvlinders, terwijl ze echt nog wel muisjes nodig hebben)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:07 schreef Ziet het volgende:de uilen gaan uitvliegen!
(tenminste, ik zie er 1)
is die moeder nog wel langs gekomen sinds gister. of worden die beesten aan hun lot over gelaten als ze eenmaal groter zijn?
Ik ben ook niet echt fan, maar wil je hier nog een beetje meekomen, dan moet je welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:54 schreef Dementor het volgende:
Ik weiger gewoon BB te kijken, ik wil DGK 2.0 en ...
Er liggen nog stukjes broer en zus als ze honger hebbenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:56 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Jaap (Gijs) zit onder de camera, Brian (Gompie) wist ondanks dat hij bijna was opgegeven ook boven te komen maar is weer naar beneden gegaan. Mama uil komt nog regelmatig langs, al is de prooi minimum helaas (wormpjes, nachtvlinders, terwijl ze echt nog wel muisjes nodig hebben)
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:56 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Jaap (Gijs) zit onder de camera, Brian (Gompie) wist ondanks dat hij bijna was opgegeven ook boven te komen maar is weer naar beneden gegaan. Mama uil komt nog regelmatig langs, al is de prooi minimum helaas (wormpjes, nachtvlinders, terwijl ze echt nog wel muisjes nodig hebben)
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er liggen nog stukjes broer en zus als ze honger hebben
Evening..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:56 schreef mazaru het volgende:
Ik denk nog steeds dat dit de broer van Dotcomboy is
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Om 23:05 nam jij afscheid. Moeilijk hè.
mooi!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelf ben ik hier wat aan het prutsen:
http://www.pc-sd.com/
Ja, Mikey, dat is de blinde man, trok de onderbroek van Sylvia aan over zijn zwembroek.quote:Op zondag 8 juni 2008 00:02 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Evening..
Hij heeft de wind wel mee gehad net als dotcomboy..
Gaat het over underwear?
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Zelf ben ik hier wat aan het prutsen:
http://www.pc-sd.com/
Die deed gister ook alleen maar tieren en vloeken..Ze heeft wel een mooi accent..quote:Op zondag 8 juni 2008 00:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, Mikey, dat is de blinde man, trok de onderbroek van Sylvia aan over zijn zwembroek.
Sylvia is not amused. Ze loopt al een uur te schelden
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |