Dit ziet er toch niet uitquote:
Ik was er eerder vanavond ook al één kwijt, ik dacht dat er nog maar één over was, maar Jaap was even buiten spelen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:09 schreef Ziet het volgende:
oh ze zitten er allebei
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ongeacht het aantal, Ziet, ik ziet jou morgen wel weer![]()
gezellig! Waar was je nou??quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:19 schreef akveor het volgende:
Nou eindelijk ik ben klaar voor BB9 UK...
[ afbeelding ]
Sylvia is toch die donkere vrouw? Ikken ze nog niet allemaalquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:18 schreef Marieke_B het volgende:
Die Sylvia maakt echt ruzie over alles..en ze vloekt als een bootwerker.
En het ergste is we elke keer een Soudlock krijgen als er gevloekt wordt of als het over 'adult things' gaat..
Ik heb heimwee
wat doe jij hier, sneaky motherfocker?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:19 schreef akveor het volgende:
Nou eindelijk ik ben klaar voor BB9 UK...
[ afbeelding ]
Die donkere schoonheid is Alexandraquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sylvia is toch die donkere vrouw? Ikken ze nog niet allemaal![]()
Ik vind die soundlocks superirritantHet in het engels volgen is sowieso al anders als nederlands en dan gooien ze er elke keer die vogels door.
ja die..pseudotas zeg maar..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sylvia is toch die donkere vrouw? Ikken ze nog niet allemaal![]()
Ik vind die soundlocks superirritantHet in het engels volgen is sowieso al anders als nederlands en dan gooien ze er elke keer die vogels door.
Ach, die arme jongen zag natuurlijk helemaal niet wat hij aan trokquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:28 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ja die..pseudotas zeg maar..
Ze maakte net enorme stampij omdat de blinde Michael een onderbroek van haar over z'n eigen broek aangetrokken heeft in het kader van de bunnyverkleedparij.
Ze gedraagt zich alsof ze persoonlijk aangerand is..
Ik was aan het fröbelen...quote:
LOL Ze bedoelt het allemaal zo goed hë....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die had ik ook net in gedachte
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |