Oh, flickr?quote:Op zondag 8 juni 2008 01:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja ik zie het... tenminste als jij daar aardappelen aan het schillen bent... hot.
Ik lul geen engelsquote:Op zondag 8 juni 2008 00:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben jij een rooie... does de curtains match de drapes?
Nee hoor, 2 kinders en mams in leven en voorzichtig op weg naar buiten: zie filmpje: http://www.beleefdelente.nl/steenuil#quote:
Vanmorgen geweldige beelden gezien, waren ze beiden uit het hokquote:Op zondag 8 juni 2008 10:05 schreef SIRA het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
@ BQ: nog gefeliciteerd.. 24 jaar zeg.. pfff
De uiltjes zijn weer binnen zie ik.
Wanneer mogen/kunnen ze eigenlijk naar buiten ?
Krijg een beetje het gevoel dat ze eerder uitvliegenquote:Op zondag 8 juni 2008 10:23 schreef SIRA het volgende:
Over 10 dagen pas ? Dat duurt dus nog even.
Ik hoop dat ze het wel allbei redden. vind ze zo lief.
Dat denk ik idd ook, ze zijn zo naar buiten aan het koekeloeren.quote:Op zondag 8 juni 2008 10:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Krijg een beetje het gevoel dat ze eerder uitvliegen
Keihard luiden van kerkklokken.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo, dat is een flinke wekker daar in de UK![]()
hahahhha, ook maar 's de BBUK streams aangezet.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo, dat is een flinke wekker daar in de UK![]()
Van mij ook van harte BQquote:Op zondag 8 juni 2008 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Keihard luiden van kerkklokken.![]()
Goedemorgen en bedankt voor jullie felicitaties.
Nou is het beter hier (die kutklokken zijn gelukkig stilquote:Op zondag 8 juni 2008 11:09 schreef SIRA het volgende:
Geluid is hier niet helemaal top is dat bij jullie ook ?
Thanks Ruudemans.quote:
Ik kijk hier:quote:Op zondag 8 juni 2008 12:37 schreef Prospera het volgende:
Ik zie helemaal geen livestreams, alleen wat foto's van de inboedel.
1 uiltje, Bolle Gijs eet van het kadaver, incl. maden.
Nasa heeft net een hygienic break gehad, nadat ze ruim een uur geleden gewekt waren met een amerikaans kinderliedje.
Er liep een zwijn door het beeld, kwas net te laat met cappen![]()
En 2 reetjes zaten met elkaar te dollen.
Op naar de volgende 24 ! You go girl ! Je kan het !quote:Op zondag 8 juni 2008 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Keihard luiden van kerkklokken.![]()
Goedemorgen en bedankt voor jullie felicitaties.
Dat helpt, thanxquote:Op zondag 8 juni 2008 12:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kijk hier:
http://www.justin.tv/livebbstream
Ze is zwanger.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:42 schreef PeterNB het volgende:
Ik schakel net in op de UK, waarom zit dat blonde kind zo verloren op bed ?
What did happen ?
Mario just cancelled the wedding, bloody bastard.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:42 schreef PeterNB het volgende:
Ik schakel net in op de UK, waarom zit dat blonde kind zo verloren op bed ?
What did happen ?
Maar dat was toch een nep-wedding ?Waarom heeft 'ie het danquote:Op zondag 8 juni 2008 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mario just cancelled the wedding, bloody bastard.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |