Oh, flickr?quote:Op zondag 8 juni 2008 01:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja ik zie het... tenminste als jij daar aardappelen aan het schillen bent... hot.
Ik lul geen engelsquote:Op zondag 8 juni 2008 00:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Ben jij een rooie... does de curtains match de drapes?
Nee hoor, 2 kinders en mams in leven en voorzichtig op weg naar buiten: zie filmpje: http://www.beleefdelente.nl/steenuil#quote:
Vanmorgen geweldige beelden gezien, waren ze beiden uit het hokquote:Op zondag 8 juni 2008 10:05 schreef SIRA het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
@ BQ: nog gefeliciteerd.. 24 jaar zeg.. pfff
De uiltjes zijn weer binnen zie ik.
Wanneer mogen/kunnen ze eigenlijk naar buiten ?
Krijg een beetje het gevoel dat ze eerder uitvliegenquote:Op zondag 8 juni 2008 10:23 schreef SIRA het volgende:
Over 10 dagen pas ? Dat duurt dus nog even.
Ik hoop dat ze het wel allbei redden. vind ze zo lief.
Dat denk ik idd ook, ze zijn zo naar buiten aan het koekeloeren.quote:Op zondag 8 juni 2008 10:44 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Krijg een beetje het gevoel dat ze eerder uitvliegen
Keihard luiden van kerkklokken.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo, dat is een flinke wekker daar in de UK![]()
hahahhha, ook maar 's de BBUK streams aangezet.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zo, dat is een flinke wekker daar in de UK![]()
Van mij ook van harte BQquote:Op zondag 8 juni 2008 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Keihard luiden van kerkklokken.![]()
Goedemorgen en bedankt voor jullie felicitaties.
Nou is het beter hier (die kutklokken zijn gelukkig stilquote:Op zondag 8 juni 2008 11:09 schreef SIRA het volgende:
Geluid is hier niet helemaal top is dat bij jullie ook ?
Thanks Ruudemans.quote:
Ik kijk hier:quote:Op zondag 8 juni 2008 12:37 schreef Prospera het volgende:
Ik zie helemaal geen livestreams, alleen wat foto's van de inboedel.
1 uiltje, Bolle Gijs eet van het kadaver, incl. maden.
Nasa heeft net een hygienic break gehad, nadat ze ruim een uur geleden gewekt waren met een amerikaans kinderliedje.
Er liep een zwijn door het beeld, kwas net te laat met cappen![]()
En 2 reetjes zaten met elkaar te dollen.
Op naar de volgende 24 ! You go girl ! Je kan het !quote:Op zondag 8 juni 2008 11:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Keihard luiden van kerkklokken.![]()
Goedemorgen en bedankt voor jullie felicitaties.
Dat helpt, thanxquote:Op zondag 8 juni 2008 12:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik kijk hier:
http://www.justin.tv/livebbstream
Ze is zwanger.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:42 schreef PeterNB het volgende:
Ik schakel net in op de UK, waarom zit dat blonde kind zo verloren op bed ?
What did happen ?
Mario just cancelled the wedding, bloody bastard.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:42 schreef PeterNB het volgende:
Ik schakel net in op de UK, waarom zit dat blonde kind zo verloren op bed ?
What did happen ?
Maar dat was toch een nep-wedding ?Waarom heeft 'ie het danquote:Op zondag 8 juni 2008 12:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mario just cancelled the wedding, bloody bastard.![]()
Het is een gebouwde studio. Ergens (vraagmenietwaar) stond een time-lapse filmpjequote:Op zondag 8 juni 2008 12:53 schreef Dementor het volgende:
Is BB9UK in een studio of in een huis?
Het ziet er allemaal zo gemaakt uit.
Oh vandaar dat rare studio licht.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is een gebouwde studio. Ergens (vraagmenietwaar) stond een time-lapse filmpje
waarin je het vanaf de kale grond opgebouwd zag worden.
En die audio-breaks zijn een beetje raar. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat datquote:Op zondag 8 juni 2008 12:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh vandaar dat rare studio licht.
Daar hadden we met DGK veel minder last van.
Ook het feit dat we maar 1 streams ipv 4 hebben is erg jammer.
Yep, het was een nepwedding, de rest weet ik niet.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:48 schreef PeterNB het volgende:
Maar dat was toch een nep-wedding ?Waarom heeft 'ie het dan
gecanceled ? Of heeft die Mario een geheime opdracht binnen de opdracht ??
Ik mag van LekkerSimpel geen Brian&Amanda opmerkingen meer maken.........quote:Op zondag 8 juni 2008 13:02 schreef Prospera het volgende:
Waarom zitten Brian&Mandel in Dubai, ze hadden hier toch allemaal optredens enzo?
van mij wel hoorquote:Op zondag 8 juni 2008 13:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik mag van LekkerSimpel geen Brian&Amanda opmerkingen meer maken.........![]()
Nou vooruit dan maarquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maarIk denk dat er GEEN HOND meer geinteresseerd is in
De Rat en De Kraai en dat ze nu 'vrij' zijn![]()
Wie?quote:Op zondag 8 juni 2008 13:03 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik mag van LekkerSimpel geen Brian&Amanda opmerkingen meer maken.........![]()
Oh die man die ooit zei "niemand kan mijn blackout beheersen" ?quote:Op zondag 8 juni 2008 13:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De Guru en Personal Coach van zowat heel Bekend Nederland !!!!
o ratelband.......... emilquote:Op zondag 8 juni 2008 13:13 schreef PeterNB het volgende:
[..]
De Guru en Personal Coach van zowat heel Bekend Nederland !!!!
geen idee, geen verstand vanquote:Op zondag 8 juni 2008 13:15 schreef PeterNB het volgende:
Effe OT: Ik heb hier een oud pentium-3 laptopje wat een beetje traag was onder Windows.
Nou wil ik daar vandaag es linux op gaan gooien. Ik wil gewoon een grafische desktop
en ik wil er (nasa) streams mee bekijken. Welke linux is dan het beste voor me ?
Ubuntuquote:Op zondag 8 juni 2008 13:15 schreef PeterNB het volgende:
Effe OT: Ik heb hier een oud pentium-3 laptopje wat een beetje traag was onder Windows.
Nou wil ik daar vandaag es linux op gaan gooien. Ik wil gewoon een grafische desktop
en ik wil er (nasa) streams mee bekijken. Welke linux is dan het beste voor me ?
Absoluut geen idee, ben al blij dat ik mijn eigen compu aan de praat houquote:Op zondag 8 juni 2008 13:15 schreef PeterNB het volgende:
Als je dat echt wil kies dan voor XP lite of iets in die richting.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:24 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kan die ook overweg met windows-media-streams ??
ja, ik snapte hem welquote:Op zondag 8 juni 2008 13:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Neah.........LekkerSimpel !!! Ook wel bekend onder zijn artiestennaam: Mr.D !!
quote:Op zondag 8 juni 2008 13:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh die man die ooit zei "niemand kan mijn blackout beheersen" ?
Hij mag terugkomen als hij zich normaal kan gedragenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Neah.........LekkerSimpel !!! Ook wel bekend onder zijn artiestennaam: Mr.D !!
Nooit dus.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij mag terugkomen als hij zich normaal kan gedragen![]()
![]()
XP-Lite ? Nog NOOIT van gehoord. Zal eens gaan zoeken.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:25 schreef Dementor het volgende:
Als je dat echt wil kies dan voor XP lite of iets in die richting.
Ja ik snapte dat jij hem snapte, maar ik maakte ook een grapje, snap je ?quote:Op zondag 8 juni 2008 13:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ja, ik snapte hem welwas een grapje.......
wat snip niet snapt, snapt snap wel........quote:Op zondag 8 juni 2008 13:29 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja ik snapte dat jij hem snapte, maar ik maakte ook een grapje, snap je ?
je gaat DGK en de schim steeds meer waarderen, na 1 dagje BB Engelandquote:Op zondag 8 juni 2008 12:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh vandaar dat rare studio licht.
Daar hadden we met DGK veel minder last van.
Ook het feit dat we maar 1 streams ipv 4 hebben is erg jammer.
Pffffffff........... sterkte !!quote:Op zondag 8 juni 2008 13:52 schreef kahaarin het volgende:
verdriet, paniek
, we hadden lekkage in de woonkamer, de regenpijp op het balkon was verzakt en het water ging er langs, nu hebben we rode schimmel.......
![]()
Kan dit kwaad?
(En grote watervlekken natuurlijk, op een off-white muur, dus de hele kamer mag overnieuw......)
dat is balen........quote:Op zondag 8 juni 2008 13:52 schreef kahaarin het volgende:
verdriet, paniek
, we hadden lekkage in de woonkamer, de regenpijp op het balkon was verzakt en het water ging er langs, nu hebben we rode schimmel.......
![]()
Kan dit kwaad?
(En grote watervlekken natuurlijk, op een off-white muur, dus de hele kamer mag overnieuw......)
tjonge...das zwaar kut.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:52 schreef kahaarin het volgende:
verdriet, paniek
![]()
Kan dit kwaad?
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:02 schreef kahaarin het volgende:
Thnx Peter en FVHEU, net ff gekeken op schimmel (wiki) niet gevaarlijk maar we moeten wel eerst afwachten tot de beheerder van de flat heeft gekeken of de spouw niet nat is, anders moeten de platen in de kamer verwijderd worden en moet zelfs de vloer los...... (klik-laminaat, niet geplakt gelukkig.)
Goed, to be continued.......
Klopt, alleen fingers crossed wbt de spouw.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:02 schreef Desii het volgende:
[..]
tjonge...das zwaar kut.
Volgens mij kan het geen kwaad... eerst goed laten drogen en dan kan je je muur weer overnieuw verven
Jezus dat ziet er ERG uit !!! Wacht trouwens met overschilderen tot de vlekkenquote:Op zondag 8 juni 2008 14:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Klopt, alleen fingers crossed wbt de spouw.
[ afbeelding ]
De regenpijp zit rechts naast de hoek met de meeste vlekken......![]()
Ja zeg dat wel, eerst maar eens even afwachten wat de beheerder zegt en dan schimmelwerend middel er op, de vogels moeten dus maar even naar mijn ouders, lijkt me niet zo gezond voor ze.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Jezus dat ziet er ERG uit !!! Wacht trouwens met overschilderen tot de vlekken
HELEMAAL uitgedroogd zijn he !!! Anders verf je het voor jan lul kahaarin lul
En laat er effe een goeie loodgieter naar kijken ! Je zal niet de eerste zijn waarbij hetquote:Op zondag 8 juni 2008 14:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel, eerst maar eens even afwachten wat de beheerder zegt en dan schimmelwerend middel er op, de vogels moeten dus maar even naar mijn ouders, lijkt me niet zo gezond voor ze.
Als dat allemaal goed droog is dan pas verven idd.......
Ja idd daar heb je gelijk in. Thnx.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:20 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En laat er effe een goeie loodgieter naar kijken ! Je zal niet de eerste zijn waarbij het
na het schilderen/behangen alsnog weer fout gaat omdat die regenpijp nog steeds niet goed zit !!
Missen is een groot woord, maar op loze avonden waarop je niets te doen hebtquote:Op zondag 8 juni 2008 14:28 schreef joep.t het volgende:
Hoe erg missen jullie De gouden kooi eigenlijk in het dagelijks leven?
vreemd genoeg eigenlijk helemaal niet.......quote:Op zondag 8 juni 2008 14:28 schreef joep.t het volgende:
Gisterochtend voor het eerst op baalmodus, beetje stom omdat ze in het weekend nooit vroeg op warenquote:Op zondag 8 juni 2008 14:28 schreef joep.t het volgende:
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:49 schreef Smash-it het volgende:
Dus.., zit ik vorige COS bij de te lezen, zie ik dat Oudegracht half afgefikt is. Woon daar echt naast, maar was stappen in Amsterdam. Zo maar even naar Utrecht terug gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |