Ben net terug van sigaretje roken, mag niet binnen.....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach, een hoop gezellige flauwekul op een hoopje, zit hier nu een regular-AH-perla-senseootje naar binnen te kloeken.
Ah gossie, hoe moet dat nu op 't kinderdagverblijf/de kleuterschool......quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zal het inderdaad allemaal wel met Zussie overleggen. Zij weet het het best. En volgens
mij is het een pruttelaartje![]()
Leuke anekdote: Ik vroeg vorige week hoe zij stond ten opzichte van het wel- of niet-
eerlijk vertellen dat Sinterklaas niet bestaat als Neeffie het ooit aan me zou vragen.
Toen vertelde Zus dat zodra Neeffie geboren was en in de handen van mijn zwager
was gestopt, het eerste wat mijn zwager tegen Neef zei: "Luister goed ventje......
Sinterklaas bestaat NIET !"![]()
Waar niet? Ben je thuis of ben je "uit"quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ben net terug van sigaretje roken, mag niet binnen.....
Uitwedstrijd, kids slapen toch het beste in hun eigen bed.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Waar niet? Ben je thuis of ben je "uit"![]()
Alle juffrouwen zijn zwaar verliefd op hem dus dat komt helemaal goed.....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah gossie, hoe moet dat nu op 't kinderdagverblijf
Hij kan een paar potjes breken dus? Gelukkig maar.......quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Alle juffrouwen zijn zwaar verliefd op hem dus dat komt helemaal goed.....
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij bent de enige die dat tegen me mag zeggen![]()
![]()
Ouders kwamen thuis, ff social talk hè? Geen vuiltje aan de lucht.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:54 schreef kahaarin het volgende:
Vraag me trouwens af hoe het bij Lobasca is, meestal post ze wel meer........
Niemand kan tegen Ricardo op!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:21 schreef Marieke_B het volgende:
Oh peter,
Dit is Dennis, volgens mij de Ricardo van het stel. 'Dance student teacher'
Hier helemaal gekapt en 'en vogue':
[ afbeelding ]
En hier heel flatteus op the bachelorsparty in de tuin:
[ afbeelding ]
Pfieuw, gelukkig maar, had al visioenen van een huilende peuter die de baby had wakkergemaakt oid......quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ouders kwamen thuis, ff social talk hè? Geen vuiltje aan de lucht.![]()
O, ja.. jullie met zijn tweetjes..en ik helemaal in mijn upquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfieuw, gelukkig maar, had al visioenen van een huilende peuter die de baby had wakkergemaakt oid......![]()
Wij worden zo ook áfgelost als het goed is....
quote:
Dit ziet er toch niet uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |