Ook attent.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:55 schreef PeterNB het volgende:
Toch heeft ze wel wat van Nena weg hoor Ruud
[ afbeelding ]
Dat zijn geen glazen maar vazen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:00 schreef Desii het volgende:
Nou de jongens zijn aan het bier....... en hoe
ja, er is geen normaal gesprek te volgen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
Pracht OP Ruudemans, thanks.![]()
BB UK sucks, wat een baggergedoe met al die commercials.![]()
proostquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:10 schreef tipsch het volgende:
Ik vind de setting wat psychedelisch. Cheers verder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:10 schreef tipsch het volgende:
Ik vind de setting wat psychedelisch. Cheers verder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat je zegt. Er is geen ruk aan, het geluid is slecht, ik weet niet wie wie is, behalve Dale en vind die reclames superirritantquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
Pracht OP Ruudemans, thanks.![]()
BB UK sucks, wat een baggergedoe met al die commercials.![]()
Jeetje, wat een slagveld.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Het gaat niet goed bij de pulletjes. Alleen Jaap is er nog
Nee hoor, Jaap neemt een kijkje buiten, het andere pulletje kijkt toe.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Het gaat niet goed bij de pulletjes. Alleen Jaap is er nog
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:28 schreef Desii het volgende:
De BB-producer deed even mee op de chat.... ik had het even over de gouden kooi en kreeg deze reactie
9:21bbproducer:endemol doesn't want golden cage in uk yet
Dus toch. ik zag die ene daar al zitten en voreg me al af of het mams was.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, Jaap neemt een kijkje buiten, het andere pulletje kijkt toe.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yet or never.....quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:28 schreef Desii het volgende:
De BB-producer deed even mee op de chat.... ik had het even over de gouden kooi en kreeg deze reactie
9:21bbproducer:endemol doesn't want golden cage in uk yet
Toch nog wel 2?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, Jaap neemt een kijkje buiten, het andere pulletje kijkt toe.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, nog gefeliciteerd dan.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yet or never.....![]()
Ik duik lekker vroeg mijn mand in, had vanmogen een kater van hier tot Mallorca (feestje gisteren, 24 jaar getrouwd)
Enjoy BB UK en tot morgen lieve FOKkers.
gefeliciteerd, volgend jaar nog groot feest?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yet or never.....![]()
Ik duik lekker vroeg mijn mand in, had vanmogen een kater van hier tot Mallorca (feestje gisteren, 24 jaar getrouwd).
Gefeliciteerd nog, dat wordt volgend jaar helemaal een feestquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yet or never.....![]()
Ik duik lekker vroeg mijn mand in, had vanmogen een kater van hier tot Mallorca (feestje gisteren, 24 jaar getrouwd).
Same herequote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:34 schreef kahaarin het volgende:
Hey hoiBen aan het babysitten bij vrienden en werk op eeb lap-top die ik nog niet helemaal snap, maar heb jullie al wel gevonden........
truste Queenie.... ik ben ook weg, maar niet naar bedquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yet or never.....![]()
Zijn ze lief? Hier slaapt het al. (Ze zijn 2en 3)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Same here![]()
De oppasbrigade is on-air..
Sssssst!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zijn ze lief? Hier slaapt het al. (Ze zijn 2en 3)
Ik moet/mag volgende week voor het eerst van mijn leven oppassen bij mijn Zusquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:34 schreef kahaarin het volgende:
Hey hoiBen aan het babysitten bij vrienden en werk op eeb lap-top die ik nog niet helemaal snap, maar heb jullie al wel gevonden........
Zit op mezelf te passen en verlies de controle. Ik ga me wat harder opstellenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:40 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Same here![]()
De oppasbrigade is on-air..
Ja, idd, wakkergeschrokken peuters is geen goed plan....quote:
Discipline is the keyword Ruudquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zit op mezelf te passen en verlies de controle. Ik ga me wat harder opstellen
Het is mijn neeffie van anderhalf. Hij ligt als het goed is al op bed als ik kom,quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:51 schreef kahaarin het volgende:
@PeterNB: Ooms doen het altijd goed met een kleinigheidje, wij hadden Welpies mee voor ze, gegarandeerd succes!Verder een hoop humor meenemen en er van uit gaan dat je het verkerd doet met naar bed brengen, dat is vaak een ritueel, rustig blijven en zeggen dat je toch niet kunt weten hoe het moet want je hebt ze nog nooit naar bed gebracht, dan hebben ze het zo druk met uitleggen dat ze vergeten dat het niet gaat als normaal.
![]()
Superliefquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zijn ze lief? Hier slaapt het al. (Ze zijn 2en 3)
Tja, een kindje van anderhalf ligt nog in een ledikantje dus echt fout kan het niet gaan, als hij even wakker wordt dan kan het zijn dat zijn speen kwijt is, klein lampje aandoen, niet het grote licht, ganglampje kan ook, speen terug doen kusje erop en dan meteen weer weggaan, dan heb je de grootste kans dat hij binnen de kortste keren weer slaapt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:59 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het is mijn neeffie van anderhalf. Hij ligt als het goed is al op bed als ik kom,
maar deze stoere boy loopt zich toch al een paar weken af te vragen "what if....."![]()
![]()
Het voordeel is dat Neeffie helemaal gek van me is en me minstens eens in de week
al ziet dus ik ben niet bang voor huilscenarios ofzo maar meer voor als er echt
enge dingen gebeuren.
(En ik geloof dat de Shuttle land dus ik hoop dat mijn Zus d'r internetverbinding draaglijk is)
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zit op mezelf te passen en verlies de controle. Ik ga me wat harder opstellen
Okee goeie tip, thanks. Ik moet ook nog effe met Zus overleggen wat de minimum-jank-tijdquote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, een kindje van anderhalf ligt nog in een ledikantje dus echt fout kan het niet gaan, als hij even wakker wordt dan kan het zijn dat zijn speen kwijt is, klein lampje aandoen, niet het grote licht, ganglampje kan ook, speen terug doen kusje erop en dan meteen weer weggaan, dan heb je de grootste kans dat hij binnen de kortste keren weer slaapt.
Je moet hem er niet uit pakken of fel licht aan doen, dan wordt hij echt helemaal wakker en krijg je hem met geen mogelijkheid meer in slaap.![]()
Qua lap-top en i-net hoop ik met je mee.
Leuk! Maar 4 tegelijk, pfff......quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Superlief0,2,3 en 5..de jongste is mijn pete-poepie
![]()
Kwienie gefeli meid!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |