Balkon op t zuidwesten hierquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uithof ruik ik niks hoor. Maar ik heb geen raam op t westen
Daarom zei ik ook ALS.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de meeste mensen wel een telefoonnummer van de buren hebben ofzo. Dus die zullen wel gebeld zijn.
En volgens mij is er nu geen fokker zijn/haar huis kwijt hoor?
Maar altijd zachtjes en nooit onopgemaakt.quote:
hier ruikt t wel naar bbqquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uithof ruik ik niks hoor. Maar ik heb geen raam op t westen
Dat laatste weet jij nog niet, zij heeft nog niet gereageerdquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Maar altijd zachtjes en nooit onopgemaakt.
@SHE, ik maak wel grapjes, maar ik ben haske blij dat je ongedeerd bent.
wat staat die vent daar te lachen met z'n camera ?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:07 schreef SHE het volgende:
Meneer Giraffe, ik kan helaas niet meer naar buiten
Eerst kom ik dit tegen ( achteruitgang )
[ afbeelding ]
en via de tuin kan ik er ook niet uit, want daar staan deze twee op wacht
Ze hebben zelfs ons hek gesloten zodat pers niet meer onze tuin in kan
[ afbeelding ]
ja zo vanaf de zij/achterkant kunnen we toch niet zien of ze een beetje lekker zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:07 schreef SHE het volgende:
Meneer Giraffe, ik kan helaas niet meer naar buiten
Eerst kom ik dit tegen ( achteruitgang )
[ afbeelding ]
en via de tuin kan ik er ook niet uit, want daar staan deze twee op wacht
Ze hebben zelfs ons hek gesloten zodat pers niet meer onze tuin in kan
[ afbeelding ]
Tamproeristquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat staat die vent daar te lachen met z'n camera ?
Hij heeft 't aangestoken, wedden?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Ja, heb daar ook nog eens gelogeerd tijdens de groentijd. Eindelijk heeft de zonne der gerechtigheid dat pand in de hens gezet! (Nee hoor, later was het best gezellig.)quote:
En dan nog, teveel kleren aan natuurlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja zo vanaf de zij/achterkant kunnen we toch niet zien of ze een beetje lekker zijn
Typisch SHE, hé, omringd door brandweermannen, en dan nog klagen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja zo vanaf de zij/achterkant kunnen we toch niet zien of ze een beetje lekker zijn
Staat er alquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:54 schreef qu63 het volgende:
Waar blijft dat nieuwsbericht nou Fiets?
Duurde ff inderdaadquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Staat er al![]()
Grote brand in centrum Utrecht
quote:
Das beter nieuwsquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:08 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ja dan wordt het lastig. In ieder geval bedankt, ze zijn wel ongedeerd heb ik al vernomen.
Foto1 is wel serious burningquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Staat er al![]()
Ik kan er letterlijk niet uit; ze hebben alle slangen en wagens aangesloten op de brandstraat en dat is mijn enige exitquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:09 schreef PeZu het volgende:
doe gewoon ook zoeen camera om je nek en loop stug door
Er is ergens vuur ontstaan en dat heeft voor een grote brand gezorgd.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:11 schreef liefie_ het volgende:
Hoe is het eigenlijk ontstaan?
Ik vind het prima dat ze er zijn, maar ik heb een petje op en ben onopgemaakt..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:10 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Typisch SHE, hé, omringd door brandweermannen, en dan nog klagen.
Foto?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:13 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat ze er zijn, maar ik heb een petje op en ben onopgemaakt..
denk even mee, ok?
Zijn wij praktisch buren?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:11 schreef itsgreen het volgende:
[..]
Tis zeg maar bij mij in de straat, maar er komt rook uit het raam van een huis in de lange smee straat? echt 5 huizen verder?
Ga je eens opmaken dan!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:13 schreef SHE het volgende:
[..]
denk even mee, ok?
Oh darling, als iemand je begrijpt ben ik het wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:13 schreef SHE het volgende:
[..]
denk even mee, ok?
Johquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Er is ergens vuur ontstaan en dat heeft voor een grote brand gezorgd.
\quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo ver was ik alquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:18 schreef SHE het volgende:
Ik heb inmiddels op het dak van ons klooster gestaan en het is niet best; nu ook helikopters:{
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Zullen wel warmtebeeldcamera aan boord zijn, om te kijken waar het brand. Of blussen ze ook
kledingwinkel, misschien een naaimachine die te warm is geworden ofzo?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Zo ver was ik al
Maar waar kwam het eerste vuur vandaan
Ik hoop dat men dat nog kan onderzoeken gezien de enorme brand en rookontwikkeling. Meestal zorgt een felle brand ervoor dat veel sporen uitgewist raken.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Zo ver was ik al
Dat is vast SHE's vriendquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
kledingwinkel geloof ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Zo ver was ik al
Dat kan natuurlijk ook nog idd.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:14 schreef Naamah het volgende:
Ik hoor nu wel heel veel sirenes.. maar of die die kant opgaan weet ik natuurlijk niet.
Maar als ze allemaal bij jou/aan jouw kant staan te blussen dan lijkt me de kans klein dat het jouw kant op kan komen. Al is natuurlijk te hopen dat het ook niet een andere kant opgaat en de schade blijft bij wat het nu is. Wordt het al minder?
Die is dus ook weer even interessant komen doenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:17 schreef Ynske het volgende:
Burgemeester Aleid Wolfsen is persoonlijk polshoogte komen nemen bij de grote brand die op de Oude Gracht in Utrecht woedt. volgens RTVU
God wat heerlijk. Nu gaat het vast snel uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:17 schreef Ynske het volgende:
Burgemeester Aleid Wolfsen is persoonlijk polshoogte komen nemen
Uiteraard, alleen het kost me erg veel moeite mijn hysterische moeder tot kalmte te dwingen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:15 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh darling, als iemand je begrijpt ben ik het wel.
Heb je je ouders al gebeld dat het gevaar geweken is?
quote:
He wishes; ik heb een knappe variant ; zie foboquote:
Handtekening gaan scoren SHE! Kei tofquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:17 schreef Ynske het volgende:
Burgemeester Aleid Wolfsen is persoonlijk polshoogte komen nemen bij de grote brand die op de Oude Gracht in Utrecht woedt. volgens RTVU
Vuur is bang voor Wolfsenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
God wat heerlijk. Nu gaat het vast snel uit.
Hij is bij de brandweermannen aan het slijmenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:19 schreef SHE het volgende:
[..]
He wishes; ik heb een knappe variant ; zie fobo
which reminds me, ik ga 'm even zoeken want hij is al veel te lang weg.
hij mag nog wel wegquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij ook niet te lang wegblijven he? Anders gaan wij ons weer zorgen maken om jou!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Ben je gek?!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Ja precies! Voorkom ff dat hij belangrijk gaat lopen doenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Handtekening gaan scoren SHE! Kei tof
faken idd ja, niks aansteken voor je zelf alles nog kwijt bentquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:22 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ben je gek?!
Iets blonds aantrekken en een binnenbrandje faken!
I like the way you thinkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:22 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ben je gek?!
Ow...nou ja, welke man heet er nu "Aleid"quote:
projectie noemen ze dat toch?quote:
vuile afkijker die piet. En dan doen alsof hij t zelf bedacht heeftquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:23 schreef Ynske het volgende:
Piets weerbericht: Het is vanavond goed bbqweer![]()
We hebben een topic vol hierquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:25 schreef SHE het volgende:
Ik ga eens kijken hoe mijn steeg eruitziet en of de ramptoeristen opgepleurd zijn, daar krijg ik zo langzamerhand wel goed de tyfus van.
hehe met ondergepiest grassprietjequote:
Zo lang het niet gaat regenen of erg laat wordt blijven die er wel staan denk ik..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:25 schreef SHE het volgende:
Manlief staat veilig met camera op het dak van het klooster.
Ik ga eens kijken hoe mijn steeg eruitziet en of de ramptoeristen opgepleurd zijn, daar krijg ik zo langzamerhand wel goed de tyfus van.
Op hoeveel meter afstand wonen van de brand ben je geen ramp toerist meer, maar is het bezorgdheid?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:25 schreef SHE het volgende:
Manlief staat veilig met camera op het dak van het klooster.
Eensquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ow...nou ja, welke man heet er nu "Aleid". En een half jaar geleden of zo was het nog zo'n ouwe grijze postduif, die burgemeesteres.
Ik denk dat dat pas vanacht/morgenochtend gaat komen hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:27 schreef SterkStaaltje het volgende:
Is het sein brandmeester al gegeven? Zie gelukkig niet zo veel rook meer.
Ik weet wat een SHE in nood nodig heeft.quote:
nee nog nietquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:27 schreef SterkStaaltje het volgende:
Is het sein brandmeester al gegeven? Zie gelukkig niet zo veel rook meer.
En doffer dus.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:27 schreef Naamah het volgende:
[..]
EensEn nu is het ook een oude grijze postduif, maar dan wel een mannetjesduif
zal ook wel bedoeld zijn als brandstraatquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je voorbij de arm ( krungloop ) meteen naar links de steeg in loopt, kom je bij de ingang van ons klooster.
Wij zitten dus letterlijk achter deze panden die nu affikken.
Grappig detail; die steeg heet 'de brandstraat'
Die had trouwens wel hoogstpersoonlijk een treinkaping overleefd, maar dat terzijdequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:24 schreef Vivi het volgende:
En een half jaar geleden of zo was het nog zo'n ouwe grijze postduif, die burgemeesteres
Ik ken mijn buurt goed, maar er staan mensen met scooters en fietsen die hier niet thuishoren.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:26 schreef itsgreen het volgende:
[..]
Op hoeveel meter afstand wonen van de brand ben je geen ramp toerist meer, maar is het bezorgdheid?
volgens mij is iedere rit met de trein een kaping, ze laten je pas er uit als zij het willen!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die had trouwens wel hoogstpersoonlijk een treinkaping overleefd, maar dat terzijde
Flow is een restaurant.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:32 schreef MaiMiTang het volgende:
Ik kom er net vandaan. Volgens de buurman werd het pand gebruikt als oplsagplaats en lagen er boeken in.
Het aangrenzende Cafe Flow staat inmiddels ook in brand
"Op tanden bijt"quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:28 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik weet wat een SHE in nood nodig heeft.
Of om bij te houden hoe de brand groeit/beweegt. Hij weet misschien waar ie op moet letten, dus misschien is het gewoon zn werkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ken mijn buurt goed, maar er staan mensen met scooters en fietsen die hier niet thuishoren.
En natuurlijk kom je langs als je op de gracht woont; maar ik zag toch echt een hoop gespuis op brommerts..
Volgens mij gaat het nu ok met de brand, ik hoor de copter nog wel.
En een brandweer meneer staat foto's te maken, dus ga er vanuit dat hij dat doet omdat het kan?
Altijd weer die hippiesquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:34 schreef Memento-Mori het volgende:
volgens teletekst is het ontstaan in de kringloopwinkel
quote:109 Teletekst za 07 jun
` Aan de Oude Gracht in het centrum van
Utrecht is aan het eind van de middag
een grote brand uitgebroken in een
kringloopwinkel.Het vuur sloeg over
naar verdiepingen erboven en later ook
naar beide panden ernaast.Het hele pand
is afgebrand,maar het vuur bereikte
niet de werfkelder eronder.
Voor zover bekend is niemand gewond
geraakt.Er is veel rookontwikkeling en
buurtbewoners is gevraagd ramen en
deuren dicht te houden.
De brand brak door onbekende oorzaak
uit,aan het eind van de middag.
volgende nieuws weer & verkeer sport
welk stuk bedoel je, dat van het einde van de middag?quote:
heet jij SHE?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
welk stuk bedoel je, dat van het einde van de middag?
Tja, ik heb de brand ook toch echt zien ontstaan in de arm; ( kringloop kledingwinkel )quote:
Dat is een feestkelder. Net zoals de Grote catacomben, het K-sjot, de roze wolk etcquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zegt mij niets ik ben daar nog nooit geweest. En dat is?
Kun je eens wat painten?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Tja, ik heb de brand ook toch echt zien ontstaan in de arm; ( kringloop kledingwinkel )
maar ook bij de comben; en daarna sloeg het over naar links en naar boven.
Links zit Flow; boven zitten studenten.
Het lijkt op te houden bij mijn buurman.
Hoe het precies is ontstaan zal de politie wel vertellen; dat kan ik door de hoge muur van het klooster niet zien natuurlijk.
qudrieënzestigen, remember?quote:
Ik vind het eerder vreemd als het weer bij deze stichting is ontstaan...nog niet zo lang geleden stond het ook al in de hens.quote:
Godverquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:40 schreef barthol het volgende:
nog een fotootje van de voorkant
[ afbeelding ]
Oke, senks voor de info.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een feestkelder. Net zoals de Grote catacomben, het K-sjot, de roze wolk etc
of er zijn mensen die iets tegen die stichting hebben?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het eerder vreemd als het weer bij deze stichting is ontstaan...nog niet zo lang geleden stond het ook al in de hens.
Of ze doen iets niet helemaal goed, of het is verzekeringswerk,
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:40 schreef barthol het volgende:
[ afbeelding ]
Was ook maar een grapje hoor van mijn kantquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het eerder vreemd als het weer bij deze stichting is ontstaan...nog niet zo lang geleden stond het ook al in de hens.
Of ze doen iets niet helemaal goed, of het is verzekeringswerk,
Die kinderdagverblijven achter de oude gracht staan hoop ik nog niet in de fik?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:29 schreef SHE het volgende:
Het slechte nieuws is, dat de vlammen nu door de daken komen en dat het vuur is overgeslagen.
Het goede nieuws is dat de wind voor ons gunstig staat en het dus vooralsnog niet naar ons komt...tenzij het overslaat naar de dakbedekking van onze buurman.
beste fik, ik rij der dagelijks langsquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:40 schreef barthol het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk dat die zelf wel door d'r baas gebeld wordtquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die kinderdagverblijven achter de oude gracht staan hoop ik nog niet in de fik?
Anders moet ik m'n vriendin bellen dat ze dinsdag niet hoeft te werken..
Ik woon te ver weg om mij dat in de fik te zettenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
of er zijn mensen die iets tegen die stichting hebben?
Juup© bijvoorbeeld?
nooit gehoord van een bom gekoppeld met een mobiele telefoon?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik woon te ver weg om mij dat in de fik te zetten
Damnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:40 schreef barthol het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat wel heel erg verquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
nooit gehoord van een bom gekoppeld met een mobiele telefoon?
Ik zou het niet graag in mijn buurt hebben zo'n brandquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:40 schreef barthol het volgende:
[ afbeelding ]
Maar jij kan het dus gedaan hebbenquote:
Die gasten zijn poeslief! Altijd aan het sjouwen met spullen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
of er zijn mensen die iets tegen die stichting hebben?
Juup© bijvoorbeeld?
quote:
nee joh, da's veel te ver weg. Je bedoelt die op de springweg toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die kinderdagverblijven achter de oude gracht staan hoop ik nog niet in de fik?
Anders moet ik m'n vriendin bellen dat ze dinsdag niet hoeft te werken..
Woon jij in de Brandstraat zelf, dat pand wat vroeger een soort werkplaats was? Dat ken ik nl heel goed.quote:
het noorden is op dat plaatje <-quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
doe nog ff de windrichting erbij en een kompasje
Oh, wat erg...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:40 schreef barthol het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is nog niet zo erg als persoonlijke dus lichamelijk (long) schade vind ik, maar toch lastig idd.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:54 schreef shmoopy het volgende:
Je zei dat het in je huis blauw stond, ik hoop niet dat je echt rookschade hebt, SHE.
Als SHE rookt dan maakt het niet heel veel uit toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo erg als persoonlijke dus lichamelijk (long) schade vind ik, maar toch lastig idd.
Truequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:57 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Als SHE rookt dan maakt het niet heel veel uit toch?
Jezus shmoopy, had het niet van jou verwacht, maar ben jij doorgaans (wanneer omstandigheden het toelaten) het overspelige sletje die bekend staat onder de naam Shaniqua?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:22 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ben je gek?!
alleen als ze d'r sigaret uit het raam heeft gegooid een paar uur terugquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:57 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Als SHE rookt dan maakt het niet heel veel uit toch?
Nou fijne avond nog SHEquote:Rond kwart over zeven zijn de politie en brandweer begonnen met de ontruiming van een onbekend aantal huizen in de omgeving. Mensen worden opgevangen in popcentrum Tivoli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |