Balkon op t zuidwesten hierquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uithof ruik ik niks hoor. Maar ik heb geen raam op t westen
Daarom zei ik ook ALS.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de meeste mensen wel een telefoonnummer van de buren hebben ofzo. Dus die zullen wel gebeld zijn.
En volgens mij is er nu geen fokker zijn/haar huis kwijt hoor?
Maar altijd zachtjes en nooit onopgemaakt.quote:
hier ruikt t wel naar bbqquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uithof ruik ik niks hoor. Maar ik heb geen raam op t westen
Dat laatste weet jij nog niet, zij heeft nog niet gereageerdquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Maar altijd zachtjes en nooit onopgemaakt.
@SHE, ik maak wel grapjes, maar ik ben haske blij dat je ongedeerd bent.
wat staat die vent daar te lachen met z'n camera ?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:07 schreef SHE het volgende:
Meneer Giraffe, ik kan helaas niet meer naar buiten
Eerst kom ik dit tegen ( achteruitgang )
[ afbeelding ]
en via de tuin kan ik er ook niet uit, want daar staan deze twee op wacht
Ze hebben zelfs ons hek gesloten zodat pers niet meer onze tuin in kan
[ afbeelding ]
ja zo vanaf de zij/achterkant kunnen we toch niet zien of ze een beetje lekker zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:07 schreef SHE het volgende:
Meneer Giraffe, ik kan helaas niet meer naar buiten
Eerst kom ik dit tegen ( achteruitgang )
[ afbeelding ]
en via de tuin kan ik er ook niet uit, want daar staan deze twee op wacht
Ze hebben zelfs ons hek gesloten zodat pers niet meer onze tuin in kan
[ afbeelding ]
Tamproeristquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat staat die vent daar te lachen met z'n camera ?
Hij heeft 't aangestoken, wedden?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wat staat die vent daar te lachen met z'n camera ?
Ja, heb daar ook nog eens gelogeerd tijdens de groentijd. Eindelijk heeft de zonne der gerechtigheid dat pand in de hens gezet! (Nee hoor, later was het best gezellig.)quote:
En dan nog, teveel kleren aan natuurlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja zo vanaf de zij/achterkant kunnen we toch niet zien of ze een beetje lekker zijn
Typisch SHE, hé, omringd door brandweermannen, en dan nog klagen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja zo vanaf de zij/achterkant kunnen we toch niet zien of ze een beetje lekker zijn
Staat er alquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:54 schreef qu63 het volgende:
Waar blijft dat nieuwsbericht nou Fiets?
Duurde ff inderdaadquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Staat er al![]()
Grote brand in centrum Utrecht
quote:
Das beter nieuwsquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:08 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ja dan wordt het lastig. In ieder geval bedankt, ze zijn wel ongedeerd heb ik al vernomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |