Zo lang het niet gaat regenen of erg laat wordt blijven die er wel staan denk ik..quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:25 schreef SHE het volgende:
Manlief staat veilig met camera op het dak van het klooster.
Ik ga eens kijken hoe mijn steeg eruitziet en of de ramptoeristen opgepleurd zijn, daar krijg ik zo langzamerhand wel goed de tyfus van.
Op hoeveel meter afstand wonen van de brand ben je geen ramp toerist meer, maar is het bezorgdheid?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:25 schreef SHE het volgende:
Manlief staat veilig met camera op het dak van het klooster.
Ik ga eens kijken hoe mijn steeg eruitziet en of de ramptoeristen opgepleurd zijn, daar krijg ik zo langzamerhand wel goed de tyfus van.
Eensquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:24 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ow...nou ja, welke man heet er nu "Aleid". En een half jaar geleden of zo was het nog zo'n ouwe grijze postduif, die burgemeesteres.
Ik denk dat dat pas vanacht/morgenochtend gaat komen hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:27 schreef SterkStaaltje het volgende:
Is het sein brandmeester al gegeven? Zie gelukkig niet zo veel rook meer.
Ik weet wat een SHE in nood nodig heeft.quote:
nee nog nietquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:27 schreef SterkStaaltje het volgende:
Is het sein brandmeester al gegeven? Zie gelukkig niet zo veel rook meer.
En doffer dus.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:27 schreef Naamah het volgende:
[..]
EensEn nu is het ook een oude grijze postduif, maar dan wel een mannetjesduif
zal ook wel bedoeld zijn als brandstraatquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je voorbij de arm ( krungloop ) meteen naar links de steeg in loopt, kom je bij de ingang van ons klooster.
Wij zitten dus letterlijk achter deze panden die nu affikken.
Grappig detail; die steeg heet 'de brandstraat'
Die had trouwens wel hoogstpersoonlijk een treinkaping overleefd, maar dat terzijdequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:24 schreef Vivi het volgende:
En een half jaar geleden of zo was het nog zo'n ouwe grijze postduif, die burgemeesteres
Ik ken mijn buurt goed, maar er staan mensen met scooters en fietsen die hier niet thuishoren.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:26 schreef itsgreen het volgende:
[..]
Op hoeveel meter afstand wonen van de brand ben je geen ramp toerist meer, maar is het bezorgdheid?
volgens mij is iedere rit met de trein een kaping, ze laten je pas er uit als zij het willen!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die had trouwens wel hoogstpersoonlijk een treinkaping overleefd, maar dat terzijde
Flow is een restaurant.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:32 schreef MaiMiTang het volgende:
Ik kom er net vandaan. Volgens de buurman werd het pand gebruikt als oplsagplaats en lagen er boeken in.
Het aangrenzende Cafe Flow staat inmiddels ook in brand
"Op tanden bijt"quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:28 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik weet wat een SHE in nood nodig heeft.
Of om bij te houden hoe de brand groeit/beweegt. Hij weet misschien waar ie op moet letten, dus misschien is het gewoon zn werkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ken mijn buurt goed, maar er staan mensen met scooters en fietsen die hier niet thuishoren.
En natuurlijk kom je langs als je op de gracht woont; maar ik zag toch echt een hoop gespuis op brommerts..
Volgens mij gaat het nu ok met de brand, ik hoor de copter nog wel.
En een brandweer meneer staat foto's te maken, dus ga er vanuit dat hij dat doet omdat het kan?
Altijd weer die hippiesquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:34 schreef Memento-Mori het volgende:
volgens teletekst is het ontstaan in de kringloopwinkel
quote:109 Teletekst za 07 jun
Grote brand in centrum Utrecht
` Aan de Oude Gracht in het centrum van
Utrecht is aan het eind van de middag
een grote brand uitgebroken in een
kringloopwinkel.Het vuur sloeg over
naar verdiepingen erboven en later ook
naar beide panden ernaast.Het hele pand
is afgebrand,maar het vuur bereikte
niet de werfkelder eronder.
Voor zover bekend is niemand gewond