Dat gaat wel heel erg verquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
nooit gehoord van een bom gekoppeld met een mobiele telefoon?
Ik zou het niet graag in mijn buurt hebben zo'n brandquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:40 schreef barthol het volgende:
nog een fotootje van de voorkant
[ afbeelding ]
Maar jij kan het dus gedaan hebbenquote:
Die gasten zijn poeslief! Altijd aan het sjouwen met spullen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
of er zijn mensen die iets tegen die stichting hebben?
Juup© bijvoorbeeld?
quote:
nee joh, da's veel te ver weg. Je bedoelt die op de springweg toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die kinderdagverblijven achter de oude gracht staan hoop ik nog niet in de fik?
Anders moet ik m'n vriendin bellen dat ze dinsdag niet hoeft te werken..
Woon jij in de Brandstraat zelf, dat pand wat vroeger een soort werkplaats was? Dat ken ik nl heel goed.quote:
het noorden is op dat plaatje <-quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
doe nog ff de windrichting erbij en een kompasje
Oh, wat erg...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:40 schreef barthol het volgende:
nog een fotootje van de voorkant
[ afbeelding ]
Dat is nog niet zo erg als persoonlijke dus lichamelijk (long) schade vind ik, maar toch lastig idd.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:54 schreef shmoopy het volgende:
Je zei dat het in je huis blauw stond, ik hoop niet dat je echt rookschade hebt, SHE.
Als SHE rookt dan maakt het niet heel veel uit toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is nog niet zo erg als persoonlijke dus lichamelijk (long) schade vind ik, maar toch lastig idd.
Truequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:57 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Als SHE rookt dan maakt het niet heel veel uit toch?
Jezus shmoopy, had het niet van jou verwacht, maar ben jij doorgaans (wanneer omstandigheden het toelaten) het overspelige sletje die bekend staat onder de naam Shaniqua?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:22 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ben je gek?!
Iets blonds aantrekken en een binnenbrandje faken!
alleen als ze d'r sigaret uit het raam heeft gegooid een paar uur terugquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:57 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Als SHE rookt dan maakt het niet heel veel uit toch?
Nou fijne avond nog SHEquote:Rond kwart over zeven zijn de politie en brandweer begonnen met de ontruiming van een onbekend aantal huizen in de omgeving. Mensen worden opgevangen in popcentrum Tivoli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |