Is dat belangrijk?quote:
Ik twijfelde er nog over om #2 erbij te zetten maar dat leek me niet nodig.quote:
gelukkig hebben we daar mensen in het blauw/oranje voorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik twijfelde er nog over om #2 erbij te zetten maar dat leek me niet nodig.
vast welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:07 schreef Stienn het volgende:
Nederland wint met 3-0!
je zegt gewoon dat het 0-4 wordt voor Italiequote:
Er gaan geruchten dat Abe Lenstra weer topfit is.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:57 schreef mercurial3 het volgende:
weet iemand wie robben gaat vervangen??
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je zegt gewoon dat het 0-4 wordt voor Italie
hehequote:
nederland gaat winnen 2-1quote:
Lopen is iets anders dan sprinten en dat soort stuffquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:07 schreef TheVulture het volgende:
Zou het een truc zijn van Robben zijn blessure.... hij loopt als een kievit nu bij de NOS
En dat die bal dan met enig geluk via via heel zacht over de doellijn rolt... echt zo'n typische Italia goal.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:09 schreef Bartoli het volgende:
Ik denk dat het 1-0 wordt voor de Italianen. Zo'n typische counter goal
Nee tuurlijk meer met Frankrijk. Laat ze ons maar onderschattenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:20 schreef Barca het volgende:
Italianen zijn volgens Youri niet zo met ons bezig als wij met hen.
Uiteindelijk bleek het meer om de Italiaanse pers te gaan. Het team denkt na over haar eigen opstelling en dat van ons.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee tuurlijk meer met Frankrijk. Laat ze ons maar onderschatten
Ach ... Kuyt, Sneijder, Van der Vaart en Van Nistelrooy zijn er nog.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:31 schreef Borizzz het volgende:
Nu babel, robben en van persie niet meedoen tegen italie denk ik dat het echt een moeilijk verhaal gaat worden maandag. Als ze echt een teamgeest kunnen tonen hebben ze een kansje, maar dat heb ik nog niet gezien bij nederland
quote:Afellay waarschijnlijk voor Robben
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ibrahim Afellay is tegen wereldkampioen Italië waarschijnlijk de vervanger van de geblesseerde Arjen Robben, tenzij bondscoach Marco van Basten gaat schuiven met Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder, om zodoende een plaats in te ruimen voor Dirk Kuyt in de linie achter spits Ruud van Nistelrooy.
Vandaag reist Nederland af naar speelstad Bern, waar om 20.00 uur een training gepland staat in het Wankdorf Stadion.
bron
Dus ...quote:
oprollen die Spaghetti-kutjes!quote:Donadoni Chooses De Rossi Over Ambrosini
According to reports in Italy, Roberto Donadoni has chosen his team for tomorrow’s opening Euro 2008 match against Holland.
The Azzurri open up their Euros campaign with a tough match in Berne against the Dutch of Marco Van Basten.
The Italian newspapers are doing their usual second guessing before the match as they try to work out the team that Donadoni will employ.
According to the latest reports in Italy, Donadoni will go with a 4-1-4-1 formation, and the two main talking points are in the centre of defence and midfield.
Roma’s Daniele De Rossi has purportedly been preferred to Milan’s Massimo Ambrsoini, and will play the anchor role in front of the defence.
Meanwhile, following Arjen Robben’s injury yesterday, Donadoni has realised that pace is not such an important entity in defence, and has decided to partner Marco Materazzi with Andrea Barzagli in the centre, with Gianluca Zambrotta on the right and Fabio Grosso on the left.
Andrea Pirlo and Gennaro Gattuso make up the other central midfield positions, while there is the flexible forward trident of Antonio Di Natale, Mauro Camoranesi and Luca Toni, which will allow Italy to employ three, four, or five in midfield depending on the situation.
check!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:07 schreef borisz het volgende:
[..]
gelukkig hebben we daar mensen in het blauw/oranje voor
Misschien als invaller, maar zeker niet als basisspeler. Te veel risico op een erge blessure, waardoor hij de rest van de wedstrijden bij het Nederlands elftal mist.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:44 schreef monco13 het volgende:
Van Persie moet erin, alles op alles, topfit of niet.
Ik voorspel een 1-1.
Interessant.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:01 schreef PPWB84 het volgende:
Mijn vriendin gaat huiswerk doen tijdens de wedstrijd hoor ik net
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Dus ...
Van der Sar;
Melchiot, Boulahrouz, Mathijsen, Bouma;
Heitinga, Gio;
De Jong, Van der Vaart, Afellay;
Huntelaar
Sneijder en VDV werden volgens mij omgewisseld.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
waarschijnlijk
sar
ooijer heitinga mathijsen bronckhorst
de jong engelaar
v.d vaart sneijder afellay
nistelrooy
quote:Op zondag 8 juni 2008 15:22 schreef mcyodogg het volgende:
Kwam een filmpje tegen om in de stemming te komen
Wat een helden hebben we toch!quote:Op zondag 8 juni 2008 15:22 schreef mcyodogg het volgende:
Echt professionele shit dat filmpje.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:22 schreef mcyodogg het volgende:
Wat is er mis met Afellay?quote:
Ach, met Kuijt er in zal het net zo gaan.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:49 schreef TagForce het volgende:
Met Affelay erin 0-3 voor Italie... Sorry.
ik heb liever Kuyt op rechts en vd Vaart op links.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat is er mis met Afellay?
Gewoon een goede speler! [ afbeelding ]
Materazzi speelt toch waarschijnlijkquote:Panucci: "Moedig spelen tegen Nederland"
Nederland-Italië is de eerste échte topaffiche op het EK. Beide bondscoaches hebben heel wat blessurezorgen en moesten op het laatste moment nog sleutelen aan hun team.
Real-Madrid-speler Arjen Robben blesseerde zich zaterdag op training aan zijn lies. Bondscoach Marco van Basten zag eerder ook al Ryan Babel uitvallen en op diezelfde positie is ook Robin van Persie nog niet klaar om te starten. Ook Roberto Donadoni had de afgelopen dagen kopzorgen.
Met kapitein Paolo Cannavaro haakte een sleutelfiguur in Donadoni's team af. Ook Christian Panucci, nog een verdediger, is twijfelachtig.
"Maar ik wil die eerste match absoluut niet missen", laat Panucci weten. "Ik denk dat ik wel op tijd fit zal geraken."
Volgens Panucci moet Italië de "zwakte" van de Nederlandse verdediging uitbuiten. "Maar dan zullen we wel moedig moeten spelen."
Voor die moed moet dan onder anderen Antonio Di Natale zorgen. De spits van Udinese krijgt de voorkeur op Alessandro Del Piero en Antonio Cassano.
Wedstrijdinformatie
Aftrap: 20.45u
Stadion: Stade de Suisse (Zwi)
Scheidsrechter: Frojdfeldt (Zwe)
Vermoedelijke opstellingen:
Nederland: Van der Sar, Heitinga, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst, De Zeeuw, Engelaar, Van der Vaart, Sneijder, Kuyt, Van Nistelrooy
Italië: Buffon, Panucci, Materazzi, Barzagli, Zambrotta, Gattuso, Pirlo, De Rossi, Camoranesi, Di Natale, Toni
Ik zie Afellay niet staan?quote:Op zondag 8 juni 2008 19:28 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik begin nu wel heel erg te twijfelen...
Engelaar
De Zeeuw
Affelay
Ik ben absoluut geen fan van Kuyt maar ik denk dat we hem tegen Italië wel kunnen gebruiken. Naast kwaliteit en creativiteit heb je ook werkvoetballers nodig die op basis van inzet en vechtlust het de Italianen toch moeilijk maken. Heitinga, de Zeeuw, Engelaar, Kuyt zullen misschien niet uitblinken in hun fantastische acties, passes, schoten op goal ofzo, maar ze kunnen wel veel ''vuil'' werk verrichten waardoor ze het de Italianen toch knap lastig kunnen maken en niet hun spel laten komen. Op die manier geef je spelers als v.d. Vaart, Sneijder en Van Nistelrooij meer ruimte.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:53 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Ach, met Kuijt er in zal het net zo gaan.
Heitinga misschin op het middenveld?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Volgens de NOS speelt Ooijer in plaats van Heitinga... ik mag toch hopen dat dat een slechte grap is
Nee daar staat ie ook niet bij: V/d Sar, Melchiot, Ooijer, Mathijsen, V Bronkhorst, De Jong, Engelaar, Sneijder, Van der Vaart, Appelvlaai en V Nistelrooijquote:Op zondag 8 juni 2008 22:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Heitinga misschin op het middenveld?
Geen Kuytquote:Op zondag 8 juni 2008 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee daar staat ie ook niet bij: V/d Sar, Melchiot, Ooijer, Mathijsen, V Bronkhorst, De Jong, Engelaar, Sneijder, Van der Vaart, Appelvlaai en V Nistelrooij
Helaas nietquote:Op zondag 8 juni 2008 23:21 schreef Borizzz het volgende:
Kunnen we van Marwijk niet nu al inzetten als coach?
Dan kan je net zo goed niet spelen.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee daar staat ie ook niet bij: V/d Sar, Melchiot, Ooijer, Mathijsen, V Bronkhorst, De Jong, Engelaar, Sneijder, Van der Vaart, Appelvlaai en V Nistelrooij
Was het maar waar.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:21 schreef Borizzz het volgende:
Ik mag hopen van niet.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:30 schreef Angelob het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)voor_Huntelaar_.html
Huntelaar basis als het goed is
Heeft MVB ruzie gehad met RVNquote:Op zondag 8 juni 2008 23:30 schreef Angelob het volgende:
Naja wat moet je met Ruud, die loopt meestal bij het Nederlands elftal in de wegquote:Op zondag 8 juni 2008 23:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet.
Maar Boulahrouz in plaats van Mathijsen:!
De bron is natuurlijk maar voetbalprimeur, maar als Huntelaar er morgen in staat, is dat opzich niet eens is zo gek bedacht.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:30 schreef Angelob het volgende:
Van Persie in de spits en Kuyt rechtsbuiten danquote:Op zondag 8 juni 2008 23:32 schreef Angelob het volgende:
[..]
Naja wat moet je met Ruud, die loopt meestal bij het Nederlands elftal in de weg
Denk dat Van Persie te weinig kopkracht heeft om in de spits te lopen tegen de beren van Italiequote:Op zondag 8 juni 2008 23:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Van Persie in de spits en Kuyt rechtsbuiten dan.
Ja, maar het risico vind ik nog te groot voor in de basis. En dan ook nog is op een andere plek ( die hij overigens perfect zou kunnen bekleden. )quote:
Dat is wel vooruit gegaan bij Van Persie. Maar hij zou dan idd tegen Italiaanse beulen spelen die wel het één en ander weten van koppen. Moet natuurlijk wel gezegd worden dat Van Persie voetballend de beste speler zou zijn voor die positie. Daarachter Van der Vaart. 2 meesterlijk technische spelers. Nou, misschien gaat Italië het dan toch nog enigszins warm krijgen.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:34 schreef Angelob het volgende:
[..]
Denk dat Van Persie te weinig kopkracht heeft om in de spits te lopen tegen de beren van Italie
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:30 schreef Angelob het volgende:
quote:Holland - Italy
Bern, Switzerland
The Azzurri’s Euro 2008 campaign finally gets started with a high-profile battle against Marco Van Basten’s Holland.
Roberto Donadoni’s first major tournament begins with a result that will probably go a long way to outlining the Group of Death ahead of showdowns with Romania and France. A good start is essential for both sides, as the Dutch know all too well the sting of disappointment on the main stage despite a squad packed with talented players. At least two of those top stars – Arjen Robben and Ryan Babel – will miss out due to injury. It is a bitter double blow for Van Basten, as they are both alternatives for the same role, so some reshuffling is required.
Italy have also been struggling with injury woes, most notably the loss of captain and Ballon d’Or winner Fabio Cannavaro for the entire tournament with damaged ankle ligaments. Christian Panucci is also a slight doubt after picking up a knee tendon problem in training, but looks set to recover fully in time for this match. Should he fail to make it, we could see Marco Materazzi and Andrea Barzagli in the centre with Gianluca Zambrotta switch to right-back and Fabio Grosso on the left.
Donadoni has been testing out both his favoured 4-3-3 system and a 4-1-4-1 with Daniele De Rossi sitting in front of the defence. Luca Toni is certain to start upfront, but the choice of forwards is dizzying, with Antonio Cassano, Alessandro Del Piero, Mauro Camoranesi and Antonio Di Natale battling for spots. Juventus wide man Camoranesi can play either as part of an attacking group or deeper in midfield, while Udinese’s Di Natale is the favourite to start, especially after his fine brace in the 3-1 friendly win over Belgium.
Van Basten’s game is all about width, but the absence of both Babel and Robben reduces their potency considerably. Robin Van Persie is also not 100 per cent fit and could be ready only for the bench. It is likely 22-year-old Ibrahim Afellay – the youngest of the Dutch squad – will step into the breach. Nonetheless, they’ll hope that their solid defence – having conceded just five times in qualifying – and exciting front line of Rafael Van Der Vaart and Ruud Van Nistelrooy can take advantage of a reshuffled Italy back line.
The last time these sides met in a major tournament was the epic Euro 2000 semi-final, when co-hosts Holland failed to convert two penalties in normal time and could not break down an Italy outfit that had Zambrotta sent off just 34 minutes in. Eventually the Azzurri won a shoot-out, going on to the Final and a heart-breaking Golden Goal defeat to France.
Key clash: Ruud Van Nistelrooy v Marco Materazzi
The two giants go head-to-head in the Azzurri penalty area and we’re sure to see a very physical tussle. These man-mountains are always strong in the air, so the Real Madrid striker may try to keep the ball low and take advantage of Matrix’s reduced pace. It’s likely they’ll mark each other on set plays in the Dutch box too, so it’ll be a constant battle between them and the winner could decide the match.
Italian connection:
Serie A’s most popular Dutchman – Milan midfielder Clarence Seedorf – pulled out of this tournament after a row with Coach Van Basten, so there are no members of this squad who currently ply their trade in the peninsula. The only familiar face is former Juventus goalkeeper Edwin Van Der Sar, who aged 37 has just won the Champions League with Manchester United. He represented the Bianconeri from 1999 to 2001.
Did you know…
Holland have not beaten Italy in three decades, going without a win in their eight meetings since the 1978 World Cup. That 2-1 result in Buenos Aires was followed by six Azzurri victories and two draws. Even beyond this 30-year spell the Dutch record is poor with just two wins, five stalemates and eight defeats in total.
The Netherlands are among the most successful European Championship sides, having won in 1988 and reached the semi-finals in 1992, 2000 and 2004. During that famous ’88 campaign, current Dutch Coach Marco Van Basten was the top scorer, while Roberto Donadoni starred for an Italy side that reached the semi. Not only were Van Basten and Donadoni teammates at Il Grande Milan, they also regularly played golf together.
Gek dat ze Van Basten hier niet noemen. Oké, het gaat alleen over de spelers (blijkbaar), maar toch.quote:Italian connection:
Serie A’s most popular Dutchman – Milan midfielder Clarence Seedorf – pulled out of this tournament after a row with Coach Van Basten, so there are no members of this squad who currently ply their trade in the peninsula. The only familiar face is former Juventus goalkeeper Edwin Van Der Sar, who aged 37 has just won the Champions League with Manchester United. He represented the Bianconeri from 1999 to 2001.
Tegen de tijd dat de wedstrijd begint ben jij dan al lam.quote:Op maandag 9 juni 2008 02:18 schreef Irrem het volgende:
Zo, ik heb mijn plaatsje in de sportbar al gereserveerd. Niks beter dan een hopelijk goede voetbal wedstrijd om half 3 's middags
Ook vreemd dat de vier seizoenen Genoa van Johnny Il Bello hier compleet onvermeld blijven. Verder speelt Mario met ons mee en zal Luigi ons in Beijing vertegenwoordigen. We zijn misschien wel Italiaanser dan we denken.quote:Op maandag 9 juni 2008 00:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gek dat ze Van Basten hier niet noemen. Oké, het gaat alleen over de spelers (blijkbaar), maar toch.
Nee, zit hier in Duluth, Minnesota dus de wedstrijd begint hier om half 3 's middags. Dit is de enige wedstrijd van het NL elftal die ik kan zien, moet de andere dagen werkenquote:Op maandag 9 juni 2008 02:20 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de wedstrijd begint ben jij dan al lam.
Je meldt je maar ziek dan..quote:Op maandag 9 juni 2008 02:34 schreef Irrem het volgende:
[..]
Nee, zit hier in Duluth, Minnesota dus de wedstrijd begint hier om half 3 's middags. Dit is de enige wedstrijd van het NL elftal die ik kan zien, moet de andere dagen werken
Al naar Fitger's geweest? Zo niet: gaan!quote:Op maandag 9 juni 2008 02:34 schreef Irrem het volgende:
[..]
Nee, zit hier in Duluth, Minnesota dus de wedstrijd begint hier om half 3 's middags. Dit is de enige wedstrijd van het NL elftal die ik kan zien, moet de andere dagen werken
quote:Op maandag 9 juni 2008 00:44 schreef PPWB84 het volgende:
We hebben wel een solide keeper gelukkig.
Eens. Ik kijk erg uit naar de westrijd, maar ben bang dat het een teleurstelling gaat wordenquote:Op maandag 9 juni 2008 02:45 schreef Alulu het volgende:
Ik hoop dat wij winnen maar ben met een gelijkspel al zeer tevreden. Ben toch bang dat Italie een maatje te groot is omdat ze vooral een goede balans hebben.
quote:Op maandag 9 juni 2008 05:50 schreef DrDentz het volgende:
de Italianen kunnen de eer beter aan zichzelf houden en het toernooi verlaten, want ze worden toch wel opgevreten door Nederland
Hier in het verre Oosten is het precies 12 uur verschil met jou. Hier dus de wekker om 2:00. voor Vrijdag wordt het wel leuk. Ik heb wat Fransen bij mij thuis uitgenodigd, dus dat wordt een gezellig nachtje..quote:Op maandag 9 juni 2008 02:18 schreef Irrem het volgende:
Zo, ik heb mijn plaatsje in de sportbar al gereserveerd. Niks beter dan een hopelijk goede voetbal wedstrijd om half 3 's middags
Wat zal die leuke oplossing zijn? Robben die dus toch niet geblesseerd is opstellenquote:Van Basten doet geheimzinnig en heeft 'iets leuks'
09/06/2008 07:09
Bondscoach Marco van Basten bleef zondagavond na de training in Bern geheimzinnig doen over de opstelling van het Nederlands elftal voor het duel met Italië van maandag.
Tijdens de oefensessie in het Wankdorf stadion viel geen basis te ontwaren voor het treffen met de Squadra Azzurra. Van Basten wilde namelijk niets prijsgeven. 'Dit is een heel belangrijke wedstrijd. We willen de tegenstander niet wijzer maken. Als dit ons twee procent kan helpen, dan is het dat waard.'
De bondscoach verklaarde dat Arjen Robben ook het duel met Frankrijk moet missen door zijn liesblessure. Op de vraag wie in de aanval de verwachte basisplaats van Robben zal innemen, antwoordde hij glimlachend: 'Daar hebben we een heel leuke oplossing voor.'
Daaraan voegde Van Basten desgevraagd toe dat Robin van Persie mogelijk in aanmerking komt voor een basisplaats, ook al had de bondscoach eerder verklaard dat Italië voor de Arsenal-aanvaller te vroeg zou komen. 'Maar hij zit er inmiddels wel dichtbij.' Van Persie is net hersteld van een dijbeenblessure.
Zou geweldig zijn.quote:Op maandag 9 juni 2008 08:53 schreef stame het volgende:
[..]
Wat zal die leuke oplossing zijn? Robben die dus toch niet geblesseerd is opstellen
De spanningquote:Op maandag 9 juni 2008 09:05 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
is dat de spanning...of heb je een hekel aan voetbal?
En Huntelaar niet, omdat...?quote:Op maandag 9 juni 2008 09:07 schreef Dvm86 het volgende:
Lees net op een andere site de vermoedelijke opstelling naar aanleiding van de hesjes:
Van der Sar
Ooijer, Boulahrouz, Heitinga, Van Bronckhorst
De Zeeuw, De Jong
Van Persie, Van der Vaart, Sneijder
Huntelaar
Lijkt me een logische keuze om Huntelaar op te stellen, Nistelrooij zou op een eilandje belanden anders.
Inderdaad.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:07 schreef Dvm86 het volgende:
Lees net op een andere site de vermoedelijke opstelling naar aanleiding van de hesjes:
Van der Sar
De Zeeuw, De Jong
Huntelaar
Lijkt me een logische keuze om Huntelaar op te stellen, Nistelrooij zou op een eilandje belanden anders.
Mathijsen als die de man moet dekken valt er een goalquote:Op maandag 9 juni 2008 09:12 schreef Barca het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ben niet gelukkig met de keuze voor klOoijer en De Zeeuw.
Ik zou Heitinga op het middenveld zetten.
Sneijder zou ik als eventuele wissel gebruiken. Anders een te aanvallend elftal.
Mijn opstelling:
Van der Sar;
Heitinga, Van Bronckhorst;
Kuyt, De Jong, Van der Vaart;
Huntelaar
Die had ik gister ook gelezen op voetbalprimeur, die opstelling is gemaakt aan de hand van de hesjes uitdeling in de slotpartij van de training. Maar vandaag las ik het bericht op VI (zie paar posts boven je door mij gepost) waar Van Basten zegt bewust de teams niet op die manier heeft verdeeldquote:Op maandag 9 juni 2008 09:07 schreef Dvm86 het volgende:
Van der Sar
De Zeeuw, De Jong
Huntelaar
Helemaal!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:16 schreef Anonymousz het volgende:
Barca ben je er klaar voor om je buren gek te maken
Heb wel vertrouwen in hem.quote:Op maandag 9 juni 2008 09:17 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Mathijsen is die de man moet dekken valt er een goal
Vertrouwen in Mathijssen de spitsen van Italie lopen over hem heenquote:
iddquote:Op maandag 9 juni 2008 09:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Vertrouwen in Mathijssen de spitsen van Italie lopen over hem heen
Ach ... in de Bundesliga speelde hij goed tegen Toni. Verder moeten middenvelders opletten op inkomende spelers. De Zeeuw ging tegen Denemarken helemaal de mist in!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Vertrouwen in Mathijssen de spitsen van Italie lopen over hem heen
En weer geen Sneijder!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:12 schreef Barca het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ben niet gelukkig met de keuze voor klOoijer en De Zeeuw.
Ik zou Heitinga op het middenveld zetten.
Sneijder zou ik als eventuele wissel gebruiken. Anders een te aanvallend elftal.
Mijn opstelling:
Van der Sar;
Heitinga, Van Bronckhorst;
Kuyt, De Jong, Van der Vaart;
Huntelaar
1 2 3 4 5 | Melchiot-------Heitinga---------------Bouma-----------Gio --------------------De Jong----------Engelaar------------ Kuyt------------------------Sneijder-------------vd Vaart ------------------------v. Nistelrooy-------------------- |
ik weet niet hoe het zit met van Persie maar als ie fit is mag ie op de plaats van vd Vaart spelen of invallen. Sneijder lijkt me onomstreden als 10.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
nederland heeft in de "geheime trainingen" getraind op de nieuwe spelregels qua trekken duwen en springen, hopelijk helpt het overtredingen te maken zonder kaarten
Suf.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
nederland heeft in de "geheime trainingen" getraind op de nieuwe spelregels qua trekken duwen en springen, hopelijk helpt het overtredingen te maken zonder kaarten
quote:Geheime training uitgelekt
van onze reporter ter plaatse
Tijdens de geheime training van vanmorgen zijn een aantal opzienbaarlijke onthullingen te noteren. Zo kreeg Timmer een hesje en ook dirk Kuyt droeg een hesje. Dit zou betekenen dat beide spelers een basisplaats hebben vanavond. van het Schip droeg een jas, en van Basten een colbert. Ook kwam er nog een streaker het veld op, die droeg dus helemaal niets. Ons vermoeden is dat van Basten ons zand in de ogen wil strooien.
Vermoedelijke opstelling:
Timmer, Melchiot, Boula, Bouma, Gio, De jong, Engelaar, Persie, Sneijder, vaart, Kuyt.
welnee man... Nederland trapt die Italianen de eerste helft nog de wedstrijd uit, en die houden het dan voor gezienquote:Op zondag 8 juni 2008 22:26 schreef Scarface2004 het volgende:
Italië scheurt NL er een nieuwe anus bij morgen.
Van Marwijk, hou alsjeblieft op zeg.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:21 schreef Borizzz het volgende:
Ik krijg er een steeds beter gevoel over.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:48 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik heb een slecht gevoel over deze wedstrijd
Geen Jorisquote:Op maandag 9 juni 2008 11:16 schreef Timmai het volgende:
----------------------------vd Sar-----------------------
Melchiot-------Heitinga---------------Bouma-----------Gio
--------------------De Jong----------Engelaar------------
Sneijder--------------------vd Vaart-------------Afvallahy
------------------------v. Nistelrooy--------------------
volgens het AD
timmer als keeper en de wedstrijd is gelijk verloren. wat een kluns...quote:
Verrassend als het zo zou zijn hoor. Eerst de hele voorbereiding spelen met Mathijsen, Engelaar en Nistelrooij en daarna allemaal passeren?quote:Van der Sar; Ooijer, Boulahrouz, Heitinga, Van Bronckhorst; De Zeeuw, De Jong, Van Persie, Van der Vaart, Sneijder; Huntelaar.
Ik dacht dat die trainingen geheim warenquote:Op maandag 9 juni 2008 10:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
zeik niet zo, ga koken mensquote:Op maandag 9 juni 2008 11:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Als idd KJH gaat beginnen mag van Basten wat mij betreft dood neervallen. Daar is namelijk niets leuks aan.
Niet verkeerd hoor. Boulah en v. Persiequote:Op maandag 9 juni 2008 11:27 schreef RayMania het volgende:
Dit zou de vermoedelijke opstellng zijn:
[..]
Verrassend als het zo zou zijn hoor. Eerst de hele voorbereiding spelen met Mathijsen, Engelaar en Nistelrooij en daarna allemaal passeren?
Alles kan. Ook winnen zonder wedstrijdritme en een goed ingespeelde ploeg.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:33 schreef ASroma het volgende:
ach het is sowieso al belachelijk dat er na 4 jaar nog steeds geen ingespeelde basiself staatwat dat betreft hoop ik dat we nog wat kunnen presteren, maar heb er een super hard hoofd in. Echt belachelijk dat gewoon totaal geen ingespeeld goed team staat, het doet gewoon zeer! Zeker omdat je weet dat Nederland overal zoveel kwaliteit heeft rondlopen en met een beetje goeie coach krijg je echt een topteam te zien met kampioensmogelijkheden.
[dreamteam]
v/d sar
ooijer,heitinga,boulah,bouma
v bommel davids
sneijder seedorf
v persie nistelrooij
[/dreamteam]
van basten![]()
![]()
![]()
Op voetbalprimeur staat die opstelling aan de hand van de hesjes op de training, maar Van Basten zei met opzet daar de basis niet aan te houden.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar komt die opstelling vandaan Ray?
Ik dacht dat Ruud zijn onbetwiste #1 spits was. Pwned als Huntelaar vanavond in de basis start![]()
Kuyt dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:34 schreef Alulu het volgende:
De enige kans dat Klaas-Jan in de basis start is als Ruud niet fit is. Anders heeft hij heel duidelijk aangegeven dat V Nistelrooij zijn onbetwiste nummer 1 is.
Ik denk dat Boulah een goede kans maakt om in de basis te beginnen en wellicht ook V Persie ipv Robben.
ben bang dat het toch een gefrustreerde avond gaat wordenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Alles kan. Ook winnen zonder wedstrijdritme en een goed ingespeelde ploeg.
Davidsquote:Op maandag 9 juni 2008 11:33 schreef ASroma het volgende:
ach het is sowieso al belachelijk dat er na 4 jaar nog steeds geen ingespeelde basiself staatwat dat betreft hoop ik dat we nog wat kunnen presteren, maar heb er een super hard hoofd in. Echt belachelijk dat gewoon totaal geen ingespeeld goed team staat, het doet gewoon zeer! Zeker omdat je weet dat Nederland overal zoveel kwaliteit heeft rondlopen en met een beetje goeie coach krijg je echt een topteam te zien met kampioensmogelijkheden.
[dreamteam]
v/d sar
v bommel davids
sneijder seedorf
v persie nistelrooij
[/dreamteam]
van basten![]()
![]()
![]()
quote:Opstelling vanavond: slechts 10 man voor Nederland, Affelay verlaat Zwitserland
Tijdens de laatste training is één ding zeer duidelijk geworden. Nederland speelt vermoedelijk met maar tien man. van Basten: Robben heeft zulke specifieke kwaliteiten, dat kan je niet opvangen. Het heeft dus ook geen zin hier een andere speler neer te zetten. We stellen er dus maar 10 op. Dat geeft wel zoveel ruimte aan die kant van het veld. Zoals een goede ex-vriend van me altijd zegt: elk nadeel heb zn voordeel.
Na het horen van dit nieuws, heeft Affelay huilend Zwitserland verlaten. Zijn kansen om tegen Italie te spelen lijken nu immers minimaal.
Waar maak jij je toch druk om? Ga lekker fappen op Italië landverrader.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:33 schreef ASroma het volgende:
[dreamteam]
v/d sar
v bommel davids
sneijder seedorf
v persie nistelrooij
[/dreamteam]
van basten![]()
![]()
![]()
Heel even dacht ik dat het serieus was, maar ja, Afellay fout schrijven deed het 'm.quote:
hij weet wat bikkelen is, in een rampjaar voor ajax, was hij degene die tot het laatst blijft bikkelen. Op een toernooi gaat het alleen maar om bikkelen (zie kroatië nog als recent voorbeeld) we hebben alleen maar spelers van glas.quote:
-reageer even normaal-quote:Op maandag 9 juni 2008 11:37 schreef ASroma het volgende:
[..]
ben bang dat het toch een gefrustreerde avond gaat worden
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heel even dacht ik dat het serieus was, maar ja, Afellay fout schrijven deed het 'm.
Inderdaad. Gisteren zag ik nog die verdomde 0-0 in 2000quote:Op maandag 9 juni 2008 11:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat is meestal zo tegen die kenkeritalianen
tegen die italianen is het altijd minder inderdaad, maar 2000 was gewoon puur pech. Wat een team was nederland toenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad. Gisteren zag ik nog die verdomde 0-0 in 2000
Dat was echt verschrikkelijk inderdaad. Zat vorig jaar nog in een hostel met Italianen, heel gezellig hoor, maar die gasten lachten me gewoon uit voor die wedstrijd. "Hoe kan je zo vaak missen". Kon ze alleen maar gelijk geven.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad. Gisteren zag ik nog die verdomde 0-0 in 2000
Als hij niet fit is dan schoffelt hij nog harderquote:Op maandag 9 juni 2008 11:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is Materazzi eigenlijk fit genoeg voor de basis?
Als dat zo is dan winnen we NOOIT. wat een dramatische opstelling.quote:
Doe mij maar Engelaar + de Jong en v. Persie daarvoor.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:57 schreef Longmen het volgende:
Dat middenveld van beide ploegen, wat een spelers!
ach je ziet toch zelf dat v basten spierbundels mist op het middenveld, nu zet ie dan ook de jong en gio in ene keer daar neerquote:Op maandag 9 juni 2008 11:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar maak jij je toch druk om? Ga lekker fappen op Italië landverrader.
Heb iig liever die Chiellini.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als hij niet fit is dan schoffelt hij nog harder
Ik zeg VALUE!!!quote:Nederland - Italië Penalty Missed - Home Team (1=Yes, 2=No) 26,00 1,01
Inderdaad zeg, dit zijn gewoon speculaties van de pers. Alsof van Basten hardop aan het prevelen is wie hij in godsnaam nu in de verdediging en het middenveld moet zetten. Die blijft gewoon onverstoorbaar als altijd.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:01 schreef Celeone het volgende:
Dat we telkens verschillende opstellingen krijgen, ligt toch niet aan Van Basten? Hij zal ondertussen vast wel weten wie waar komt te staan en houdt dat verder gewoon geheim.
prima opstellingquote:
quote:Robin van Persie lijkt ondanks zijn gebrek aan wedstrijdritme de vervanger van de geblesseerde linksbuiten Arjen Robben te worden. De aanvaller van Arsenal kreeg op de afsluitende training van Oranje een hesje van bondscoach Marco van Basten.
Klaas-Jan Huntelaar start vermoedelijk eveneens in de basis.
Het centrum van de verdediging wordt vermoedelijk gevormd door John Heitinga en Khalid Boulahrouz. Die laatste krijgt als mandekker van Luca Toni de voorkeur boven de technisch begaafde Joris Mathijsen. Als linksachter begint Giovanni van Bronckhorst.
Vermoedelijke opstelling Oranje
Van der Sar; Ooijer, Boulahrouz, Heitinga, Van Bronckhorst; De Zeeuw, De Jong, Van Persie, Van der Vaart, Sneijder; Huntelaar
Bron?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:30 schreef Timmai het volgende:
Wel raar dat overal gespeculeerd wordt over KJH in de basis, want RvN was toch de nr.1 van Van Basten?
[..]
Klinkt goed, maar geen Sneijder?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:27 schreef Barca het volgende:
Hoop op:
Buffon;
Grosso Panucci, Materazzi, Zambrotta;
Gatusso, De Rossi, Pirlo;
Camoranesi, Di Natale;
Toni
Huntelaar;
Van der Vaart, De Jong, Kuyt;
Van Bronckhorst, Heitinga;
Bouma, Mathijsen, Boulahrouz, Melchiot;
Van der Sar
Te aanvallend. Ik zou, gezien het belang van de wedstrijd, behoudend beginnen. 0 - 0 bij rust is goed. Dan kan je in de 2e helft besluiten om Sneijder in te brengen.quote:
Vind het toch wel héél opmerkelijk dat Huntelaar wordt genoemd...quote:Op maandag 9 juni 2008 12:37 schreef Timmai het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)oulah_in_de_bas.html
Ik dus ook, maar als Boulah speelt is dat wel mooi meegenomen.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Vind het toch wel héél opmerkelijk dat Huntelaar wordt genoemd...
Maar dan wel centraal! En geen klOoijer a.u.b.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:44 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ik dus ook, maar als Boulah speelt is dat wel mooi meegenomen.
vrij normale reactiequote:
dat zou echt een bevestiging zijn van de onkunde van Van Basten, overigens vind ik zeker dat boulah moet spelen hoor daar niet van. Maar eerst een speler naar huis sturen omdat je Melchiot beter vind, vervolgens terughalen door een blessure van babel en dan ook nog laten spelen ten faveure van de speler die je eerst juist liet blijven omdat je hem beter vond. ONKUNDE en vooral niet weten wat je wilquote:Op maandag 9 juni 2008 12:44 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ik dus ook, maar als Boulah speelt is dat wel mooi meegenomen.
melchiot is niet 100% fit he....quote:Op maandag 9 juni 2008 13:03 schreef ASroma het volgende:
[..]
dat zou echt een bevestiging zijn van de onkunde van Van Basten, overigens vind ik zeker dat boulah moet spelen hoor daar niet van. Maar eerst een speler naar huis sturen omdat je Melchiot beter vind, vervolgens terughalen door een blessure van babel en dan ook nog laten spelen ten faveure van de speler die je eerst juist liet blijven omdat je hem beter vond. ONKUNDE en vooral niet weten wat je wil
Nederland speelt vanavond geheel in het Oranje had ik begrepenquote:
Nederland speelt toch volledig in het oranje vanavond?quote:
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op maandag 9 juni 2008 13:04 schreef maxson het volgende:
[..]
Ik antwoord op een normale wijze..toch...FORZA AZZURRIIIIIIIII![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had liever de sokken ook oranje maar de broekjes wit.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nederland speelt vanavond geheel in het Oranje had ik begrepen
Gaar, maar waar.
oh geen idee of dat zo is, op de uefa site staat dit:quote:Op maandag 9 juni 2008 13:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nederland speelt toch volledig in het oranje vanavond?
edit: te laat![]()
Dat was eerst het zeggen, maar dat is om een of andere vage reden veranderd.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nederland speelt vanavond geheel in het Oranje had ik begrepen
Gaar, maar en niet waar.
De kleuren TV heeft gisteravond z'n intrede gedaan in Italie?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat was eerst het zeggen, maar dat is om een of andere vage reden veranderd.
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:09 schreef alex4allofyou het volgende:
Waar speelt Van Persie eigenlijk over het algemeent bij Arsenal, rechts achter?
Nergens, hij is altijd geblesseerdquote:Op maandag 9 juni 2008 13:09 schreef alex4allofyou het volgende:
Tijdens wk op mijn werk eens een e-mail gestuurd naar alle collega's "NL staat 0 - 1 achter." De wedstrijd was toen net 1 minuut bezig.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:09 schreef Fathom het volgende:
Ik word gek......... Zit de hele dag op me werk en iedereen hier loopt nerveus in de rondte
duidelijk, thanks!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:12 schreef Breach het volgende:
Over de tenues nog:
http://www.nu.nl/news/160(...)helemaal_oranje.html
Keeper.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:09 schreef alex4allofyou het volgende:
Dat die gast nog gewoon mag voetballenquote:Op maandag 9 juni 2008 13:16 schreef Damzkieee het volgende:
Als hij speelt dan hebben we volgende wedstrijden sowieso een probleem qua opstelling:
Hadden wij maar zulke slagers (naja Boulah kan het ook wel).
Als Nederlander kan ik het best goed begrijpen.Ik heb er geen last vanquote:Op maandag 9 juni 2008 13:09 schreef Fathom het volgende:
Ik word gek......... Zit de hele dag op me werk en iedereen hier loopt nerveus in de rondte
Just waitquote:Op maandag 9 juni 2008 13:37 schreef maxson het volgende:
[..]
Als Nederlander kan ik het best goed begrijpen.Ik heb er geen last van
Als Affelay speelt zien we hem de komende 9 maanden niet meer terug op het veldquote:Op maandag 9 juni 2008 13:16 schreef Damzkieee het volgende:
Als hij speelt dan hebben we volgende wedstrijden sowieso een probleem qua opstelling:
Hadden wij maar zulke slagers (naja Boulah kan het ook wel).
Zo hoort het!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat die gast nog gewoon mag voetballenwat een smerige overtredingen maakt die gast toch....
1 maar? Ik zeg 2 per linie! Behalve de keeper dan.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:43 schreef Damzkieee het volgende:
Van een type Materazzi moet elk team er gewoon 1 hebben. Iemand die niet bang is soms een enorme rotschop uit te delen. Materazzi is ook nog zo vuil dat hij het altijd in de duels doet, dus vaak wegkomt met geel.
Het Oedipus collectief dat de 'Azzuri' voor moet stellen gaat vanavond met de kont in de lucht en het slipje op de knieen voor Nederland.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:37 schreef maxson het volgende:
[..]
Beetje technische bagage kan ook geen kwaad. Anders moet alles hoog in de pot gegooid worden, want koppen kan hij ook wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:47 schreef Barca het volgende:
[..]
1 maar? Ik zeg 2 per linie! Behalve de keeper dan.
Moet niet. Gister maakte Mertesacker geen 1 overtreding en hield de 0. Die overtredingen van sommigen zijn gewoon compensatie voor technische tekortkomingen.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:43 schreef Damzkieee het volgende:
Van een type Materazzi moet elk team er gewoon 1 hebben. Iemand die niet bang is soms een enorme rotschop uit te delen. Materazzi is ook nog zo vuil dat hij het altijd in de duels doet, dus vaak wegkomt met geel.
Klopt. Er is ook een middenweg. Maar het verschil tussen onze brave borsten en Materazzi is om te huilen zo groot.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Moet niet. Gister maakte Mertesacker geen 1 overtreding en hield de 0. Die overtredingen van sommigen zijn gewoon compensatie voor technische tekortkomingen.
Onthoofden! Scheelt al zo'n 30 cm.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Beetje technische bagage kan ook geen kwaad. Anders moet alles hoog in de pot gegooid worden, want koppen kan hij ook wel.
Affelay staat toch in de basis ofniet?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:01 schreef Barca het volgende:
Waarom stellen we geen zelfmoordterrorist op?
Op een Nederlands forum gaan spammen hoe hard je voor Italië bent... triestquote:Op maandag 9 juni 2008 13:37 schreef maxson het volgende:
[..]
Verdedigen voor gevorderden is het.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat die gast nog gewoon mag voetballenwat een smerige overtredingen maakt die gast toch....
Typisch zo'n Italiaans wijfquote:Op maandag 9 juni 2008 14:08 schreef Fetai het volgende:
[..]
Op een Nederlands forum gaan spammen hoe hard je voor Italië bent... triest
Die had ook wel het geluk dat hij tegen een ploeg speelde die niks kon creëren. Bepaalde situaties in wedstrijden vragen weleens om een harde overtreding. Hoeft ook niet van een technisch beperkte speler te zijn, zie Carvalho of Scholes. Dat zijn gewoon goede spelers maar die kunnen wel iemand doormidden zagen als het moetquote:Op maandag 9 juni 2008 13:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Moet niet. Gister maakte Mertesacker geen 1 overtreding en hield de 0. Die overtredingen van sommigen zijn gewoon compensatie voor technische tekortkomingen.
Dat soort kinderen moet je gewoon een stomp in hun smoel geven.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Iemand uit mijn klas is gewoon voor Italië om hun mooie voetbal. Vroeg ik of hij hun kwalificatie had gezien omdat ze ook ruk voetbalden. Zei die nee, nonde kut zeg dan ben je ook een mongool
Misschien werd bedoeld mooie voetballers. Niet dat ik dat vind!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |