Heel even dacht ik dat het serieus was, maar ja, Afellay fout schrijven deed het 'm.quote:
hij weet wat bikkelen is, in een rampjaar voor ajax, was hij degene die tot het laatst blijft bikkelen. Op een toernooi gaat het alleen maar om bikkelen (zie kroatië nog als recent voorbeeld) we hebben alleen maar spelers van glas.quote:
-reageer even normaal-quote:Op maandag 9 juni 2008 11:37 schreef ASroma het volgende:
[..]
ben bang dat het toch een gefrustreerde avond gaat worden
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heel even dacht ik dat het serieus was, maar ja, Afellay fout schrijven deed het 'm.
Inderdaad. Gisteren zag ik nog die verdomde 0-0 in 2000quote:Op maandag 9 juni 2008 11:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat is meestal zo tegen die kenkeritalianen
tegen die italianen is het altijd minder inderdaad, maar 2000 was gewoon puur pech. Wat een team was nederland toenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad. Gisteren zag ik nog die verdomde 0-0 in 2000
Dat was echt verschrikkelijk inderdaad. Zat vorig jaar nog in een hostel met Italianen, heel gezellig hoor, maar die gasten lachten me gewoon uit voor die wedstrijd. "Hoe kan je zo vaak missen". Kon ze alleen maar gelijk geven.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad. Gisteren zag ik nog die verdomde 0-0 in 2000
Als hij niet fit is dan schoffelt hij nog harderquote:Op maandag 9 juni 2008 11:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is Materazzi eigenlijk fit genoeg voor de basis?
Als dat zo is dan winnen we NOOIT. wat een dramatische opstelling.quote:
Doe mij maar Engelaar + de Jong en v. Persie daarvoor.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:57 schreef Longmen het volgende:
Dat middenveld van beide ploegen, wat een spelers!
ach je ziet toch zelf dat v basten spierbundels mist op het middenveld, nu zet ie dan ook de jong en gio in ene keer daar neerquote:Op maandag 9 juni 2008 11:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar maak jij je toch druk om? Ga lekker fappen op Italië landverrader.
Heb iig liever die Chiellini.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als hij niet fit is dan schoffelt hij nog harder
Ik zeg VALUE!!!quote:Nederland - Italië Penalty Missed - Home Team (1=Yes, 2=No) 26,00 1,01
Inderdaad zeg, dit zijn gewoon speculaties van de pers. Alsof van Basten hardop aan het prevelen is wie hij in godsnaam nu in de verdediging en het middenveld moet zetten. Die blijft gewoon onverstoorbaar als altijd.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:01 schreef Celeone het volgende:
Dat we telkens verschillende opstellingen krijgen, ligt toch niet aan Van Basten? Hij zal ondertussen vast wel weten wie waar komt te staan en houdt dat verder gewoon geheim.
prima opstellingquote:
quote:Robin van Persie lijkt ondanks zijn gebrek aan wedstrijdritme de vervanger van de geblesseerde linksbuiten Arjen Robben te worden. De aanvaller van Arsenal kreeg op de afsluitende training van Oranje een hesje van bondscoach Marco van Basten.
Klaas-Jan Huntelaar start vermoedelijk eveneens in de basis.
Het centrum van de verdediging wordt vermoedelijk gevormd door John Heitinga en Khalid Boulahrouz. Die laatste krijgt als mandekker van Luca Toni de voorkeur boven de technisch begaafde Joris Mathijsen. Als linksachter begint Giovanni van Bronckhorst.
Vermoedelijke opstelling Oranje
Van der Sar; Ooijer, Boulahrouz, Heitinga, Van Bronckhorst; De Zeeuw, De Jong, Van Persie, Van der Vaart, Sneijder; Huntelaar
Bron?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:30 schreef Timmai het volgende:
Wel raar dat overal gespeculeerd wordt over KJH in de basis, want RvN was toch de nr.1 van Van Basten?
[..]
Klinkt goed, maar geen Sneijder?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:27 schreef Barca het volgende:
Hoop op:
Buffon;
Grosso Panucci, Materazzi, Zambrotta;
Gatusso, De Rossi, Pirlo;
Camoranesi, Di Natale;
Toni
Huntelaar;
Van der Vaart, De Jong, Kuyt;
Van Bronckhorst, Heitinga;
Bouma, Mathijsen, Boulahrouz, Melchiot;
Van der Sar
Te aanvallend. Ik zou, gezien het belang van de wedstrijd, behoudend beginnen. 0 - 0 bij rust is goed. Dan kan je in de 2e helft besluiten om Sneijder in te brengen.quote:
Vind het toch wel héél opmerkelijk dat Huntelaar wordt genoemd...quote:Op maandag 9 juni 2008 12:37 schreef Timmai het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)oulah_in_de_bas.html
Ik dus ook, maar als Boulah speelt is dat wel mooi meegenomen.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Vind het toch wel héél opmerkelijk dat Huntelaar wordt genoemd...
Maar dan wel centraal! En geen klOoijer a.u.b.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:44 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ik dus ook, maar als Boulah speelt is dat wel mooi meegenomen.
vrij normale reactiequote:
dat zou echt een bevestiging zijn van de onkunde van Van Basten, overigens vind ik zeker dat boulah moet spelen hoor daar niet van. Maar eerst een speler naar huis sturen omdat je Melchiot beter vind, vervolgens terughalen door een blessure van babel en dan ook nog laten spelen ten faveure van de speler die je eerst juist liet blijven omdat je hem beter vond. ONKUNDE en vooral niet weten wat je wilquote:Op maandag 9 juni 2008 12:44 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ik dus ook, maar als Boulah speelt is dat wel mooi meegenomen.
melchiot is niet 100% fit he....quote:Op maandag 9 juni 2008 13:03 schreef ASroma het volgende:
[..]
dat zou echt een bevestiging zijn van de onkunde van Van Basten, overigens vind ik zeker dat boulah moet spelen hoor daar niet van. Maar eerst een speler naar huis sturen omdat je Melchiot beter vind, vervolgens terughalen door een blessure van babel en dan ook nog laten spelen ten faveure van de speler die je eerst juist liet blijven omdat je hem beter vond. ONKUNDE en vooral niet weten wat je wil
Nederland speelt vanavond geheel in het Oranje had ik begrepenquote:
Nederland speelt toch volledig in het oranje vanavond?quote:
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op maandag 9 juni 2008 13:04 schreef maxson het volgende:
[..]
Ik antwoord op een normale wijze..toch...FORZA AZZURRIIIIIIIII![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had liever de sokken ook oranje maar de broekjes wit.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nederland speelt vanavond geheel in het Oranje had ik begrepen
Gaar, maar waar.
oh geen idee of dat zo is, op de uefa site staat dit:quote:Op maandag 9 juni 2008 13:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nederland speelt toch volledig in het oranje vanavond?
edit: te laat![]()
Dat was eerst het zeggen, maar dat is om een of andere vage reden veranderd.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nederland speelt vanavond geheel in het Oranje had ik begrepen
Gaar, maar en niet waar.
De kleuren TV heeft gisteravond z'n intrede gedaan in Italie?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat was eerst het zeggen, maar dat is om een of andere vage reden veranderd.
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:09 schreef alex4allofyou het volgende:
Waar speelt Van Persie eigenlijk over het algemeent bij Arsenal, rechts achter?
Nergens, hij is altijd geblesseerdquote:Op maandag 9 juni 2008 13:09 schreef alex4allofyou het volgende:
Tijdens wk op mijn werk eens een e-mail gestuurd naar alle collega's "NL staat 0 - 1 achter." De wedstrijd was toen net 1 minuut bezig.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:09 schreef Fathom het volgende:
Ik word gek......... Zit de hele dag op me werk en iedereen hier loopt nerveus in de rondte
duidelijk, thanks!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:12 schreef Breach het volgende:
Over de tenues nog:
http://www.nu.nl/news/160(...)helemaal_oranje.html
Keeper.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:09 schreef alex4allofyou het volgende:
Dat die gast nog gewoon mag voetballenquote:Op maandag 9 juni 2008 13:16 schreef Damzkieee het volgende:
Als hij speelt dan hebben we volgende wedstrijden sowieso een probleem qua opstelling:
Hadden wij maar zulke slagers (naja Boulah kan het ook wel).
Als Nederlander kan ik het best goed begrijpen.Ik heb er geen last vanquote:Op maandag 9 juni 2008 13:09 schreef Fathom het volgende:
Ik word gek......... Zit de hele dag op me werk en iedereen hier loopt nerveus in de rondte
Just waitquote:Op maandag 9 juni 2008 13:37 schreef maxson het volgende:
[..]
Als Nederlander kan ik het best goed begrijpen.Ik heb er geen last van
Als Affelay speelt zien we hem de komende 9 maanden niet meer terug op het veldquote:Op maandag 9 juni 2008 13:16 schreef Damzkieee het volgende:
Als hij speelt dan hebben we volgende wedstrijden sowieso een probleem qua opstelling:
Hadden wij maar zulke slagers (naja Boulah kan het ook wel).
Zo hoort het!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat die gast nog gewoon mag voetballenwat een smerige overtredingen maakt die gast toch....
1 maar? Ik zeg 2 per linie! Behalve de keeper dan.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:43 schreef Damzkieee het volgende:
Van een type Materazzi moet elk team er gewoon 1 hebben. Iemand die niet bang is soms een enorme rotschop uit te delen. Materazzi is ook nog zo vuil dat hij het altijd in de duels doet, dus vaak wegkomt met geel.
Het Oedipus collectief dat de 'Azzuri' voor moet stellen gaat vanavond met de kont in de lucht en het slipje op de knieen voor Nederland.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:37 schreef maxson het volgende:
[..]
Beetje technische bagage kan ook geen kwaad. Anders moet alles hoog in de pot gegooid worden, want koppen kan hij ook wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:47 schreef Barca het volgende:
[..]
1 maar? Ik zeg 2 per linie! Behalve de keeper dan.
Moet niet. Gister maakte Mertesacker geen 1 overtreding en hield de 0. Die overtredingen van sommigen zijn gewoon compensatie voor technische tekortkomingen.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:43 schreef Damzkieee het volgende:
Van een type Materazzi moet elk team er gewoon 1 hebben. Iemand die niet bang is soms een enorme rotschop uit te delen. Materazzi is ook nog zo vuil dat hij het altijd in de duels doet, dus vaak wegkomt met geel.
Klopt. Er is ook een middenweg. Maar het verschil tussen onze brave borsten en Materazzi is om te huilen zo groot.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Moet niet. Gister maakte Mertesacker geen 1 overtreding en hield de 0. Die overtredingen van sommigen zijn gewoon compensatie voor technische tekortkomingen.
Onthoofden! Scheelt al zo'n 30 cm.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Beetje technische bagage kan ook geen kwaad. Anders moet alles hoog in de pot gegooid worden, want koppen kan hij ook wel.
Affelay staat toch in de basis ofniet?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:01 schreef Barca het volgende:
Waarom stellen we geen zelfmoordterrorist op?
Op een Nederlands forum gaan spammen hoe hard je voor Italië bent... triestquote:Op maandag 9 juni 2008 13:37 schreef maxson het volgende:
[..]
Verdedigen voor gevorderden is het.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat die gast nog gewoon mag voetballenwat een smerige overtredingen maakt die gast toch....
Typisch zo'n Italiaans wijfquote:Op maandag 9 juni 2008 14:08 schreef Fetai het volgende:
[..]
Op een Nederlands forum gaan spammen hoe hard je voor Italië bent... triest
Die had ook wel het geluk dat hij tegen een ploeg speelde die niks kon creëren. Bepaalde situaties in wedstrijden vragen weleens om een harde overtreding. Hoeft ook niet van een technisch beperkte speler te zijn, zie Carvalho of Scholes. Dat zijn gewoon goede spelers maar die kunnen wel iemand doormidden zagen als het moetquote:Op maandag 9 juni 2008 13:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Moet niet. Gister maakte Mertesacker geen 1 overtreding en hield de 0. Die overtredingen van sommigen zijn gewoon compensatie voor technische tekortkomingen.
Dat soort kinderen moet je gewoon een stomp in hun smoel geven.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Iemand uit mijn klas is gewoon voor Italië om hun mooie voetbal. Vroeg ik of hij hun kwalificatie had gezien omdat ze ook ruk voetbalden. Zei die nee, nonde kut zeg dan ben je ook een mongool
Misschien werd bedoeld mooie voetballers. Niet dat ik dat vind!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |