Heel even dacht ik dat het serieus was, maar ja, Afellay fout schrijven deed het 'm.quote:
hij weet wat bikkelen is, in een rampjaar voor ajax, was hij degene die tot het laatst blijft bikkelen. Op een toernooi gaat het alleen maar om bikkelen (zie kroatië nog als recent voorbeeld) we hebben alleen maar spelers van glas.quote:
-reageer even normaal-quote:Op maandag 9 juni 2008 11:37 schreef ASroma het volgende:
[..]
ben bang dat het toch een gefrustreerde avond gaat worden
quote:Op maandag 9 juni 2008 11:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heel even dacht ik dat het serieus was, maar ja, Afellay fout schrijven deed het 'm.
Inderdaad. Gisteren zag ik nog die verdomde 0-0 in 2000quote:Op maandag 9 juni 2008 11:44 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dat is meestal zo tegen die kenkeritalianen
tegen die italianen is het altijd minder inderdaad, maar 2000 was gewoon puur pech. Wat een team was nederland toenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad. Gisteren zag ik nog die verdomde 0-0 in 2000
Dat was echt verschrikkelijk inderdaad. Zat vorig jaar nog in een hostel met Italianen, heel gezellig hoor, maar die gasten lachten me gewoon uit voor die wedstrijd. "Hoe kan je zo vaak missen". Kon ze alleen maar gelijk geven.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:45 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Inderdaad. Gisteren zag ik nog die verdomde 0-0 in 2000
Als hij niet fit is dan schoffelt hij nog harderquote:Op maandag 9 juni 2008 11:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Is Materazzi eigenlijk fit genoeg voor de basis?
Als dat zo is dan winnen we NOOIT. wat een dramatische opstelling.quote:
Doe mij maar Engelaar + de Jong en v. Persie daarvoor.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:57 schreef Longmen het volgende:
Dat middenveld van beide ploegen, wat een spelers!
ach je ziet toch zelf dat v basten spierbundels mist op het middenveld, nu zet ie dan ook de jong en gio in ene keer daar neerquote:Op maandag 9 juni 2008 11:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar maak jij je toch druk om? Ga lekker fappen op Italië landverrader.
Heb iig liever die Chiellini.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als hij niet fit is dan schoffelt hij nog harder
Ik zeg VALUE!!!quote:Nederland - Italië Penalty Missed - Home Team (1=Yes, 2=No) 26,00 1,01
Inderdaad zeg, dit zijn gewoon speculaties van de pers. Alsof van Basten hardop aan het prevelen is wie hij in godsnaam nu in de verdediging en het middenveld moet zetten. Die blijft gewoon onverstoorbaar als altijd.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:01 schreef Celeone het volgende:
Dat we telkens verschillende opstellingen krijgen, ligt toch niet aan Van Basten? Hij zal ondertussen vast wel weten wie waar komt te staan en houdt dat verder gewoon geheim.
prima opstellingquote:
quote:Robin van Persie lijkt ondanks zijn gebrek aan wedstrijdritme de vervanger van de geblesseerde linksbuiten Arjen Robben te worden. De aanvaller van Arsenal kreeg op de afsluitende training van Oranje een hesje van bondscoach Marco van Basten.
Klaas-Jan Huntelaar start vermoedelijk eveneens in de basis.
Het centrum van de verdediging wordt vermoedelijk gevormd door John Heitinga en Khalid Boulahrouz. Die laatste krijgt als mandekker van Luca Toni de voorkeur boven de technisch begaafde Joris Mathijsen. Als linksachter begint Giovanni van Bronckhorst.
Vermoedelijke opstelling Oranje
Van der Sar; Ooijer, Boulahrouz, Heitinga, Van Bronckhorst; De Zeeuw, De Jong, Van Persie, Van der Vaart, Sneijder; Huntelaar
Bron?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:30 schreef Timmai het volgende:
Wel raar dat overal gespeculeerd wordt over KJH in de basis, want RvN was toch de nr.1 van Van Basten?
[..]
Klinkt goed, maar geen Sneijder?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:27 schreef Barca het volgende:
Hoop op:
Buffon;
Grosso Panucci, Materazzi, Zambrotta;
Gatusso, De Rossi, Pirlo;
Camoranesi, Di Natale;
Toni
Huntelaar;
Van der Vaart, De Jong, Kuyt;
Van Bronckhorst, Heitinga;
Bouma, Mathijsen, Boulahrouz, Melchiot;
Van der Sar
Te aanvallend. Ik zou, gezien het belang van de wedstrijd, behoudend beginnen. 0 - 0 bij rust is goed. Dan kan je in de 2e helft besluiten om Sneijder in te brengen.quote:
Vind het toch wel héél opmerkelijk dat Huntelaar wordt genoemd...quote:Op maandag 9 juni 2008 12:37 schreef Timmai het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)oulah_in_de_bas.html
Ik dus ook, maar als Boulah speelt is dat wel mooi meegenomen.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Vind het toch wel héél opmerkelijk dat Huntelaar wordt genoemd...
Maar dan wel centraal! En geen klOoijer a.u.b.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:44 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ik dus ook, maar als Boulah speelt is dat wel mooi meegenomen.
vrij normale reactiequote:
dat zou echt een bevestiging zijn van de onkunde van Van Basten, overigens vind ik zeker dat boulah moet spelen hoor daar niet van. Maar eerst een speler naar huis sturen omdat je Melchiot beter vind, vervolgens terughalen door een blessure van babel en dan ook nog laten spelen ten faveure van de speler die je eerst juist liet blijven omdat je hem beter vond. ONKUNDE en vooral niet weten wat je wilquote:Op maandag 9 juni 2008 12:44 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ik dus ook, maar als Boulah speelt is dat wel mooi meegenomen.
melchiot is niet 100% fit he....quote:Op maandag 9 juni 2008 13:03 schreef ASroma het volgende:
[..]
dat zou echt een bevestiging zijn van de onkunde van Van Basten, overigens vind ik zeker dat boulah moet spelen hoor daar niet van. Maar eerst een speler naar huis sturen omdat je Melchiot beter vind, vervolgens terughalen door een blessure van babel en dan ook nog laten spelen ten faveure van de speler die je eerst juist liet blijven omdat je hem beter vond. ONKUNDE en vooral niet weten wat je wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |