1 2 3 4 5 | Melchiot-------Heitinga---------------Bouma-----------Gio --------------------De Jong----------Engelaar------------ Kuyt------------------------Sneijder-------------vd Vaart ------------------------v. Nistelrooy-------------------- |
ik weet niet hoe het zit met van Persie maar als ie fit is mag ie op de plaats van vd Vaart spelen of invallen. Sneijder lijkt me onomstreden als 10.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 10:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
nederland heeft in de "geheime trainingen" getraind op de nieuwe spelregels qua trekken duwen en springen, hopelijk helpt het overtredingen te maken zonder kaarten
Suf.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
nederland heeft in de "geheime trainingen" getraind op de nieuwe spelregels qua trekken duwen en springen, hopelijk helpt het overtredingen te maken zonder kaarten
quote:Geheime training uitgelekt
van onze reporter ter plaatse
Tijdens de geheime training van vanmorgen zijn een aantal opzienbaarlijke onthullingen te noteren. Zo kreeg Timmer een hesje en ook dirk Kuyt droeg een hesje. Dit zou betekenen dat beide spelers een basisplaats hebben vanavond. van het Schip droeg een jas, en van Basten een colbert. Ook kwam er nog een streaker het veld op, die droeg dus helemaal niets. Ons vermoeden is dat van Basten ons zand in de ogen wil strooien.
Vermoedelijke opstelling:
Timmer, Melchiot, Boula, Bouma, Gio, De jong, Engelaar, Persie, Sneijder, vaart, Kuyt.
welnee man... Nederland trapt die Italianen de eerste helft nog de wedstrijd uit, en die houden het dan voor gezienquote:Op zondag 8 juni 2008 22:26 schreef Scarface2004 het volgende:
Italië scheurt NL er een nieuwe anus bij morgen.
Van Marwijk, hou alsjeblieft op zeg.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:21 schreef Borizzz het volgende:
Kunnen we van Marwijk niet nu al inzetten als coach?
Ik krijg er een steeds beter gevoel over.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:48 schreef Plastic_Power het volgende:
Ik heb een slecht gevoel over deze wedstrijd
Geen Jorisquote:Op maandag 9 juni 2008 11:16 schreef Timmai het volgende:
----------------------------vd Sar-----------------------
Melchiot-------Heitinga---------------Bouma-----------Gio
--------------------De Jong----------Engelaar------------
Sneijder--------------------vd Vaart-------------Afvallahy
------------------------v. Nistelrooy--------------------
volgens het AD
timmer als keeper en de wedstrijd is gelijk verloren. wat een kluns...quote:
Verrassend als het zo zou zijn hoor. Eerst de hele voorbereiding spelen met Mathijsen, Engelaar en Nistelrooij en daarna allemaal passeren?quote:Van der Sar; Ooijer, Boulahrouz, Heitinga, Van Bronckhorst; De Zeeuw, De Jong, Van Persie, Van der Vaart, Sneijder; Huntelaar.
Ik dacht dat die trainingen geheim warenquote:Op maandag 9 juni 2008 10:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
zeik niet zo, ga koken mensquote:Op maandag 9 juni 2008 11:17 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Als idd KJH gaat beginnen mag van Basten wat mij betreft dood neervallen. Daar is namelijk niets leuks aan.
Niet verkeerd hoor. Boulah en v. Persiequote:Op maandag 9 juni 2008 11:27 schreef RayMania het volgende:
Dit zou de vermoedelijke opstellng zijn:
[..]
Verrassend als het zo zou zijn hoor. Eerst de hele voorbereiding spelen met Mathijsen, Engelaar en Nistelrooij en daarna allemaal passeren?
Alles kan. Ook winnen zonder wedstrijdritme en een goed ingespeelde ploeg.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:33 schreef ASroma het volgende:
ach het is sowieso al belachelijk dat er na 4 jaar nog steeds geen ingespeelde basiself staatwat dat betreft hoop ik dat we nog wat kunnen presteren, maar heb er een super hard hoofd in. Echt belachelijk dat gewoon totaal geen ingespeeld goed team staat, het doet gewoon zeer! Zeker omdat je weet dat Nederland overal zoveel kwaliteit heeft rondlopen en met een beetje goeie coach krijg je echt een topteam te zien met kampioensmogelijkheden.
[dreamteam]
v/d sar
ooijer,heitinga,boulah,bouma
v bommel davids
sneijder seedorf
v persie nistelrooij
[/dreamteam]
van basten![]()
![]()
![]()
Op voetbalprimeur staat die opstelling aan de hand van de hesjes op de training, maar Van Basten zei met opzet daar de basis niet aan te houden.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:32 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar komt die opstelling vandaan Ray?
Ik dacht dat Ruud zijn onbetwiste #1 spits was. Pwned als Huntelaar vanavond in de basis start![]()
Kuyt dan?quote:Op maandag 9 juni 2008 11:34 schreef Alulu het volgende:
De enige kans dat Klaas-Jan in de basis start is als Ruud niet fit is. Anders heeft hij heel duidelijk aangegeven dat V Nistelrooij zijn onbetwiste nummer 1 is.
Ik denk dat Boulah een goede kans maakt om in de basis te beginnen en wellicht ook V Persie ipv Robben.
ben bang dat het toch een gefrustreerde avond gaat wordenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:34 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Alles kan. Ook winnen zonder wedstrijdritme en een goed ingespeelde ploeg.
Davidsquote:Op maandag 9 juni 2008 11:33 schreef ASroma het volgende:
ach het is sowieso al belachelijk dat er na 4 jaar nog steeds geen ingespeelde basiself staatwat dat betreft hoop ik dat we nog wat kunnen presteren, maar heb er een super hard hoofd in. Echt belachelijk dat gewoon totaal geen ingespeeld goed team staat, het doet gewoon zeer! Zeker omdat je weet dat Nederland overal zoveel kwaliteit heeft rondlopen en met een beetje goeie coach krijg je echt een topteam te zien met kampioensmogelijkheden.
[dreamteam]
v/d sar
v bommel davids
sneijder seedorf
v persie nistelrooij
[/dreamteam]
van basten![]()
![]()
![]()
quote:Opstelling vanavond: slechts 10 man voor Nederland, Affelay verlaat Zwitserland
Tijdens de laatste training is één ding zeer duidelijk geworden. Nederland speelt vermoedelijk met maar tien man. van Basten: Robben heeft zulke specifieke kwaliteiten, dat kan je niet opvangen. Het heeft dus ook geen zin hier een andere speler neer te zetten. We stellen er dus maar 10 op. Dat geeft wel zoveel ruimte aan die kant van het veld. Zoals een goede ex-vriend van me altijd zegt: elk nadeel heb zn voordeel.
Na het horen van dit nieuws, heeft Affelay huilend Zwitserland verlaten. Zijn kansen om tegen Italie te spelen lijken nu immers minimaal.
Waar maak jij je toch druk om? Ga lekker fappen op Italië landverrader.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:33 schreef ASroma het volgende:
[dreamteam]
v/d sar
v bommel davids
sneijder seedorf
v persie nistelrooij
[/dreamteam]
van basten![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|