Nederland speelt vanavond geheel in het Oranje had ik begrepenquote:
Nederland speelt toch volledig in het oranje vanavond?quote:
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op maandag 9 juni 2008 13:04 schreef maxson het volgende:
[..]
Ik antwoord op een normale wijze..toch...FORZA AZZURRIIIIIIIII![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had liever de sokken ook oranje maar de broekjes wit.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nederland speelt vanavond geheel in het Oranje had ik begrepen
Gaar, maar waar.
oh geen idee of dat zo is, op de uefa site staat dit:quote:Op maandag 9 juni 2008 13:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nederland speelt toch volledig in het oranje vanavond?
edit: te laat![]()
Dat was eerst het zeggen, maar dat is om een of andere vage reden veranderd.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nederland speelt vanavond geheel in het Oranje had ik begrepen
Gaar, maar en niet waar.
De kleuren TV heeft gisteravond z'n intrede gedaan in Italie?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat was eerst het zeggen, maar dat is om een of andere vage reden veranderd.
quote:Op maandag 9 juni 2008 13:09 schreef alex4allofyou het volgende:
Waar speelt Van Persie eigenlijk over het algemeent bij Arsenal, rechts achter?
Nergens, hij is altijd geblesseerdquote:Op maandag 9 juni 2008 13:09 schreef alex4allofyou het volgende:
Tijdens wk op mijn werk eens een e-mail gestuurd naar alle collega's "NL staat 0 - 1 achter." De wedstrijd was toen net 1 minuut bezig.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:09 schreef Fathom het volgende:
Ik word gek......... Zit de hele dag op me werk en iedereen hier loopt nerveus in de rondte
duidelijk, thanks!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:12 schreef Breach het volgende:
Over de tenues nog:
http://www.nu.nl/news/160(...)helemaal_oranje.html
Keeper.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:09 schreef alex4allofyou het volgende:
Dat die gast nog gewoon mag voetballenquote:Op maandag 9 juni 2008 13:16 schreef Damzkieee het volgende:
Als hij speelt dan hebben we volgende wedstrijden sowieso een probleem qua opstelling:
Hadden wij maar zulke slagers (naja Boulah kan het ook wel).
Als Nederlander kan ik het best goed begrijpen.Ik heb er geen last vanquote:Op maandag 9 juni 2008 13:09 schreef Fathom het volgende:
Ik word gek......... Zit de hele dag op me werk en iedereen hier loopt nerveus in de rondte
Just waitquote:Op maandag 9 juni 2008 13:37 schreef maxson het volgende:
[..]
Als Nederlander kan ik het best goed begrijpen.Ik heb er geen last van
Als Affelay speelt zien we hem de komende 9 maanden niet meer terug op het veldquote:Op maandag 9 juni 2008 13:16 schreef Damzkieee het volgende:
Als hij speelt dan hebben we volgende wedstrijden sowieso een probleem qua opstelling:
Hadden wij maar zulke slagers (naja Boulah kan het ook wel).
Zo hoort het!quote:Op maandag 9 juni 2008 13:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat die gast nog gewoon mag voetballenwat een smerige overtredingen maakt die gast toch....
1 maar? Ik zeg 2 per linie! Behalve de keeper dan.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:43 schreef Damzkieee het volgende:
Van een type Materazzi moet elk team er gewoon 1 hebben. Iemand die niet bang is soms een enorme rotschop uit te delen. Materazzi is ook nog zo vuil dat hij het altijd in de duels doet, dus vaak wegkomt met geel.
Het Oedipus collectief dat de 'Azzuri' voor moet stellen gaat vanavond met de kont in de lucht en het slipje op de knieen voor Nederland.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:37 schreef maxson het volgende:
[..]
Beetje technische bagage kan ook geen kwaad. Anders moet alles hoog in de pot gegooid worden, want koppen kan hij ook wel.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:47 schreef Barca het volgende:
[..]
1 maar? Ik zeg 2 per linie! Behalve de keeper dan.
Moet niet. Gister maakte Mertesacker geen 1 overtreding en hield de 0. Die overtredingen van sommigen zijn gewoon compensatie voor technische tekortkomingen.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:43 schreef Damzkieee het volgende:
Van een type Materazzi moet elk team er gewoon 1 hebben. Iemand die niet bang is soms een enorme rotschop uit te delen. Materazzi is ook nog zo vuil dat hij het altijd in de duels doet, dus vaak wegkomt met geel.
Klopt. Er is ook een middenweg. Maar het verschil tussen onze brave borsten en Materazzi is om te huilen zo groot.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Moet niet. Gister maakte Mertesacker geen 1 overtreding en hield de 0. Die overtredingen van sommigen zijn gewoon compensatie voor technische tekortkomingen.
Onthoofden! Scheelt al zo'n 30 cm.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Beetje technische bagage kan ook geen kwaad. Anders moet alles hoog in de pot gegooid worden, want koppen kan hij ook wel.
Affelay staat toch in de basis ofniet?quote:Op maandag 9 juni 2008 14:01 schreef Barca het volgende:
Waarom stellen we geen zelfmoordterrorist op?
Op een Nederlands forum gaan spammen hoe hard je voor Italië bent... triestquote:Op maandag 9 juni 2008 13:37 schreef maxson het volgende:
[..]
Verdedigen voor gevorderden is het.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat die gast nog gewoon mag voetballenwat een smerige overtredingen maakt die gast toch....
Typisch zo'n Italiaans wijfquote:Op maandag 9 juni 2008 14:08 schreef Fetai het volgende:
[..]
Op een Nederlands forum gaan spammen hoe hard je voor Italië bent... triest
Die had ook wel het geluk dat hij tegen een ploeg speelde die niks kon creëren. Bepaalde situaties in wedstrijden vragen weleens om een harde overtreding. Hoeft ook niet van een technisch beperkte speler te zijn, zie Carvalho of Scholes. Dat zijn gewoon goede spelers maar die kunnen wel iemand doormidden zagen als het moetquote:Op maandag 9 juni 2008 13:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Moet niet. Gister maakte Mertesacker geen 1 overtreding en hield de 0. Die overtredingen van sommigen zijn gewoon compensatie voor technische tekortkomingen.
Dat soort kinderen moet je gewoon een stomp in hun smoel geven.quote:Op maandag 9 juni 2008 14:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Iemand uit mijn klas is gewoon voor Italië om hun mooie voetbal. Vroeg ik of hij hun kwalificatie had gezien omdat ze ook ruk voetbalden. Zei die nee, nonde kut zeg dan ben je ook een mongool
Misschien werd bedoeld mooie voetballers. Niet dat ik dat vind!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |