Is dat belangrijk?quote:
Ik twijfelde er nog over om #2 erbij te zetten maar dat leek me niet nodig.quote:
gelukkig hebben we daar mensen in het blauw/oranje voorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik twijfelde er nog over om #2 erbij te zetten maar dat leek me niet nodig.
vast welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:07 schreef Stienn het volgende:
Nederland wint met 3-0!
je zegt gewoon dat het 0-4 wordt voor Italiequote:
Er gaan geruchten dat Abe Lenstra weer topfit is.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:57 schreef mercurial3 het volgende:
weet iemand wie robben gaat vervangen??
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:57 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je zegt gewoon dat het 0-4 wordt voor Italie
hehequote:
nederland gaat winnen 2-1quote:
Lopen is iets anders dan sprinten en dat soort stuffquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:07 schreef TheVulture het volgende:
Zou het een truc zijn van Robben zijn blessure.... hij loopt als een kievit nu bij de NOS
En dat die bal dan met enig geluk via via heel zacht over de doellijn rolt... echt zo'n typische Italia goal.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:09 schreef Bartoli het volgende:
Ik denk dat het 1-0 wordt voor de Italianen. Zo'n typische counter goal
Nee tuurlijk meer met Frankrijk. Laat ze ons maar onderschattenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:20 schreef Barca het volgende:
Italianen zijn volgens Youri niet zo met ons bezig als wij met hen.
Uiteindelijk bleek het meer om de Italiaanse pers te gaan. Het team denkt na over haar eigen opstelling en dat van ons.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee tuurlijk meer met Frankrijk. Laat ze ons maar onderschatten
Ach ... Kuyt, Sneijder, Van der Vaart en Van Nistelrooy zijn er nog.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 22:31 schreef Borizzz het volgende:
Nu babel, robben en van persie niet meedoen tegen italie denk ik dat het echt een moeilijk verhaal gaat worden maandag. Als ze echt een teamgeest kunnen tonen hebben ze een kansje, maar dat heb ik nog niet gezien bij nederland
quote:Afellay waarschijnlijk voor Robben
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Ibrahim Afellay is tegen wereldkampioen Italië waarschijnlijk de vervanger van de geblesseerde Arjen Robben, tenzij bondscoach Marco van Basten gaat schuiven met Rafael van der Vaart en Wesley Sneijder, om zodoende een plaats in te ruimen voor Dirk Kuyt in de linie achter spits Ruud van Nistelrooy.
Vandaag reist Nederland af naar speelstad Bern, waar om 20.00 uur een training gepland staat in het Wankdorf Stadion.
bron
Dus ...quote:
oprollen die Spaghetti-kutjes!quote:Donadoni Chooses De Rossi Over Ambrosini
According to reports in Italy, Roberto Donadoni has chosen his team for tomorrow’s opening Euro 2008 match against Holland.
The Azzurri open up their Euros campaign with a tough match in Berne against the Dutch of Marco Van Basten.
The Italian newspapers are doing their usual second guessing before the match as they try to work out the team that Donadoni will employ.
According to the latest reports in Italy, Donadoni will go with a 4-1-4-1 formation, and the two main talking points are in the centre of defence and midfield.
Roma’s Daniele De Rossi has purportedly been preferred to Milan’s Massimo Ambrsoini, and will play the anchor role in front of the defence.
Meanwhile, following Arjen Robben’s injury yesterday, Donadoni has realised that pace is not such an important entity in defence, and has decided to partner Marco Materazzi with Andrea Barzagli in the centre, with Gianluca Zambrotta on the right and Fabio Grosso on the left.
Andrea Pirlo and Gennaro Gattuso make up the other central midfield positions, while there is the flexible forward trident of Antonio Di Natale, Mauro Camoranesi and Luca Toni, which will allow Italy to employ three, four, or five in midfield depending on the situation.
check!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:07 schreef borisz het volgende:
[..]
gelukkig hebben we daar mensen in het blauw/oranje voor
Misschien als invaller, maar zeker niet als basisspeler. Te veel risico op een erge blessure, waardoor hij de rest van de wedstrijden bij het Nederlands elftal mist.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:44 schreef monco13 het volgende:
Van Persie moet erin, alles op alles, topfit of niet.
Ik voorspel een 1-1.
Interessant.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:01 schreef PPWB84 het volgende:
Mijn vriendin gaat huiswerk doen tijdens de wedstrijd hoor ik net
quote:Op zondag 8 juni 2008 12:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Dus ...
Van der Sar;
Melchiot, Boulahrouz, Mathijsen, Bouma;
Heitinga, Gio;
De Jong, Van der Vaart, Afellay;
Huntelaar
Sneijder en VDV werden volgens mij omgewisseld.quote:Op zondag 8 juni 2008 14:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
waarschijnlijk
sar
ooijer heitinga mathijsen bronckhorst
de jong engelaar
v.d vaart sneijder afellay
nistelrooy
quote:Op zondag 8 juni 2008 15:22 schreef mcyodogg het volgende:
Kwam een filmpje tegen om in de stemming te komen
Wat een helden hebben we toch!quote:Op zondag 8 juni 2008 15:22 schreef mcyodogg het volgende:
Echt professionele shit dat filmpje.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:22 schreef mcyodogg het volgende:
Wat is er mis met Afellay?quote:
Ach, met Kuijt er in zal het net zo gaan.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:49 schreef TagForce het volgende:
Met Affelay erin 0-3 voor Italie... Sorry.
ik heb liever Kuyt op rechts en vd Vaart op links.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:49 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat is er mis met Afellay?
Gewoon een goede speler! [ afbeelding ]
Materazzi speelt toch waarschijnlijkquote:Panucci: "Moedig spelen tegen Nederland"
Nederland-Italië is de eerste échte topaffiche op het EK. Beide bondscoaches hebben heel wat blessurezorgen en moesten op het laatste moment nog sleutelen aan hun team.
Real-Madrid-speler Arjen Robben blesseerde zich zaterdag op training aan zijn lies. Bondscoach Marco van Basten zag eerder ook al Ryan Babel uitvallen en op diezelfde positie is ook Robin van Persie nog niet klaar om te starten. Ook Roberto Donadoni had de afgelopen dagen kopzorgen.
Met kapitein Paolo Cannavaro haakte een sleutelfiguur in Donadoni's team af. Ook Christian Panucci, nog een verdediger, is twijfelachtig.
"Maar ik wil die eerste match absoluut niet missen", laat Panucci weten. "Ik denk dat ik wel op tijd fit zal geraken."
Volgens Panucci moet Italië de "zwakte" van de Nederlandse verdediging uitbuiten. "Maar dan zullen we wel moedig moeten spelen."
Voor die moed moet dan onder anderen Antonio Di Natale zorgen. De spits van Udinese krijgt de voorkeur op Alessandro Del Piero en Antonio Cassano.
Wedstrijdinformatie
Aftrap: 20.45u
Stadion: Stade de Suisse (Zwi)
Scheidsrechter: Frojdfeldt (Zwe)
Vermoedelijke opstellingen:
Nederland: Van der Sar, Heitinga, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst, De Zeeuw, Engelaar, Van der Vaart, Sneijder, Kuyt, Van Nistelrooy
Italië: Buffon, Panucci, Materazzi, Barzagli, Zambrotta, Gattuso, Pirlo, De Rossi, Camoranesi, Di Natale, Toni
Ik zie Afellay niet staan?quote:Op zondag 8 juni 2008 19:28 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik begin nu wel heel erg te twijfelen...
Engelaar
De Zeeuw
Affelay
Ik ben absoluut geen fan van Kuyt maar ik denk dat we hem tegen Italië wel kunnen gebruiken. Naast kwaliteit en creativiteit heb je ook werkvoetballers nodig die op basis van inzet en vechtlust het de Italianen toch moeilijk maken. Heitinga, de Zeeuw, Engelaar, Kuyt zullen misschien niet uitblinken in hun fantastische acties, passes, schoten op goal ofzo, maar ze kunnen wel veel ''vuil'' werk verrichten waardoor ze het de Italianen toch knap lastig kunnen maken en niet hun spel laten komen. Op die manier geef je spelers als v.d. Vaart, Sneijder en Van Nistelrooij meer ruimte.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:53 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Ach, met Kuijt er in zal het net zo gaan.
Heitinga misschin op het middenveld?quote:Op zondag 8 juni 2008 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Volgens de NOS speelt Ooijer in plaats van Heitinga... ik mag toch hopen dat dat een slechte grap is
Nee daar staat ie ook niet bij: V/d Sar, Melchiot, Ooijer, Mathijsen, V Bronkhorst, De Jong, Engelaar, Sneijder, Van der Vaart, Appelvlaai en V Nistelrooijquote:Op zondag 8 juni 2008 22:25 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Heitinga misschin op het middenveld?
Geen Kuytquote:Op zondag 8 juni 2008 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee daar staat ie ook niet bij: V/d Sar, Melchiot, Ooijer, Mathijsen, V Bronkhorst, De Jong, Engelaar, Sneijder, Van der Vaart, Appelvlaai en V Nistelrooij
Helaas nietquote:Op zondag 8 juni 2008 23:21 schreef Borizzz het volgende:
Kunnen we van Marwijk niet nu al inzetten als coach?
Dan kan je net zo goed niet spelen.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee daar staat ie ook niet bij: V/d Sar, Melchiot, Ooijer, Mathijsen, V Bronkhorst, De Jong, Engelaar, Sneijder, Van der Vaart, Appelvlaai en V Nistelrooij
Was het maar waar.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:21 schreef Borizzz het volgende:
Kunnen we van Marwijk niet nu al inzetten als coach?
Ik mag hopen van niet.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:30 schreef Angelob het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)voor_Huntelaar_.html
Huntelaar basis als het goed is
Heeft MVB ruzie gehad met RVNquote:Op zondag 8 juni 2008 23:30 schreef Angelob het volgende:
Naja wat moet je met Ruud, die loopt meestal bij het Nederlands elftal in de wegquote:Op zondag 8 juni 2008 23:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet.
Maar Boulahrouz in plaats van Mathijsen:!
De bron is natuurlijk maar voetbalprimeur, maar als Huntelaar er morgen in staat, is dat opzich niet eens is zo gek bedacht.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:30 schreef Angelob het volgende:
Van Persie in de spits en Kuyt rechtsbuiten danquote:Op zondag 8 juni 2008 23:32 schreef Angelob het volgende:
[..]
Naja wat moet je met Ruud, die loopt meestal bij het Nederlands elftal in de weg
Denk dat Van Persie te weinig kopkracht heeft om in de spits te lopen tegen de beren van Italiequote:Op zondag 8 juni 2008 23:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Van Persie in de spits en Kuyt rechtsbuiten dan.
Ja, maar het risico vind ik nog te groot voor in de basis. En dan ook nog is op een andere plek ( die hij overigens perfect zou kunnen bekleden. )quote:
Dat is wel vooruit gegaan bij Van Persie. Maar hij zou dan idd tegen Italiaanse beulen spelen die wel het één en ander weten van koppen. Moet natuurlijk wel gezegd worden dat Van Persie voetballend de beste speler zou zijn voor die positie. Daarachter Van der Vaart. 2 meesterlijk technische spelers. Nou, misschien gaat Italië het dan toch nog enigszins warm krijgen.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:34 schreef Angelob het volgende:
[..]
Denk dat Van Persie te weinig kopkracht heeft om in de spits te lopen tegen de beren van Italie
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:30 schreef Angelob het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |