Ik ben soms wel wereldvreemd omdat ik geen tv kijkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:31 schreef -marz- het volgende:
Goedzo Fallus!!! Ik zat al te zuchten en te denken aan me opofferen maar je hebt me gered.
Ik kijk altijd naar "ik mis je" van de EO
Dus toch politiek. Ik had het wel ooit vaag gezien dus.quote:Talkshow waarin Andries Knevel en Tijs van den Brink gasten uit de politiek, showbizz, cultuur en sport ontvangen. Opinieleiders én gangmakers geven een
ik lees wel de krantquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:34 schreef -marz- het volgende:
Ik lees elke ochtend de krant, dat staat intellectueel ook al maak ik soms alleen de easy sudoku.
Ja weet ik niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:36 schreef Mini_rulez het volgende:
-marz-: waarom heb jij dan weer geen fotoboek? Nu kan ik niet teruglurken.
En waarom lijkt je nickname op Marx en zit de z naast de x...
je moet het breedste doen hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:44 schreef -marz- het volgende:
Ja haha chicolate ik pak gewoon het bot hoor, niet die ellende die daaronder nog komt
Ja maar het breedst, dat kan je geen heup meer noemen bij mijquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
je moet het breedste doen hoor
anders heb ik ook 70 of zo
maar dat moet je wel metenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar het breedst, dat kan je geen heup meer noemen bij mij. Dat is "waar je kont het dikst is, ergens tussen je heup en je benen".
Heb ik ook niet gedaan! Echt alleen geproefd en toen was ik in gesprek en had ook geen zin om het terug te sturen, want dat zou weer haske lang duren en ik wilde al bijna naar huis, toen heb ik maar de knapperigste frietjes van meneer C. z'n bord gepikt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als het niet lekker is
nooit dooreten!
kan inderdaad dat het bedorven was
Ik begrijp er ook niets van! Ik zit nu op 98-65-98 (bij 1.74 meter), en ik heb gigantische heupen. Bovendien moet ik in gewicht nog behoorlijk afvallen. Waar zouden mijn kilo's dan in vredesnaam zitten?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:34 schreef Miss_S het volgende:
Ik begrijp echt niet hoe jullie al die maten kunnen hebben, ik ben veel dikker dan jullie
Lijstjes!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
maar dat moet je wel meten
zal ik het dan ook nog maar helemaal doen
nek --> 34 31
bovenarm --> 27 29
bovenarm gespannen --> 29
onderarm --> 24 23
pols --> 15.5 14,5
tieten --> 89 98
onder wijdte --> 74 75
taille (onder ribben) --> 72 65
navel --> 84 77,5
heupbot --> 87 92
heup/bil --> 100 98
bovenbeen --> 58 55
onderbeen --> 37.5 37,5
enkel --> 22 22,5
nou. dan mag iemand even de 3 goede cijfers er uit halen
tip: het zijn niet de laatste 3
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Nu zit Jan Marijnissen er. Wel politiek dus.
Nee, ik ben er nog niet echt aan toe gekomen. Leg nu de laatste hand aan mijn studiedingen en ik weet ook niet altijd even goed waar ik moet zoeken naar vacatures. Heb tot nu toe vooral Villa Media en Redactie & Co in de gaten gehouden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:46 schreef Claudia_x het volgende:
Viking, heb je nog nieuwe vacatures op het oog?
Nee Claudia,quote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook niets van! Ik zit nu op 98-65-98 (bij 1.74 meter), en ik heb gigantische heupen. Bovendien moet ik in gewicht nog behoorlijk afvallen. Waar zouden mijn kilo's dan in vredesnaam zitten?
[..]
Lijstjes!Maar bij jou is het vast één bonk spier. Ik ben meer een massa zacht vlees.
![]()
Er zit een discrepantie tussen wat ik meet en wat ik zie. Ik zou blij kunnen zijn met mijn centimeters, maar ik ben niet blij met de manier waarop ik in m'n kleren pas. Mijn lichaam is niet strak en stevig genoeg.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:48 schreef SHE het volgende:
Aan je metingen te zien ben je dus niet zo heel ver van je ideale gewicht en vormen.
Om het je makkelijk te maken; bij mij verdwenen mijn heupen en borsten ineens toen ik onder mijn 'gewenste' gewicht ging zitten.
Ik zou met 62 kg perfect moeten zijn, maar gek genoeg was ik bij 58 kg echt vreselijk plat , incl wespentaille.
Die 4 kg, maakte dus echt een wereld van verschil en die zat dus op mijn borsten en heupen.
Volgens mij doen we allemaal ons best hierquote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:32 schreef loveli het volgende:
Volgens mij begrijpt SHE het beter dan de meesten van ons. Ook de voedingsadviezen die je zo nu en dat post![]()
Blijf je in dit topic of kom je gewoon zo nu en dan even langs? Wat mij betreft horen we meer van je.
Ik heb wel een wijze les geleerd van mijn internist, en dat is dat je naar het hele plaatje moet kijken. Misschien kun je een geweldig lichaam krijgen als je daar keihard voor werkt, maar wat moet je er voor laten staan? Houd je nog genoeg tijd over voor je werk, voor je vrienden, voor de andere dingen die je leuk vindt om te doen? En hoe voel je je er geestelijk bij als je niet tevreden kunt zijn met hoe je bent maar altijd streeft naar perfectie? Hoe leuk ben je dan voor je omgeving?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:32 schreef loveli het volgende:
Volgens mij begrijpt SHE het beter dan de meesten van ons. Ook de voedingsadviezen die je zo nu en dat post![]()
Goed dat je dit even aanstipt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb wel een wijze les geleerd van mijn internist, en dat is dat je naar het hele plaatje moet kijken. Misschien kun je een geweldig lichaam krijgen als je daar keihard voor werkt, maar wat moet je er voor laten staan? Houd je nog genoeg tijd over voor je werk, voor je vrienden, voor de andere dingen die je leuk vindt om te doen? En hoe voel je je er geestelijk bij als je niet tevreden kunt zijn met hoe je bent maar altijd streeft naar perfectie? Hoe leuk ben je dan voor je omgeving?
Voor iedereen zullen de antwoorden op deze vragen anders zijn. Ik ben er zelf nog niet uit wat ik het beste kan doen. Ik ben bijna doodgegaan door mijn zucht naar perfectie, dus ik probeer er voorzichtig mee om te gaan.
Preciesquote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb wel een wijze les geleerd van mijn internist, en dat is dat je naar het hele plaatje moet kijken. Misschien kun je een geweldig lichaam krijgen als je daar keihard voor werkt, maar wat moet je er voor laten staan? Houd je nog genoeg tijd over voor je werk, voor je vrienden, voor de andere dingen die je leuk vindt om te doen? En hoe voel je je er geestelijk bij als je niet tevreden kunt zijn met hoe je bent maar altijd streeft naar perfectie? Hoe leuk ben je dan voor je omgeving?
Voor iedereen zullen de antwoorden op deze vragen anders zijn. Ik ben er zelf nog niet uit wat ik het beste kan doen. Ik ben bijna doodgegaan door mijn zucht naar perfectie, dus ik probeer er voorzichtig mee om te gaan.
Dat is vast gezond maar ook een obsessiequote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:46 schreef SHE het volgende:
Dat is het inderdaad.
En die knop moet dan ook helemaal om; dan is gezond niet meer : cracker kaas, of lichte pasta.
Dan is gezond, elke 2 uur MOETEN eten , elke dag exact hetzelfde eten, elke dag dezelfde routine en elke dag dezelfde sportschool.
Geen restaurants, geen frietjes, geen snoep, geen verwennerij. Gewoon oer discipline.
Dat stel ik ook niet ter discussie. Mijn punt is dat SHE heel goed weet waarover ze praat en de kennis die ze heeft zou ik ook heel graag wil hebben. Kennis is machtquote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Volgens mij doen we allemaal ons best hier
Maar is het niet menselijk/vrouwelijk om te klagen? Iedereen doet dat volgens mij wel, maar wil niet zeggen dat we er echt mee zitten, toch?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Ik kijk nooit naar de EO![]()
En ik moet zeggen dat ik het meer met claudia dan met SHE eens ben. er mag best een laagje zacht op de pezigheid zitten. Ook is er meer in het leven dan strak in je vel zitten, wordt je niet gelukkig van uiterlijk (alleen).
Dat van het niet klagen is hier wel de filosofie: wil je zeiken over je gewicht/vadsigheid dan mag de ander zeggen dat je eet- en beweegpatroon beter kan. Is het antwoord in de trant van 'ja maaaaaaaaaaar' dan moet je ook niet erover zeiken
Goh, enlighten me. Echt slank zijn is obsessief?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is vast gezond maar ook een obsessie
Ja maar vriendlief moet het wel aanhoren, daarom is dit een goede manier om het binnen de perken te houdenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar is het niet menselijk/vrouwelijk om te klagen? Iedereen doet dat volgens mij wel, maar wil niet zeggen dat we er echt mee zitten, toch?
Ja klopt dat zeg ik preciesquote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:55 schreef SHE het volgende:
[..]
Goh, enlighten me. Echt slank zijn is obsessief?
En alle vrouwen in mt 34 zijn zeker kuthoeren?
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ja maar vriendlief moet het wel aanhoren, daarom is dit een goede manier om het binnen de perken te houden
Nou, of het gezond is is een tweede. Blijkbaar werkt het voor jou wel, maar als ik elke dag hetzelfde eet val ik a. niet echt af (ik val sneller af van variatie met gezonde dingen) en b. krijg ik volgens mij wél tekorten aan bepaalde voedingsstoffen. Zeker als het ook nog eens weinig eten is!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:46 schreef SHE het volgende:
Dan is gezond, elke 2 uur MOETEN eten , elke dag exact hetzelfde eten, elke dag dezelfde routine en elke dag dezelfde sportschool.
Geen restaurants, geen frietjes, geen snoep, geen verwennerij. Gewoon oer discipline.
Daarom SHE mag dan kennis hebben volgens sommige, maar volgens mij weten we allemaal nog het beste hoe ons lichaam en geest werkt om een goede combinatie daar tussen te vindenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, of het gezond is is een tweede. Blijkbaar werkt het voor jou wel, maar als ik elke dag hetzelfde eet val ik a. niet echt af (ik val sneller af van variatie met gezonde dingen) en b. krijg ik volgens mij wél tekorten aan bepaalde voedingsstoffen. Zeker als het ook nog eens weinig eten is!
Leg dan gewoon uit wat je bedoelt; je haalt mijn repliek aan en beweert dat die manier van leven obsessief is. Wat is er obsessief aan regelmatig en veel eten, veel sporten en routine-matig leven?quote:
Je krampachtig aan een strak plan moeten vast houden van eten en sporten en niet kunnen genieten/varieren/LEVEN! dat is obsessief jaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:00 schreef SHE het volgende:
[..]
Leg dan gewoon uit wat je bedoelt; je haalt mijn repliek aan en beweert dat die manier van leven obsessief is. Wat is er obsessief aan regelmatig en veel eten, veel sporten en routine-matig leven?
Ik denk eerder dat jij de wereld andersom ziet.
Krampachtig proberen af te vallen door crackers te eten en je eten af te meten..dát is obessief.
Verstand op nul, eten als een wolf, slapen als een baby en trainen als een beest...heb je meteen geen tijd meer om zo met je eten bezig te zijn,
Hoe kun je uit mijn reply halen wat veel of weinig is?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, of het gezond is is een tweede. Blijkbaar werkt het voor jou wel, maar als ik elke dag hetzelfde eet val ik a. niet echt af (ik val sneller af van variatie met gezonde dingen) en b. krijg ik volgens mij wél tekorten aan bepaalde voedingsstoffen. Zeker als het ook nog eens weinig eten is!
En als we het toch over perfecte lichamen hebbenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:05 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat veel vrouwen met maat 34 daar niet veel moeite voor hoeven te doen. Ze zijn van nature zo slank en ze eten van nature minder, omdat hun hersenen en lichaam eerder stop zeggen, of omdat ze een snelle stofwisseling hebben.
Dan heb je nog de Madonna's van deze wereld, dat zijn er maar weinig hoor, die zo'n strak regime kunnen aabhouden zowel qua eten als qua sport en de vraag is dan ook: is dat nodig? Wil je persé in dat maatje 34 als je er zo ongelofelijk veel voor moet laten en doen. (dat rijstdieet van SHE klinkt als een verschrikking in mijn oren).
Ik sport veel, ik eet lang niet alles wat ik zou willen eten en verder dan dat wil ik niet gaan. En als dat betekent dat ik nooit perfect zal zijn: so be it.
Als jouw definitie van genieten en leven inhoud dat je moet kunnen eten wat je wilt, dan is dat je goed recht.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:02 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je krampachtig aan een strak plan moeten vast houden van eten en sporten en niet kunnen genieten/varieren/LEVEN! dat is obsessief ja
En ik zie nergens dat ik iets zeg over maat 34 en kuthoeren
Niet eten maar LEVEN zoals ik zeiquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:08 schreef SHE het volgende:
[..]
Als jouw definitie van genieten en leven inhoud dat je moet kunnen eten wat je wilt, dan is dat je goed recht.
Ik zou me behoorlijk inferieur voelen als ik mijn levensgeluk uit eten zou halen.
Nu ben ik dol op koken en op eten, het is zelfs een hobby, maar het bepaalt allerminst mijn geluk.
Mijn geluk zit in een gezond, strak lichaam en de wereld om mij heen.
Ik denk niet dat ik met mijn meer dan 6 maanden zwanger en precies volgens het lijstje aankomen, momenteel te weinig eetquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:04 schreef SHE het volgende:
[..]
Hoe kun je uit mijn reply halen wat veel of weinig is?
Ik durf een willekeurig schema tegen jouw eetpatroon te leggen en nu al te beweren dat je te weinig eet.
Daarnaast is het een wetenschappelijk gegeven dat iedereen uiteindelijk slanker wordt en blijft bij herhaling.
Sporters gebruiken deze truuk ook om te voorkomen dat ze aankomen.
Als je namelijk elke dag hetzelfde eet, heb je minder kans op uitglijders en daarnaast wen je je lichaam aan een bepaalde calorie-inname. Daarnaast zorgt om de 2 uur eten voor een stabiele suikerspiegel; ergo, minder uitglijders.
Er zijn maar heel weinig mensen die superslank willen zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:12 schreef SHE het volgende:
Overigens hoeven we niet collectief in de verdediging, ik heb namelijk niet gezegd dat iedereen op zijn slankst MOET zijn.
Ik tracht alleen aan te geven dat er geen enkel excuus is, voor overgewicht of een niet zo heel ideaal figuur.
Jouw ideale gewicht is persoonlijk en niemand die daar iets aan verandert.
Maar iedereen kán superslank zijn. Het is een keuze.
Klopt, het is een verschrikkelijk regime. Maar het werkt. Voor iedereen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik met mijn meer dan 6 maanden zwanger en precies volgens het lijstje aankomen, momenteel te weinig eet
Om de twe uur eten doe ik inderdaad meestal ook, dat is gewoon gezond en daarbij ook lekker
Alleen ik wil ook wel graag gelukkig zijn. En in de zomer word ik bijvoorbeeld gelukkig van aardbeien. Erg gezond, erg weinig calorieën en zo lekker
Ik moet er niet aan denken om dan vast te zitten in een regime waarin ik alleen ananas mag en geen appels, sinaasappels, aardbeien, nectarines, perzikken, mango's en ál dat andere lekkere fruit.
Ergo: misschien word ik van jouw methode snéller dun (met mijn methode word ik namelijk ook prima, ik zat voor mijn zwangerschap op een BMI van 21) ik word met jouw methode ook sneller ongelukkig.
Mijn methode:
- Veel sporten (vooral hardlopen)
- Veel bewegen (geen liften en stadsbussen)
- Weinig tot geen ongezonde dingen eten/snacken/snoepen tussendoor, hooguit bij zéér speciale gelegenheid (en dan ook lekker er van genieten)
- Veel kleine beetjes eten en de tussendoortjes niet vergeten
- Onbeperkt groente en fruit
En dat gaat voor mij prima. Ik krijg, als ik jouw verhaal zo zie een heel benauwd gevoel. Dan mag ik namelijk geen aardbeien meer, nooit meer uit eten en niet uit de band springen op mijn eigen trouwdag of verjaardag.
Volgens mij was je voordat je zwanger werd alweer superslankquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:15 schreef freecell het volgende:
Ik weet dat ik superslank kan zijn, ik ben ook wel echt slank geweest, maar ik weet ook dat ik daarvoor niet aan zo'n regime hoef als jij voorschrijft.
En ik haal mijn levensgeluk niet uit eten, maar ik vind het wel relaxed om er ook niet héél krampachtig mee om te hoeven gaan!
Uiteraard, want iedereen is hier inmiddels meer dan deskundig, vandaar dat het topic ook bestaansrecht heeft.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig mensen die superslank willen zijngewoon omdat een laagje vet zoveel mooier en vrouwelijker is
En in de verdediging gebeurt wel vaker als iemand even komt vertellen hoe we het moeten doen
Dan mag je ook niet zeurenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:18 schreef Lastpost het volgende:
Ik moet er toch niet aan denken trouwens dat ik m'n leven zo schematisch in deel, ongeacht of het nou werkt of niet.
Zoals al eerder en door meerdere gezegd, het was niet je mening dat je gaf (of zo kwam het tenminste echt niet over)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Uiteraard, want iedereen is hier inmiddels meer dan deskundig, vandaar dat het topic ook bestaansrecht heeft.
Overigens heb ik het gedeelte gemist waar ik iedereen heb vertelt hoe ze het moeten doen.
Maak je niet zo druk, ook daar word je genadeloos dik van.
Is het ook, maar ik ken weinig dingen in het leven die komen aanwaaien.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Je stelt het wel meer als een voldongen feit dan dat het jouw mening is. Dat stuit wat tegen de borst denk ik.
Jouw menu doet mij ook aan als een nazi-regime en ik zou er ongelukkig van worden.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Uiteraard, want iedereen is hier inmiddels meer dan deskundig, vandaar dat het topic ook bestaansrecht heeft.
Overigens heb ik het gedeelte gemist waar ik iedereen heb vertelt hoe ze het moeten doen.
Maak je niet zo druk, ook daar word je genadeloos dik van.
Ik 'zeur' verder ook niet hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan mag je ook niet zeuren![]()
Mag ik trouwens ff zeuren dat ik geen zin meer heb in mijn literatuurstudie, wat zegt dat over mij?
Je mag zoveel zeuren als je wil hoor, daar zijn we hier voorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik 'zeur' verder ook niet hoor.
Maar m'n leven dusdanig indelen dat ik structureel hetzelfde eet, hetzelfde doe op dezelfde tijden en nooit afwijk van een patroon klinkt niet bepaald als het geweldige leven dat ik graag zou leiden.
Dan pak ik liever zo af en toe eens een patatje als ik de stad ben en doe ik er maar wat langer over om hetzelfde resultaat te bereiken.
Nou moet ik verder sowieso niet 'zeuren', ben nogal het type dat bij regelmatig sporten kan eten wat ie wil, althans voor het oog (dat ook wat wil), want intern zal het niet al te best zijn.
Maar waarom haal je ons dan naar beneden?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:25 schreef SHE het volgende:
Ik heb een vreselijke hekel aan Sonja Bakker en aan dietisten en aan crackers.
Toch die psych maar eens opzeggen dan, gooi ik m'n frustraties er hier maar uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je mag zoveel zeuren als je wil hoor, daar zijn we hier voor
Het regime is niets meer dan een wetenschappelijk onderbouwde methode om af te vallen op een gezonde en verantwoorde manier.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:23 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dit soort zinnen blijft toch regelmatig terug komen. Jammer. Beter op deze manier een soort stok achter de deur houden dan sonja bakkeren en genadeloos bijkomen.
Je regime is trouwens m.i. wel sterk in tegenspraak met dat je een tijd terug de eetmeter kwam aanraden (een heel nuttig ding wat mij betreft).
Zo heb jij het opgevat.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar waarom haal je ons dan naar beneden?
En niet zeggen dat je dat niet deed, dat deed je wel met de opmerking dat we hier nog steeds zaten
Ik heb hier nooit iemand ECHT zien klagen en zeurenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo heb jij het opgevat.
Ik heb letterlijk gezegd dat iedereen hier heel overtuigd is van zijn of haar deskundigheid, maar de klaag en zeik replies over het gewicht nog steeds aan de orde van de dag zijn.
Zie je de contradictie?
Als je zo deskundig zou zijn, en dat gaat voor iedereen op hier, dan zou je nooit en te nimmer iets te klagen hebben over je gewicht en zou dit topic volstrekt overbodig zijn.
Dat jullie je aangevallen voelen vind ik alleen maar jammer, het komt wat zeurderig over.
Dat kan ook een beetje aan je manier van posten liggenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo heb jij het opgevat.
Ik heb letterlijk gezegd dat iedereen hier heel overtuigd is van zijn of haar deskundigheid, maar de klaag en zeik replies over het gewicht nog steeds aan de orde van de dag zijn.
Zie je de contradictie?
Als je zo deskundig zou zijn, en dat gaat voor iedereen op hier, dan zou je nooit en te nimmer iets te klagen hebben over je gewicht en zou dit topic volstrekt overbodig zijn.
Dat jullie je aangevallen voelen vind ik alleen maar jammer, het komt wat zeurderig over.
Dat denk ik ook wel, dat iedereen slank kan wordenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:54 schreef Ewelina het volgende:
Overigens denk ik wel dat SHE in grote lijnen gelijk heeft; bijna iedereen kan slank worden. Niet iedereen wil er echter de benodigde moeite voor doen. Ik zou alleen wel afwisseling willen, allereerst omdat je dan wat meer gevarieerde voeding (en bijbehorende voedingsstoffen) binnenkrijgt.
Met sporten merk ik gewoon dat ik snel slanker wordt, en dan ga ik dus wel meer eten. Dan word ik zwaarder, maar ook dunner.
Ik ben ook 1.745quote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook niets van! Ik zit nu op 98-65-98 (bij 1.74 meter), en ik heb gigantische heupen. Bovendien moet ik in gewicht nog behoorlijk afvallen. Waar zouden mijn kilo's dan in vredesnaam zitten?
[..]
Lijstjes!Maar bij jou is het vast één bonk spier. Ik ben meer een massa zacht vlees.
![]()
Je rijst recept was lekker,quote:
Nu doe je net of iets dat typisch nederlands is, ongezond is?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je rijst recept was lekker,
maar at je dat dan echt twee keer per dag?
Het klinkt ook wel gezond want volgens mij is de hele dag door broodjes eten echt typisch Nederlands.
Weten hoe het moet is iets heel anders dan je er altijd aan houden. Dat jij blijkbaar een ijzeren discipline hebt is fijn voor je, maar daar zijn we niet allemaal mee gezegend.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:30 schreef SHE het volgende:
Waarom zou een broodje ongezonder zijn dan rijst? Zeker als het witte rijst is...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Het klinkt ook wel gezond want volgens mij is de hele dag door broodjes eten echt typisch Nederlands.
Als jij het broodje onbelegd eet, dan is het net zo gezond.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom zou een broodje ongezonder zijn dan rijst? Zeker als het witte rijst is...
Minder vezels en vitamines dan zilvervliesrijst.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Als jij het broodje onbelegd eet, dan is het net zo gezond.
Leg mij eens even uit wat er ongezond is aan witte rijst.
90-60-90 is volgens mij juist voor "kleine" mensenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En wat betreft die 90-60-90: vrouwen van 1.80m die dat hebben vind ik vaak té dun. Voor mezelf is het trouwens wel haalbaar, ik zit er vrij dichtbij (92-64-92). Maar ik ben dan ook 1.60m
(ga je die modellenmaten trouwens omrekenen naar de verhoudingen voor mijn lengte, kom je op iets heel anders uit: 75-45-75 of 80-50-80. Lijkt me eng. )
Niet 2 keer per dag, maar de hele dag door tot de avondmaaltijd.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik eet liever een onbelegd broodje dan droge witte rijst eigenlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Als jij het broodje onbelegd eet, dan is het net zo gezond.
Leg mij eens even uit wat er ongezond is aan witte rijst.
Ik bedoel dat Nederlanders de hele dag broodjes etenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Nu doe je net of iets dat typisch nederlands is, ongezond is?
Is geen droge witte rijst?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik eet liever een onbelegd broodje dan droge witte rijst eigenlijk
Of iemand kanker krijgt heeft te maken met zo veel meer dan eten. Het is een genetische aandoening, dus een belangrijke oorzaak is genetische aanleg en milieufactoren die DNA-schade veroorzaken. Eten is er daar maar één van.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:28 schreef SHE het volgende:
[..]
De gezondste en meest kankervrije natie eet dit ook de hele dag door..zou je denken dat ze dan toch iets goed doen?
En dus ongezond? ZIlvervlies rijst levert weer meer calorieen en meer vet. Witte en zilvervliesrijst leveren allebei mineralen en vitaminen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Minder vezels en vitamines dan zilvervliesrijst.
Iedereen is anders, maar met mijn darmen hoef ik iig niet te proberen te leven op witte rijst.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:33 schreef SHE het volgende:
[..]
En dus ongezond? ZIlvervlies rijst levert weer meer calorieen en meer vet. Witte en zilvervliesrijst leveren allebei mineralen en vitaminen.
En nu?
Het is er één van , dat zeg je goed.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Of iemand kanker krijgt heeft te maken met zo veel meer dan eten. Het is een genetische aandoening, dus een belangrijke oorzaak is genetische aanleg en milieufactoren die DNA-schade veroorzaken. Eten is er daar maar één van.
Op het gebied van kanker zijn Aziaten niet vergelijkbaar met ons. Voorbeeld is het Epstein-Barrvirus, dat onder Chinezen in hoge mate kanker veroorzaakt en bij ons totaal niet. Dat geeft al aan hoe verschillend zij genetisch zijn.
Als jij op andere gebieden aanleg hebt om kanker te krijgen, gaat die witte rijst je echt niet redden. Dat is het enige wat ik wil zeggen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:34 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is er één van , dat zeg je goed.
Daarom hoeven we het dus ook niet te elimineren.
Klopt, maar mensen zijn hier snel geneigd aannames te doen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Is geen droge witte rijst?
Is toch met eitje, paprika, uitje, soja saus, etc?
of is dat niet dat recept?
Prima, voor jou geen witte rijst, maar zeg dat dan gewoon en probeer hier niet een slecht gefundeerd verhaal op te hangen wat zou insinueren dat witte rijst niet goed voor je is.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:35 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als jij op andere gebieden aanleg hebt om kanker te krijgen, gaat die witte rijst je echt niet redden. Dat is het enige wat ik wil zeggen.
Nou leg je me woorden in de mond. Dat heb ik nooit gezegd, alleen dat het niet bij voorbaat beter is dan brood.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Prima, voor jou geen witte rijst, maar zeg dat dan gewoon en probeer hier niet een slecht gefundeerd verhaal op te hangen wat zou insinueren dat witte rijst niet goed voor je is.
Gelukkig ging het niet om droge witte rijstquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik eet liever een onbelegd broodje dan droge witte rijst eigenlijk
Mensen dat recept is echt super lekkerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Klopt, maar mensen zijn hier snel geneigd aannames te doen.
Je moet leven op water en droge rijst, anders word je dik
Het is idd het recept voor japanse gebakken rijst. Inclusief groenten, inclusief omelet en inclusief soja.
Kijk, dat klinkt dan wel weer lekkerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Klopt, maar mensen zijn hier snel geneigd aannames te doen.
Je moet leven op water en droge rijst, anders word je dik
Het is idd het recept voor japanse gebakken rijst. Inclusief groenten, inclusief omelet en inclusief soja.
Ik beweerde ook niet dat rijst beter zou zijn, al heeft het zijn voordelen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou leg je me woorden in de mond. Dat heb ik nooit gezegd, alleen dat het niet bij voorbaat beter is dan brood.
Koude couscous met tomaatje, lente ui, koriander is ook lekker en heel gezond. Maar dat krijg je echt niet al te vaak weg denk ik. Voor de afwisseling wel lekker.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Mensen dat recept is echt super lekker
maar ik weet niet of ik dat nog roep na 3x per dag 7 dagen per week
zijn er nog varianten op? ik heb koude coescoes kan het daar ook mee?
Ik vraag me wel af waar het vandaan komt. Ik kan het nergens vinden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Zit wat in, in de tijd dat dat bedacht werd waren er waarschijnlijk maar weinig vrouwen van 1m80.
Modellen zijn eng, laten we het daar maar op houden.
Avocado op brood is behoorlijk dubbelop; veel vetten bovenop de toch al rijke voedingswaarde van brood.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Broodjes kan je ook gezond beleggen: met gegrilde groenten of avocado bv.![]()
Niet alle beleg is chocopasta of kipkerriesalade
Mwah, ik heb ooit ongeveer de maten 115-80-105 gehad en daar was ik toch ECHT niet blij meequote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
90-60-90
100-70-100
115-80-115
zou ook goed zijn denk ik
Ik zit dan ook meer in een stabielblijfregime dan afvalregime. En het is gewoon erg lekkerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:53 schreef SHE het volgende:
[..]
Avocado op brood is behoorlijk dubbelop; veel vetten bovenop de toch al rijke voedingswaarde van brood.
Ik zou avocado eerder met een paar tomaatjes eten in een salade.
Fokl! doet het weer!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik zit dan ook meer in een stabielblijfregime dan afvalregime. En het is gewoon erg lekker![]()
En Ewelina: PF bedoelt ook naarmate je groter bent, ben je meer in verhouding ook breder etc...
Teruggevallen niet, want ik heb tot mijn 26ste altijd consequent hetzelfde gewogen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:43 schreef conleche het volgende:
90-60-90 is nog steeds iets waar modellen zich aan moeten houden en dat wil dus zeggen dat de tendens is naar dunnere modellen, omdat je tegenwoordig vanaf 1m75 model wordt en vroeger was dat zo'n beetje het maximum en kon je vanaf 1m70 al model worden. (ik zag van de week een programma op TV waarin een meisje ongelofelijk op haar kop kreeg toen bleek dat ze was aangekomen en wel 94 als heup had. Het arme scharminkel!)
Dat rijst recept van She klinkt erg fijn: maar niet voor elke dag om de 2 uur. Als het je te doen is om de juiste verhouding koolhydraten/eiwitten/vetten, kan je daar ook best mee varieren.
Ik geloof ook niet dat je dit je leven kan volhouden, dat blijkt ook wel , want ook SHE is weer teruggevallen als ik het tenminste goed heb begrepen uit de posts. Wat overigens geen schande is hoor zei de jojo pur sang
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:57 schreef SHE het volgende:
[..]
Teruggevallen niet, want ik heb tot mijn 26ste altijd consequent hetzelfde gewogen.
Maar de tand des tijds, absoluut geen sport, drugs, drank, hard werken en feesten heeft me er niet strakker op gemaakt. Overigens vond ik dat ik die break verdiend had, al heb ik er tot op de dag van vandaag nog een beetje spijt van.
In theorie moet ik zelfs 10 kg kwijt, om weer tot 58 te komen.
Natuurlijk is dat onzin, want waarom zou ik..maar ik heb mezelf iets te bewijzen geloof ik
Overigens is jojo-en niet zo heel naar, mits het geen tientallen kilo's zijn waarin je schommelt.
Belangrijkste is dat je nooit te lang aaneengesloten dik blijft; recente onderzoeken tonen aan dat je daarmee mogelijkerwijs voor goed je genetisch materiaal verkloot en dus altijd dik zult blijven. En erger nog, dit ook aan je kinderen doorgeeft.
Of het een leven vol te houden is..geen idee, misschien baar ik ooit nog een efltal kinderen, knip ik mijn lokken eraf en word ik dik en lelijk. Ook dik en lelijk kan iedereen worden
Mag ik nog een ding zeggen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Prima, voor jou geen witte rijst, maar zeg dat dan gewoon en probeer hier niet een slecht gefundeerd verhaal op te hangen wat zou insinueren dat witte rijst niet goed voor je is.
Het is een veelgebruikte discussietechniek waarbij men hoopt de ander te overdonderen zonder daadwerkelijk zoveel meer te zeggen dan de ander.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mag ik nog een ding zeggen?
Waarom is als iemand hier iets zegt meteen niet waar? en alles wat jij zegt moeten we zomaar geloven?
Als jij nog steeds in de smurfen wilt geloven, dan is dat je goed recht.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Mag ik nog een ding zeggen?
Waarom is als iemand hier iets zegt meteen niet waar? en alles wat jij zegt moeten we zomaar geloven?
Het kan best zijn dat een studie heeft aangetoond dat jouw dieet niet ongezond is omdat er genoeg voedingsstoffen inzitten, maar eenzijdig is het wel! Ik geloof je op je woord als je zegt dat het werkt, maar dat wil niet zeggen dat als je het anders doet, het dan niet werkt en je dan in smurfen geloofd. Miss_S is toch 30 kilo afgevallen en dat is niet makkelijk voor een tiener!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Als jij nog steeds in de smurfen wilt geloven, dan is dat je goed recht.
Ik heb nog nooit iets geroepen over afvallen wat niet wetenschappelijk onderbouwd is.
Daarnaast moet een studie voedingsleer ook wel genoeg basis zijn om niet zomaar wat in de ruimte te lullen.
Je mag het ook een discussie-techniek noemen; of heel verongelijkt doen, maar daar ben ik niet zo heel snel van onder de indruk.
@ Conleche : Ik ben 1.76m
Waar heb ik beweerd dat dat beter is dan?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mag ik dan je wetenschappelijke bron (pubmed bv.) waaruit je gedestilleerd hebt dat witte rijst een betere keus is dan zilvervlies? Ik sta best open voor dat soort zaken, maar je smijt geregeld met het woord wetenschappelijk zonder bronvermelding, dan wil ik bewijs zien ook.
Ik heb ook nergens gezegd dat het niet prima zou zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:38 schreef conleche het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat een studie heeft aangetoond dat jouw dieet niet ongezond is omdat er genoeg voedingsstoffen inzitten, maar eenzijdig is het wel! Ik geloof je op je woord als je zegt dat het werkt, maar dat wil niet zeggen dat als je het anders doet, het dan niet werkt en je dan in smurfen geloofd. Miss_S is toch 30 kilo afgevallen en dat is niet makkelijk voor een tiener!
Wqt je zegt is allemaal waar: iedereen kan een modellen figuur krijgen en iedereen kan zich vol en dik vreten, de een wat gemakkelijker dan de ander, maar iedereen kan het! Dat zal ook niemand betwisten. De vraag is of je het moet willen. Jij wilt het wel: prima! Anderen niet: ook prima!
Dan moet je ook niet strooien met opmerkingen als: "Als jij nog in smurfen geloofd"quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat het niet prima zou zijn.
Dames toch
Daarmee doelde ik op haar opmerking dat ze zich afvroeg waarom ze mij zou moeten geloven en wat zij zou aangeven per defintie niet waar is.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet strooien met opmerkingen als: "Als jij nog in smurfen geloofd"
Dat insinueert wel degelijk dat je de opinie van een ander op zijn minst niet respecteert.
Je claimt dat het iedereen lukt met het nazi-regime, waarin je witte rijst gebruikt. Was je overtuigd geweest dat zilvervlies beter was, had je dat genoemd.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:39 schreef SHE het volgende:
[..]
Waar heb ik beweerd dat dat beter is dan?
Als je niet bedreven bent in begrijpend lezen, dan moet je zeker niet de aanval openen.
Ik heb gezegd, dat witte rijst net zo verantwoord is als zilvervliesrijst. Het was iemand anders die insinueerde dat witte rijst slecht voor je zou zijn.
Witte rijst, bevat minder vet. Of heb je daar ook een pubmed bewijsje voor nodig?
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet strooien met opmerkingen als: "Als jij nog in smurfen geloofd"
Dat insinueert wel degelijk dat je de opinie van een ander op zijn minst niet respecteert.
Ja maar waarom is wat wij geloven niet waar en dat van jou wel?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:43 schreef SHE het volgende:
[..]
Daarmee doelde ik op haar opmerking dat ze zich afvroeg waarom ze mij zou moeten geloven en wat zij zou aangeven per defintie niet waar is.
Wat een vreemde opmerking is, aangezien ik niemand dwing mij te geloven. Je mag in de smurfen geloven, in god of in bami. Who cares?
Moet ik daar mee komen? Nou 90% van iedereen hier krijgt hetzelfde gevoel bij de dingen die jij zegt dus zijn dat genoeg bronnen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:49 schreef SHE het volgende:
Dit is erg vermoeiend, maar vooruit.
Beste Miss S, hoe ben jij tot de vraag gekomen dat ik jullie niet geloof en jullie mij moeten geloven
Kom daar eerst eens mee.
Je begint hysterisch wat in de rondte te roepen, maar nergens heb ik aanleiding gegeven voor jouw vraagstelling. QUOTE me eens, ingodsnaam.
Dan vraag je om bronnen; op welk gebied Miss S?, op welke specifieke vraag wil je een antwoord? Of denk je dat ik gewoon een algemene bron voor jouw volstrekt onduidelijke en nooit gestelde vraag kan geven?
Het is wel ontopic maar ik begin zelfs MoBlo te missen dus dat zegt genoegquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:52 schreef Viking84 het volgende:.
Snackpakket mee gekregen van de Plus. En 1 keer raden wat er (ook) in zit: een zak Hamka's. Mijn zwak!!.
En Jezus, mensen, wat weten jullie een topic toch enorm te verkutten in slechts één dag. Jasses. Ik blijf wel weg tot het weer boeiend is.
Nu niet terugkrabbelen; je beweerde ten stelligste dat ik zou hebben gezegd dat witte rijst beter is.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:45 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je claimt dat het iedereen lukt met het nazi-regime, waarin je witte rijst gebruikt. Was je overtuigd geweest dat zilvervlies beter was, had je dat genoemd.
En ik heb geen zin om moeite te doen om alle keren dat je het woord 'wetenschappelijk' of juist 'ongefundeerd' gebruikt, hier te copy/pasten, maar je gebruikt het wel degelijk om je argument te willen versterken, zonder dat je de achtergrond erachter laat zien. Dat stoort me wel en daarom kan je het beter als mening neerzetten.
Voer ze aan je huisgenootjesquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:52 schreef Viking84 het volgende:.
Snackpakket mee gekregen van de Plus. En 1 keer raden wat er (ook) in zit: een zak Hamka's. Mijn zwak!!.
En Jezus, mensen, wat weten jullie een topic toch enorm te verkutten in slechts één dag. Jasses. Ik blijf wel weg tot het weer boeiend is.
Van mij mogen jullie onze snackpakketten hebben, hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is wel ontopic maar ik begin zelfs MoBlo te missen dus dat zegt genoeg
Waarom hebben jullie wel een snackpakket bij de Plus?
Mens, wat wil je van me?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Moet ik daar mee komen? Nou 90% van iedereen hier krijgt hetzelfde gevoel bij de dingen die jij zegt dus zijn dat genoeg bronnen?
En jouw bronnen, begin maar eerst bij de bronnen van jouw 'dieet' waarom dat beter is dan gewoon normaal eten
Als zij niet wil, wil ik welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je daar bewijs voor wenst, dan daag ik je uit er 1 te volgen, misschien word je nog een keer slank.
Ruilen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:00 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat ik nog liever een snackpakket heb, dan de oranje welpjes from hell die ik momenteel door m'n strot geduwd krijg bij de AH!
Handigquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van mij mogen jullie onze snackpakketten hebben, hoor.
En bij een besteding van 25 euro mag je een pakket meenemen. Needless to say hoe snel wij altijd op 25 euro zitten. Ik zal Mark even aan het verstand brengen dat 'ie niet weer een pakket meeneemt.
Dag SHEquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je daar bewijs voor wenst, dan daag ik je uit er 1 te volgen, misschien word je nog een keer slank.
Welpies zijn schattigquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:00 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat ik nog liever een snackpakket heb, dan de oranje welpjes from hell die ik momenteel door m'n strot geduwd krijg bij de AH!
Ah, licht aan het einde van de eindeloze tunnel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:01 schreef -marz- het volgende:
[..]
Als zij niet wil, wil ik wel![]()
Lijkt me nuttiger dan die hele rijstdiscussie.
Ik ben heel rustig hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:03 schreef conleche het volgende:
Kijk SHE, ik geloof dat je weer even tot rust moet komen. Neem een pil. Drink wat water, tel tot 10. Je bent echt té aanvallend. Ik hou best van een discussie op z'n tijd, maar niet op de man spelen, daar wordt een discussie vervelend van. Dank.
Ik probeer erg hard iets zinnigs uit de discussie te halen. Waarom je nazi-regime ...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:55 schreef SHE het volgende:
Nu niet terugkrabbelen; je beweerde ten stelligste dat ik zou hebben gezegd dat witte rijst beter is.
Nou..kom op met die reply!
En witte rijst is niet zaligmakend, sterker nog, half fok! zit op mijn voedingsschema's en allemaal krijgen ze een ander schema. Sommigen zelfs zonder rijst.
De rest van je reply is net zo fuzzy als de stelligheid waarmee je mijn uitspraken quote. Dus als je nu eens begint met van de kast te komen, dan kunnen we misschien iets zinnigs uit de discussie halen.
...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:27 schreef SHE het volgende:
]Het regime is niets meer dan een wetenschappelijk onderbouwde methode om af te vallen op een gezonde en verantwoorde manier.
Dit is al de tweede keer dat je een user aanhaalt in je repliek naar mij , die hier niet eens bij is.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het laatste hierover w.m.b.
[..]
Ik probeer erg hard iets zinnigs uit de discussie te halen. Waarom je nazi-regime ...
[..]
...
Dè manier zou zijn om af te vallen. Zo stel je het. Waarom dat zo is uiteindelijk heb ik hier (helaas) nog niet gelezen. Dat vinden andere mensen vervelend en je gaat daar niet op een constructieve manier mee om, maar je wil wel koste wat kost je gelijk halen, zonder daadwerkelijk je punt te maken, terwijl ik het leuk zou vinden als je dat wel echt kon.
Dat je het fuzzy noemt dat ik je discussiemethoden storend vind is jammer voor je. Ik geloof niet dat je je daar veel van aan zal trekken, maar dat zij zo.
Ah, aan dit verhaaltje hebben we wat!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet de eerste nog tegenkomen die dik word van rijst.
10% meldt zich weer tussen werk en een verjaardag. Wat een gedoe zeg, als iedereen nou eens wat meer tijd zou nemen om te lezen alvorens te reageren had het een hoop ergernissen gescheeld.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:51 schreef Miss_S het volgende:
Moet ik daar mee komen? Nou 90% van iedereen hier krijgt hetzelfde gevoel bij de dingen die jij zegt dus zijn dat genoeg bronnen?
Ja vrouwen kunnen vreselijke zeikwijven zijn, bah.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:36 schreef loveli het volgende:
Verder ben ik jaloers op mannen, die in wel discussies kunnen voeren zonder het persoonlijk te maken. Of ruzie kunnen maken en binnen het uur gezellig samen een fles bier kunnen opentrekken alsof er niets gebeurd is.
Dat wou ik je gisteren nog vragenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja vrouwen kunnen vreselijke zeikwijven zijn, bah.
Soms vind ik het echt jámmer dat ik nou net op vrouwen moet vallen.
Er is nog niet eens sprake van een relatie en het is nu al moeilijkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat wou ik je gisteren nog vragen
Lijkt me moeiljk om een relatie met een vrouw te hebben
Spreekuur? Ben je diëtiste ofzo?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:39 schreef SHE het volgende:
Ik neem nu een wodka lime ( wist je trouwens dat wodka beter in een dieet past dan wijn? of bier? of welk andere drank dan ook?)
En wat mij betreft is er ook niets gebeurd. Ik ben behoorlijk gewend aan weerstand. Je moet de dames op spreekuur eens zien; ik ben weleens verteld dat ik de kanker kon krijgen met mijn pindakaas, de tyfus met mijn rijst en dat ik niet moest denken dat ik haar aan de groenten kon krijgen.
Ik hou ervan
De verjaardag van mijn tante, dus niet erg spannendquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:
Feestje, Miss_S? Wat voor een feestje?
Ik ga met Mark naar de film om 19 uur. Beetje vroeg, maar ja. We gaan naar El Orfanato van de regisseur van El Labyrinto del Fauno (liep PF daar destijds niet mee weg?).
Gewoon, uit je tupperware bak halen en in je mond stoppen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:37 schreef -marz- het volgende:
Ik zit me steeds af te vragen hoe ik op mijn werk om de 2 uur van mijn rijstmaaltijd ga eten.
Een dietiste valt haar clienten volgens mij niet persoonlijk aanquote:
Ik zie het vast wel goed komen bij jouquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er is nog niet eens sprake van een relatie en het is nu al moeilijk.
Besides: ik ben niet aan vrouwen gewend. Woon tenslotte al 4 jaar samen met een man en de vrouwen die ik tot nu toe zag, zag ik te kort om me aan hen te kunnen ergeren. Dus ik ben van een koude kermis thuisgekomen
.
Ben je niet bang dat die vies wordt? Als ik een witte broek draag is ie binnen het uur vies. (daarom draag ik dus nooit een witte broekquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:37 schreef Miss_S het volgende:
Vanavond in mijn nieuwe witte broek naar het feestje
Gelukkig niet, ik ben naast mijn 'gewone werk' , voedingsdeskundige bij een sportschool. Ik begeleid bodybuilders, fietsers, adhd-ersquote:
Nou eigenlijk welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat die vies wordt? Als ik een witte broek draag is ie binnen het uur vies. (daarom draag ik dus nooit een witte broek
Ik vraag me trouwens af of er echt zoveel verschil zit in een m/v relatie dan in een v/v relatie. Je houdt toch van elkaar, alleen zal de omgeving anders reageren op de v/v )(en dan met name bekrompen boeren) En natuurlijk het seksuele aspect.
Klopt, mensen zullen ook vragen wat je aan het doen bent.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:41 schreef -marz- het volgende:
Ik word ook uitgescholden op mijn werk en zelfs aangeklaagd.
Het was even wennen, maar het heeft zijn charmes
Tja en toch zie ik het niet zitten die bak met rijst op mijn werk ... zal er gek uitzien.
Oh ja, dat weet ik zekerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:46 schreef -marz- het volgende:
Viking weet je zeker dat je lesbo bent dan?
Het gezeik en het gemanipuleer is juist waar ik op afknap bij vrouwen. En je doet toch al altijd alles samen met Mark, jullie kunnen net zo goed trouwen dan kan je ook mooi meteen je haar afknippen en uitdijen.
Kan me voorstellen dat het bij v-v meer vonkt, juist omdat ze beiden vrouwen zijn. En verder zullen potten bepaalde dingen wel beter doen dan m-v stellen. Er zijn zeker voordelen aan verbonden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat die vies wordt? Als ik een witte broek draag is ie binnen het uur vies. (daarom draag ik dus nooit een witte broek
Ik vraag me trouwens af of er echt zoveel verschil zit in een m/v relatie dan in een v/v relatie. Je houdt toch van elkaar, alleen zal de omgeving anders reageren op de v/v )(en dan met name bekrompen boeren) En natuurlijk het seksuele aspect.
Die gaan we bewarenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, dat weet ik zeker. Ik voel me alleen maar aangetrokken tot vrouwen, ook al vind ik mannen over het algemeen een stuk ongecompliceerder.
Maar ik kan me best voorstellen dat ik later lekker ga latten. Gewoon met vrienden in een huis wonen (want alleen zijn kan ik ook niet goed) en dan 's weekends naar m'n vrouw.
En m'n haar afknippen zal ik van m'n leven niet doen.
Ik dacht ook altijd dat ik niet in de wieg was gelegd voor samenwonen. Nu heb ik echter al 3 jaar een relatie, en hoewel we elk nog een eigen studio hebben, zijn we toch heel vaak bij elkaar, en ik mis hem ook echt als hij er niet is, zelfs al is het maar 1 dagquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik kan me best voorstellen dat ik later lekker ga latten. Gewoon met vrienden in een huis wonen (want alleen zijn kan ik ook niet goed) en dan 's weekends naar m'n vrouw.
Dat klinkt niet echt ideaalquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:59 schreef -marz- het volgende:
Ik heb de ideale combiwe wonen samen maar hij is gemiddeld 4-5 nachten elders.
Dat vind ik ook hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het bij v-v meer vonkt, juist omdat ze beiden vrouwen zijn. En verder zullen potten bepaalde dingen wel beter doen dan m-v stellen. Er zijn zeker voordelen aan verbonden.
Maar uiteindelijk doet dat er niet toe: iedereen moet mogen samen leven met degene van wie hij / zij houdt.
Ik vind rijst ook echt heerlijk, zou ook niet zonder kunnenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:03 schreef conleche het volgende:
Mijn probleem met rijst is, is dat ik het te lekker vind. (Dat geldt overigens voor de meeste koolhydraten.) Ik eet zo een bak gebakken rijst van de Chinees weg, zo zonder saus. Voor mij zou dat dieet desastreus zijn.
Het low carb dieet wat ik nu volg werkt voor mij echt het beste. Zonder honger kom ik de dag door en ik eet ook best lekker: veel groenten en eiwitten, weinig koolhydraten en matig vet. Ben ook weer niet te strikt, want ik zit nu ook aan de wodka. Dat is nl. ook mijn lievelingsdrank.(alhoewel ik de lime wel laat staan
)
Als ik dan eenmaal op gewicht ben kan ik weer "gewoon" gaan eten, als ik maar blijf sporten, dan blijf ik prima op gewicht.
Ik vind vrouwen trouwens wel leuk. Als je door alle soesa heenprikt zijn we prima te pruimen.![]()
Ik vind mannen overigens ook leuk. In een minder complexe manier.
Voor mij is dat ook ideaal!! Ik ben eigenlijk een einzelgänger, maar woon wel samen, ben zelfs getrouwd, maar de helft van de tijd zien we elkaar niet en geloof me: dat is voor mij echt het beste: ik vind het heerlijk om hem te zien, maar ik heb die week alleen ook echt nodig, anders wordt ik kriebelig en ongelukkig.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:59 schreef -marz- het volgende:
Ik heb de ideale combiwe wonen samen maar hij is gemiddeld 4-5 nachten elders.
Als je nog trek kroijgt vanavond: eet nog wat fruit of komkommer of zo: dan valt het allemaal nog mee!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:09 schreef Inderdaad het volgende:
Ik lust geen rijst, dus ik zou zo'n SHE dieet nooit volhouden.
Vandaag gegeten: 2 broodjes kaas, bakje chips en nu soep + stokbrood. Niet super gezond dus.
Dat heb ik ookquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Voor mij is dat ook ideaal!! Ik ben eigenlijk een einzelgänger, maar woon wel samen, ben zelfs getrouwd, maar de helft van de tijd zien we elkaar niet en geloof me: dat is voor mij echt het beste: ik vind het heerlijk om hem te zien, maar ik heb die week alleen ook echt nodig, anders wordt ik kriebelig en ongelukkig.
Totaal geen trek, maar ik dwing mezelf wel een appel te eten vanavond.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Als je nog trek kroijgt vanavond: eet nog wat fruit of komkommer of zo: dan valt het allemaal nog mee!
Toen ik erg klein was kon ik bijna niets verdragen, behalve macoroni en nog een paar kleine dingetjes.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:13 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Inderdaad: heb je dat van thuis uit meegekregen, dat je best veel dingen niet lust? Probeer eens wat nieuws of weet je zeker dat er geen recept bestaat dat maakt dat je wel rijst (en andere dingen die je nu niet eet) lust?
Eh, vroeger bleef het niet binnen. Tot ik een raar of 7/8 was.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:22 schreef -marz- het volgende:
Wat bedoel je met niet kunnen verdragen?
En wat is er precies moeilijk en en raar aan iets nieuws proberen? Is dat niet een kwestie van "gewoon doen" ?
Eigenlijk wel ja, hetzelfde als aardappelen opbakken. Alhoewel het niet bruinig hoeft te worden. De truc is om het op laag vuur te doen, dan worden die rijstkorrels ook lekkerder van. Ik zou als ik jou was gewoon zonnebloemolie oid pakken, iets zonder veel eigen smaak in ieder geval om mee te beginnen. Als je nu al weet dat je van sojasaus houdt (ketjap) dan kan je er ook al een beetje van doordoen. Heel langzaam ga je dan een nasi maken die helemaal naar je eigen smaak isquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:38 schreef Inderdaad het volgende:
-marz-. recepten zijn wel handig, maar dan moet ik het ook daadwerkelijk klaarmaken. En ik kook eigenlijk pas sinds een jaartje, en ben dus niet echt goed. Al weet ik dat jullie daar ook rekening mee houden. <3 Ik ga denk ik van zaterdag mijn vaste uitprobeerdag maken (ja, handig om dat nu te zeggen, het duurt nog 7 dagen.). Dietisten vind ik zo'n grote stap, aangezien het maar een heel klein puntje is?
conleche, rijst opbakken? Is dat niet ong hetzelfde als gebakken aardappelen? Dat het zo bruinig wordt? En met wat voor olie zou dat moeten?
ja dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik zit dan ook meer in een stabielblijfregime dan afvalregime. En het is gewoon erg lekker![]()
En Ewelina: PF bedoelt ook naarmate je groter bent, ben je meer in verhouding ook breder etc...
Ik wil ook mee doenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:05 schreef SHE het volgende:
[..]
Ah, licht aan het einde van de eindeloze tunnel.
Als je mij je gegevens PM-ed. ( lengte, huidig gewicht, leeftijd, evt sporten en huidige eetgewoonten en dagelijks terugkerende activiteiten )
Stuur ik je morgen een schema, kan je maandag beginnen.
Ik zondag op strand west!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:13 schreef Miss_S het volgende:
Zijn er nog mensen die dit weekend gaan bbqen? combinatie van lekker weer en voetbal?
Ik ken hem helemaal nietquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:
Feestje, Miss_S? Wat voor een feestje?
Ik ga met Mark naar de film om 19 uur. Beetje vroeg, maar ja. We gaan naar El Orfanato van de regisseur van El Labyrinto del Fauno (liep PF daar destijds niet mee weg?).
voor wodka moet je bij conleche zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:39 schreef SHE het volgende:
Ik neem nu een wodka lime ( wist je trouwens dat wodka beter in een dieet past dan wijn? of bier? of welk andere drank dan ook?)
En wat mij betreft is er ook niets gebeurd. Ik ben behoorlijk gewend aan weerstand. Je moet de dames op spreekuur eens zien; ik ben weleens verteld dat ik de kanker kon krijgen met mijn pindakaas, de tyfus met mijn rijst en dat ik niet moest denken dat ik haar aan de groenten kon krijgen.
Ik hou ervan
Oeh, showen!quote:
Volgens mij was ik dat.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ken hem helemaal niet
je bent dun gewordenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:07 schreef conleche het volgende:
Mijn maten:
feb. 2007 .............. juni 2008
Borst: 98 ................................. 91
Taille: 84 .................... 68
Heup: 100 ..................... 92
bovenbeen: 62 .............. 54
onderbeen: 36 .............. 34,5
Er is dus echt veel van m'n buik/taille afgegaan! en van m'n bovenbenen ook!
praat er over met een eet dokterquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:26 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Eh, vroeger bleef het niet binnen. Tot ik een raar of 7/8 was.En het is moeilijk omdat ik spontaan misselijk word en het gewoon niet kan eten dan? Is voornamelijk ook geestelijk idd, zou het een keer gewoon moeten doen. Alleen moet het klaargemaakt worden, voordat ik dat kan doen, en zolang hou ik het nooit vol. Ik groei er wel overheen waarschijnlijk.
![]()
Altijd als ik het hier over heb voel ik me trouwens een aansteller. Als ik er zoveel moeite mee heb dat ik niet veel lust, moet ik er wat aan doen. En dat doe ik niet, dus ik moet het er eigenlijk ook niet meer over hebben.
Ik heb geen fobie hoor !quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
iedereen heeft wel een "fobie"
Wow... knap zeg! Je zegt wel dat je langzaam gaat, maar het resultaat mag er wezen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:07 schreef conleche het volgende:
Mijn maten:
feb. 2007 .............. juni 2008
Borst: 98 ................................. 91
Taille: 84 .................... 68
Heup: 100 ..................... 92
bovenbeen: 62 .............. 54
onderbeen: 36 .............. 34,5
Er is dus echt veel van m'n buik/taille afgegaan! en van m'n bovenbenen ook!
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:17 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
er is heus wel iets mis met je
12,4.kilo.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:12 schreef -marz- het volgende:
JEETJE conleche
Hoeveel keiharde kilo's zijn dat wel niet?
klinkt lekker. Misschien nog een rode peper en jonge aardappels/kleine dingetjes er bijquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:30 schreef conleche het volgende:
[..]
12,4.kilo.Ik moet er wel bijvertellen dat niet zo lang ben hè, 1m68. Dus zo dun is het niet. Maar het is wel veel cm's idd!
Ik heb vanavond heel makkelijk en lekker gegeten. Men neme een stuk lamsbout (ik had nu zonder bot, maar kan ook met). Je legt het in een ovenschaal omringd door: knoflooktenen (hele tenen met schil), sjalotten in grove stukken en groene aspergetips. Bovenop het lam leg je wat salie, een takje rozemarijn en wat thijm. Je besprenkelt het geheel met olijfolie en doet er ook wat zeezout en pittig pepermengsel over. (of gewoon vers gemalen peper.) Zet het in een voorverwarmde oven (200 C) en zo'n 45 min. later (afhankelijk van hoe groot je vlees is) heb je een heerlijke maaltijd. Kan niet makkelijker!
Waarom niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:40 schreef freecell het volgende:
Ik heb vandaag gebarbecued. En ik houd niet van barbecuen...
Ja die aardappels hadden het afgemaakt, maar helaas geen koolhydraten 's avonds voor mij.! Als je de aardappeltjes licht had voorgekookt had je ze er ook nog bij kunnen leggen in die ovenschaal en dan hadden ze zich doordrenkt met de jusquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
klinkt lekker. Misschien nog een rode peper en jonge aardappels/kleine dingetjes er bij?
Ik vind het simpelweg te veel vlees. En één van de weinige dingen die ik écht echt écht niet lust is altijd aanwezig: salade op basis van koude aardappel en mayonaise. Brrr. Nu ook weer: huzarensalade, rundvleessalade. Niet lekker.quote:
Jij in een broek ,dat hebben we hier nog nooit gezien.(of ik heb het gemist).quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:37 schreef Miss_S het volgende:
Vanavond in mijn nieuwe witte broek naar het feestje
Ik zorg altijd dat ik degene die de barbecue geeft help. Dan kan ik ervoor zorgen dat er ook wat lekkere dingen op het menu staan en niet alleen de geijkte huzarensalade, hamburgers, worsten en karbo's. Gewoon zelf wat regelen met kip, vis en groente. Desnoods onder het mom 'ik kan niet goed tegen varkensvlees maar maak je maar niet druk hoor ik regel zelf wel wat.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind het simpelweg te veel vlees. En één van de weinige dingen die ik écht echt écht niet lust is altijd aanwezig: salade op basis van koude aardappel en mayonaise. Brrr. Nu ook weer: huzarensalade, rundvleessalade. Niet lekker.
En te weinig groente, te veel vette hamburgers en kippepoten en tóch eet je altijd meer dan je eigenlijk wilt
Eten met vrienden ben ik hélemaal voor! Eten buiten ook, gezellig. Maar van mij hoeft er geen BBQ aan.
(trouwens, bij mijn schoonouders wel, die maken altijd zalmpakketjes en groentepakketjes in aluminiumfolie en dergelijke, dat is dan wél weer lekker)
Oh, dan ben ik in de war met iemand andersquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik ken hem helemaal niet
Dan zou ik gewoon wat voor mezelf meenemenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:17 schreef freecell het volgende:
Mja, dit was een barbecue die onze kerk gaf voor de leden én voor de buurt waarin de kerk staat. De halve gemeente was er en uit de buurt ook nog zeker 40 man. En het was voor de deelnemers gratis. Dan snap ik ook wel dat ze niet veel verder komen dan broodjes hamburger en huzarensalade
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Haha m'n broertje had net z'n eerste stukje grapefruit ooit! Heb m nog nooit zo vies zien kijken
Het is ook iets uit zeeland dan vrees ikquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:45 schreef conleche het volgende:
Ik eet nooit huzarensalade bij de bbq. Is dat iets uit Grunningen? Ik maak altijd zelf sateetjes en pindasaus. Een groene salade erbij en soms ook vispakketjes met groenten.
In Friesland doen ze dat ook, dus het is niet iets typisch Gronings.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:45 schreef conleche het volgende:
Ik eet nooit huzarensalade bij de bbq. Is dat iets uit Grunningen? Ik maak altijd zelf sateetjes en pindasaus. Een groene salade erbij en soms ook vispakketjes met groenten.
Nou, niet dus, want de chips is helemaal niet op.quote:
ik heb vandaag gezeildquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:17 schreef Clayton1 het volgende:
heb jij ook een leven buiten fok,niet verkeerd bedoeld maar jij bent altijd hier.
wat wil je volhouden? ik heb wat gemist denk ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:21 schreef DR34M3R het volgende:
Hopelijk is dit de stok achter de deur die ik nodig heb om vol te houden...
Wish me luck
Oh, wat lief!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Ooh, en hij was zo liefik was een beetje aan het sippen dat ik nu helemaal geen verjaardagsgevoel had omdat ik het morgen niet vier.. en toen heeft hij stiekem toen ik zat te lezen de hele keuken versierd
. Dus nu voel ik me wel jarig
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ookquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 11:33 schreef Ewelina het volgende:
Aaaargh, dat is toch ook niet normaal!Gelukkig is het zondag, kun je lekker luieren
Ja, maar ik zit nu in de galerie, dus het is een beetje raar als ik nu de tent dichtgooi. Ach ik mkom er ok wel weer overheen hoor. Maar het was wel frappant: die ene keer dat het me lukt op tijd te gaan slapen is er weer wat anders.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:40 schreef Ewelina het volgende:
Kun je niet tussendoor even gaan rusten? (je bent toch eigen baas?)
Nietes ik ookquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja, op zich welHeb alleen als enige vakantie!
Ramptoeristquote:Op zondag 8 juni 2008 11:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heftig.
Post je het ook even al je weet wat er gebeurd is?.
Inderdaad, maar leuk is anders. Sterkte vandaagquote:Op zondag 8 juni 2008 11:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit nu in de galerie, dus het is een beetje raar als ik nu de tent dichtgooi. Ach ik mkom er ok wel weer overheen hoor. Maar het was wel frappant: die ene keer dat het me lukt op tijd te gaan slapen is er weer wat anders.
Allemaal vandaag?quote:Op zondag 8 juni 2008 11:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Inderdaad, maar leuk is anders. Sterkte vandaag
Ik mag vandaag een hoop boeken en literatuur gaan lezen. In volgorde:
- De Turkenkrijg (Erasmus)
- The influence of the Islam on medieval Europe
- The Old World and the New 1429-1650
- 2 readers
- Modern europe: from the Renaissance till the age of Napoleon
YayGelukkig heb ik wel goed geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |