Uiteraard, want iedereen is hier inmiddels meer dan deskundig, vandaar dat het topic ook bestaansrecht heeft.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig mensen die superslank willen zijngewoon omdat een laagje vet zoveel mooier en vrouwelijker is
En in de verdediging gebeurt wel vaker als iemand even komt vertellen hoe we het moeten doen
Dan mag je ook niet zeurenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:18 schreef Lastpost het volgende:
Ik moet er toch niet aan denken trouwens dat ik m'n leven zo schematisch in deel, ongeacht of het nou werkt of niet.
Zoals al eerder en door meerdere gezegd, het was niet je mening dat je gaf (of zo kwam het tenminste echt niet over)quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Uiteraard, want iedereen is hier inmiddels meer dan deskundig, vandaar dat het topic ook bestaansrecht heeft.
Overigens heb ik het gedeelte gemist waar ik iedereen heb vertelt hoe ze het moeten doen.
Maak je niet zo druk, ook daar word je genadeloos dik van.
Is het ook, maar ik ken weinig dingen in het leven die komen aanwaaien.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Je stelt het wel meer als een voldongen feit dan dat het jouw mening is. Dat stuit wat tegen de borst denk ik.
Jouw menu doet mij ook aan als een nazi-regime en ik zou er ongelukkig van worden.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:19 schreef SHE het volgende:
[..]
Uiteraard, want iedereen is hier inmiddels meer dan deskundig, vandaar dat het topic ook bestaansrecht heeft.
Overigens heb ik het gedeelte gemist waar ik iedereen heb vertelt hoe ze het moeten doen.
Maak je niet zo druk, ook daar word je genadeloos dik van.
Ik 'zeur' verder ook niet hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan mag je ook niet zeuren![]()
Mag ik trouwens ff zeuren dat ik geen zin meer heb in mijn literatuurstudie, wat zegt dat over mij?
Je mag zoveel zeuren als je wil hoor, daar zijn we hier voorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik 'zeur' verder ook niet hoor.
Maar m'n leven dusdanig indelen dat ik structureel hetzelfde eet, hetzelfde doe op dezelfde tijden en nooit afwijk van een patroon klinkt niet bepaald als het geweldige leven dat ik graag zou leiden.
Dan pak ik liever zo af en toe eens een patatje als ik de stad ben en doe ik er maar wat langer over om hetzelfde resultaat te bereiken.
Nou moet ik verder sowieso niet 'zeuren', ben nogal het type dat bij regelmatig sporten kan eten wat ie wil, althans voor het oog (dat ook wat wil), want intern zal het niet al te best zijn.
Maar waarom haal je ons dan naar beneden?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:25 schreef SHE het volgende:
Ik heb een vreselijke hekel aan Sonja Bakker en aan dietisten en aan crackers.
Toch die psych maar eens opzeggen dan, gooi ik m'n frustraties er hier maar uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je mag zoveel zeuren als je wil hoor, daar zijn we hier voor
Het regime is niets meer dan een wetenschappelijk onderbouwde methode om af te vallen op een gezonde en verantwoorde manier.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:23 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dit soort zinnen blijft toch regelmatig terug komen. Jammer. Beter op deze manier een soort stok achter de deur houden dan sonja bakkeren en genadeloos bijkomen.
Je regime is trouwens m.i. wel sterk in tegenspraak met dat je een tijd terug de eetmeter kwam aanraden (een heel nuttig ding wat mij betreft).
Zo heb jij het opgevat.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar waarom haal je ons dan naar beneden?
En niet zeggen dat je dat niet deed, dat deed je wel met de opmerking dat we hier nog steeds zaten
Ik heb hier nooit iemand ECHT zien klagen en zeurenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo heb jij het opgevat.
Ik heb letterlijk gezegd dat iedereen hier heel overtuigd is van zijn of haar deskundigheid, maar de klaag en zeik replies over het gewicht nog steeds aan de orde van de dag zijn.
Zie je de contradictie?
Als je zo deskundig zou zijn, en dat gaat voor iedereen op hier, dan zou je nooit en te nimmer iets te klagen hebben over je gewicht en zou dit topic volstrekt overbodig zijn.
Dat jullie je aangevallen voelen vind ik alleen maar jammer, het komt wat zeurderig over.
Dat kan ook een beetje aan je manier van posten liggenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Zo heb jij het opgevat.
Ik heb letterlijk gezegd dat iedereen hier heel overtuigd is van zijn of haar deskundigheid, maar de klaag en zeik replies over het gewicht nog steeds aan de orde van de dag zijn.
Zie je de contradictie?
Als je zo deskundig zou zijn, en dat gaat voor iedereen op hier, dan zou je nooit en te nimmer iets te klagen hebben over je gewicht en zou dit topic volstrekt overbodig zijn.
Dat jullie je aangevallen voelen vind ik alleen maar jammer, het komt wat zeurderig over.
Dat denk ik ook wel, dat iedereen slank kan wordenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:54 schreef Ewelina het volgende:
Overigens denk ik wel dat SHE in grote lijnen gelijk heeft; bijna iedereen kan slank worden. Niet iedereen wil er echter de benodigde moeite voor doen. Ik zou alleen wel afwisseling willen, allereerst omdat je dan wat meer gevarieerde voeding (en bijbehorende voedingsstoffen) binnenkrijgt.
Met sporten merk ik gewoon dat ik snel slanker wordt, en dan ga ik dus wel meer eten. Dan word ik zwaarder, maar ook dunner.
Ik ben ook 1.745quote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook niets van! Ik zit nu op 98-65-98 (bij 1.74 meter), en ik heb gigantische heupen. Bovendien moet ik in gewicht nog behoorlijk afvallen. Waar zouden mijn kilo's dan in vredesnaam zitten?
[..]
Lijstjes!Maar bij jou is het vast één bonk spier. Ik ben meer een massa zacht vlees.
![]()
Je rijst recept was lekker,quote:
Nu doe je net of iets dat typisch nederlands is, ongezond is?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je rijst recept was lekker,
maar at je dat dan echt twee keer per dag?
Het klinkt ook wel gezond want volgens mij is de hele dag door broodjes eten echt typisch Nederlands.
Weten hoe het moet is iets heel anders dan je er altijd aan houden. Dat jij blijkbaar een ijzeren discipline hebt is fijn voor je, maar daar zijn we niet allemaal mee gezegend.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:30 schreef SHE het volgende:
Waarom zou een broodje ongezonder zijn dan rijst? Zeker als het witte rijst is...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Je rijst recept was lekker,
maar at je dat dan echt twee keer per dag?
Het klinkt ook wel gezond want volgens mij is de hele dag door broodjes eten echt typisch Nederlands.
Als jij het broodje onbelegd eet, dan is het net zo gezond.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom zou een broodje ongezonder zijn dan rijst? Zeker als het witte rijst is...
Minder vezels en vitamines dan zilvervliesrijst.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Als jij het broodje onbelegd eet, dan is het net zo gezond.
Leg mij eens even uit wat er ongezond is aan witte rijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |