Ik ben soms wel wereldvreemd omdat ik geen tv kijkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:31 schreef -marz- het volgende:
Goedzo Fallus!!! Ik zat al te zuchten en te denken aan me opofferen maar je hebt me gered.
Ik kijk altijd naar "ik mis je" van de EO
Dus toch politiek. Ik had het wel ooit vaag gezien dus.quote:Talkshow waarin Andries Knevel en Tijs van den Brink gasten uit de politiek, showbizz, cultuur en sport ontvangen. Opinieleiders én gangmakers geven een
ik lees wel de krantquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:34 schreef -marz- het volgende:
Ik lees elke ochtend de krant, dat staat intellectueel ook al maak ik soms alleen de easy sudoku.
Ja weet ik niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:36 schreef Mini_rulez het volgende:
-marz-: waarom heb jij dan weer geen fotoboek? Nu kan ik niet teruglurken.
En waarom lijkt je nickname op Marx en zit de z naast de x...
je moet het breedste doen hoorquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:44 schreef -marz- het volgende:
Ja haha chicolate ik pak gewoon het bot hoor, niet die ellende die daaronder nog komt
Ja maar het breedst, dat kan je geen heup meer noemen bij mijquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
je moet het breedste doen hoor
anders heb ik ook 70 of zo
maar dat moet je wel metenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar het breedst, dat kan je geen heup meer noemen bij mij. Dat is "waar je kont het dikst is, ergens tussen je heup en je benen".
Heb ik ook niet gedaan! Echt alleen geproefd en toen was ik in gesprek en had ook geen zin om het terug te sturen, want dat zou weer haske lang duren en ik wilde al bijna naar huis, toen heb ik maar de knapperigste frietjes van meneer C. z'n bord gepikt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
als het niet lekker is
nooit dooreten!
kan inderdaad dat het bedorven was
Ik begrijp er ook niets van! Ik zit nu op 98-65-98 (bij 1.74 meter), en ik heb gigantische heupen. Bovendien moet ik in gewicht nog behoorlijk afvallen. Waar zouden mijn kilo's dan in vredesnaam zitten?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:34 schreef Miss_S het volgende:
Ik begrijp echt niet hoe jullie al die maten kunnen hebben, ik ben veel dikker dan jullie
Lijstjes!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:03 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
maar dat moet je wel meten
zal ik het dan ook nog maar helemaal doen
nek --> 34 31
bovenarm --> 27 29
bovenarm gespannen --> 29
onderarm --> 24 23
pols --> 15.5 14,5
tieten --> 89 98
onder wijdte --> 74 75
taille (onder ribben) --> 72 65
navel --> 84 77,5
heupbot --> 87 92
heup/bil --> 100 98
bovenbeen --> 58 55
onderbeen --> 37.5 37,5
enkel --> 22 22,5
nou. dan mag iemand even de 3 goede cijfers er uit halen
tip: het zijn niet de laatste 3
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Nu zit Jan Marijnissen er. Wel politiek dus.
Nee, ik ben er nog niet echt aan toe gekomen. Leg nu de laatste hand aan mijn studiedingen en ik weet ook niet altijd even goed waar ik moet zoeken naar vacatures. Heb tot nu toe vooral Villa Media en Redactie & Co in de gaten gehouden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:46 schreef Claudia_x het volgende:
Viking, heb je nog nieuwe vacatures op het oog?
Nee Claudia,quote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:07 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik begrijp er ook niets van! Ik zit nu op 98-65-98 (bij 1.74 meter), en ik heb gigantische heupen. Bovendien moet ik in gewicht nog behoorlijk afvallen. Waar zouden mijn kilo's dan in vredesnaam zitten?
[..]
Lijstjes!Maar bij jou is het vast één bonk spier. Ik ben meer een massa zacht vlees.
![]()
Er zit een discrepantie tussen wat ik meet en wat ik zie. Ik zou blij kunnen zijn met mijn centimeters, maar ik ben niet blij met de manier waarop ik in m'n kleren pas. Mijn lichaam is niet strak en stevig genoeg.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 08:48 schreef SHE het volgende:
Aan je metingen te zien ben je dus niet zo heel ver van je ideale gewicht en vormen.
Om het je makkelijk te maken; bij mij verdwenen mijn heupen en borsten ineens toen ik onder mijn 'gewenste' gewicht ging zitten.
Ik zou met 62 kg perfect moeten zijn, maar gek genoeg was ik bij 58 kg echt vreselijk plat , incl wespentaille.
Die 4 kg, maakte dus echt een wereld van verschil en die zat dus op mijn borsten en heupen.
Volgens mij doen we allemaal ons best hierquote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:32 schreef loveli het volgende:
Volgens mij begrijpt SHE het beter dan de meesten van ons. Ook de voedingsadviezen die je zo nu en dat post![]()
Blijf je in dit topic of kom je gewoon zo nu en dan even langs? Wat mij betreft horen we meer van je.
Ik heb wel een wijze les geleerd van mijn internist, en dat is dat je naar het hele plaatje moet kijken. Misschien kun je een geweldig lichaam krijgen als je daar keihard voor werkt, maar wat moet je er voor laten staan? Houd je nog genoeg tijd over voor je werk, voor je vrienden, voor de andere dingen die je leuk vindt om te doen? En hoe voel je je er geestelijk bij als je niet tevreden kunt zijn met hoe je bent maar altijd streeft naar perfectie? Hoe leuk ben je dan voor je omgeving?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:32 schreef loveli het volgende:
Volgens mij begrijpt SHE het beter dan de meesten van ons. Ook de voedingsadviezen die je zo nu en dat post![]()
Goed dat je dit even aanstipt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb wel een wijze les geleerd van mijn internist, en dat is dat je naar het hele plaatje moet kijken. Misschien kun je een geweldig lichaam krijgen als je daar keihard voor werkt, maar wat moet je er voor laten staan? Houd je nog genoeg tijd over voor je werk, voor je vrienden, voor de andere dingen die je leuk vindt om te doen? En hoe voel je je er geestelijk bij als je niet tevreden kunt zijn met hoe je bent maar altijd streeft naar perfectie? Hoe leuk ben je dan voor je omgeving?
Voor iedereen zullen de antwoorden op deze vragen anders zijn. Ik ben er zelf nog niet uit wat ik het beste kan doen. Ik ben bijna doodgegaan door mijn zucht naar perfectie, dus ik probeer er voorzichtig mee om te gaan.
Preciesquote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb wel een wijze les geleerd van mijn internist, en dat is dat je naar het hele plaatje moet kijken. Misschien kun je een geweldig lichaam krijgen als je daar keihard voor werkt, maar wat moet je er voor laten staan? Houd je nog genoeg tijd over voor je werk, voor je vrienden, voor de andere dingen die je leuk vindt om te doen? En hoe voel je je er geestelijk bij als je niet tevreden kunt zijn met hoe je bent maar altijd streeft naar perfectie? Hoe leuk ben je dan voor je omgeving?
Voor iedereen zullen de antwoorden op deze vragen anders zijn. Ik ben er zelf nog niet uit wat ik het beste kan doen. Ik ben bijna doodgegaan door mijn zucht naar perfectie, dus ik probeer er voorzichtig mee om te gaan.
Dat is vast gezond maar ook een obsessiequote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:46 schreef SHE het volgende:
Dat is het inderdaad.
En die knop moet dan ook helemaal om; dan is gezond niet meer : cracker kaas, of lichte pasta.
Dan is gezond, elke 2 uur MOETEN eten , elke dag exact hetzelfde eten, elke dag dezelfde routine en elke dag dezelfde sportschool.
Geen restaurants, geen frietjes, geen snoep, geen verwennerij. Gewoon oer discipline.
Dat stel ik ook niet ter discussie. Mijn punt is dat SHE heel goed weet waarover ze praat en de kennis die ze heeft zou ik ook heel graag wil hebben. Kennis is machtquote:Op zaterdag 7 juni 2008 09:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Volgens mij doen we allemaal ons best hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |