abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59193551
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 10:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

En wat betreft die 90-60-90: vrouwen van 1.80m die dat hebben vind ik vaak té dun. Voor mezelf is het trouwens wel haalbaar, ik zit er vrij dichtbij (92-64-92). Maar ik ben dan ook 1.60m
(ga je die modellenmaten trouwens omrekenen naar de verhoudingen voor mijn lengte, kom je op iets heel anders uit: 75-45-75 of 80-50-80. Lijkt me eng. )
90-60-90 is volgens mij juist voor "kleine" mensen
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:28:54 #102
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59193571
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Je rijst recept was lekker,
maar at je dat dan echt twee keer per dag?
Het klinkt ook wel gezond want volgens mij is de hele dag door broodjes eten echt typisch Nederlands.
Niet 2 keer per dag, maar de hele dag door tot de avondmaaltijd.
Het geheim zit'm in de verhoudingen, je hebt een perfecte balans koolhydraten/eiwitten en vetten.
En het is nog lekker ook, en niet de straf die menigeen hier wil doen voorkomen.

De gezondste en meest kankervrije natie eet dit ook de hele dag door..zou je denken dat ze dan toch iets goed doen?
pi_59193577
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:26 schreef SHE het volgende:

[..]

Als jij het broodje onbelegd eet, dan is het net zo gezond.
Leg mij eens even uit wat er ongezond is aan witte rijst.
Ik eet liever een onbelegd broodje dan droge witte rijst eigenlijk
pi_59193584
Zit wat in, in de tijd dat dat bedacht werd waren er waarschijnlijk maar weinig vrouwen van 1m80.

Modellen zijn eng, laten we het daar maar op houden.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_59193587
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:22 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Nu doe je net of iets dat typisch nederlands is, ongezond is?
Ik bedoel dat Nederlanders de hele dag broodjes eten
en in Italië bijv. 1x per dag broodjes 2x per dag warm (met groenten e.d. lijkt mij gezonder)
brood is gewoon ja. meel met boter en dan vlees of iets zoets
pi_59193605
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:29 schreef freecell het volgende:

[..]

Is geen droge witte rijst?
Is toch met eitje, paprika, uitje, soja saus, etc?
of is dat niet dat recept?
pi_59193618
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:28 schreef SHE het volgende:

[..]

De gezondste en meest kankervrije natie eet dit ook de hele dag door..zou je denken dat ze dan toch iets goed doen?
Of iemand kanker krijgt heeft te maken met zo veel meer dan eten. Het is een genetische aandoening, dus een belangrijke oorzaak is genetische aanleg en milieufactoren die DNA-schade veroorzaken. Eten is er daar maar één van.
Op het gebied van kanker zijn Aziaten niet vergelijkbaar met ons. Voorbeeld is het Epstein-Barrvirus, dat onder Chinezen in hoge mate kanker veroorzaakt en bij ons totaal niet. Dat geeft al aan hoe verschillend zij genetisch zijn.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:33:08 #108
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59193627
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:27 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Minder vezels en vitamines dan zilvervliesrijst.
En dus ongezond? ZIlvervlies rijst levert weer meer calorieen en meer vet. Witte en zilvervliesrijst leveren allebei mineralen en vitaminen.
En nu?
pi_59193641
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:33 schreef SHE het volgende:

[..]

En dus ongezond? ZIlvervlies rijst levert weer meer calorieen en meer vet. Witte en zilvervliesrijst leveren allebei mineralen en vitaminen.
En nu?
Iedereen is anders, maar met mijn darmen hoef ik iig niet te proberen te leven op witte rijst.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:34:05 #110
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59193643
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:32 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Of iemand kanker krijgt heeft te maken met zo veel meer dan eten. Het is een genetische aandoening, dus een belangrijke oorzaak is genetische aanleg en milieufactoren die DNA-schade veroorzaken. Eten is er daar maar één van.
Op het gebied van kanker zijn Aziaten niet vergelijkbaar met ons. Voorbeeld is het Epstein-Barrvirus, dat onder Chinezen in hoge mate kanker veroorzaakt en bij ons totaal niet. Dat geeft al aan hoe verschillend zij genetisch zijn.
Het is er één van , dat zeg je goed.
Daarom hoeven we het dus ook niet te elimineren.
pi_59193668
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:34 schreef SHE het volgende:

[..]

Het is er één van , dat zeg je goed.
Daarom hoeven we het dus ook niet te elimineren.
Als jij op andere gebieden aanleg hebt om kanker te krijgen, gaat die witte rijst je echt niet redden. Dat is het enige wat ik wil zeggen.

Besides, dan kun je ook wel zeggen dat spleetogen je beschermen tegen kanker.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:35:24 #112
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59193672
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:31 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Is geen droge witte rijst?
Is toch met eitje, paprika, uitje, soja saus, etc?
of is dat niet dat recept?
Klopt, maar mensen zijn hier snel geneigd aannames te doen.
Je moet leven op water en droge rijst, anders word je dik

Het is idd het recept voor japanse gebakken rijst. Inclusief groenten, inclusief omelet en inclusief soja.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:36:16 #113
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59193694
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:35 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Als jij op andere gebieden aanleg hebt om kanker te krijgen, gaat die witte rijst je echt niet redden. Dat is het enige wat ik wil zeggen.
Prima, voor jou geen witte rijst, maar zeg dat dan gewoon en probeer hier niet een slecht gefundeerd verhaal op te hangen wat zou insinueren dat witte rijst niet goed voor je is.
pi_59193713
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:36 schreef SHE het volgende:

[..]

Prima, voor jou geen witte rijst, maar zeg dat dan gewoon en probeer hier niet een slecht gefundeerd verhaal op te hangen wat zou insinueren dat witte rijst niet goed voor je is.
Nou leg je me woorden in de mond. Dat heb ik nooit gezegd, alleen dat het niet bij voorbaat beter is dan brood.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:38:02 #115
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59193724
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:29 schreef freecell het volgende:

[..]

Gelukkig ging het niet om droge witte rijst
pi_59193744
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:35 schreef SHE het volgende:

[..]

Het is idd het recept voor japanse gebakken rijst. Inclusief groenten, inclusief omelet en inclusief soja.
Mensen dat recept is echt super lekker
maar ik weet niet of ik dat nog roep na 3x per dag 7 dagen per week

zijn er nog varianten op? ik heb koude coescoes kan het daar ook mee?
pi_59193747
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:35 schreef SHE het volgende:

[..]

Kijk, dat klinkt dan wel weer lekker
Ik had inderdaad niet echt iets meegekregen van een recept, sorry.
Of ik het trouwens de hele dag zou willen eten is vraag 2, maar misschien wen je daar wel aan
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:41:37 #118
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59193794
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:37 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nou leg je me woorden in de mond. Dat heb ik nooit gezegd, alleen dat het niet bij voorbaat beter is dan brood.
Ik beweerde ook niet dat rijst beter zou zijn, al heeft het zijn voordelen.
In brood zit gist ( niet zo lekker voor je darmen trouwens
Brood verteert veel langzamer en daarnaast wordt brood doorgaans met beleg gegeten en dan is het product ineens niet meer zo gezond. Het levert an sich namelijk al meer dan voldoende calorieen en voedingsstoffen.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:43:29 #119
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59193833
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:38 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Mensen dat recept is echt super lekker
maar ik weet niet of ik dat nog roep na 3x per dag 7 dagen per week

zijn er nog varianten op? ik heb koude coescoes kan het daar ook mee?
Koude couscous met tomaatje, lente ui, koriander is ook lekker en heel gezond. Maar dat krijg je echt niet al te vaak weg denk ik. Voor de afwisseling wel lekker.
pi_59193922
Langzaam verteren is toch juist goed ivm het gelijk houden van je suikerspiegel, of niet?
Ik eet het trouwens alleen met mager beleg, met een licht soepje of geroosterd zonder beleg. Dan is het best te doen.
pi_59193932
Broodjes kan je ook gezond beleggen: met gegrilde groenten of avocado bv.
Niet alle beleg is chocopasta of kipkerriesalade
Het mooi kotsende meisje.
pi_59193935
ik heb nu zoveel frituur rommel en brood en shit gegeten dat m'n darmen echt moeite hebben het te verteren
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:51:19 #123
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59193986
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Zit wat in, in de tijd dat dat bedacht werd waren er waarschijnlijk maar weinig vrouwen van 1m80.

Modellen zijn eng, laten we het daar maar op houden.
Ik vraag me wel af waar het vandaan komt. Ik kan het nergens vinden.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:53:16 #124
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59194015
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Broodjes kan je ook gezond beleggen: met gegrilde groenten of avocado bv.
Niet alle beleg is chocopasta of kipkerriesalade
Avocado op brood is behoorlijk dubbelop; veel vetten bovenop de toch al rijke voedingswaarde van brood.
Ik zou avocado eerder met een paar tomaatjes eten in een salade.
pi_59194016
90-60-90
100-70-100
115-80-115

zou ook goed zijn denk ik
  zaterdag 7 juni 2008 @ 11:55:14 #126
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59194048
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
90-60-90
100-70-100
115-80-115

zou ook goed zijn denk ik
Mwah, ik heb ooit ongeveer de maten 115-80-105 gehad en daar was ik toch ECHT niet blij mee

Daarnaast is een tailleomvang van boven de 80cm ook niet gezond- tenzij je als vrouw 2 meter bent
pi_59194078
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:53 schreef SHE het volgende:

[..]

Avocado op brood is behoorlijk dubbelop; veel vetten bovenop de toch al rijke voedingswaarde van brood.
Ik zou avocado eerder met een paar tomaatjes eten in een salade.
Ik zit dan ook meer in een stabielblijfregime dan afvalregime. En het is gewoon erg lekker

En Ewelina: PF bedoelt ook naarmate je groter bent, ben je meer in verhouding ook breder etc...
pi_59194304
90-60-90 is nog steeds iets waar modellen zich aan moeten houden en dat wil dus zeggen dat de tendens is naar dunnere modellen, omdat je tegenwoordig vanaf 1m75 model wordt en vroeger was dat zo'n beetje het maximum en kon je vanaf 1m70 al model worden. (ik zag van de week een programma op TV waarin een meisje ongelofelijk op haar kop kreeg toen bleek dat ze was aangekomen en wel 94 als heup had. Het arme scharminkel!)

Dat rijst recept van She klinkt erg fijn: maar niet voor elke dag om de 2 uur. Als het je te doen is om de juiste verhouding koolhydraten/eiwitten/vetten, kan je daar ook best mee varieren.

Ik geloof ook niet dat je dit je leven kan volhouden, dat blijkt ook wel , want ook SHE is weer teruggevallen als ik het tenminste goed heb begrepen uit de posts. Wat overigens geen schande is hoor zei de jojo pur sang
  zaterdag 7 juni 2008 @ 15:44:48 #129
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_59194316
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik zit dan ook meer in een stabielblijfregime dan afvalregime. En het is gewoon erg lekker

En Ewelina: PF bedoelt ook naarmate je groter bent, ben je meer in verhouding ook breder etc...
Fokl! doet het weer!

Zie mijn laatste zin

Bij een taille van 80 cm of meer zit je al snel aan maat 42- bij een gemiddelde lengte van 167cm is dat best fors

Zie ook http://www.voedingscentru(...)cht/middelomtrek.htm
Bij iemand van 1.80m is het een ander verhaal
En ik heb net mijn bril opgehaald. Iemand tips voor make-up?

Het is dit montuur:
  zaterdag 7 juni 2008 @ 15:57:14 #130
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59194581
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 15:43 schreef conleche het volgende:
90-60-90 is nog steeds iets waar modellen zich aan moeten houden en dat wil dus zeggen dat de tendens is naar dunnere modellen, omdat je tegenwoordig vanaf 1m75 model wordt en vroeger was dat zo'n beetje het maximum en kon je vanaf 1m70 al model worden. (ik zag van de week een programma op TV waarin een meisje ongelofelijk op haar kop kreeg toen bleek dat ze was aangekomen en wel 94 als heup had. Het arme scharminkel!)

Dat rijst recept van She klinkt erg fijn: maar niet voor elke dag om de 2 uur. Als het je te doen is om de juiste verhouding koolhydraten/eiwitten/vetten, kan je daar ook best mee varieren.

Ik geloof ook niet dat je dit je leven kan volhouden, dat blijkt ook wel , want ook SHE is weer teruggevallen als ik het tenminste goed heb begrepen uit de posts. Wat overigens geen schande is hoor zei de jojo pur sang
Teruggevallen niet, want ik heb tot mijn 26ste altijd consequent hetzelfde gewogen.
Maar de tand des tijds, absoluut geen sport, drugs, drank, hard werken en feesten heeft me er niet strakker op gemaakt. Overigens vond ik dat ik die break verdiend had, al heb ik er tot op de dag van vandaag nog een beetje spijt van.
In theorie moet ik zelfs 10 kg kwijt, om weer tot 58 te komen.
Natuurlijk is dat onzin, want waarom zou ik..maar ik heb mezelf iets te bewijzen geloof ik

Overigens is jojo-en niet zo heel naar, mits het geen tientallen kilo's zijn waarin je schommelt.
Belangrijkste is dat je nooit te lang aaneengesloten dik blijft; recente onderzoeken tonen aan dat je daarmee mogelijkerwijs voor goed je genetisch materiaal verkloot en dus altijd dik zult blijven. En erger nog, dit ook aan je kinderen doorgeeft.

Of het een leven vol te houden is..geen idee, misschien baar ik ooit nog een efltal kinderen, knip ik mijn lokken eraf en word ik dik en lelijk. Ook dik en lelijk kan iedereen worden
pi_59194673
Mijn verslag is zo goed als af moet alleen nog een reflectie toevoegen maar dat gaat altijd vanzelf
Nu nog maar een te gaan, eindelijk loop ik eens voor op de planning

Vanavond een feestje, heb me voorgenomen om niets ongezonds te snacken
pi_59194696
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 15:57 schreef SHE het volgende:

[..]

Teruggevallen niet, want ik heb tot mijn 26ste altijd consequent hetzelfde gewogen.
Maar de tand des tijds, absoluut geen sport, drugs, drank, hard werken en feesten heeft me er niet strakker op gemaakt. Overigens vond ik dat ik die break verdiend had, al heb ik er tot op de dag van vandaag nog een beetje spijt van.
In theorie moet ik zelfs 10 kg kwijt, om weer tot 58 te komen.
Natuurlijk is dat onzin, want waarom zou ik..maar ik heb mezelf iets te bewijzen geloof ik

Overigens is jojo-en niet zo heel naar, mits het geen tientallen kilo's zijn waarin je schommelt.
Belangrijkste is dat je nooit te lang aaneengesloten dik blijft; recente onderzoeken tonen aan dat je daarmee mogelijkerwijs voor goed je genetisch materiaal verkloot en dus altijd dik zult blijven. En erger nog, dit ook aan je kinderen doorgeeft.

Of het een leven vol te houden is..geen idee, misschien baar ik ooit nog een efltal kinderen, knip ik mijn lokken eraf en word ik dik en lelijk. Ook dik en lelijk kan iedereen worden

Hoe lang ben je dan? Want mijn streef is ook 58 en dan ben ik nog niet helemaal strak. Gewoon slank en goed te doen voor mijn leeftijd zeg maar.

O en ik schommel sinds m'n 20e tussen de 49 en de 73 kilo. (met die verstande dat ik maar 1x 49 heb gewogen (acute stress) en meestal schommel ik tussen de 60 en 68. Nu wil ik dat niet meer. Ik vind mezelf nl. echt vreselijk als prop.
pi_59194790
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:36 schreef SHE het volgende:

[..]

Mag ik nog een ding zeggen?
Waarom is als iemand hier iets zegt meteen niet waar? en alles wat jij zegt moeten we zomaar geloven?
pi_59195167
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom is als iemand hier iets zegt meteen niet waar? en alles wat jij zegt moeten we zomaar geloven?
Het is een veelgebruikte discussietechniek waarbij men hoopt de ander te overdonderen zonder daadwerkelijk zoveel meer te zeggen dan de ander.
Blijkbaar heeft het effect, maar ik sta liever wat meer open voor de mening van anderen en daar bedenk ik zelf bij wat ik vind.
pi_59195292
Om de 2 uur rijst en ananas eten wtf?

Vage discussie hoor. SHE kom je ook hier afvallen, of tips geven?
* -marz- nog altijd op zoek is naar de gouden tip
Springfield's looking pretty dusty today
  zaterdag 7 juni 2008 @ 16:33:00 #136
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59195512
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:06 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Als jij nog steeds in de smurfen wilt geloven, dan is dat je goed recht.
Ik heb nog nooit iets geroepen over afvallen wat niet wetenschappelijk onderbouwd is.
Daarnaast moet een studie voedingsleer ook wel genoeg basis zijn om niet zomaar wat in de ruimte te lullen.

Je mag het ook een discussie-techniek noemen; of heel verongelijkt doen, maar daar ben ik niet zo heel snel van onder de indruk.

@ Conleche : Ik ben 1.76m
pi_59195587
Mag ik dan je wetenschappelijke bron (pubmed bv.) waaruit je gedestilleerd hebt dat witte rijst een betere keus is dan zilvervlies? Ik sta best open voor dat soort zaken, maar je smijt geregeld met het woord wetenschappelijk zonder bronvermelding, dan wil ik bewijs zien ook.
pi_59195673
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Als jij nog steeds in de smurfen wilt geloven, dan is dat je goed recht.
Ik heb nog nooit iets geroepen over afvallen wat niet wetenschappelijk onderbouwd is.
Daarnaast moet een studie voedingsleer ook wel genoeg basis zijn om niet zomaar wat in de ruimte te lullen.

Je mag het ook een discussie-techniek noemen; of heel verongelijkt doen, maar daar ben ik niet zo heel snel van onder de indruk.

@ Conleche : Ik ben 1.76m
Het kan best zijn dat een studie heeft aangetoond dat jouw dieet niet ongezond is omdat er genoeg voedingsstoffen inzitten, maar eenzijdig is het wel! Ik geloof je op je woord als je zegt dat het werkt, maar dat wil niet zeggen dat als je het anders doet, het dan niet werkt en je dan in smurfen geloofd. Miss_S is toch 30 kilo afgevallen en dat is niet makkelijk voor een tiener!

Wqt je zegt is allemaal waar: iedereen kan een modellen figuur krijgen en iedereen kan zich vol en dik vreten, de een wat gemakkelijker dan de ander, maar iedereen kan het! Dat zal ook niemand betwisten. De vraag is of je het moet willen. Jij wilt het wel: prima! Anderen niet: ook prima!
  zaterdag 7 juni 2008 @ 16:39:04 #139
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59195683
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:35 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mag ik dan je wetenschappelijke bron (pubmed bv.) waaruit je gedestilleerd hebt dat witte rijst een betere keus is dan zilvervlies? Ik sta best open voor dat soort zaken, maar je smijt geregeld met het woord wetenschappelijk zonder bronvermelding, dan wil ik bewijs zien ook.
Waar heb ik beweerd dat dat beter is dan?

Als je niet bedreven bent in begrijpend lezen, dan moet je zeker niet de aanval openen.
Ik heb gezegd, dat witte rijst net zo verantwoord is als zilvervliesrijst. Het was iemand anders die insinueerde dat witte rijst slecht voor je zou zijn.
Witte rijst, bevat minder vet. Of heb je daar ook een pubmed bewijsje voor nodig?
  zaterdag 7 juni 2008 @ 16:39:59 #140
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59195703
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Het kan best zijn dat een studie heeft aangetoond dat jouw dieet niet ongezond is omdat er genoeg voedingsstoffen inzitten, maar eenzijdig is het wel! Ik geloof je op je woord als je zegt dat het werkt, maar dat wil niet zeggen dat als je het anders doet, het dan niet werkt en je dan in smurfen geloofd. Miss_S is toch 30 kilo afgevallen en dat is niet makkelijk voor een tiener!

Wqt je zegt is allemaal waar: iedereen kan een modellen figuur krijgen en iedereen kan zich vol en dik vreten, de een wat gemakkelijker dan de ander, maar iedereen kan het! Dat zal ook niemand betwisten. De vraag is of je het moet willen. Jij wilt het wel: prima! Anderen niet: ook prima!
Ik heb ook nergens gezegd dat het niet prima zou zijn.

Dames toch
pi_59195751
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:39 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik heb ook nergens gezegd dat het niet prima zou zijn.

Dames toch
Dan moet je ook niet strooien met opmerkingen als: "Als jij nog in smurfen geloofd"
Dat insinueert wel degelijk dat je de opinie van een ander op zijn minst niet respecteert.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 16:43:48 #142
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59195813
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet strooien met opmerkingen als: "Als jij nog in smurfen geloofd"
Dat insinueert wel degelijk dat je de opinie van een ander op zijn minst niet respecteert.
Daarmee doelde ik op haar opmerking dat ze zich afvroeg waarom ze mij zou moeten geloven en wat zij zou aangeven per defintie niet waar is.
Wat een vreemde opmerking is, aangezien ik niemand dwing mij te geloven. Je mag in de smurfen geloven, in god of in bami. Who cares?
pi_59195860
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:39 schreef SHE het volgende:

[..]

Waar heb ik beweerd dat dat beter is dan?

Als je niet bedreven bent in begrijpend lezen, dan moet je zeker niet de aanval openen.
Ik heb gezegd, dat witte rijst net zo verantwoord is als zilvervliesrijst. Het was iemand anders die insinueerde dat witte rijst slecht voor je zou zijn.
Witte rijst, bevat minder vet. Of heb je daar ook een pubmed bewijsje voor nodig?
Je claimt dat het iedereen lukt met het nazi-regime, waarin je witte rijst gebruikt. Was je overtuigd geweest dat zilvervlies beter was, had je dat genoemd.
En ik heb geen zin om moeite te doen om alle keren dat je het woord 'wetenschappelijk' of juist 'ongefundeerd' gebruikt, hier te copy/pasten, maar je gebruikt het wel degelijk om je argument te willen versterken, zonder dat je de achtergrond erachter laat zien. Dat stoort me wel en daarom kan je het beter als mening neerzetten.
pi_59195872
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Maar SHE kom dan maar met je bronnen, en niet toevallig een bron
Er wordt elke week wel weer iets anders gezegd door een deskundige
pi_59195909
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:43 schreef SHE het volgende:

[..]

Daarmee doelde ik op haar opmerking dat ze zich afvroeg waarom ze mij zou moeten geloven en wat zij zou aangeven per defintie niet waar is.
Wat een vreemde opmerking is, aangezien ik niemand dwing mij te geloven. Je mag in de smurfen geloven, in god of in bami. Who cares?
Ja maar waarom is wat wij geloven niet waar en dat van jou wel?
Dat was net ookal de vraag
  zaterdag 7 juni 2008 @ 16:49:46 #146
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59196007
Dit is erg vermoeiend, maar vooruit.

Beste Miss S, hoe ben jij tot de vraag gekomen dat ik jullie niet geloof en jullie mij moeten geloven
Kom daar eerst eens mee.
Je begint hysterisch wat in de rondte te roepen, maar nergens heb ik aanleiding gegeven voor jouw vraagstelling. QUOTE me eens, ingodsnaam.

Dan vraag je om bronnen; op welk gebied Miss S?, op welke specifieke vraag wil je een antwoord? Of denk je dat ik gewoon een algemene bron voor jouw volstrekt onduidelijke en nooit gestelde vraag kan geven?
pi_59196057
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:49 schreef SHE het volgende:
Dit is erg vermoeiend, maar vooruit.

Beste Miss S, hoe ben jij tot de vraag gekomen dat ik jullie niet geloof en jullie mij moeten geloven
Kom daar eerst eens mee.
Je begint hysterisch wat in de rondte te roepen, maar nergens heb ik aanleiding gegeven voor jouw vraagstelling. QUOTE me eens, ingodsnaam.

Dan vraag je om bronnen; op welk gebied Miss S?, op welke specifieke vraag wil je een antwoord? Of denk je dat ik gewoon een algemene bron voor jouw volstrekt onduidelijke en nooit gestelde vraag kan geven?
Moet ik daar mee komen? Nou 90% van iedereen hier krijgt hetzelfde gevoel bij de dingen die jij zegt dus zijn dat genoeg bronnen?

En jouw bronnen, begin maar eerst bij de bronnen van jouw 'dieet' waarom dat beter is dan gewoon normaal eten
  zaterdag 7 juni 2008 @ 16:52:48 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_59196100
.

Snackpakket mee gekregen van de Plus. En 1 keer raden wat er (ook) in zit: een zak Hamka's. Mijn zwak!! .

En Jezus, mensen, wat weten jullie een topic toch enorm te verkutten in slechts één dag. Jasses. Ik blijf wel weg tot het weer boeiend is .
Niet meer actief op Fok!
pi_59196108
Ik denk ook als je het regime van SHE voert qua sport en eten, dat je dan heel snel resultaat zal zien en vroeger zou ik van dat idee absoluut erg gecharmeerd zijn, maar nu ik er al meer dan een jaar over doe, merk ik ook dat ik er veel minder moeite mee heb, ik ben niet in een constant gevecht met mezelf. Ik vind sporten echt heel leuk en doe dat met plezier. Echte krachttraining vind ik verschrikkelijk: dus hey dat doe ik dan niet! Ik wil gewoon iets doen wat ik m'n hele leven kan volhouden. Bovendien: ik ben geen model, dus waarom zou ik een modellenfiguurtje ambieren?? (stiekem vind ik dat hele slanke wel mooi hoor, geef ik eerlijk toe, maar dat is vooral bij jonge meisjes, als ze zo heel natuurlijk frèle zijn. Bij vrouwen boven de dertig vind ik te strak meestal niet eens heel mooi: je krijgt er een wat tanig gezicht van. Uitzonderingen daargelaten, ofcourse!)
pi_59196169
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:52 schreef Viking84 het volgende:
.

Snackpakket mee gekregen van de Plus. En 1 keer raden wat er (ook) in zit: een zak Hamka's. Mijn zwak!! .

En Jezus, mensen, wat weten jullie een topic toch enorm te verkutten in slechts één dag. Jasses. Ik blijf wel weg tot het weer boeiend is .
Het is wel ontopic maar ik begin zelfs MoBlo te missen dus dat zegt genoeg
Waarom hebben jullie wel een snackpakket bij de Plus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')