Nu niet terugkrabbelen; je beweerde ten stelligste dat ik zou hebben gezegd dat witte rijst beter is.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:45 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Je claimt dat het iedereen lukt met het nazi-regime, waarin je witte rijst gebruikt. Was je overtuigd geweest dat zilvervlies beter was, had je dat genoemd.
En ik heb geen zin om moeite te doen om alle keren dat je het woord 'wetenschappelijk' of juist 'ongefundeerd' gebruikt, hier te copy/pasten, maar je gebruikt het wel degelijk om je argument te willen versterken, zonder dat je de achtergrond erachter laat zien. Dat stoort me wel en daarom kan je het beter als mening neerzetten.
Voer ze aan je huisgenootjesquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:52 schreef Viking84 het volgende:.
Snackpakket mee gekregen van de Plus. En 1 keer raden wat er (ook) in zit: een zak Hamka's. Mijn zwak!!.
En Jezus, mensen, wat weten jullie een topic toch enorm te verkutten in slechts één dag. Jasses. Ik blijf wel weg tot het weer boeiend is.
Van mij mogen jullie onze snackpakketten hebben, hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is wel ontopic maar ik begin zelfs MoBlo te missen dus dat zegt genoeg
Waarom hebben jullie wel een snackpakket bij de Plus?
Mens, wat wil je van me?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Moet ik daar mee komen? Nou 90% van iedereen hier krijgt hetzelfde gevoel bij de dingen die jij zegt dus zijn dat genoeg bronnen?
En jouw bronnen, begin maar eerst bij de bronnen van jouw 'dieet' waarom dat beter is dan gewoon normaal eten
Als zij niet wil, wil ik welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je daar bewijs voor wenst, dan daag ik je uit er 1 te volgen, misschien word je nog een keer slank.
Ruilen?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:00 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat ik nog liever een snackpakket heb, dan de oranje welpjes from hell die ik momenteel door m'n strot geduwd krijg bij de AH!
Handigquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Van mij mogen jullie onze snackpakketten hebben, hoor.
En bij een besteding van 25 euro mag je een pakket meenemen. Needless to say hoe snel wij altijd op 25 euro zitten. Ik zal Mark even aan het verstand brengen dat 'ie niet weer een pakket meeneemt.
Dag SHEquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je daar bewijs voor wenst, dan daag ik je uit er 1 te volgen, misschien word je nog een keer slank.
Welpies zijn schattigquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:00 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat ik nog liever een snackpakket heb, dan de oranje welpjes from hell die ik momenteel door m'n strot geduwd krijg bij de AH!
Ah, licht aan het einde van de eindeloze tunnel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:01 schreef -marz- het volgende:
[..]
Als zij niet wil, wil ik wel![]()
Lijkt me nuttiger dan die hele rijstdiscussie.
Ik ben heel rustig hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:03 schreef conleche het volgende:
Kijk SHE, ik geloof dat je weer even tot rust moet komen. Neem een pil. Drink wat water, tel tot 10. Je bent echt té aanvallend. Ik hou best van een discussie op z'n tijd, maar niet op de man spelen, daar wordt een discussie vervelend van. Dank.
Ik probeer erg hard iets zinnigs uit de discussie te halen. Waarom je nazi-regime ...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:55 schreef SHE het volgende:
Nu niet terugkrabbelen; je beweerde ten stelligste dat ik zou hebben gezegd dat witte rijst beter is.
Nou..kom op met die reply!
En witte rijst is niet zaligmakend, sterker nog, half fok! zit op mijn voedingsschema's en allemaal krijgen ze een ander schema. Sommigen zelfs zonder rijst.
De rest van je reply is net zo fuzzy als de stelligheid waarmee je mijn uitspraken quote. Dus als je nu eens begint met van de kast te komen, dan kunnen we misschien iets zinnigs uit de discussie halen.
...quote:Op zaterdag 7 juni 2008 10:27 schreef SHE het volgende:
]Het regime is niets meer dan een wetenschappelijk onderbouwde methode om af te vallen op een gezonde en verantwoorde manier.
Dit is al de tweede keer dat je een user aanhaalt in je repliek naar mij , die hier niet eens bij is.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:12 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Het laatste hierover w.m.b.
[..]
Ik probeer erg hard iets zinnigs uit de discussie te halen. Waarom je nazi-regime ...
[..]
...
Dè manier zou zijn om af te vallen. Zo stel je het. Waarom dat zo is uiteindelijk heb ik hier (helaas) nog niet gelezen. Dat vinden andere mensen vervelend en je gaat daar niet op een constructieve manier mee om, maar je wil wel koste wat kost je gelijk halen, zonder daadwerkelijk je punt te maken, terwijl ik het leuk zou vinden als je dat wel echt kon.
Dat je het fuzzy noemt dat ik je discussiemethoden storend vind is jammer voor je. Ik geloof niet dat je je daar veel van aan zal trekken, maar dat zij zo.
Ah, aan dit verhaaltje hebben we wat!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:30 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik moet de eerste nog tegenkomen die dik word van rijst.
10% meldt zich weer tussen werk en een verjaardag. Wat een gedoe zeg, als iedereen nou eens wat meer tijd zou nemen om te lezen alvorens te reageren had het een hoop ergernissen gescheeld.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:51 schreef Miss_S het volgende:
Moet ik daar mee komen? Nou 90% van iedereen hier krijgt hetzelfde gevoel bij de dingen die jij zegt dus zijn dat genoeg bronnen?
Ja vrouwen kunnen vreselijke zeikwijven zijn, bah.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:36 schreef loveli het volgende:
Verder ben ik jaloers op mannen, die in wel discussies kunnen voeren zonder het persoonlijk te maken. Of ruzie kunnen maken en binnen het uur gezellig samen een fles bier kunnen opentrekken alsof er niets gebeurd is.
Dat wou ik je gisteren nog vragenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja vrouwen kunnen vreselijke zeikwijven zijn, bah.
Soms vind ik het echt jámmer dat ik nou net op vrouwen moet vallen.
Er is nog niet eens sprake van een relatie en het is nu al moeilijkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat wou ik je gisteren nog vragen
Lijkt me moeiljk om een relatie met een vrouw te hebben
Spreekuur? Ben je diëtiste ofzo?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:39 schreef SHE het volgende:
Ik neem nu een wodka lime ( wist je trouwens dat wodka beter in een dieet past dan wijn? of bier? of welk andere drank dan ook?)
En wat mij betreft is er ook niets gebeurd. Ik ben behoorlijk gewend aan weerstand. Je moet de dames op spreekuur eens zien; ik ben weleens verteld dat ik de kanker kon krijgen met mijn pindakaas, de tyfus met mijn rijst en dat ik niet moest denken dat ik haar aan de groenten kon krijgen.
Ik hou ervan
De verjaardag van mijn tante, dus niet erg spannendquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:38 schreef Viking84 het volgende:
Feestje, Miss_S? Wat voor een feestje?
Ik ga met Mark naar de film om 19 uur. Beetje vroeg, maar ja. We gaan naar El Orfanato van de regisseur van El Labyrinto del Fauno (liep PF daar destijds niet mee weg?).
Gewoon, uit je tupperware bak halen en in je mond stoppen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:37 schreef -marz- het volgende:
Ik zit me steeds af te vragen hoe ik op mijn werk om de 2 uur van mijn rijstmaaltijd ga eten.
Een dietiste valt haar clienten volgens mij niet persoonlijk aanquote:
Ik zie het vast wel goed komen bij jouquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Er is nog niet eens sprake van een relatie en het is nu al moeilijk.
Besides: ik ben niet aan vrouwen gewend. Woon tenslotte al 4 jaar samen met een man en de vrouwen die ik tot nu toe zag, zag ik te kort om me aan hen te kunnen ergeren. Dus ik ben van een koude kermis thuisgekomen
.
Ben je niet bang dat die vies wordt? Als ik een witte broek draag is ie binnen het uur vies. (daarom draag ik dus nooit een witte broekquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:37 schreef Miss_S het volgende:
Vanavond in mijn nieuwe witte broek naar het feestje
Gelukkig niet, ik ben naast mijn 'gewone werk' , voedingsdeskundige bij een sportschool. Ik begeleid bodybuilders, fietsers, adhd-ersquote:
Nou eigenlijk welquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat die vies wordt? Als ik een witte broek draag is ie binnen het uur vies. (daarom draag ik dus nooit een witte broek
Ik vraag me trouwens af of er echt zoveel verschil zit in een m/v relatie dan in een v/v relatie. Je houdt toch van elkaar, alleen zal de omgeving anders reageren op de v/v )(en dan met name bekrompen boeren) En natuurlijk het seksuele aspect.
Klopt, mensen zullen ook vragen wat je aan het doen bent.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:41 schreef -marz- het volgende:
Ik word ook uitgescholden op mijn werk en zelfs aangeklaagd.
Het was even wennen, maar het heeft zijn charmes
Tja en toch zie ik het niet zitten die bak met rijst op mijn werk ... zal er gek uitzien.
Oh ja, dat weet ik zekerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:46 schreef -marz- het volgende:
Viking weet je zeker dat je lesbo bent dan?
Het gezeik en het gemanipuleer is juist waar ik op afknap bij vrouwen. En je doet toch al altijd alles samen met Mark, jullie kunnen net zo goed trouwen dan kan je ook mooi meteen je haar afknippen en uitdijen.
Kan me voorstellen dat het bij v-v meer vonkt, juist omdat ze beiden vrouwen zijn. En verder zullen potten bepaalde dingen wel beter doen dan m-v stellen. Er zijn zeker voordelen aan verbonden.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat die vies wordt? Als ik een witte broek draag is ie binnen het uur vies. (daarom draag ik dus nooit een witte broek
Ik vraag me trouwens af of er echt zoveel verschil zit in een m/v relatie dan in een v/v relatie. Je houdt toch van elkaar, alleen zal de omgeving anders reageren op de v/v )(en dan met name bekrompen boeren) En natuurlijk het seksuele aspect.
Die gaan we bewarenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh ja, dat weet ik zeker. Ik voel me alleen maar aangetrokken tot vrouwen, ook al vind ik mannen over het algemeen een stuk ongecompliceerder.
Maar ik kan me best voorstellen dat ik later lekker ga latten. Gewoon met vrienden in een huis wonen (want alleen zijn kan ik ook niet goed) en dan 's weekends naar m'n vrouw.
En m'n haar afknippen zal ik van m'n leven niet doen.
Ik dacht ook altijd dat ik niet in de wieg was gelegd voor samenwonen. Nu heb ik echter al 3 jaar een relatie, en hoewel we elk nog een eigen studio hebben, zijn we toch heel vaak bij elkaar, en ik mis hem ook echt als hij er niet is, zelfs al is het maar 1 dagquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar ik kan me best voorstellen dat ik later lekker ga latten. Gewoon met vrienden in een huis wonen (want alleen zijn kan ik ook niet goed) en dan 's weekends naar m'n vrouw.
Dat klinkt niet echt ideaalquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:59 schreef -marz- het volgende:
Ik heb de ideale combiwe wonen samen maar hij is gemiddeld 4-5 nachten elders.
Dat vind ik ook hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het bij v-v meer vonkt, juist omdat ze beiden vrouwen zijn. En verder zullen potten bepaalde dingen wel beter doen dan m-v stellen. Er zijn zeker voordelen aan verbonden.
Maar uiteindelijk doet dat er niet toe: iedereen moet mogen samen leven met degene van wie hij / zij houdt.
Ik vind rijst ook echt heerlijk, zou ook niet zonder kunnenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:03 schreef conleche het volgende:
Mijn probleem met rijst is, is dat ik het te lekker vind. (Dat geldt overigens voor de meeste koolhydraten.) Ik eet zo een bak gebakken rijst van de Chinees weg, zo zonder saus. Voor mij zou dat dieet desastreus zijn.
Het low carb dieet wat ik nu volg werkt voor mij echt het beste. Zonder honger kom ik de dag door en ik eet ook best lekker: veel groenten en eiwitten, weinig koolhydraten en matig vet. Ben ook weer niet te strikt, want ik zit nu ook aan de wodka. Dat is nl. ook mijn lievelingsdrank.(alhoewel ik de lime wel laat staan
)
Als ik dan eenmaal op gewicht ben kan ik weer "gewoon" gaan eten, als ik maar blijf sporten, dan blijf ik prima op gewicht.
Ik vind vrouwen trouwens wel leuk. Als je door alle soesa heenprikt zijn we prima te pruimen.![]()
Ik vind mannen overigens ook leuk. In een minder complexe manier.
Voor mij is dat ook ideaal!! Ik ben eigenlijk een einzelgänger, maar woon wel samen, ben zelfs getrouwd, maar de helft van de tijd zien we elkaar niet en geloof me: dat is voor mij echt het beste: ik vind het heerlijk om hem te zien, maar ik heb die week alleen ook echt nodig, anders wordt ik kriebelig en ongelukkig.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:59 schreef -marz- het volgende:
Ik heb de ideale combiwe wonen samen maar hij is gemiddeld 4-5 nachten elders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |