Dan zou ik gewoon wat voor mezelf meenemenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:17 schreef freecell het volgende:
Mja, dit was een barbecue die onze kerk gaf voor de leden én voor de buurt waarin de kerk staat. De halve gemeente was er en uit de buurt ook nog zeker 40 man. En het was voor de deelnemers gratis. Dan snap ik ook wel dat ze niet veel verder komen dan broodjes hamburger en huzarensalade
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:38 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Haha m'n broertje had net z'n eerste stukje grapefruit ooit! Heb m nog nooit zo vies zien kijken
Het is ook iets uit zeeland dan vrees ikquote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:45 schreef conleche het volgende:
Ik eet nooit huzarensalade bij de bbq. Is dat iets uit Grunningen? Ik maak altijd zelf sateetjes en pindasaus. Een groene salade erbij en soms ook vispakketjes met groenten.
In Friesland doen ze dat ook, dus het is niet iets typisch Gronings.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 21:45 schreef conleche het volgende:
Ik eet nooit huzarensalade bij de bbq. Is dat iets uit Grunningen? Ik maak altijd zelf sateetjes en pindasaus. Een groene salade erbij en soms ook vispakketjes met groenten.
Nou, niet dus, want de chips is helemaal niet op.quote:
ik heb vandaag gezeildquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:17 schreef Clayton1 het volgende:
heb jij ook een leven buiten fok,niet verkeerd bedoeld maar jij bent altijd hier.
wat wil je volhouden? ik heb wat gemist denk ik.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:21 schreef DR34M3R het volgende:
Hopelijk is dit de stok achter de deur die ik nodig heb om vol te houden...
Wish me luck
Oh, wat lief!quote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:17 schreef Razztwizzle het volgende:
Ooh, en hij was zo liefik was een beetje aan het sippen dat ik nu helemaal geen verjaardagsgevoel had omdat ik het morgen niet vier.. en toen heeft hij stiekem toen ik zat te lezen de hele keuken versierd
. Dus nu voel ik me wel jarig
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik ookquote:
quote:Op zondag 8 juni 2008 11:33 schreef Ewelina het volgende:
Aaaargh, dat is toch ook niet normaal!Gelukkig is het zondag, kun je lekker luieren
Ja, maar ik zit nu in de galerie, dus het is een beetje raar als ik nu de tent dichtgooi. Ach ik mkom er ok wel weer overheen hoor. Maar het was wel frappant: die ene keer dat het me lukt op tijd te gaan slapen is er weer wat anders.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:40 schreef Ewelina het volgende:
Kun je niet tussendoor even gaan rusten? (je bent toch eigen baas?)
Nietes ik ookquote:Op zaterdag 7 juni 2008 23:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja, op zich welHeb alleen als enige vakantie!
Ramptoeristquote:Op zondag 8 juni 2008 11:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heftig.
Post je het ook even al je weet wat er gebeurd is?.
Inderdaad, maar leuk is anders. Sterkte vandaagquote:Op zondag 8 juni 2008 11:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, maar ik zit nu in de galerie, dus het is een beetje raar als ik nu de tent dichtgooi. Ach ik mkom er ok wel weer overheen hoor. Maar het was wel frappant: die ene keer dat het me lukt op tijd te gaan slapen is er weer wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |